Partyflock

Forumonderwerp · 685446
Betreft: evenement: NJOY, vrijdag 11 juni 2004 om 18:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
Njoy is een grote flop geworden. Sommigen dachten dat al, maar zaterdag werd ook het bewijs geleverd. Want wat is er nou leuk aan een heel terrein bommetje vol feestende mensen? Aan de zonneschijn tussen de regenbuien door? Wat is er nou leuk aan al die top DJ’s als Dana, Gielen, Rivaro? Wat moet je nou aan een bungeekoord? En wie wil er nou zonodig model worden? Pfff… Ik zou het niet weten. Ahum.

Njoy trapte zaterdag af met de eerste echte festivaldag. Dat begon verkeerd met een paar fikse buien, en enkele optimisten onder ons dachten dat het daarbij beperkt zou blijven. Nou… eehh… niet dus. Om maar eens met het weer te beginnen (gaan we het over het weer hebben? Ja.), het was een typerend Nederlands festivalweertje. Veel zon, die nog lekker warm was ook, en af en toe een ongenadig harde plensbui. Was dat erg? Nee. Iedereen dook de tenten in, daardoor werd het alleen maar gezelliger en iedereen deelde hetzelfde ongemak. Dat schiep een band, en daar hou ik van.

Dirk Jan Stip

Affijn, lees de rest hier

Waarschuw beheerder
het is idd 1 verslag.. daar heb je gelijk in.

Ik heb overigens niet gezegd dat het daadwerkelijk een flop is geworden, ik kreeg alleen de indruk dat het zo was, vanwege het grote 'het is wel leuk ' verhaal.

Op andere topics zijn de meningen verdeeld, de een vond het bagger, de ander wel aardig.

Wel grappig dat de mensen die het wel leuk vonden het alleen hebben over darkraver en dana...

Waarschuw beheerder
en dat die verschillende stijlen wel samen gaan, heb ik zelf 2 weken geleden op pinkpop mogen meemaken. Van Tiesto, Dave Clark en Audio Bulleys, tot Muse, Moloko en N.E.R.D. Dat was top!.. dus dan zal dat op NJOY ook wel goed gegaan zijn.

maareeeee biertje? :D

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Van Tiesto, Dave Clark en Audio Bulleys, tot Muse, Moloko en N.E.R.D. Dat was top

Ik had er graag bij willen zijn. Zoals het er op tv eruit zag was het echt top :)

maareeeee biertje?

Dat is je beste opmerking die je vandaag hebt gemaakt ;)

Waarschuw beheerder
ja je doet je best he...

:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Volgend jaar weer, met overnachting met een groep van 20 man :yes:

Ik vond het top, hartstikke gezellig en een regenbuitje hier of daar.. Die zal je vast ook gehad hebben als je thuis was gebleven.
Waarschuw beheerder
Kijk, ID&T is geen Partyflock. De verslagen op onze site zijn altijd van onze medewerkers. Ik werk zelf ook voor ID&T (zoals je in mijn profiel al had kunnen zien). Dat wil niet zeggen dat ik niet eerlijk ben!
Het zijn 5 delen omdat ik per se mijn foto's kwijt wilde. Vanuit huis kan ik maximaal 10 foto's bij een verhaal plaatsen. vandaar dat ik het maal 5 gedaan heb = 50 foto's....