Partyflock

Forumonderwerp · 687387
Waarschuw beheerder
Het valt me de laatste tijd erg op dat er mensen op een feest zijn om alleen maar ruzie te zoeken

loopt er iemand op een feest met een t-shirt aan met ROTTERDAM TERROR CORPS erop!!!!

diegene heeft dan bijna meteen een probleem omdat er alleen word gekeken wat er op je shirt staat!!!!!!!!!!!!!

mij menig is dat die mensen niet sporen!!!!

het gaat toch GVD GVD GVD om de muziek en om de gezellige sfeer op een hardcorefeest en niet om wat er op je shirt staat!!

geef ff je menig erover

vond het op defqon echt te erg wat die leiers betreft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
security`s rennen gewoon weg net zoals ik voor jou als ik je zie:P
Artiest {SHOWLIST artist 63236, 71972}
Waarschuw beheerder
daar heb je wel gelijk in
maar het ging even om de manier waarop ze daar rondlopen,
mijn ervaring is gewoon dat die WWS gasten wachten tot het fout gaat i.p.v van te voren in te grijpen

persoonlijk vind ik de security in de hemkade ook kut,
maar ik heb zoiezo al een schruft hekel aan die tent...

stel je voor, ik ga mijn tracks maken onder de naam Hilversum Hardcore Unity
betekent dat dan meteen dat iedereen die dat leuke muziek vind een hekel heeft aan mensen uit A'dam of R'dam?
laatste aanpassing
overal is de security kwalitatief uitermate teleurstellend

dus moeten ze de mensen beter testen of ze wel goed genoeg zijn en zo vind ik wel redelijk
Waarschuw beheerder
ze moeten gewoon overal de beveiliging van de Annual Butthead Convention neerzetten ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jwt jdb

Waarschuw beheerder
heb idd nooit problemen met de security in de fun... vind t wel (Y) kerels eigenlijk... als dr wat is luisteren ze zeker wel naar je :jaja:

vso pestlijer :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach ja, ik vind het ook onzin, maar in al die tijd dat ik meedraai, hou je relschoppers en tja dat kan ik ook wel weer begrijpen, want nu ligt de nadruk misschien op degene die die fucking wazi's de tering in meppen (6) Dat komt ook niet vanzelf hoor, Racisme enzo moet je rap uitroeien, en je hebt erbij die de boodschap begrijpen, je hebt ze erbij die het totaal niet snappen en je hebt diegene die er volkomen buiten staan :)

en sommige gaan te ver nou ja, shit happens O:)

Waarschuw beheerder
Mensen die ruzie zoeken op een feest vind ik
gewoon zwaar triest...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe begin je het te snappen en dan zeggen dat ik dom ben:D
Waarschuw beheerder
Jawel maar hij durft er niet voor uit te komen :)

daarbij komt ook nogeens dat als je iets begrijpt, dat wil dan nog niet zeggen dat je het ermee eens bent pestlijer ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he gaan we stoer doen mandy
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mm.. ik vind het echt stom.. kom naar een feest om te feesten en anders kom maar gewoon niet:x
Waarschuw beheerder
nou das anders ook niet al te relaxt.. ik was op een feest en daar stonden we binnen in een klein zaaltje en daar stond een stuk of 15 beveilegings mannen.. das wel errug overdreven hoor!
Waarschuw beheerder
je gaat naar een feest om te feesten niet om te rellen! wie dat wel doet vind ik nogal tries, beter teveel beveiliging dan geen tog?
das eerder ook al gezegt en dan krijg je het zelfde antwoord terug ja triest ja maar als je in een zaaltje waar hoog uit 30 man kan komen staan er zelfs meer mensen aan beveileging dan mensen die er feesten en das toch wel overdrevenen

en dan nog iets dat hoeft niet in tehouden dat ze ook daad werkelijk iets doen als de pleurus uit breekt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat vind ik inderdaad ook heel overdreven
wij stonden daar met een man of 50 als het niet minder was.. en in zon klein zaaltje stond een man of 15 te beveiligen:/ echt heel irrietant.. je kan niets doen of je word al aangesproken.. en als je een iemand duwd is het al meteen je zoekt ruzie.. (dat heb ik gezien tenminste) maarjah meer beveiliging dan geen.. noujah op grote feesten messchien wel ja.. maar op de kleine:/
Waarschuw beheerder
ok ben ik met je eens, maar ik vind het de laatste tijd egt hopeloos, op elk feest waar je komt word er flink gerelt en er is eigenlijk geen egt reden voor, maarja rellen zal je altijd houden alleen de laatste tijd hoor je niet anders...
jo je meent het maar dan nog is het inderdaad wat die hard gabberwijfiej zegt grootte feesten hoe meer hoe beter als ze teminste hun werk goed doen maar op kleine feesten is het toch wel ziellig als ze met een giga grootte groep aan komen zetten
Waarschuw beheerder
ja daar ben ik het ook mee eens, ben benieuwd hoe het vrijdag zal aflopen
Waarschuw beheerder
ja dat vind ik dus ook:yes:
maarjah.. ik vind het echt niet fijn als er rellen zijn..:no: je word er vaak bij betrokken terwijl je er helemaal niets mee temaken hebt.. en vaak verpest het een heel deel van de avond ook nog es
ik oo kalleen ken ik er niet heen ik ga ergens anders rellen:P

op een examen feest van mijn beste vriendin want er komt iemand waar meej ik ruzie heb maar ik ga wel netjes met haar een ommetje lopen zo dat er verder niemand last van heeft
Waarschuw beheerder
ja, of het feest word afgenokt omdat er teveel rellen zijn....beetje jammer weer, je hele avond verneukt door een paar zielige figuren die het nodig vinden om te rellen
ik vind het niet nodig om te rellen alleen de persoon in mijn geval verdient het en ik zorg er voor dat er verder niemand last van heb dusdan mag het wel:D alleen op feesten vind ik het onnodig
Waarschuw beheerder
ja.. dat is echt TE sneu.. ga ergens anders ruzie zoeken ofzo.. ik bedoel echt STOER HOOR als je feesten wil verzieken van en voor andere mensen :[ die mensen moet je gewoon niet binnen laten en er anders gewoon meej un groep beveiligers eruit zette
Waarschuw beheerder
`t valt me wel op dat het altijd dezelfde personen zijn, vooral op kleinere feesies
Waarschuw beheerder
*denkt meteen aan imperium en boemerang*
Waarschuw beheerder
ja dat is inderdaad waar..
elke x dezelfde die ik er weer een neer zie knalle.. echt erg is dah:/
Waarschuw beheerder
jah, en dat terwijl de beveilinging hun kent en ze tog binnenlaat, dit is mede de reden dat ik op sommige feesten niet meer kom, je ken erop wachten totdat ze beginnen, ze worden eruit gekickt en een maand later staan ze weer vrolijk binnen
Waarschuw beheerder
gewoon een grote stempel op het voorhoofd: Mongool

:P
Waarschuw beheerder
ja wou ik net zeggen ja.. die mensen moet je gewoon echt helemaal verbannen.. this toch ook niet leuk voor de mensen die het organiseren? ik zou ze echt niet meer binnen laten.. maarjah wie ben ik om daar voor te zorgen:/
Waarschuw beheerder
tja als ik de organisator was , had ik allang een andere plek gevonden of hun er gewoon niet meer inlaten, of andere regels stellen, het moet tog ergens mee beginnen
Waarschuw beheerder
ja vind ik ook.. maarjah.. het schrikt die vechtertjes echt niet af.. dan gaan ze gewoon een ander feest lopen verzieken:[
Waarschuw beheerder
helaas niet nee, en het ergste vind ik nog dat sommiger eran mee gaan doen omdat het "stoer" is haha, die gasten weten niet eens waar ze mee bezig zijn
Waarschuw beheerder
inderdaad .. die gasten zijn echt om OP te :bah: echt die gasten horen zelf is echt in elkaar getimmerd te worden (en niet op een feest nee)
als ze bijvoorbeeld bij de boemerang en camelion ze ze niet meer binnen laten en hun fotows naar de grotere organisaties geven en ze ze daar ook niet meer binnen laten dan is het wel tehouden niet waar

(achteraf zijn er straks nog maar 10 mensen op de dans vloer)
Waarschuw beheerder
ja idd, wat je zegt mandy, dat zou egt de oplossing zijn maarja, wie gaat het idee doorzetten, je ken volgens mij ook moeilijk met zoveel foto`tjes in je hand gaan staan bij de security wie er wel in mag en wie niet?
Waarschuw beheerder
tjah.. dit is echt heel moeilijk..
messchien moeten ze gewoon meer beveiliging doen op GROTE feesten.. en dan meteen de gasten eruit zetten die vechten .. dan zal er niet echt veel overblijven want er zijn echt vaak gevechten.. maar je blijft gewoon met de mensen over die echt willen feesten!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze kunnen het toch niet tegen houden als mensen is normale kleding zouden dragen of je het er nou mee eens bent of niet dan zal het al een stuk veranderen.In amsterdam en omstreken worden bepaalde merken niet geaccepteert je kan blijven zeuren maar het is nou eenmaal zo anders moet je achteraf niet gaan lopen janken (je loopt toch ook geen moskee in met whitepower tekens op je jas)
Waarschuw beheerder
Snap gewoon niet waarom mensen perse moeten knokken op een feest.Wij gaan de laatste tijd meer naar feesten waar je 21 en ouder voor moet zijn en om heel eerlijk te zijn komt het daar bijna niet voor,knokpartijen.Wil daarmee niet zeggen dat alle jongeren dan 21 agressief zijn,integendeel,maar er zijn er een hoop bij die het verzieken voor andere.