Partyflock

Forumonderwerp · 687307
11 volgers · 375508x bekeken
Waarschuw beheerder
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Big Brother op maandag 1 oktober 2007 om 10:36:
sorry dat ik misschien nu je droom naar de mallemoeren help,
maar ten eerste ben je te dik, ten tweede heb je totaal geen uitstraling, en ten derde is die piercing midden in je gezicht veel te groot.

Moet je dat gelijk zo zeggen ik weet dat ik niet de goeie maten heb voor een topmodel maar dik? nee
Uitspraak van Vixen op maandag 1 oktober 2007 om 11:02:
@ Bubbling Babe,
Echt een leuke frisse shoot meid! Ik vind de laatste het leukst. De tweede lijk je niet echt op je gemak maar de laatste zie je er heel natuurlijk uit. (als je snapt wat ik bedoel) Ik

thnx voor je compliment meid Ja soms heb ik dat welleens op foto's dat ik een beetje bang/zenuwachtig kijk.
als ik derest van de foto's heb post ik ze hier.
(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op maandag 1 oktober 2007 om 10:53:
Trouwens meiden, ik heb (heel) binnenkort een shoot waarvoor ik eigenlijk een lange zwarte avond (liefst gala zelfs ) jurk moet hebben. Hoe de hél regel je zoiets Zonder 200 euro uit te geven aan een jurk die je nooit meer draagt

kun je huren

maar galakleding is moeilijk om toch nog een vette shoot te worden

galakleding maakt het ontzettend stijf en saai
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vixen op maandag 1 oktober 2007 om 11:11:
Oproepje bij jou in de buurt? Ik heb namelijk 2 zwarte jurken liggen die ik beide 1 keer heb gedragen. Maar ik woon tegen de Belgische grens... En dan moeten de maten ook goed zijn.

Maar als je wil mag je ze gebruiken iig.

Thnx meid maar daar pas ik niet in :roflol: Wel lief van je (L)

Uitspraak van Big Brother op maandag 1 oktober 2007 om 12:49:
jawel.

Kijk, had 't zo gezegd en 't komt al héél anders over :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 13:22:
bestel iets uit de otto en stuur het terug?

Dat bedacht ik me vandaag ook ja 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 15:18:
hieronder een paar foto's:

Nice :D

Uitspraak van Am:D op maandag 1 oktober 2007 om 16:51:
kun je huren

maar galakleding is moeilijk om toch nog een vette shoot te worden

galakleding maakt het ontzettend stijf en saai

Nou, zonder alles weg te geven, alles er omheen is juist verre van netjes en saai 8) Kettingen waar ik aanhang etc.

Waarschuw beheerder
weetje over de kritiek op Bubblelingmeisje, ik ben het er zeker niet mee eens wat hij zegt, maar als je foto's op PF post moet je ook tegen dit soort onzinnige kritiek kunnen

op DH zul je zulk commentaar nooit krijgen, maar dit blijft een site waar mensen ook onzin en lompe commentaren kunnen geven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 18:28:
weetje over de kritiek op Bubblelingmeisje, ik ben het er zeker niet mee eens wat hij zegt, maar als je foto's op PF post moet je ook tegen dit soort onzinnige kritiek kunnen

op DH zul je zulk commentaar nooit krijgen, maar dit blijft een site waar mensen ook onzin en lompe commentaren kunnen geven

ja heb je groot gelijk in kun je altijd verwachten hier het blijft partyflock ik voel me ook helemaal niet beledigt ofzo,

Waarschuw beheerder
Supermooi hoor alle foto's! Er zijn ook veel mooie meiden/mannen op deze planeet. Maar je moet het ook maar kunnen hoor, je moet toch aardig zelfbewust zijn van je houding. Ik zou het niet kunnen! Maar dan nog: beauty is in the eye of the beholder... dus ieder ook z'n eigen smaak interpretatie van schoonheid. Het is slecht een momentopname en dus vergankelijk....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 18:28:

Yup, that's PF, ik ben ook al aardig wat afgezeken in de ruim 5 jaar dat ik hier rondhang en ik geef toe, ik heb zelf ook héél wat mensen afgezeken (was 1 van die personen die om de haverklap verbannen was vroeger :P) maar dan nog.. Zij heeft op geen enkele manier aanleiding gegeven en ze zegt helemaal nergens dat ze topmodel is of wil worden ofzo :S Ik heb echt heel wat gezien op PF, tuurlijk, maar niet zomaar uit het niks en op zo'n manier. En eigenlijk vind ik dat er vrij weinig op uiterlijk wordt afgezeken hier. Op kledingkeus en dergelijke heb ik vaak genoeg gezien, op gedrag héél vaak, maar dit :no:

Maar dan nog..PF of niet, in die gozer z'n profiel staat dat ie modellenscout is, dan zou je toch moeten weten dat je zoiets ook netjes kan brengen (en dat kan ie ook, liet ie daarna zien) ;)

Uitspraak van Bubbling_Chicaa op maandag 1 oktober 2007 om 18:41:
ik voel me ook helemaal niet beledigt ofzo

(Y) goed zo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op maandag 1 oktober 2007 om 22:59:
En eigenlijk vind ik dat er vrij weinig op uiterlijk wordt afgezeken hier. Op kledingkeus en dergelijke heb ik vaak genoeg gezien, op gedrag héél vaak, maar dit

grapjas

dat zie ik hier juist hééél vaak :roflol:
niet echt in dit topic, maar in andere wel

Uitspraak van TLN op maandag 1 oktober 2007 om 22:59:
Maar dan nog..PF of niet, in die gozer z'n profiel staat dat ie modellenscout is, dan zou je toch moeten weten dat je zoiets ook netjes kan brengen

dan is het echt een sukkel, én een slechte scout
sorry hoor maar als je serieus modellen scout voor een goed bureau haal je je echt niet in je hoofd om zo'n reactie te plaatsen

Waarschuw beheerder
:roflol:

een scout met als tweede beroep: expert in de kweetnietkunde
neem ik niet serieus ;)

Waarschuw beheerder
ow ik had je knipoog over het hoofd gezien.. :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 23:14:
grapjas

dat zie ik hier juist hééél vaak
niet echt in dit topic, maar in andere wel

Oh mij nooit zo opgevallen 8) Ja op dik zijn ofzo.. Of nog vaker: dun zijn :/
Ok..nu je 't zegt..toch wel :$ Haha laat mij ook ff uitrazen ja :[ :9

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 23:14:
dan is het echt een sukkel, én een slechte scout
sorry hoor maar als je serieus modellen scout voor een goed bureau haal je je echt niet in je hoofd om zo'n reactie te plaatsen

Juustem B)

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 23:15:
een scout met als tweede beroep: expert in de kweetnietkunde
neem ik niet serieus

Nee zag 't ook net :lol:

Waarschuw beheerder
Mijn 2e fotoshoot:

Tamara4

Tamara3

Tamara2

Tamara1

Fotograaf is Jan Doef.
Waarschuw beheerder
Brittjuh wie is de fotograaf van die foto's? Wil heel graag een fotoshoot doen, gewoon voor mijzelf en mijn ouders eventueel, maar ik ben niet super fotogeniek of zo en ik wil wel dat het mooie foto's worden, een beetje zoals die van jou er ook uitzien, met veel grijs/zwart/wit tinten. Let me know, ook als iemand anders wat weet... thanx ladies

Waarschuw beheerder
Hey Tangobaby17,

Ze is een fotograve hier bij ons uit de buurt. weet niet of limburg ver voor jou is...
Ik ben toen met een vriendin van mij meegegaan die wel geregeld model staat. zij heeft alle contacten met die fotograven.

(K)
Waarschuw beheerder
Pffffffff!!! vandaag mn 3e optie niet kunnen aannemen vanwege mn vakantie.. de 3e!!!! ik snap ook echt NIET dat ze ze uberhaupt doorbellen, ik heb mezelf al lang vantevoren uitgeboekt die data :S ok ze kunnen er mss niks aandoen, maar ik ga zo balen! dit x een beauty in de celebrity. Ok, het waren alledrie opties, maar ik had er vast wel 1tje van gehad!!

gelukkig een andere wel kunnen aannemen, voor S Oliver, een shoot in zuid afrika.

Nu HEEEEEL hard duimen dat ik die krijg, maar die kans acht ik ZEER klein!!

(:()

maar mezelf getroost vandaag met ziekelijk mooie oorbellen van swarovski voor mn vakantie :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 09:12:
Fotograaf is Jan Doef.

woooooooow vet sterke blik!! errug goed!!!

vind alleen je lippen niet zo mooi opgemaakt, maar je blik is echt goed al (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:31:
Pffffffff!!! vandaag mn 3e optie niet kunnen aannemen vanwege mn vakantie.. de 3e!!!! ik snap ook echt NIET dat ze ze uberhaupt doorbellen, ik heb mezelf al lang vantevoren uitgeboekt die data ok ze kunnen er mss niks aandoen, maar ik ga zo balen! dit x een beauty in de celebrity. Ok, het waren alledrie opties, maar ik had er vast wel 1tje van gehad!!

Balen zeg.. Maar hey, een model heeft ook vakantie nodig!! En jij krijgt nog geweldige klussen genoeg joh ;)

Uitspraak van Am:D op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:31:
gelukkig een andere wel kunnen aannemen, voor S Oliver, een shoot in zuid afrika.

Nu HEEEEEL hard duimen dat ik die krijg, maar die kans acht ik ZEER klein!!

Ik duim met je mee!!! Zuid Afrika (L)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 09:12:
Mijn 2e fotoshoot:

Leuke foto's naamgenoot B) Vind je alleen op die eerste en tweede een beetje gespannen lijken. Maar dat probleem heb ik zelf ook 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 2 oktober 2007 om 17:35:
Leuke foto's naamgenoot Vind je alleen op die eerste en tweede een beetje gespannen lijken. Maar dat probleem heb ik zelf ook

zijn denk ik wel meerdere modellen die dat hebben,
ik heb t ook bij sommige foto's

Waarschuw beheerder
Nieuwe foto van de shoot van vorige week!
Binnenkort meer.

[img width=400 height=600]https://album.partyflock.nl/21423360.jpg[/img]\

gr Patty

www.Pattyvdroest.nl

Waarschuw beheerder
Am wij duimen met je mee joh! Pfffffffff ff naar Zuid Afrika.. Heerlijk nuchter ook. :lol:

Bubbeling, ik vind je foto's niet zo heel heel heel mooi.. :$ Maar denk dat het gedeeltelijk ook door de fotograaf komt, vind zijn foto's beetje onprof.. :$

Britjuh jij mazzelaar hahaha.. Die laatste foto is mooi, ook qua compositie!

Patty grappige foto! :lol: De ogen komen beetje glazig over maar wel tof! Wassie btw echt de lolly? :p

Laikra ff chekken die site....... UHmmmmmmm oooooooooooooooooooo wat een foto's!!!!!!!!!! :lief:

Ik had vandaag shoot met Douwe Attema.. MUA ikzelf.. :$ ff de leukste.. :lol: De rest @ album..

[img width=452 height=679]https://album.partyflock.nl/21494012.jpg[/img]

[img width=452 height=679]https://album.partyflock.nl/21494033.jpg[/img]

[img width=457 height=673]https://album.partyflock.nl/21494027.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 21:40:
Nieuwe foto van de shoot van vorige week!
Binnenkort meer.

Had 'm al op DH voorbij zien schieten volgens mij, vind 'm echt cool met die lollie :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:09:
Laikra ff chekken die site....... UHmmmmmmm oooooooooooooooooooo wat een foto's!!!!!!!!!!

Cool he B) 11 oktober ga ik shooten met hem (je had 't over de fotograaf toch)! Ben echt heel erg benieuwd!

Leuke foto's chick! Wat kijk je lief op die bovenste! En de middelste, zou ff wat aan je bovenbeen (laten) photoshoppen, volgens mij had je 't koud namelijk :P Beetje rood/paarsig..volgens mij moet dat weg te 'poetsen' zijn :)

En ehh, waar heb je die laarzen vandaan O:) Ik zoek nog zoiets maar dan heeeeele goedkope, zie ze wel overal voor 90 tot 300 euro maar ik zoek van die 20 euro dingen, niet dat ik zeg dat die van jou er cheapass uitzien hoor 8) Maar ik zag dat bijv. Wehkamp ze voor 35 heeft, maar bezorgen in onze flat is zoooo'n gezeik. Heb namelijk laarzen met hak allemaal, prachtig hoor, maar ik wil ook weleens m'n jurkjes enz. aan als ik een hele dag rond moet sjokken ergens of ik niet zo lang wil zijn..en dan is zoiets ideaal..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:17:
Leuke foto's chick! Wat kijk je lief op die bovenste! En de middelste, zou ff wat aan je bovenbeen (laten) photoshoppen, volgens mij had je 't koud namelijk Beetje rood/paarsig..volgens mij moet dat weg te 'poetsen' zijn

:roflol: Ja man dat zei ik ook al; shop het ff weg... Maar het is geen cellelitus ofzo :lol: maar licht inval.. En het weg werken ging moeilijk.. Maar zal ff wachten op bewerkte versies!
En ehh, waar heb je die laarzen vandaan

Zeg ik niet.. Nooooooooooooooit. :lol: Mooi zijn ze hea. Jaloers?? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:23:
Ja man dat zei ik ook al; shop het ff weg... Maar het is geen cellelitus ofzo maar licht inval.. En het weg werken ging moeilijk.. Maar zal ff wachten op bewerkte versies!

Nee dat zag ik, want dan had ik wel gezegd dat je die putten in je benen weg moest laten shoppen B)
En das niks ergs hoor, als ik onvoordelig zit heb ik ze ook :'( Maar goed, duidelijk dat dit iets anders is :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:23:
Zeg ik niet.. Nooooooooooooooit. Mooi zijn ze hea. Jaloers??

Bitch :[ Ik neem alles terug over die lieve foto!!!

Waarschuw beheerder
Am wij duimen met je mee joh! Pfffffffff ff naar Zuid Afrika.. Heerlijk nuchter ook.

Bubbeling, ik vind je foto's niet zo heel heel heel mooi.. Maar denk dat het gedeeltelijk ook door de fotograaf komt, vind zijn foto's beetje onprof..

Britjuh jij mazzelaar hahaha.. Die laatste foto is mooi, ook qua compositie!

Patty grappige foto! De ogen komen beetje glazig over maar wel tof! Wassie btw echt de lolly?

Laikra ff chekken die site....... UHmmmmmmm oooooooooooooooooooo wat een foto's!!!!!!!!!!

Ik had vandaag shoot met Douwe Attema.. MUA ikzelf.. ff de leukste.. De rest @ album..

zucht(L) mijn supervrouwtje die alles kan!
Waarschuw beheerder
Ik lees en kijk al een tijdje mee hier en ik wilde eigenlijk even zeggen dat ik het zo leuk en sympathiek vind dat de meeste meiden allemaal zo leuk zijn tegen elkaar :)
Zowel de meiden die professioneel bezig zijn als de meiden die het voor de lol doen (Y) echt leuk om te zien en toch wel redelijk bijzonder gedrag hier op PF ;)

En moet ik toch ook even kwijt dat ik alle foto's erg mooi vind om te zien,maar die van Am vind ik echt helemaal top (Y)
Kan niet anders of jij moet wel echt een grote gaan worden!
Waarschuw beheerder
Bubbeling, ik vind je foto's niet zo heel heel heel mooi.. Maar denk dat het gedeeltelijk ook door de fotograaf komt, vind zijn foto's beetje onprof..

ja het was ook geen profesioneel maar krijg een van deze dagen derest van de foto's binnen die zet ik hier ook nog wel neer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 2 oktober 2007 om 17:35:
Vind je alleen op die eerste en tweede een beetje gespannen lijken.

Ik mocht niet lachen :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bof (L) Bert op woensdag 3 oktober 2007 om 00:42:
vind dat de meeste meiden allemaal zo leuk zijn tegen elkaar :)

amateur of professional jong of oud (ikzelf dan :x) maakt hier niks uit.
alle info is welkom. vaak zie je zelf niet de foutjes die anderen zien en daar kun je weer van leren.

en toch wel redelijk bijzonder gedrag hier op PF

klopt, ik zie ook geregeld dat het uit de hand loopt en hier kan het ook wel eens gebeuren, maar dan is het vaak iemand die een account gebruikt met een foto van iemand anders. corrigeer me als ik het fout heb

Waarschuw beheerder
donateur
En ehh, waar heb je die laarzen vandaan

Volgens mij hebben ze zoiets ook wel bij Schuurman..

Waarschuw beheerder
maar bezorgen in onze flat is zoooo'n gezeik

Tip van de dag: je kan het ook bij een Kiala punt laten afgeven (zitten vaak in een bouwmarkt of bloemist of zo) en dan zelf ophalen aldaar (y)

Waarschuw beheerder
maar bezorgen in onze flat is zoooo'n gezeik.

Maar naamgenootje, je kunt ook een ander afleveradres opgeven.
Factuuradres is wel naar jou maar afleveradres is bijvoorbeeld je werk of bij je ouders enz enz.
Misschien een ideetje?? :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Thanx voor jullie reacties!
Ja Angela dat klopt:D.

(k)Patty

Waarschuw beheerder
Ben wel benieuwd naar de rest Patty
Waarschuw beheerder
Ik had vandaag shoot met Douwe Attema.. MUA ikzelf

Die eerste is echt super!!! is dit nu pas je 2e shoot? 2e is ook leuk, mooi gezichtje erop!

ik adviseer alleen wel om bij shoots hakken te dragen, of je nou staat, zit of ligt, je krijgt er een betere houding door, langere en smallere benen :)

En moet ik toch ook even kwijt dat ik alle foto's erg mooi vind om te zien,maar die van Am vind ik echt helemaal top
Kan niet anders of jij moet wel echt een grote gaan worden!

ah lief dankjewel :) (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:36:
Let me know, ook als iemand anders wat weet... thanx ladies

www.beautyshots.nl (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 11:53:
Ja Angela dat klopt.

wat klopt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 11:20:
Tip van de dag: je kan het ook bij een Kiala punt laten afgeven (zitten vaak in een bouwmarkt of bloemist of zo) en dan zelf ophalen aldaar

Eh ja..maar ik woon in de Bijlmer en daar heb je er maar 1 en die vertrouw ik van geen kant :roflol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 11:45:
Maar naamgenootje, je kunt ook een ander afleveradres opgeven.
Factuuradres is wel naar jou maar afleveradres is bijvoorbeeld je werk of bij je ouders enz enz.
Misschien een ideetje??

I know, dat doe ik dus vaak, maar m'n ouders wonen hier 100km vandaan en ik heb geen vast werkadres. Normaal doe ik naar m'n ouders, maar als ik 't snel moet hebben is dat ook weer zo'n gedoe :(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 09:19:
Volgens mij hebben ze zoiets ook wel bij Schuurman..

Waar :O Hahaha ken ik niet :$ Ga zo ff naar Axi Schoen B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op woensdag 3 oktober 2007 om 14:00:
Hahaha ken ik niet

Ohw 8) Dan moet je maar eens deze kant opkomen (Y)

Ga zo ff naar Axi Schoen

Daar kunnen ze ze ook heel goed hebben idd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 14:02:
Ohw Dan moet je maar eens deze kant opkomen

Ja wordt sowieso hoog tijd :O Binnenkort ff datumpje prikken? Moet er nu maar es van komen B)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 14:02:
Daar kunnen ze ze ook heel goed hebben idd!

Dacht ik dus ook. Dat zijn dan van die plastic dingen maar dat zal mij een rotzorg zijn (Y)

Waarschuw beheerder
Tja Laik.. dan is er maar 1 oplossing: VERHUIZEN 8) ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 14:06:
Tja Laik.. dan is er maar 1 oplossing: VERHUIZEN

Haha never :no: Ja ok, als ik meer geld had, dan meteen 8) Maar ik ga A'dam niet uit en als je niet rijk bent en toch wil kopen zit je al gauw hier als starter ;)
Bijlmer is trouwens goed te doen hoor, nooit gezeik gehad hier en hartstikke gezellig (L) Maar er zijn wel dingen waar je op moet letten hier O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op woensdag 3 oktober 2007 om 14:05:
Ja wordt sowieso hoog tijd Binnenkort ff datumpje prikken? Moet er nu maar es van komen

Ja als ik dat ding heb besteld 8) Anders moet je 2 keer :lol:

Uitspraak van TLN op woensdag 3 oktober 2007 om 14:05:
Dat zijn dan van die plastic dingen maar dat zal mij een rotzorg zijn

Precies! Hoef je er ook niet zo voorzichtig mee te doen :lol:

Waarschuw beheerder
Dat de foto,s ook op DH staan dat bedoelde ik Angela:P:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 14:11:
Dat de foto,s ook op DH staan dat bedoelde ik Angela

dan snap ik het nog niet want heb ik dat gezegd?
of zit hier nog ergens een angela?
Waarschuw beheerder
Heb op vakantie ook een shoot gedaan, telt dat ook voor hier 8)

[img width=679 height=453 cacheid=0004dd99000c53f83c445d5b1a02087628]https://album.partyflock.nl/17075489.jpg[/img]
[img width=453 height=679]https://album.partyflock.nl/17074979.jpg[/img]
[img width=453 height=679]https://album.partyflock.nl/17075213.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
oeps verkeerde hihi
Waarschuw beheerder
ik woon in de Bijlmer

Hey dan wonen we best dichtbij! geef een gil als je me eens ziet :P
Uitspraak van PRINSES DENN O:) op woensdag 3 oktober 2007 om 14:18:
Heb op vakantie ook een shoot gedaan, telt dat ook voor

Die eerste is erg mooi!! vind op de laatste je gezicht wta minder uitkomen, maar die eerste is super, ook mooi bewerkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op woensdag 3 oktober 2007 om 15:04:
Die eerste is erg mooi

Dank je wel :D
Uitspraak van Am:D op woensdag 3 oktober 2007 om 15:04:
vind op de laatste je gezicht wta minder uitkomen

het was ook niet echt een prof he 8) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PRINSES DENN O:) op woensdag 3 oktober 2007 om 15:08:
het was ook niet echt een prof he

haha geeft niet :D