1147x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
He Berenice dat ken -=Aranka=- niet joh hij verveelt zich zelf……
Nederlands? Hij weet alleen hoe die het moet schrijven, hij is niet echt het slimste thuis volgens ons.
Hij moet het toch ergens afreageren…… thuis zal die wel de domste zijn…..
En nu heb die het word Nederlands geleerd en moet er gelijk mee bluffen.
Nederlands? Hij weet alleen hoe die het moet schrijven, hij is niet echt het slimste thuis volgens ons.
Hij moet het toch ergens afreageren…… thuis zal die wel de domste zijn…..
En nu heb die het word Nederlands geleerd en moet er gelijk mee bluffen.
Oh vandaar dat jij nog alleen bent, want jij ziet er ook niet uit dat je een vrouwen killer bent…..
Je bent zo lelijk je moeder moes vroeger een biefstuk om je nek doen want anders wou de hond niet met je spelen.
En oh ja ik heb een vrouw en ik ben daar blij mee ik kan s’ avond zeggen ik mag neuken met me eigen vrouw, en jij kan bij je vriendjes zeggen ha ik heb geneukt met 2 handen SUKKEl
Je bent zo lelijk je moeder moes vroeger een biefstuk om je nek doen want anders wou de hond niet met je spelen.
En oh ja ik heb een vrouw en ik ben daar blij mee ik kan s’ avond zeggen ik mag neuken met me eigen vrouw, en jij kan bij je vriendjes zeggen ha ik heb geneukt met 2 handen SUKKEl
Euhm, kleine toevoeging...
Volgens mij staat in het originele berichtje dat Berenice geen geld heeft om weg te gaan, terwijl ze een relatie heeft met Texas. En Texas zegt op zijn beurt dat hij geld genoeg heeft... Dan vraag ik mij af waar dat geld naar toe gaat!!!
Maar verder moet iedereen het lekker zelf weten en vermaak ik me prima met dit forum (vooral door de berichtjes van mensen die wel erg makkelijk boven op de kast te krijgen zijn)terwijl ik me eigenlijk thuis eventjes zat te vervelen, een prima uitkomst van dit forum dus!!!!
Ik zou zeggen, ga zo door!!!!
GREETZZZZZZ
Volgens mij staat in het originele berichtje dat Berenice geen geld heeft om weg te gaan, terwijl ze een relatie heeft met Texas. En Texas zegt op zijn beurt dat hij geld genoeg heeft... Dan vraag ik mij af waar dat geld naar toe gaat!!!
Maar verder moet iedereen het lekker zelf weten en vermaak ik me prima met dit forum (vooral door de berichtjes van mensen die wel erg makkelijk boven op de kast te krijgen zijn)terwijl ik me eigenlijk thuis eventjes zat te vervelen, een prima uitkomst van dit forum dus!!!!
Ik zou zeggen, ga zo door!!!!
GREETZZZZZZ
anders wou de hond niet met je spelen.
we hadden geen hond
maar over honden gesproken, ik heb nog liever een hond met lippestift, dan dat afstandse mormel van jou, wat je je vrouw nog durft te noemen ook, je dacht zeker prop dr gelijk een kind in, iets anders ken ik toch niet krijgen.
en je mag zekers blij zijn dat je dat ding mag neuken
laatste aanpassing
wordt het te heet onder je voeten, zeugje..??
typisch voorbeeld van een flodder familie, geen ene eurie op de bank, geen werk en neem maar een kind hoor.
die zal zekers een goede jeugd krijgen, wil je je kind geen leuke dingen geven en mee op vakantie
, haat dat soort mensen...denk eens aan het kind ipv jezelf
smerige volk
typisch voorbeeld van een flodder familie, geen ene eurie op de bank, geen werk en neem maar een kind hoor.
die zal zekers een goede jeugd krijgen, wil je je kind geen leuke dingen geven en mee op vakantie
smerige volk
laatste aanpassing
Texas:
jij hebt meerdere vaders/ooms, want je moeder is een zus van je vader...en eigenlijk is je opa de verwekker...
ga jij je gedrocht en zeug maar onderhouden...want ondertussen had je wel wat eten uit de containers kunnen pakken...
want ja...je gedrocht en zou toch wat moeten eten..
jij hebt meerdere vaders/ooms, want je moeder is een zus van je vader...en eigenlijk is je opa de verwekker...
ga jij je gedrocht en zeug maar onderhouden...want ondertussen had je wel wat eten uit de containers kunnen pakken...
want ja...je gedrocht en zou toch wat moeten eten..
laatste aanpassing

![[img]http://www.smiley-channel.de/grafiken/smiley/kao/kao037.gif[/img]](http://www.smiley-channel.de/grafiken/smiley/kao/kao037.gif)