Partyflock

Forumonderwerp · 687387
Waarschuw beheerder
Het valt me de laatste tijd erg op dat er mensen op een feest zijn om alleen maar ruzie te zoeken

loopt er iemand op een feest met een t-shirt aan met ROTTERDAM TERROR CORPS erop!!!!

diegene heeft dan bijna meteen een probleem omdat er alleen word gekeken wat er op je shirt staat!!!!!!!!!!!!!

mij menig is dat die mensen niet sporen!!!!

het gaat toch GVD GVD GVD om de muziek en om de gezellige sfeer op een hardcorefeest en niet om wat er op je shirt staat!!

geef ff je menig erover

vond het op defqon echt te erg wat die leiers betreft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:S
Artiest {SHOWLIST artist 63236, 71972}
Waarschuw beheerder
(je loopt toch ook geen moskee in met whitepower tekens op je jas)

en dat heeft wat te maken met de debiele rel tussen rotterdam en amsterdam?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee maar wel met die kut nazi`s en een rotterdammer kan hier beter wegblijven komen ze wel dan weten ze wat hun te wachten staat dus ze maken zelf die afweging maar dat vind ik niet erg:P
Waarschuw beheerder
mwah.. het zijn meestal de jongens tussen de 16 en 18 zoiets.. van die opgepompte zongenaamd stoere jongens:x mwah.. daar heb ik dus echt niets mee:bah: maarjah.. dat wil echt niet zeggen dat alle jongere zo zijn hoor
Waarschuw beheerder
nee maar wel met die kut nazi`s en een rotterdammer kan hier beter wegblijven komen ze wel dan weten ze wat hun te wachten staat dus ze maken zelf die afweging maar dat vind ik niet erg

dus je geeft toe dat je gewoon een nazi bent..
want je discrimineert mensen omdat ze uit rotterdam komen

denk toch na voordat je wat zegt joh mongool
Waarschuw beheerder
neem het nie zo letterlijk op:vaag:
Waarschuw beheerder
der is jarenlang een strijdt tussen amsterdam en rotterdam, voornamelijk alleen maar over voetbal, bedoel er niks mee hoor, maar de meeste weten niet eens waar het werkelijk om gaat,

blij dat ik voor fc utreg ben

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik discrimineer niemand die kakkerlakken zeggen dingen die wel racistisch zijn daarom mag ik ze niet nogal logisch lijkt me en verder moet je lekker je bek houden zielig ventje
Waarschuw beheerder
precies... voornamelijk over voetbal.. dat is het hele probleem...

neem het niet zo letterlijk op?
als pestlijer mans genoeg was geweest om z'n leeftijd en foto neer te zetten misschien...

hij gedraagt zich gewoon als een 15 jarige relnicht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oeps wazig:P ik fc den bosch :P
Waarschuw beheerder
je discrimeerd niemand maar je noemt ze wel kakkerlakken...
beetje tegenstrijdig he
Waarschuw beheerder
hehe, lekker boeiend weer, ieder z`n club en mening klaar, niet over gaan rellen, los je niks mee op, bedoeler niks mee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus je wil zeggen dat jongens/meiden van 15 niets zijn?? ik heb me leeftijd er toch ook niet bijstaan?
Waarschuw beheerder
ja pestlijer lekkere opmerking!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is dat discriminatie dan jonge toch ga terug naar de basis school man je weet niet waar je over lult
Waarschuw beheerder
dus je wil zeggen dat jongens/meiden van 15 niets zijn?? ik heb me leeftijd er toch ook niet bijstaan?

nee, dat zeg ik niet
ik zeg dat hij zich gedraagt als een relnicht van 15

is dat discriminatie dan jonge toch ga terug naar de basis school man je weet niet waar je over lult

op welke basisschool zit je?
dan zal ik wel zorgen dat ik bij je in de klas kom :)
Waarschuw beheerder
whahahaha:respect:
pestlijer.. je discrimineert wel hoor..
:P;)
Waarschuw beheerder
ik kan het geen discriminatie noemen maar je lokt er wel dingen mee uit is toch nergens voor nodig.
Denk gewoon na voor je dit soort dingen zegt zo krijg je dus een hoop gezeik op feesten door dit soort gelul over en weer.
Waarschuw beheerder
volgens mijging dit topic over rellen op feesten, niet over voetbal,

voetbal komt me ff me nek uit :bah:
Waarschuw beheerder
durf je je foto er b.t.w niet op te zetten ofzo? en hoe oud ben je dan?:P

Werkzaam bij Basslinerz Music
Artiest Kaylin
Waarschuw beheerder
ik vind niet dat je ruzie moet gaan zoeken op een feest....

je komt toch voor de muziek en de sfeer???;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je het nu nog niet snapt dan heeft dit toch geen nut ik kom gewoon voor mijn mening op ik lul niet met iedereen mee zoals jij doet zielig jongetje. met jou mening zal het alleen maar erger worden nazi aanbidder verdedig hun maar staat je goed
Waarschuw beheerder
als je het nu nog niet snapt dan heeft dit toch geen nut ik kom gewoon voor mijn mening op ik lul niet met iedereen mee zoals jij doet zielig jongetje. met jou mening zal het alleen maar erger worden nazi aanbidder verdedig hun maar staat je goed

wat een gelul.. jij doet zielig hoor:vaag: nie hij
Waarschuw beheerder
nazi aanbidder?

Bwahahahaahahahahahahahaa

jij bent echt grappig

ga stand-up comedie doen man, daar kan jij echt rijk mee worden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
to tamaar zeg dat eens tegen mensen die met bepaalde kleding lopen hun lokken het toch uit en willen iedereen laten zien waar ze voor staan nou ik sta lijn recht tegen over ze ik hou totaal niet van discriminatie jullie kennelijk wel want jullie verdedigen hun
Waarschuw beheerder
wij verdedigen hun?

kan je uberhaubt wel lezen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga lekker slapen kinders het is al bedtijd voor jullie
Waarschuw beheerder
ok ik geef het toe, ik draag ook lonsdale maar droeg het al voordat het een "nazi merk "werd, weet het niet hoor, en trouwens, als je lonsdale op feesten wil verbieden doe dan meteen karl kani en die meuk ook, dan heb je alles in 1 pot
Waarschuw beheerder
mm.. messchien moet JIJ ff gaan slapen en word dan meteen niet meer wakker ofzo:x

wij houden niet van nazi`s!

idd .. volgens mij ben je er trouwens zelf een lijer:[
Waarschuw beheerder
kom op nou

als je geen discussie kan voeren moet je niet gelijk proberen om "kwetsende" teksten te gaan gooien ;P
Waarschuw beheerder
ik draag ook lonsdale en die shit
maar mensen denken er het verkeerde over omdat er een paar van die nazi's het gingen dragen en nu denkt iedereen dat het een rasisten merk is maarjah..
Waarschuw beheerder
hehe, verdedigen? ik heb een hekel aan die gasten, verdedig jij ze maar je past er precies tussen
Waarschuw beheerder
oke dat ben ik wel met je eens maar kijk eens hoe je reageert :

kakkerlakken zeggen dingen die wel racistisch zijn daarom mag ik ze niet nogal logisch lijkt me en verder moet je lekker je bek houden zielig ventje

Jij lokt met dit soort opmerkingen een heleboel gezeik op je af.

En ik ben juist fel tegen discrminatie, ik heb alleen echt een teringhekel aan het feit dat mensen elkaar de hersens inslaan op een feest vanwege dat klote voetbal want daar draait het allemaal om.
Waarschuw beheerder
idd tamaar, je heb helemaal gelijk, kenne we niet met z`n allen voor nederland zijn, heb je dat gezeik ook niet meer onderling
Waarschuw beheerder
idd..
WAKE UP!! het is maar een spelletje:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk als het verboden zal worden zijn er een stuk minder rellen dat probeer ik de hele tijd uit te leggen voetbalshirts zijn ook verboden en dat voorkomt ook al een heleboel rellen. je kan het dragen of niet maar als je weet dat mensen er zo over denken doe draag je er zelf ook een steentje aan bij
Waarschuw beheerder
wacht even hoor...
lonsdale is verantwoordelijk voor alle rellen op feesten? :S
Waarschuw beheerder
ze zeggen toch altijd: draag wat je zelf fijn vind..
als je dan in elkaar word gemept om je eigen smaak denk ik echt f*ck op ofzo.. je bent jezelf KLAAR
Waarschuw beheerder
ik ga me kledingmerk niet veranderen voor die gasten ze kennen denken wat ze willen zoalng ik de waarheid maar weet :D

ik snap ook niet waarom ik mezelf hier zit te verdedigen, ik draag wat ik wil klaar!
maarja op feesten word daar helaas anders over ged8

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb het hier niet over voetbal dat is heel wat anders
Waarschuw beheerder
de gasten die slaan.. die hebben meestal lonsdale aan dus dat slaat nergens op:no: en nee lonsdale is geen rasisten merk:[ word ik onderhand ook helemaal gek van:vaag:
Waarschuw beheerder
ik heb het gouden idee..

ik ga een shirt maken: Pestlijer is een mongool
en dan ga ik net zolang in amsterdam rondlopen tot er een jochie van 15 tegen me zegt dat ie zich aan gesproken voelt omdat hij die naam op PF gebruikt :P
Waarschuw beheerder
ja idd, ik boks en heb ooit een keer een truitje ervan gekregen ik vond het merk leuk dus ik ben meer gaan kopen en toen paar maanden later nazi merk,...word er idd ook errug gek van
Waarschuw beheerder
ja idd.. maar sasjuh..
het is niet alleen op feesten dat je anders aan gekeken word..
ik word op straat ook boos en scheef aangekeken omdat ik er 'anders' bij loop dan dat andere mensen willen.. echt zoooooooo stom..