HAHAHAH!! wat zeg je nou?? ik denk niet dat je 'mijn' hans de vries bedoeld dat is een vd beste fotografen van nederland geloof ik!! Hij doet veel bladen, heb met hem voor de Jackie gewerkt en dat zijn hartstikke mooie foto's hem vandaag nog gesproken bij casting voor Keune, die hij gaat schieten.. hartstikke leuke man, ben dol op hem, hartstikke veel geginnegapt mnet hem en super resultaten!
en wat is er in hemelsnaam verkeerd met de foto niet bewerken? het zorgt vaak wel voor mooiere resultaten (bewerken) maar ik zou het juist ook eens leuk vinden als ze niet bewerkt werden!! dan ben jij het gewoon echt op die foto!
nee jij bedoeldt een andere hans de vries deze persoon die ik bedoeld komt uit arnhem!! die heet vriesjp op Dh
of is dat ook die gene?? ik denk het niet
ja daar heb je gelijk in maar wil je dan ook graag puistjes zien laatste aanpassing 8 augustus 2007 20:34
foto in je album plaatsen en dan opmaakcode en dan kopieeren en dan hier in plakken
ik heb ook al een aantal sessies gehad..
ik vind mijn foto's prachtig, iig beter dan de foto's hier..
kijk maar in mijn album
hoe mensen zo een eigendunk kunne hebben.
ik vind haar fotos klaar voor in de straten of voor haar zelf te verkopen jezus vind beetjuh h*erig en goedkoop
Uitspraak van nick&mandy op zaterdag 11 augustus 2007 om 18:10:
hoe mensen zo een eigendunk kunne hebben.
ik vind haar fotos klaar voor in de straten of voor haar zelf te verkopen jezus vind beetjuh h*erig en goedkoop
idd dat vond ik ook!!
haar afzeiken heeft verder weinig zin
dat is gewoon een fakeprofiel, iemand die haar niet moet die al die foto's erop zet
kan me echt niet voorstellen dat iemand zichzelf vrijwillig zo voor lul zet
jammer dat ik nie iemand weet die dat doet
wow, adembenemend pure foto
Amanda!!! Wat een geweldig mooie foto!!!
Mooie foto,s Am heel mooi
Mijn god !
Jij gaat het echt ver schoppen... je hebt een prachtige uitstraling
Fotootje?? Wauw! Geweldige foto! K vind het de mooiste die er op dit hele forum geplaatst is!
Succes met je modellenwerk!!!
Ik ook!! Supermooie foto!!
ja, je hebt hans de vries uit arnhem en een hans de vries uit rotterdam (heb ik een shoot mee gehad vorig jaar ergens)
Zijn er dan nog meer Hans'de Vriezen?
Bij welke bureaus staan jullie ingeschreven?
En misschien kunnen we hier ook wel namen van fotografen uitwisselen?
Misschien handig
Bij welke bureaus staan jullie ingeschreven?
En misschien kunnen we hier ook wel namen van fotografen uitwisselen?
Misschien handig
@ AM: denk dat ze bedoelde fotografen die vrij makkelijk ook testshoots doen en deze mensen die je net noemden die doen dat alleen voor agency modellen
gisteren een leuke job gedaan voor Rob Peetoom kappers! samen met Bodil en Karin van max.
Oehhhh vet!! hij is echt bekend
@HelaHolaTuthola... Wie is de fotograaf van de foto's? Voor de eerste keer ziet het er netjes uit, vind alleen de kwaliteit met name van de laatste foto niet goed... Hij is onscherp en er zit een rare vlek op de lens...
Heb je verder nog plannen voor andere shoots?
die eerste foto is echt heel lelijk geshopt, je gezicht is heel egaal en je handen zijn niet gedaan, nu lijkt het net of het 2 oma handen zijn
Dit zijn de onbewerkte foto's moet de cd nog krijgen met bewerkingen.
gisteren een leuke job gedaan voor Rob Peetoom kappers!
Iemand trouwens nog uitgenodigd voor de Elite wedstrijd ?
Ik kreeg vandaag een mailtje binnen...
hahaha dat wist ik dus gewoon echt niet he!! normaal gesproken doe ik jobs waarbij iedereen vraagt van: wat is dat dan?! en nu kent iedereen het ineens (althans degenen waarover ik die klus vertelde). hij schijnt veel voor TV te doen (?); mij nooit opgevallen hahaah
wat ik wel wist dattie voor Libelle etc metamorfoses doet.
oeeh spannend! morgen naar de goudenkooi , showtje te lopen voor de meiden daar in marlies dekkers' lingerie!
en waarschijnlijk 5 shows lopen voor de bijenkorf