Wie was de fotograaf ?
rob peetoom himself
ik had dat niet verwacht!
leuk dat je ook voor hem hebt gewerkt; ging dat via via of een bureau?
Hihi, aardige man ook !
Hij heeft mij ook een paar x op de foto gezet.
Ik stond ingeschreven bij het bureau wat ook een deel van hem was.
Dus we deden geregeld dingetjes voor hem.
We mochten namelijk ook altijd kosteloos naar de kapper bij hem
Aan het begin van mijn modellenwerk... heeft hij mijn lange lokken afgeknipt... en toen was het ineens extreem kort !
Zal die dag nooit meer vergeten !
was een leuke ervaring!
wat leuk zeg al die dingen die je hebt gedaan voor 'm! doe je nu ook nog wel 's wat opdr of alleen tfp?
enne ik voel me nu ook echt een tomboy; ik heb een superkorte kop nu hahaah (thanks rob )
Geen last gehad van para bewoners
hmm vaag gouden kooi gaat om miljonairs en dan promoten ze zo'n goedkoop lingerie merk hahaha ze kregen vast geen goede merken omdat die hun naam niet willen koppelen aan de gouden kooi.
Uitspraak van ' Dolce&op donderdag 16 augustus 2007 om 09:11:
maar waarom zitten de kaartjes er nog aan?
dat staat ook niet?
vast bewust gedaan
ze kregen vast geen goede merken omdat die hun naam niet willen koppelen aan de gouden kooi.
hmm vaag gouden kooi gaat om miljonairs en dan promoten ze zo'n goedkoop lingerie merk hahaha ze kregen vast geen goede merken omdat die hun naam niet willen koppelen aan de gouden kooi.
Jaaaa heeft hij je ook geknipt ? Rob is echt van het korte hoor !!!
lekker negatief weer
vertel is wat leuks over je shoots
valt ook wel mee hoor hoe goedkoop after eden is,
maja weet niet hoe duur jij je bh's koopt
rob zelf knipt niet meer; hij maakt nog wel foto's!
Misschien is ze alleen van de la perla
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op donderdag
stardust je zegt dat je hier niet over je shoots wil praten maar je hebt wel erg leuke fotos op je profiel.
en nee ik vertel niks over mijn shoots hier....lees graag hier mee in het forum,maar ik zit hier op partyflock voor de feesten.
..en ik heb in me album foto's gezet die niet portfolio waardig zijn
sorry maar je foto's komen over alsof een 35jarige weer 15 wil zijn..
en dat je fotoshoots doet komt ook alleen maar omdat je bij aktueel werkt want zo bijzonder ben je niet
Dus als ik jouw opmerking zo lees komt er maar 1 woord in me op: jaloezie
Sneu hoor, dat het zo moet. Ik lees hier ook alleen maar mee. Heb in een ver verleden ook zelf wat werk gedaan en vind het leuk om te lezen hoe het er tegenwoordig aan toe gaat en om mooie foto's van die meiden hier te zien. Prima toch?
en dat je fotoshoots doet komt ook alleen maar omdat je bij aktueel werkt want zo bijzonder ben je niet
ik zeg mijn mening
is verleden tijd
Need I say more
Succes met jezelf hoor
Je mening is beledigend en misplaatst
als je ze wilt zien, PB je maar
als model moet je ook tegen kritiek kunnen, of je het leuk vind of niet, ik vind haar foto's niet mooi, ze is in de 30 maar ze probeert 15 te lijken qua poses en outfits naar mijn mening
ja ikke een tijdje terug in belgie hier nog een foto:
dan vraag er ook niet om
Ik heb wel echt een hekel aan die uitspraak.. je moet idd tegen kritiek kunnen, maar het ligt er wel aan wat voor kritiek.. of het nl 'opbouwend' is of beledigend.. beledigingen hou je maar voor je, kritiek als in: op die manier lijkt je kont dikker als je zo zit' vind ik juist goed (heb je wat aan)
ik vraag niet om foto's in mijn PB, ik vraag jou zo flink te zijn hier zelf foto's neer te zetten als je zo uitgesproken durft te zijn over een ander onder het motto MENING
beledigingen hou je maar voor je, kritiek als in: op die manier lijkt je kont dikker als je zo zit' vind ik juist goed (heb je wat aan)
Ik vind dat er juist wel een paar hele mooie fotos tussen zitten!