haha doen natuurlijk is altijd leuk totdat er meer in het spel komt dan word het een stuk lastiger en tja de kans is groot dat de vriendschap stuk minder word..
niet slim. je beste vriend, is niet voor niets je beste vriend.. je kan alles met je beste vriend delen, behalve het bed...
hooglander heeft wel een goed punt daar......maar als er niemand verliefd word(wat volgens mij toch onvermijdelijk is)en je hebt er allebei vrede mee...waarom niet?
Ja het is zo dubbel he.
Aan de ene kant zou het wel slim wezen maar je kan er haast vergif op in nemen dat iemand verliefd wordt ofzo...
Slim! mn beste vriend is ook mn vriendje! en vriendschap is een goede basis voor een relatie, maar ik denk idd. dat wij geluk hebben gehad want als het niet wederzijds is kan het natuurlijk ook de vriendschap kapot maken.
laatste aanpassing
DOM!!!!!!!!!! niet doen tenzij t je niet boeit dat je je vriendschap verneukt
donateur
Beter dat je gewoon een electronische vriend gebruitk voor dat soort momenten
tja idd niet zo slim, vaak geneurt het dat de een dan meer gevoelens heeft of krijgt voor de ander, niet doen dus!
Ik zou het niet doen, de kans is groot dat één van beide meer wilt, en dan wordt vriendschap erg lastig...
presies.. t gebeurd 9 van de 10 x dat dat gebeurd
heb ik geen laast van gehad
(permanent verbannen)
Als er met pep 1 van de twee meer wil kan die gewoon pakken tenzij er nog heel weinig is en het pakje van de ander is en die niet meer wil delen ha ha ha
waar heb je nou echte vrienden voor, mooie horizon verruiming. Idd als ik je huisgenoot was of die vriend zo ik het ook gedaan hebben.
Why not je bent allebei vrijgezel, lekker ervan genieten dan. En de lusten haal je bij elkaar, niets verkeerd mee.
2 SuperSgaap ---> Jij staat in mijn vriendenlijst... Neuken?
ja....2 supersgaap....vrienden worden?
(permanent verbannen)
Denk jij ook nog weleens aan iets anders als neuken
donateur
Tsja zolang er geen gevoelens bij in het spel komen.. duidelijke afspraken..maar ja gevoelens hou je niet tegen.. en het kan aan mij liggen maar ik ga niet zomaar met iemand naar bed als ik daar niets voor voel..
Gewoon doen
Alles kan als je maar duidelijk genoeg bent
zelf heb de beslissing genomen het NIET tedoen!
moest paar weken geleden samen bij me beste vriendin in bed slapen..... heb er over gedacht en zij ook, maar toch bang om de vriendschap teverpeste..... als me andere vriendin het was dan was het misschien anders uitgepakt who know?
Slim! mn beste vriend is ook mn vriendje! en vriendschap is een goede basis voor een relatie, maar ik denk idd. dat wij geluk hebben gehad want als het niet wederzijds is kan het natuurlijk ook de vriendschap kapot maken.
mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet slim maar wel doen.
donateur
alleen als de vriendschap door weer en wind bestand is en je al weet dat je samen nooit een liefdeskoppel kan zijn (diverse redenen te bedenken)
niet slim maar als ik hem was had ik het ook gedaan
Moah, niks mis mee toch? Als je beide voor de lust gaat!
heel dubbel!
als het geen problemen oplevert voor je vriendschap, DOEN
het is bijna wel cker dat er iets gaat veranderen, en dan kan je vriendschap stuk gaan, heel zonde!
Goed nadenken voor je er aan begint...
Het hangt ervan af of je zeker weet dat er geen gevoelens spelen of gaan komen als je het met diegene zou doen..
Et kan goed gaan maar ook goed fout gaan..en dan is je hele vriendschap aan de klote..
Ik zou het wel doen. Je kent elkaar best wel goed al vantevoren. Dus dan kan alleen maar goed gaan.
Iedereen lijkt het allemaal te weten hierro. Maar volgens mij speculeert iedereen alleen maar over de gevolgen. Ik zou niet weten wat er zou gebeuren. Maar zie het zo.
Als je elkaar sexueel aantrekkelijk vind en het is je maatje, dan kun je net zo goed een relatie met elkaar beginnen. Geen betere relatie kun je krijgen lijkt mij.
Voor de tobbers onder ons: Feel the flow, laat je gevoel beslissen. Als de vriendschap echt zo goed is kom je er later wel uit.
Ik sluit me bij trance lover aan.
Ik weet ook niet wat er gebeurt, het kan alleen maar lust zijn natuurlijk, maar dat kan ook een hele mooie vriendschap verpesten, maar als je allebij goed in je schoenen staat en je weet dat het enkel bij lust blijft, en geen gevoelens die niet wederzijds zijn, dan kan het prima!
Onze VRIENDENrelatie is er slechter op geworden...
En als je het dan toch wil:
duidelijke afspraken maken
Want de één gaat zonder twijfel meer van een relatie verwachten !
donateur
Gewoon niet bij nadenken
ik vind het echt dom!heb het zelf ook gehad d8 ja wat kan het mij verrotte maar daarna voel je, je echt k*t hoor..en je vriendschap is niet meer zo als tie was
Zorg alleen dat je gevoelens van vriendschap houdtt en niet meer wordt!!!
schiet toch niet op.. of jij word verliefd op die ander of die ander op jou.. weg vriendschap en je houd er ook nog eens liefdesverdriet aan over.. zonde.. kun je beter njah. weet ik t.. one night stand of zo.. niet dat k dat ooit zou doen denk ik.. majah.. tis maar een suggestie
donateur
Waarom niet doen??
Wie heeft het over verliefd worden??
Ik kan ook sex met iemand hebben zonder verliefd te worden hoor
Maar dat is dan ook echt puur voor de sex en dat is dan ook zonder "gevoel" zeg maar!
Een mens heeft nou eenmaal behoeftes en als je die met iemand anders kan delen why not?
Ik zie t probleem niet!
Gewoon doen
ik zat ook een keer zo te denken. ik koos toen voor de vriendschap. Ik lag naast haar op een slaapbank. tering wat was dat een hel zeg!! ik heb daar nu nog spijt van dat ik dat niet heb gedaan. nu zie ik er helemaal niet meer en anders waren we misschien samen geweest. Ik zal het nooit weten.
Ik zou nooit sex hebben met een beste vriend van me. Vaak komt er van een van de kanten toch meer gevoel bij kijken en misschien loopt je vriendschap dan op de klippen!
Dus nee, sex met me beste vriend is voor mij niet ok!
Allebei geil???
Nou geen probleem toch? Als het maar lekker is...
Slim is t cker niet.
Maar of je daar aan denkt op het moment zelf..
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
tja, ligt er aan bij wie.
ik heb meer mannelijke vrienden
dan vrindinnen met sommige[MANNELIJKE]
heb ik ook sex,of...
je noemt ze sex-vriendjes en bewijs je
elkaar een vriendendienst
Heel dom en stel ik zou erachter komen dat ze het met mijn beste vriend heeft gedaan (of zou doen) dan ligt zij er zeker uit.En hij misschien ook wel.
Ben ik even hard nu.
Stom. Moet er niet aandenken te sexen met mn beste vriendin krijg ik spontaan kots neigingen van.
Neuk graag maar daar pas ik dus echt voor. Beinvloed je relatie naar mijn mening zwaar en afspraken maken erover lijkt me niet prettig. Met je gewone vrienden maak je toch ook geen afspraken hoe jeje gedraagt tegen over elkaar.
Als je zoiets doet heb je eigenlijk geen idee wat het verschil is tussen vriendschap en een one-night-stand.
Mijn beste vriendin ziet dr goed uit maar haar vriend is mn beste vriend dus dat gaat moeilijk en zowiezo zou ze daar zelf ook nie op zitten te w8en....
daarvoor moet je geen vriendschap breken,
dus zal niet echt slim zijn dat je zoiets doet.
begrijp zelf niet dat mensen dat kunnen doen.
je weet nooit wat er nadien gaat gebeuren en of dat de vriendschap nog wel bestaat.
ik zal nooit een vriendschap opgeven om ff een beurt te krijgen hoor
Ja hoor als je verder geen relatie hebt en je hebt er afspraken met diegene over waarom niet.
Doe het dan liever met een goeie vaste vriend dan met iemand die je op duikelt in de stad!
met goeie afspraken en bla bla bla vind ik het nie erg neej... en als je gewoon zin hebt, wat let je dan?
waarom niet!! sex is heerlijk! en soms is het juist wel beter met een beste vriend!!! die weet te minste dat sex en vriendschap samen kunnen! is zeker een goeie vrienden dienst. anders ben je elke keer op zoek naar pino's. kun je het net zo goed met een goeie vriend doen maakt het een stuk makkelijker!
als het in mijn geval m`n beste vriendin mag zijn
ik zou er niks op tegen hebben
de een houd van schaken met z`n beste vriendin...en ik hou van brute sex
ik vind dat het best wel kan ik doe het wel is met mijn beste vriendin en we zijn al 10 jaar goede vrienden en we doen het al soms sinds een jaar of 3 en ik heb er echt geen probleme mee en zij ook niet
als julie dr allebij dr 8er staan dat t puur om de sex gaat, waarom dan nie
maar t wordt wel een probleem als 1 van de 2 meer gaat voelen dan alleen een vriendschap...
of je begint een goeie vriendschap met sex!! als je van te voren weet dat jullie allebei sex lekker vinden is er niks aan de hand. en soms hou je er nog een hele goeie vriendschap aan over!
Op dat moment zelf relaxed, maar na een tijdje zit je zo vreemd tegenover elkaar vind ik. Vooral als je met een groep mensen bent die het ook weten. Als je het stiekem houdt, waarom niet?
Dom vind ik het! Maar ja hoeveel waarde hecht je aan dit vrienschap...want het feit dat hij jou vriend is betekenk al dat hij je wel leuk vindt en dat ie nog sex met je heeft betekent dat ie toch meer voelt...dat heet spelen met iemands zijn gevoelens...Fout dus!
ligt eraan wat voorn afspraken je er onderling overmaakt!
ja okay heb je gelijk in...heb gelukkig maar weinig last van gehad! omdat we zeker heel duidelijk zijn geweest voor elkaar...maar het risico bestaat..dus kom ik toch weer terug aan mijn vorige vraag van hoeveel waarde hecht je aan je vriendschap!?
daarom is eerlijk zijn binnen vriendschap oko heel belangrijk. het is niet alleen de sex maar oko het praten met elkaar. en ok voor elkaar openstaan als er gevoelens beginnen te spelen. dan kun je samen en oplossing zoeken.
ja net zoals bij een sexrelatie, heb je dan een sexvriendschap?
niks voor mij btw
heb het over vriendschap met sex, dat kan soms lijken op een relatie. ligt er dus aan wat je met elkaar bespreekt en hoe duidelijk je tegen elkaar bent!
OKay wilde het even weten..hehehe! Heb ik gehad sex met een goeie vriendin...tot ze een keer naar me toe kwam met het nieuws dat ze een zwangerschaps test ging doen.Terwijl ik elke keer een condoom droeg.
dat kan heel goed werken!
maar het kan ook goed fout gaan...
dom.... maar wel lekker..
K zou t nooit doen,want de vriendschap wordt nooit meer tzelfde
aller domste wat juh ken bedenken!!!!<
of juh krijgt ruzie of de een word gek de ander en de ander niet want het ging tog alleen maar om de seks jah egt dom man!!!
het word tog nooit meer hetzelfde ik had er ook wel heel vaak zin aan hoor toen mijn vriend nog mijn beste maatjuh was maar heb netjuhs gewacht
het is zeker wel heel leuk om sex te hebben met je beste maatje, maar dan moet je niet verliefd worden op hem!! en dat is nu juist mijn grote probleem op dit moment!!!! moet ik hem dat zeggen of niet?? want er bestaat en kans dat ik hem nu wel kwijtraak als ik het tegen hem vertel!!!
donateur
Gewoon dom..
moet kunnen mits geen van beiden een relatie heb
dat is alles behalve slim..... je maakt dan meer kapot dan je lief is...
gadver!!! moet niet er aan denken,sex met me beste vriend!!! tis gewoon incest
laatste aanpassing
Als de vriendschapband goed is, en het kom van 2kanten..
Dan kan het best wel..