haha doen natuurlijk is altijd leuk totdat er meer in het spel komt dan word het een stuk lastiger en tja de kans is groot dat de vriendschap stuk minder word..
niet slim. je beste vriend, is niet voor niets je beste vriend.. je kan alles met je beste vriend delen, behalve het bed...
hooglander heeft wel een goed punt daar......maar als er niemand verliefd word(wat volgens mij toch onvermijdelijk is)en je hebt er allebei vrede mee...waarom niet?
Ja het is zo dubbel he.
Aan de ene kant zou het wel slim wezen maar je kan er haast vergif op in nemen dat iemand verliefd wordt ofzo...
Slim! mn beste vriend is ook mn vriendje! en vriendschap is een goede basis voor een relatie, maar ik denk idd. dat wij geluk hebben gehad want als het niet wederzijds is kan het natuurlijk ook de vriendschap kapot maken.
laatste aanpassing
DOM!!!!!!!!!! niet doen tenzij t je niet boeit dat je je vriendschap verneukt
donateur
Beter dat je gewoon een electronische vriend gebruitk voor dat soort momenten
tja idd niet zo slim, vaak geneurt het dat de een dan meer gevoelens heeft of krijgt voor de ander, niet doen dus!
Ik zou het niet doen, de kans is groot dat één van beide meer wilt, en dan wordt vriendschap erg lastig...
presies.. t gebeurd 9 van de 10 x dat dat gebeurd
heb ik geen laast van gehad
(permanent verbannen)
Als er met pep 1 van de twee meer wil kan die gewoon pakken tenzij er nog heel weinig is en het pakje van de ander is en die niet meer wil delen ha ha ha