2 Valesca, ja zit idd bij Xistanz, maar hoor weinig van ze..
Van Max wacht ik nu vanaf vorige week maandag, maar daar verwacht ik zowiezo niks
ik wacht nu vanaf vorige week dinsdag... had maandag gemailt, dinsdag gereplyed, en nu hoor ik niks...is over Modelution. Zal ik anders morgen bellen?
Van Max wacht ik nu vanaf vorige week maandag, maar daar verwacht ik zowiezo niks
Een vriendin van me wil stoppen... Ze zit nu bij elite en heeft gisteren ontslag genomen... vind het wel grappig zoveel mensen die het willen doen en de mensen die het doen vinden het niet leuk meer...
hey silvia
long time no see
je nieuwe fotos zijn ook heel mooi
heb je die van bellissima al gezien?
Ik heb ook twee keren met Edwin gewerkt, heb niks geen problemen met hem gehad! erg aardig
Edwin van Wier had ik ook geen probelemen mee... alleen vond de shoots persoonlijk iets missen qua professionaliteit...
Maar zoals ik al zei, de shoot was vrij gehaast en er was weinig tijd.
Ben momenteel model voor Dick Jansen van Klikfoto.com en dat is momenteel ook een van de betere fotografen waar ik mee heb mogen werken...!
Ben momenteel model voor Dick Jansen van Klikfoto.com
Enige wat er in die mail stond was, 140 aanmeldingen, 10 mogen op casting, 1/2 worden er maar aangenomen, en wij gaan op gevoel af of je veel kan en/of bereiken en wij hebben bij jou het gevoel niet RIGHT
Ja ik baal stom genoeg wel..