Partyflock

Forumonderwerp · 687074
1 volger · 10586x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 19 juni 2004 om 11:00
Waarschuw beheerder
Kon vandaag zelf helaas niet gaan. Zie nu dat het feest al een waardering heeft van OK, neem aan dat er dus al mensen terug zijn van het feest! Ben zeer benieuwd, hoe was het?
Waarschuw beheerder
donateur
zo vorig jaar was goed[gelijk stampen in black] en dit jaar gelijk weer. het was echt super kickuh!!! dit jaar gewoon nog beter, had ik echt nooit verwacht!!!! volgend jaar ben ik weer de eerste als ik mijn kaartje haal!!!!!
Waarschuw beheerder
1 van me BESTE FEESTEN!!! Het was ontzettend gezellig, SUPER SFEER!! Ik ben nu ook erg doof, maar wat wil je als je overal vooraan staat bij zo'n SUPER FEEST!!:D:D

De black geweldig! blue ook heel veel in gestaan was ook super! en toen het karwei afgemaakt met luna en Technoboy :D

Volgend jaar zeker weer :D
Ik heb nu nog steeds zere poten :) echt helemaal los gegaan zo daar :yes: :bounce:

(en het weer was prachtig ;))

Waarschuw beheerder
donateur
die hardcore tent was master,wat een geluid zeg,verder,lekker gedraaid hele dag was top :)
Waarschuw beheerder
Masterlijk feest!! geweldig volgebouwd met tenten... Geluid Main was overheersend.. daarna Black wel!! bij de andere was zeker nie slecht!

RESPECT for Q-DANCE!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zeker lekker feestje ! :bounce:

Waarschuw beheerder
Bruut feest, lekker zonnetje, en een goede sfeer

En erwin Krol mogen ze wegschoppen :)
Waarschuw beheerder
beste feest tot nu toe. weer was aanzienelijk goed, had alleen wel iets zachter kunnen waaiien.

bij binnenkomst was de "black area" al tot de nok toe vol (goeie zaak dus). hier werd ook knetters goed gedraaid en het geluid was topie.

De "yellow area" (NRG) vond ik zwaar zuigen, kut geluid, kut tent en weinig publiek daar.

De "red area" (open air) Wreeeed geluid, woeii wat een bass, heerlijk. de eerste 2 sets waaren een beetje slapjes, maar de rest was helemaal top.

De "blue area" (hardhouse) Hele grote tent, moi aangekleed en al heel vroeg tot de nok toe vol, er werder hier vanaf het begin goeie harde sets gedraaid.

Verder de Techno tent, waar ik niet veel van gezien heb aangezien ik geen techno liefhebber ben. en de "orange" Hardtrance tent, ook niet veel geweest.

verder vond ik het een erg relaxed feest, geen opgefokte mensen/beveiliging. gewoon lekker chill atmosfeertje. Q-Dance rules!

volgend jaar zekers weer!

cijver voor dit feest: dikke 9

Waarschuw beheerder
het weer was SUPERRRRRR ! Alleen die wind he... maar ja, moet wat te klagen hebben.
Verder vond ik het vrij groot, vorig jaar lag alles toch veel dichter bij elkaar (of zit t gewoon in mijn hoofd...) :S

Al met al...ehmm... een 8.7 van mij :)
Waarschuw beheerder
Ik was er gisteren ook weer bij. Ik moet zeggen dat ik Defqon.1 vorig jaar een stuk beter vond, maar al met al was het gisteren ook een zeer geslaagd feest hoor! :D

Alleen dat zand inderdaad, vorig jaar was dat ook kut, maar ja, dat mocht de pret niet drukken. Thuis gekomen, lekker douchen en hopakee... ;)

Dat ik even bij BLACK was, werd er een jongen in elkaar getrapt door een grote groep jongens, dat vond ik wel minder, voor de rest geen relletjes gezien en ik vond de sfeer over het algemeen prima. :)

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!

Waarschuw beheerder
ps: Ik herkauw nu nog steeds op stukjes zand... :S
Artiest Thozaa
Waarschuw beheerder
Geweldig feest:respect::bounce::respect:

Isaac:bounce:
Waarschuw beheerder
Super feestje hoor. Voel nog steeds de pijn in me voeten / benen / heupen :P
Bij Blue en black kon je nog lekker stampen, bij Red was het beetje te druk :(
Weer viel me ook mee en andere positieve is dat we de afgang van Nederlands elftal niet hoefden te zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Wishmaster :respect:
en promo vond ik ook niet tegenvallen
lekker weertje dr bij

Kortom vet feessie !
Waarschuw beheerder
defqon was helemaal geweldig
ik heb veel vrienden van pf in real life gezien ;-)
en de sfeer was super, en het geluid ook

en het weermannetje heeft het ook droog gehouden :-)

:respect: Q-dance :respect
Waarschuw beheerder
khjeb me vermaakt :yes:

kan niet slapen :no:

Waarschuw beheerder
Een leuk opgezet feest. Maar vorig jaar werd dit al een beetje als het festival der festivals gepositioneerd op de Party-markt en dit jaar waarschijnlijk wel weer. Toch kan ik een handvol kanttekeningen plaatsen, maar zal jullie er niet mee lastig vallen. Voortaan vreet ik mezelf in ieder geval helemaal vol vantevoren zodat ik geen stennis hoeft te schoppen bij die etenstenten. Die prijzen rijzen echt de pan uit.

Anyways, ik had niet verwacht dat ik dit zou gaan zeggen maar de Hardcore tent (Black) was voor mij de Place To Be! De set van de dag kwam van DJ Rob en MC Joe, daar is eigenlijk niets tegen in te brengen (of je hebt de terror van Akira en Drokz bij kunnen houden! :D :9 ). De Tunnel of Techno (Green), waar ik toch wel veel van verwachtte deze keer werd pas wat toen het donker werd en er wat steviger werd gedraaid.

Erg frapant was dat de Yellow-Area de hele dag was uitgestorven. Een leuke opzet van een podium en daar dan 4 kleine zaaltjes omheen maar ik je kon er echt een kanon laten afgaan. Pas toen Charly Lownoise s'avonds ging draaien stroomde het er vol. Die muziek en sfeer vond ik toen overigens nog benedenmaats.. (n)

De Hardstyle tent (Blue) vond ik wel weer geinig, maar dat was meer omdat het :bier: toen even de overhand nam en ik met wat bekenden van PF gezellig heb staan hakken tussen de huppelaars.

De Trance tent (Orange); wat een saaie bedoening! Ik ben vreselijk fan van Trance maar met een overbelichte zaal waar alleen het mooie vrouwen-gehalte me af en toe even deed blijven hangen wordt ik niet wild.. :(

De Main-stage (Red) was af en toe gewoon te druk. Dat was jammer want het zag er heel mooi uit, alleen was het veelste klein van opzet. Maar de muziek die ik er hoorde is toch niets voor mij. Ik kan gewoon echt niet dansen op Hardstyle.. :[ Hoe was Rush..?? :o

Al met al een leuk feest met veel bier en veel bekenden. Volgende week weer Impulz! :jaja: :bier:
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook een topfeest!
vond alleen jammer dat Red en Black zo ver uitelkaar lagen, was best een end lopen steeds!
the wishmaster draaide massas goed en Pavo klinkt ook nog altijd erg vet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Superfeest !!
Lekker zonnetje en relaxte sfeer.
:respect::respect: :respect::respect: PILA :respect::respect: :respect::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
De "yellow area" (NRG) vond ik zwaar zuigen, kut geluid, kut tent en weinig publiek daar.

Verder de Techno tent, waar ik niet veel van gezien heb aangezien ik geen techno liefhebber ben. en de "orange" Hardtrance tent, ook niet veel geweest.

Yellow had prima geluid juist. Leuk opgezet ook!! Was goed uit te houden tijdens de sets van Lownoise en Darkraver...

Techno was ook erg lekker... Orange idem... :D
Waarschuw beheerder
Wel grappig om te zien dat, mensen die niet zijn gegaan zich allemaal aan het feit vast houden dat sommige relletjes hebben meegemaakt en, blij zijn at ze niet gegaan zijn...
whaahah, jullie hebben gewoon wat gemist, klaar!
de groeten!

Waarschuw beheerder
Ik heb ook zat relletjes gezien waarbij af en toe de bloedspetters me om de oren volgen, maar ben toch blij dat ik gegaan ben! :9
Waarschuw beheerder
Ben weer niet verder gekomen dan de mainstage. Maar denk niet dat ik daar iets gemist heb. Het was weer helemaal top. En voor iedereen die ik ben tegengekomen Thanks en volgende keer weer!!!

Waarschuw beheerder
Ik vond het net een kattebak :/

Waarschuw beheerder
Je associeert nog teveel vanwege je gemis... :(

:hug:

Waarschuw beheerder
Het was Superrrrrrrrrrrrrrrrrr :D :bounce:
Voelde me alleen wel vet vies door al dat zand :/ :S
Maar gelukkig zat t weer mee en scheen de zon ook nog es :D

Echt supergezellig was t :)

Waarschuw beheerder
hey bissebisje :lief:

maar het WAS ook gewoon een hele grote kattebak....
kan er niks anders van maken!

Hoe was jouw avond? Tom Harding las ik ergens?!

Waarschuw beheerder
Voelde me alleen wel vet vies door al dat zand

Ik bedoel maar O:)

Waarschuw beheerder
Ik ben nog steeds wakker... :/

Tom Harding it was... :9
Waarschuw beheerder
ik weet niet wat sommige mensen lopen te zeiken over dat het te druk was bij RED maar als je vooraan ging staan had je alle ruimte van de wereld. en verder ik heb geen rellen gezien hoor! en het was ook niet zo dat als je tege iemand aan liep dat je dan gelijk ruzie kreeg ik vond dat er een goede sfeer hing!! kortom: Geslaagd feestje ! op naar awakenings festival

PS: die rush draaide egt lekker!

Waarschuw beheerder
2 Bus:

B)

En waarom ga jij niet gewoon slapen?
Zoals elke andere normale partyganger? ;p
Wat moet jouw keeltje daar wel niet van vinden? :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het echt een topfeesie

gezellig, best mooi weer alleen een beetje koud aan het einde.

heb nu vette pijn in mijn kuiten, die zitten echt helemaal vast

maar het is zeker voor herhaling vatbaar

Waarschuw beheerder
Ohh...mijn keeltje is wel zooo zacht van al die wodka... :9 O:)

Ik denk dat ik zo even een douche neem, een ontbijtje nuttig (heb je trouwens al gelezen dat ik voor je heb gekookt? Spaghetti.. :9 ) en vervolgens een kleine poging tot slapen waag... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
geen wooorden voor owjawel...vdk:D

Waarschuw beheerder
donateur
en met het weer hebben we ook zekerz geluk gehad(Y)

Waarschuw beheerder
SPAGHETTI???? :|

:lief:

Doe maar klein bordje dan... 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
perfect feestie :-D .. masterlijk vooral akira vs drokz... wat een lekkere terror O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt super !!
Heb me zo ontzettend goed vermaakt
goeie sfeer,heb niks geen ruzie gezien
Hoop vriendjes weer gezien (L)
het was echt heel erg leuk
laatste aanpassing

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Achterin de 'BLACK' was idd buiten en binnen het één en ander loos. Begon volgens mij met een groep die achter een gozer aan zat (geen idee waarom) toen die eenmaal getackelt was was hij aan de beurt. Daarna was het buiten raak ... mannetje of 20 á 25 die elkaar niet zo aardig vonden.

Op het eind achterin liepen een stel donkere gasten (sorry, maar ze waren het toch weer) te zieken.

Voor de rest heb ik me prima vermaakt.
Voornamelijk droog (y) (y) maar een klein buitje regen tegen het stof had ik ook wel kunnen waarderen.

Waarschuw beheerder
Zozo, wat een heerlijk feest zeg. Heb het halve strand zowat meegenomen in me schoenen maarja dat was wel een beetje te verwachten.

Het was een lekker sfeertje, lekker weertje alleen dat er dan weer van die smerige mongolen zijn die het leuk vinden om met zijn 10en op 1tje in te rammen gaat mij weer iets te ver.Had het gelukkig maar 1 keer gezien maarja dat is 1 keer te veel.

De muziek stond lekker hard en de dj's die ik heb gezien waren top! Op naar volgend jaar !! :kwijl:

Waarschuw beheerder
Ik ga nog maar een keer badderen om het laatste zand achter mijn oren vandaan te krijgen... :(
Waarschuw beheerder
Superfeest, hele tijd in de Black geweest, goeie sfeer (afgezien van 1 relletje, hoorde ik achteraf?).

Dano en Promo beste van Black :)

Waarschuw beheerder
Ik heb nieuw badschuim! :9 ...wat zeg ik?! badSCHUIM! B)
Waarschuw beheerder
Krommie .... ik vond outblast en akira vs drokz toch echt beter in black :jaja:
Waarschuw beheerder
idd een superfesst...en moet zeggen dat we het lang droog gehouden hebben ;)

verder heb ik veel bij black bleu en red gestaan
en die vip ruimte :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
het was inderdaad toppie...alleen die bussen stonden zo end weg :(:( leek geen eind aan te komen voordat we er waren...en de terug weg was al helemaal pokke haha me benen wouden niet meer

maar verde super feesie :):) veel leuke mensen ontmoet!
Waarschuw beheerder
Outblast ging zeker tekeer in de black:yes:
Waarschuw beheerder
het was een superfeest (Y)
Waarschuw beheerder
verder heb ik nog super lang met deepack en bass-d gepraat :D

alleen lag mijn fototoestel in het kluisje :(

Waarschuw beheerder
Defqon was echt.....GRUWELIJK GEIL!!!!!!!!

Wat een bizar feest was dit zeg!!!

:respect: Rush & Luna :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
zeker kicke feest dj rush :respect:
en het weer :kwijl: niet verwacht
en zeker goed georganiseerd alleen die bussen :x :@