Partyflock

Forumonderwerp · 686229

Ik mis m wel.
Altijd dat geknooi met die spelers om zon groot toernooi heen, hij deed altijd vanalles met die gasten van het ned. 11-tal.
Zoals die keren met Jaap Stam, altijd lachen :D
De regenjas, gewoon een leuk programma.

Maar leeft die kerel eigenlijk nog wel?
Volgens mij doet ie helemaal niks meer of wel?

harry moet zometeen nog ff langs gaan en ff de boel op een ludieke manier op scherp zetten!!
idd was altijd een leuk programma. en ik zag Harry gisteravond nog op tv, of was het nou eergisteravond? :D

neey was gister .. ik heb t ook gezien ..

Goed hem weer es te zien .. hij geeft altijd een leuke sfeer vind ik :)
Ik vond de regenjas ook altijd vet.
en altijd op het einde dat ze (de profs) de bal in hun slaapkamer moesten schieten
Ramen, lampen echt alles sneuvelde

Dat was meestal in scene gezet... ik herinner me nog de uitzending met Van Bommel, waar ze extra een hegje moesten snoeien omdat ze anders de kamer van Mark niet konden bereiken... dat hegje hadden dus extra voor de uitzending geplant zodat het een beetje leuke uitzending opleverde... ook die kratten fris die toen omvielen hebben ze lang op moeten oefenen.... Maar was altijd wel een leuke uitzending ja... jammer dat die er niet meer is...

Mooi om Harry gisteren weer op TV te hebben gezien. Iedereen wilde ook een praatje met hem maken. Harry is Back!
Dat was meestal in scene gezet... ik herinner me nog de uitzending met Van Bommel, waar ze extra een hegje moesten snoeien omdat ze anders de kamer van Mark niet konden bereiken... dat hegje hadden dus extra voor de uitzending geplant zodat het een beetje leuke uitzending opleverde... ook die kratten fris die toen omvielen hebben ze lang op moeten oefenen.... Maar was altijd wel een leuke uitzending ja... jammer dat die er niet meer is...

ja klopt, die uitzending toen met de gebroeders cornellise was bij een huis waar zij helemaal nooit hebben gewoond...

maar harry maakte altijd wel leuke televisie met leuke interviews...
hij is toen alleen dramatisch afgezakt met oz'n voetbalquizje en daarna van de buis verdwenen..

leuk om hem weer zo met de spelers te zien, ze waren ook blij om hem weer eens te zien...
Harry :respect:

Was leuk om te zien dat al die spelers de pers negeerde en toen ze Harry zagen wel even een babbeltje met hem gingen maken!
idd. Ruud van Nistelrooy kwam naar hem toe rennen :D ik hoop dat harry weer terug komt.
vond het ook altijd lache wanneer ze dat voetvolley toernooi hadden. beetje spelers stangen....nadat harry weg ging, was er eigenlijk ook geen kont meer aan! vond alleen wel, dat ie absoluut geen commentaar kan geven van een wedstrijd, maja, niet iedereen is perfect!
harry.....(Y)(Y)(Y)(Y)
laatste aanpassing