Partyflock

Forumonderwerp · 687307
11 volgers · 384995x bekeken
Waarschuw beheerder
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 19:49:
Still no reply on my application for other agencies

Je zit nu bij Xistanz of niet? Bevalt dat niet?
Vriendinnetje van me zit daar ook, kijk weleens op de site en zag je daar staan...

Waarschuw beheerder
ik wacht nu vanaf vorige week dinsdag... had maandag gemailt, dinsdag gereplyed, en nu hoor ik niks...is over Modelution. Zal ik anders morgen bellen?
Van Max wacht ik nu vanaf vorige week maandag, maar daar verwacht ik zowiezo niks :(

2 Valesca, ja zit idd bij Xistanz, maar hoor weinig van ze.. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 13:43:
2 Valesca, ja zit idd bij Xistanz, maar hoor weinig van ze..

Hmm mn vriendin (Charlotte L trouwens) heeft best veel opdrachten. Maar ze doet het niet fulltime, ze heeft gewoon een baan en doet dit erbij, scheelt ook natuurlijk.

Van Max wacht ik nu vanaf vorige week maandag, maar daar verwacht ik zowiezo niks

Zij is ook bij Max Models geweest, maar ze werd afgewezen omdat ze haar te commercieel vonden.. Ze hadden al te veel modellen van dit type in het bestand..

Succes in ieder geval!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wacht nu vanaf vorige week dinsdag... had maandag gemailt, dinsdag gereplyed, en nu hoor ik niks...is over Modelution. Zal ik anders morgen bellen?
Van Max wacht ik nu vanaf vorige week maandag, maar daar verwacht ik zowiezo niks

hmmm ik hoor van meiden dat Modelution nergens echt op reageerd

niet op nieuwe foto's, gegevens en de modellen die ik ken hebben nog helemaal geen opdrachten gedaan via hen sinds ze bestaan, jaartje dus ongeveer

xxx

en succes bij max, hoop voor je dat je erbij komt :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Een vriendin van me wil stoppen... Ze zit nu bij elite en heeft gisteren ontslag genomen... vind het wel grappig zoveel mensen die het willen doen en de mensen die het doen vinden het niet leuk meer...

Mijn huisgenoot van me is samen met zijn vriendin naar Miami... daar werkt ze heel veel... Ze staat ook in heel veel bladen... laatst nog in de jacky

Waarschuw beheerder
Snowboda ..... snap er geen snars van, echt niet.
Bureau's zouden in de rij moeten staan voor jou.
*opstellen in rijen van 10* :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devil! op maandag 6 november 2006 om 16:32:
Binnenkort heb ik ook een shoot met Edwin van Wier. Hoe vond je het om met hem te werken?

Ik heb ook twee keren met Edwin gewerkt, heb niks geen problemen met hem gehad! erg aardig :jaja:

Waarschuw beheerder
haha thanxx tigerlily! ;)

Kreeg toennet mail van Modelution terug, vrijdag geven ze uitsluitsel :S

Max geeft antwoorden binnen 4weken :S:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 14:20:
Een vriendin van me wil stoppen... Ze zit nu bij elite en heeft gisteren ontslag genomen... vind het wel grappig zoveel mensen die het willen doen en de mensen die het doen vinden het niet leuk meer...

haha hier nog zo 1. zal wel deels komen doordat modellenwerk zo f*cking veel frustraties oplevert ;)
maar hoe heet dat meisje die ontslag heeft genomen bij Elite?

Waarschuw beheerder
hey silvia
long time no see:)
je nieuwe fotos zijn ook heel mooi:)
heb je die van bellissima al gezien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 20:39:
hey silvia
long time no see
je nieuwe fotos zijn ook heel mooi
heb je die van bellissima al gezien?

yep gezien maar heb geen mening gegeven in het forum en ook niet op Dutchheaven; was de enige die de foto's niet zo geweldig vond als de rest. sorryyyy
behalve 1tje; die foto met haar handen om het gezicht; alleen het bh bandje vond ik storend.
verder is het een prachtige meid! daar echt geen vervelend commentaar over haahha! gimme those lips!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Suus :kusje: op woensdag 8 november 2006 om 15:22:
Ik heb ook twee keren met Edwin gewerkt, heb niks geen problemen met hem gehad! erg aardig :jaja:

Edwin van Wier had ik ook geen probelemen mee... alleen vond de shoots persoonlijk iets missen qua professionaliteit...
Maar zoals ik al zei, de shoot was vrij gehaast en er was weinig tijd.

Ben momenteel model voor Dick Jansen van Klikfoto.com en dat is momenteel ook een van de betere fotografen waar ik mee heb mogen werken...!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 9 november 2006 om 13:38:
Edwin van Wier had ik ook geen probelemen mee... alleen vond de shoots persoonlijk iets missen qua professionaliteit...
Maar zoals ik al zei, de shoot was vrij gehaast en er was weinig tijd.

Ben momenteel model voor Dick Jansen van Klikfoto.com en dat is momenteel ook een van de betere fotografen waar ik mee heb mogen werken...!

Ja dat is dan wel beetje jammer ja :) maar toch zijn het wel leuke foto's geworden!
Dick Jansen heb ik ook al wel veel over gehoord :) die foto's zijn ook (Y) vooral zo doorgaan :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel... lief dat je dat zegt...
Dick is nu goed professioneel bezig en gelukkig neemt hij mij mee op sleeptouw... als één van zijn enige mannelijke modellen...
Soms heb je nog weleens mazzel als je man bent...

Nieuwe foto's zal ik weer snel posten... indien mensen ze willen zien natuurlijk :D

x

Waarschuw beheerder
donateur
Laatst weer eens een shoot gedaan. Pin up shoot voor kledingmerk. Belichting is weinig vernieuwend maar al met al wel een leuke shoot geweest! :-)

[img width=500 height=333]http://www.glamour-foto.nl/pinupsmall.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 9 november 2006 om 13:38:
Ben momenteel model voor Dick Jansen van Klikfoto.com

Super ik ook!
echt geweldig met hem samengewerkt!

heb al 2 aankomende shoots in de planning staan met hem!
18 november en 26 november!
en hij is inderdaad heeel erg goed/prof. bezig!
leuke vooruitzichten opbouwen en er hard aan werken!

ben blij dat ik ben opgenomen in de groep! (Y)

Jay! wie weet zien we elkaar eens!

x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 15:46:
Laatst weer eens een shoot gedaan. Pin up shoot voor kledingmerk. Belichting is weinig vernieuwend maar al met al wel een leuke shoot geweest!

Nice i love pin up (Y) good job

Waarschuw beheerder
Morgen hoor ik het van 1 bureau! :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 22:01:
Morgen hoor ik het van 1 bureau!

modelution toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 22:01:
Morgen hoor ik het van 1 bureau!

en..?

Waarschuw beheerder
[img width=348 height=480 cacheid=000000450025c2fafc9463021a01a61d80]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QHPKDDTD[/img]
[img width=353 height=480 cacheid=000000450025c2fdc9adae2b1a01a61d80]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8OSHBQRO[/img]
[img width=351 height=480 cacheid=000000450025c30484c1cba31a01a61d80]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TZZXHCTH[/img]
[img width=360 height=480 cacheid=000000450025c30794918c131a01a61d80]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WYXXXJOT[/img]
[img width=355 height=480 cacheid=000000450025c30a8ef4d7c61a01a61d80]http://www.mijnalbum.nl/Foto=Z6MX8TWT[/img]

moet er ff bij zeggen was nog voor mijn borstverkleining dat jullei niet raar op kijken hahah
Waarschuw beheerder
Leuk forum: http://www.talentz.nl/forum
Er is een speciaal topic over modellenwerk...
ook kan je ervaringen uitwisselen over shoots, slechte of goede bureaus en tips uitwisselen... je fotos plaatsen, oproepjes plaatsen of oproepjes bekijken etc etc :p

Sorry als het jullie niet boeit of niks lijkt :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 15:42:
moet er ff bij zeggen was nog voor mijn borstverkleining dat jullei niet raar op kijken hahah

zo te zien ook voordat je naar de kapper ging dan

vind je forumfoto leuker btw

foto's zijn allemaal onscherp

Waarschuw beheerder
Ze WILLEN me niet.. Modelution....

:(
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 19:25:

Ik snap het echt niet meis..!!!

maar kop op hé ..! (F)

eens komt je bij de goeie terecht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 19:25:

hé balen zeg! vertelden ze ook waarom?
soms denk ik wel eens; je kan net zo goed zelf opdrgevers aanschieten voor opdr. modellenbureaus zijn ook niet alles! kijk mr naar mij ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sssst:[ op vrijdag 10 november 2006 om 19:30:

Onbegrijpenlijk!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 19:01:
zo te zien ook voordat je naar de kapper ging dan

vind je forumfoto leuker btw

foto's zijn allemaal onscherp

haha jah ook maar goed lekker boeiend

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van me nieuwe look :lol:

[img width=400 height=600 cacheid=000d24a60025c5f7fc52c1111a01a69806]http://img98.imageshack.us/img98/5320/crw4186bordertl6.jpg[/img]

Ja.... ik ben het echt:-D hihi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Top.Mooi gedaan Geweldige painter ook.
gr.dick
Waarschuw beheerder
Wow Mistiza ! :jaja:

Dat wil ik oooooooooooooooooooook ! :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 00:06:
Wat vinden jullie van me nieuwe look

gaaf!wie heeft je gepaint?

Waarschuw beheerder
Enige wat er in die mail stond was, 140 aanmeldingen, 10 mogen op casting, 1/2 worden er maar aangenomen, en wij gaan op gevoel af of je veel kan en/of bereiken en wij hebben bij jou het gevoel niet :S RIGHT :S
Ja ik baal stom genoeg wel.. :(
Waarschuw beheerder
ja als je er eenmaal aan begint is het zeer verslavend vind ik!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 11:56:
gaaf!wie heeft je gepaint?

Het was Bodypaintteam Verstappen.
Echt een super goed team!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 13:22:
Enige wat er in die mail stond was, 140 aanmeldingen, 10 mogen op casting, 1/2 worden er maar aangenomen, en wij gaan op gevoel af of je veel kan en/of bereiken en wij hebben bij jou het gevoel niet RIGHT
Ja ik baal stom genoeg wel..

Ja tuuk baal je maar ik snap het niet :o ik heb je site bekeken en het zijn echt supemrooie foto's! en al helemaal die je als forum & profielplaatje hebt

welke had je gestuurd dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 00:06:
Wat vinden jullie van me nieuwe look

je knapt er echt van op :P

Waarschuw beheerder
Hahahaha:lol:

dat vond ik ook al;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op zondag 12 november 2006 om 17:26:
Ja tuuk baal je maar ik snap het niet ik heb je site bekeken en het zijn echt supemrooie foto's!

probleem van deze business is dat schoonheid er niet zozeer toe doet; ze zoeken een bepaald type model.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 14:52:
Het was Bodypaintteam Verstappen.
Echt een super goed team!!!

doe je goed!mooi geworden hoor :yes:

Waarschuw beheerder
dat oor hebben ze alleen niet mooi gedaan... verder wel cool :D

Waarschuw beheerder
deze is leuker :lol:

[img width=679 height=452 cacheid=000d25b30025c8a4ef93c7d01a01a6e423]http://img148.imageshack.us/img148/8219/bodypaintmadmouse023borpq5.jpg[/img]

en dat oor... klopt ja.
maar ze hebben mij en nog een model in 4 uurtje moeten painten.. dus vind ik het nog netjes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het soms wel leuk om af en toe voor modelletje te spelen.. Maar ik kan me er niet teveel mee bezig houden.. Veel te druk:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 23:51:
deze is leuker :lol:

Echt gave foto's! Ik wil ook wel eens zoiets doen, echt een apart maar gaaf effect.
Het oor is inderdaad niet helemaal netjes maar het is ook wel een werk... De paint zelf is echt supervet gedaan.

Waarschuw beheerder
ik had extreem veel pics verstuurd, oa deze maare, het heeft niet zo mogen zijn :S
Waarschuw beheerder
Elk wijf die een paar complimenten teveel heeft gekregen over haar uiterlijk denkt tegenwoordig een fotoshoot te horen krijgen :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oh No op maandag 13 november 2006 om 10:50:
Elk wijf die een paar complimenten teveel heeft gekregen over haar uiterlijk denkt tegenwoordig een fotoshoot te horen krijgen

Klopt

Waarschuw beheerder
Mistisa .... Gaaf hoor :jaja:

Heb ik zaterdag eindelijk een betaalde shoot ( niet vet een workshop, maar wel leuk ) heb ik ontstoken ogen :S
Hoop dat het zaterdag weg is.
Zie er echt niet uit. Zit nu op kantoor met mijn zonnebril op :vaag:

Hierboven ........... waarom nou weer het woord wijf gebruiken ?? Das niet lief :nee:
Waarschuw beheerder
Heb net een fotoshoot achter de rug voor de cosmo...ik moet zeggen dat het wat makkelijker is als je een beetje professionle fotograaf tegenover je hebt, vond het best lastig zonder instructies enzo!