Partyflock

Forumonderwerp · 687218

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik neem aan dat er weer een dvd van uitkomt, iemand die meer info heeft??
Aaaw tis zonde.. Hoe konden ze zo een lekker ding nou niet filmen ;P

heb hem ook gehaald vandaag :P
leuke dvd :P maar ,k heb betere gezien :)
Jaja sta er ook op... in een flits hahaha
Beetje jammer dat ze ons shirtje niet op de dvd hebben gezet, hebben ze wel een paar x gefilmd :(

sta er volgens mijn ex wel op sta in zn oor te schreeuwen tijdens de set van marcel woods echt klote ben tig keer gefilmd.. zeten ze dat erop :s
ik weet t niet rianne ...ik ben ook niet echt voor dat ding gaan staan .

volgende keeer beter ..dan gaan we met zn alle bovenop die lens staan :yes:
Zeker wel goed dvdtje!! :D (Y)

Leuk om in een paar flitsen jezelf en een hoop bekende nog eens terug te zien op defqon :)

zeker weer een (Y) dvd-tje

check, dj -dj bij menu en dan outblast kiezen..op t laatst die oudjes wat ze vinden van de muziek van outblast...schitterend.
13.50 min, en je ligt dubbel

:yes: Die oudjes kunnen behoorlijk zuur kijken :D
ik weet t niet rianne ...ik ben ook niet echt voor dat ding gaan staan .

volgende keeer beter ..dan gaan we met zn alle bovenop die lens staan :yes:

Dat doen wij toch wel hahaha :P Maar dan moet jij er dit keer idd ook bij staan :) Je hoort er nu ook bij he :9

Artiest Mr. Ed
Heb hem ook gehaald maar bij mij staat de black tent en de laatste van red er niet op, hebben meer mensen dit???
Je hoort er nu ook bij he

..hahahaha ok dan ... jaah of andersom he ;p jullie horen bij mij :p hehe ...k ga al een tijdje langer mee ;).. maar ik bedoel dat we echt eens met zn allen daar op moeten staan en niet ,of jij , of maiky en eel , maar gewoon allemaal :yes:
:bounce:
Sta er ook op tijdens Luna met mijn meisje
in m'n nek (L) hahah wat een belabbert stukje :P
hoe is heel de dvd zelf..is het te doen of niet..?
lijjkt me een erg leuke dvd!! ga m denk ook snel maar eens halen!!
..hahahaha ok dan ... jaah of andersom he jullie horen bij mij hehe ...k ga al een tijdje langer mee .. maar ik bedoel dat we echt eens met zn allen daar op moeten staan en niet ,of jij , of maiky en eel , maar gewoon allemaal

Ja vind ik ook :yes: :P
hoe is heel de dvd zelf..is het te doen of niet

super , zeker als je er bent geweest is t leuk om hem te hebben..gewoon halen :yes:
Net ff gekeken bij een maat van me, is wel een gave Dvd! Vooral da laatste stuk in Black :D
Als je niej bij Defqon bent geweest is er volgens mij niej veel aan!
laatste aanpassing
Goeie dvd,

Heel Emmeloord waaronder ikzelf staan er ook op!!!

In de Black en op Report

Black
1:12:00 min
&
1:13:13 min

Goeie dvd, alleen erg slecht dat er van die softe hardcore onder Drokz en Akira staat, iedereen gaat zwaar uit zn plaat, en dan staat er zon langzaam (in vergelijking met wat hun draaide) nummer op.
heb hem net efe gezien
ik vind het wel een mooi dvd:bounce:
Als je bij Defqon bent geweest is er volgens mij niej veel aan!

ja heb je wel gelijk in !!! ze moeten verdomme heel die dvd vol met hakkuh zette :devil:
laatste aanpassing
Hijs hier telkens uitverkocht!!!

"ja meneer morgen komt er een nieuwe lading die vervolgens als besporken is :(

guido17 30 augustus 2004 14:10
nu lees ik op t q-dance forum dat ze bij de free record shop zeiden dat ze alle defqon dvd's hadden teruggestuurd omdat er een fout in zat ofzo.

Ja klopt. In de nieuwe versie sta ik er wel op :D

ik heb hem gedownload en hij is super,

Bij het menu onderdeel "the crowd" begint een gozer opeens een verhaal over buitenaardse wezens, die was echt van de kop, ging helemaal nergens over

escape dat was een grap va theo maassen hij wilde ff leuk doen voor de camera maar in feite staat ie gewoon gruwelijk voor lul!!

Dvd is wel lache en een vet nummer van outblast!! (hardest state of emergency)

hij stond zeker voor lul, ik kende die grap niet
leuke dvd alleen beetje slecht opgenomen vond ik dan vind ik toch die van in qontrol beter maaarjah dat is ook binnen he:P
verplaats u naar de topic over de dvd (tv forum)