Partyflock

Forumonderwerp · 687074
1 volger · 10871x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 19 juni 2004 om 11:00
Waarschuw beheerder
Kon vandaag zelf helaas niet gaan. Zie nu dat het feest al een waardering heeft van OK, neem aan dat er dus al mensen terug zijn van het feest! Ben zeer benieuwd, hoe was het?

Waarschuw beheerder
zwaar kicken feest echt topie
Waarschuw beheerder
vindt ik idd ver gezocht ja....

:(
Waarschuw beheerder
hmm ik zie nu dat me witte ID&T shirt vol met brand gaten zit :|
Waarschuw beheerder
defQon was super (Y)
eerst in het begin was het gewoon leuk en alles even verkennen, en later op de avond begon het echte knal werk. Ben zo goed als de hele tijd in de black tent geweest.

enige min puntje wat ik vond was, dat er een paar van die stumpers waren die zand in hun flesje deden en het dan op mensen gingen gooien.

maar die dag was in ieder geval geslaagd.
Waarschuw beheerder
donateur
Rob & Mc Joe, Zany, Lady Tom, Cosmic Gate, Luna ,Rush, Miss Djax, Pavo :bounce:

Wat een weer, de hele dag zon..
Lekker sfeertje..
Gratis toiletten aan het water en naast de black.. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was echt SUPERSSSSSS!! volgend jaar weer was nu mijn eerste x maar wel super.Echt lekkere muziek niet te druk in de rode tent waar ik de hele dag bijna heb gestaan!alleen nadele waren cker wel de gore w.c's lange rije daaro en het zand wat overal op je lichaam zat maar ja kun je verwachte toch!o ja en op het eind toen iedereen wegging duurde het vet lang en druuuuk joh,maar we hebbe goed weer gehad gezellie mensen goeie muziek wat wil je nog meer?ik ga nu eerst mijn kuiten een goeie massage geven na al dat stampuh xxx

Waarschuw beheerder
Was een TOPfeest!

Had om de een of andere reden alleen een moeite om los te komen. En wel wat opstootjes gezien. Wat daar nou ineens gebeurde in Bleu, waardoor die twee security gasten vluchten ... :s

Vond de Yellow het beste (Charly Lownoise kicks ass) en G-Town Madness en Dano in Black!

Al met al een geweldig feest.
laatste aanpassing
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
Et is dat we overal op het podium konden en dat we gratis konden zuipen enzo.. maar anders was ik om een uurtje of 6 al weer naar huis gegaan denk ik.. veel van die mongooltjes die elkaar aan het uitdagen waren.. om de 2 tellen zag je al die mannetjes van de beveiliging weer los gaan.. vond het wel leuk maar het is voor mij niet een herhaling waard..

Man van de dag.. RUSH!
Waarschuw beheerder
Ik vond het een heerlijk feest, mijn mannetje moest af en toe mijn begeleidershondje spelen door al het zand in mijn lensen (dat was echt zwaar kut :[ )

maar heb mij voor de rest prima vermaakt :D :D :D :D

Waarschuw beheerder
Wat een super wreed feest!!!! ik weet niet welke beter is vorig jaar of dit jaar. In ieder geval volgende jaar weer :)
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal geweldig!!!

LEuke mensen :lief:, lekker weertje.. SMIDDAGS DIE ZON!!!:lief:, vette muziek, vette plaats!

Alleen waarom die bussen nou zo ver moesten staan???!! Mijn benen wilden ook niet meer..:(

Waarschuw beheerder
t was helemaal geweldig!!!! :D:D:D met 1 minpuntje idd, de wc's. en t waaide iets te hard. maar verder helemaal top :) ik wil vandaag wel weeeeeeeer
Waarschuw beheerder
donateur
Feest was wel lachen:

+ Vet geluid overal, vooral in de Black ging echt loeihard
+ Sunny D en Amok waren de helden van de dag
+ Drinken was voor schappelijke prijs
+ Weer zat mee

- Errug veel vechtpartijen gezien, zoveel dat ik er op een gegeven moment gewoon om moest lachen....... stelletje idioten....... Maar goed, tegenwoordig laat ik me het feest daardoor niet meer verpesten........
Waarschuw beheerder
was weer een geweldig feesie van Q-dance!!
Waarschuw beheerder
super feest. outblast was top.
maar technoboy en lady tom draaiden ook erg lekker.

verder was het onwijs
Waarschuw beheerder
echt heerlijk, misschien stiekem zelfs beter dan vorig jaar

vooral die zwarte tent :bounce:

en t weer (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit mij aan bij Bertmuts!

Het laatste uur heb ik me alleen de poten uit 't lijf moeten lopen tussen de green en black tent waar resp. Akira & Drokz en Amok aan de gang waren. Beiden helemaal geweldig!

Waarschuw beheerder
Foto's Defqon >> Zie mijn eigen tekst
Waarschuw beheerder
Defqon 1 was wel ok:

+ punten:

Grote variatie DJ´s & Tenten
Leuk decor op Mainstage
Sfeer was toch wel chill
Weer was beter dan voorspeld
Geluid was top (heb nu me oren nog piepen)

- punten:
mega lang wachtrijen bij wc´s (veel mensen gingen dan ook in zee pissen).
Techno zaal veels te groot, Main veels te klein, NRG veels te leeg.
De zalen/hallen vond ik niet echt super aangekleed.
Q-Dance gadgets veels te duur :S
Opwaaiend zand (heb nu nog me ogen ontstoken)
Pila, Pavo, Supermarco May en nog heel veel andere hardstyle dj´s draaien weer veel oude plaatjes en dat vind ik zwaar klote (m.u.v Luna en Technoboy)

Beste DJ´s Defqon:
Marcel Woods, Jan Liefhebber & DJ Rush, (terwijl ik voor Defqon begon helemaal niet techno-minded was, Luna, Umek, Technoboy
Waarschuw beheerder
OUTBLAST, helemaal geweldig!!
Heb het erg tof gehad, daarna nog door was minder slim maar wel (y) top dag en nacht!!!

Wc's waren ECHT kut, moet zo'n organisatie zich voor schamen!Ach jah, eigenlijk is dit weer zo'n 'heerlijk' terugkomend probleem :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een ongelofelijk vet feest zeg, ik heb me helemaal super vermaakt, complete dolheid :yes: heb eigenlijk geen slechte set gehoord, overal een supersfeer (vooral na de 0-0 van duitsland en de 1-0 en 2-0 van nederland, dat vond ik toch wel de climax eigenlijk, iedereen vrolijk en bij elkaar om de nek, super!!)
volgend jaar zeker weer!

Waarschuw beheerder
donateur
SUPER.
En zelfs het weer viel mee.
Waarschuw beheerder
donateur
haha hoe zielig ben je als je over het zand gaat lopen klagen :s.......... tering zeg

Waarschuw beheerder
ik vond darkraver een TOP set draaien ... :respect:
Waarschuw beheerder
2 Bertuz:

Als jij door dat zand geen zak meer ziet, alle 2 je ogen ontstoken hebt, met een heel donkere zonnebril achter je pc-tje zit en je ogen zo rood doorlopen hebt alsof je gisteren zeker 40 sticks hebt gerook en je contact-lenzen niet meer schoon krijgt ben je dan zielig ??

STFU gozer
Waarschuw beheerder
het was helemaal top!!!!!
volgend jaar zeker weer van de partij.
aleen moet ik dan wel rustiger aan doen :s
ik was er van het begin tot het eind.
aleen wat wel jammer was is dat ik in paniek de bus niet kon vinden!
Waarschuw beheerder
Rush was gek
Amok was vet
en het einde met Technoboy was ook loss :bounce:
zeker met die laser aan de overkant van het water, het heeft vorig jaar (hoe moeilijk het ook was) toch echt overtroffen :yes: !

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het feest zwaar tegenvallen! er werd heel erg veel old style gedraaid in black, en dat vond ik dus egt kut! outblast draaide het tweede deel van zijn set super, en the wishmaster: allemachtig dat was een goeie set! lope knalle als een motherfucker! goeie dj is dat!

we waren iedereen de hele tijd kwijt, je kon niet belle of sms'en op defqon, kwerd gek van dat stof en et was in de black tent veelste druk!

voor mij geen defqon meer volgend jaar!
Waarschuw beheerder
Deqon was gewoon weer zwaar genieten :jaja:

Vooral de zwarte tent was goed te doen en blijkbaar is niet iedereen t met me eens, maar ik vond DANO weer is de held van de dag :respect:
Waarschuw beheerder
Verder vond ik dat er veel patsertjes waren die wat gefitnessed hebben (zo ongeveer heel hun leven) zodat ze konden opscheppen met hun body terwijl het ijzig koud was :S En dat juist die gasten ruzie gaan zoeken met jongens/mannen die 60 kg wegen :S
Waarschuw beheerder
Ik ben 72 kilo :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jaa defqon was zeker goed!!!
hulde voor darkraver aant eind!!woow wat gingen we los zeg daar vooraan:)

lekker vuurwerkje aan het eind en laser aan de overkant was ook vet.
volgend jaar zeker weer!!!

Waarschuw beheerder
hahaha op t gezeik van die ajaxieden na, was defqon geweldig. Was weer een dagje zandhappen!!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
wat een gruwelijk feest
ben de hele dag niet buiten de black geweest
ik heb het open air stage niet eens gezien!!!
maar dat was ook niet nodig,
de black rouleerde echt zwaar en het geluid was echt heel vet!!
Waarschuw beheerder
Het was een leuk feestje....Erg gezellig

Alleen een beetje te groot.. Vorig was beter...

Ook vond ik de opbouw vorig jaar beter...

Chill dat de zon scheen...

Main was geweldig...

Conclusie: Gezellig feest, vorig jaar was beter

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
OUTBLAST, helemaal geweldig!!

Idd, Outblast gaf een lekker setje ten gehore!!!
Waarschuw beheerder
Rush en Promo de beste dj's voor mij van de hele dag. Ook technoboy viel me alleszinds mee! lekker weertje ook!

gewoon geweldig festival was het
Waarschuw beheerder
Outblast was idd helemaal geweldig :bounce:
Maar, Prophet en Technoboy ook zekersssssss :|:bounce:.
Ik vond het al met al een SUPERGAAF feest :)
Waarschuw beheerder
Gewoon geen woorden voor

Geluid was overal super

Goed weer op een paar regenbuien na

Echt top!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Goed weer op een paar regenbuien na

hoe kan jij nouh regenbuien hebben gehad daar terwijl volgens de rest de zon scheen en het lekker weer was:s :vaag: was ut zo groot dan????:P hahaha
verde rbaal ik er wel van dak niet geweest ebn. helemaal kut was dat ik de hele dag al wel live meehad geluisterd en toen zat ik bij een vriend en die heeft er een cd'tje opgegooid teriwjl ik dat niet ee"ns door had:vaag: dus ik denk goh wat een rustige ktumuziek voor defqon. ja zegt ie dis een cd'tje:vaag: om 12 uur pas kwam ik dr achter duzz net datgene wat ik graag wilde horen miste ik:cry: hoe was ut op id&t radio dan?? werd er nog hard gedraaid???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een gezeik over zand :kots:
je weet dat je naar een STRANDfeest gaat, dus kan je ZAND verwachten
mocht je bang zijn voor je tere oogjes dan neem je met je klotekanis een zonnebril mee, of als je er daar last van krijgt dan koop je er 1 op defqon...

mieterige gezeik ook altijd van mensen, blijf dan lekker thuis :kots:
Waarschuw beheerder
(Y)(Y) super volgend jaar doen we het gewoon nog een keertje over :D:BOUNCE:
Waarschuw beheerder
(Y)(Y) super volgend jaar doen we het gewoon nog een keertje over :D:BOUNCE:

Waarschuw beheerder
super feest..

Op een paar x rondlopen na alleen in de black geweest:D

VET HARD GELUID!

wishmaster :respect: ( set van de dag)

alleen jammmer dat achterin in de black op een gegeven moment wel erg veel relletjes waren:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was gewoon weer een superrrrrfeessie!!! Je kon het net zo gezellig maken als je zelf wilde, zat allemaal goed...Promo, Bass D & King Matthew !!! (Y)
Alles zat verder mee als je zag wat voor teringzooi er voorspelt was (weer). Alleen jammer van het Nederlands Elftal verder, maja daar heeft zelfs Q-Dance geen invloed op.

Waarschuw beheerder
donateur
Onzettende vette party!!!
Kheb ook de hele aaf in black staan :bounce: terwijl ik HC helemaal niets vond. Zowdan die Promo ging hard!!! De laatste tijd vonk hem soft worden, maarre gister egwel knallen hoor!! Als ie zo op Black afsluit, wow!!!!! En dan Akira!! Khad hem nog nooit gehoord, pffff me oren tuten nu nog!!! En Erkan maar lkkr schreeuwen!!! Jammer dak je niet gesproken heb Erkan!!

Verder overal geweest, behalve in Yellow en Purple!! Veel vrienden misgelopen omdat ik helemaal nie bij Luna of T-boy ben geweest, waar we altijd vooraan staan!! Hak ff geen zin in (in hardstyle) dit x!! Kzie die (DJ)gasten al zo vaak!! :D:D

Gelukkig zat ut weer toch mee, weinig druppels gevallen!! :-)

Enne die helivlucht was (y)

Volgend jaar ckers weer van de party!! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het was echt een relax feest en gelukkig was het weer goed.
Waarschuw beheerder
mwah wel leuk feestje alleen jammer dat je geen voedesel-bonnen kon pinnen en dat het erg druk was op bepaalde plaatsen.
Mensen gingen overal tegen aan pissen omdat het te lang duurde.

De beveiliging deed af en toe wel vaag heb over een hek moeten klimmen om weer op het terrein te komen omdat de deur weer op slot ging:S
Het zand was wel een beetje jammer maar ja niks aan te doen relletjes? niks gezien:/

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een geweldig feest!!

Ik heb me echt geweldig vermaakt @ DefQon :D

Op naar volgend jaar :):) :jaja: