Partyflock

Forumonderwerp · 685000

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik was afgelopen vrijdag met een vriendin en we hadden afgesproken dat we de hele dag volop gingen gebruiken voor de laatste keer we begonne om 9 uur s'ochtens met een pilletje en om de 3 uur een nieuwe ofzo na ja beetjuh spacen je kent t ma toen alles was uitgewerkt alles was op gingen we naar een vriend en die had nog wel wiet na ik rook eigenlijk nooit wiet ik nam 4 hijsen en 2 min later zag ik alles veranderen dr liepen allemaal ratten op de grond alles bestond alleen maar uit de kleuren rood wit blauw :S weet iemand hoe dit kon of heb iemand dit zelluf ook welles meejgemaakt ik von t wel een beetje vaag eigenlijk :S..??
Waarschuw beheerder
alles bestond alleen maar uit de kleuren rood wit blauw

Dan ben je wel een ECHTE megadroeftoeter. Zelfs nog wazi zijn als je volop aan de dope hangt.

Maar goped, volgens mij kun jij met gemak 15pillen slikken voortaan hoor. Hersencellen vallen dr iig niet kapot te maken want die lijk je niet te bezitten.

Goeiendag zeg, ben blij dat je mijn dochter niet bent want ik had je linea recta in ene gesticht gedropt.

Kn je dat meisje nog van 15 die vorig jaar overleed aan een OD? Misschien moet je eens met haar vrienden gaan babbelen. Niet dat dat zin heeft want als je je op jouw leeftijd met zulke dingen bezighoudt ben je eigenlijk al opgegeven.

Zielig!!!

:kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he! hoe krijg ik er zo'n mooi hokje omheen als je ergens op wil reageren??

[c i t e ] blablabla [ / c i t e ]
ma dan aan elkaar hea ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar goped, volgens mij kun jij met gemak 15pillen slikken voortaan hoor. Hersencellen vallen dr iig niet kapot te maken want die lijk je niet te bezitten.

JELELELELE!!!! nog zo eentjuh die t wel ff allemaal weet te vertellen !

Waarschuw beheerder
donateur
2 topicopener

:O WOW!! jij kan een mooie lange zin maken...

leer eens leestekens te gebruiken!
Waarschuw beheerder
hallicuneren na 8 pillen en 4 hijsen van blow?

Als je een fel wit licht en iemand in een gewaad zag, dan had je een bijna-dood-ervaring. :yes: Waarom zou je in godsnaam zo'n lading drugs naar binnen gooien? Ben je niet helemaal goed?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:@:@:@:@:@ Kell niet doen :[
Waarschuw beheerder
[NL] TERROR-SLET {DAB} A.K.A RELLSNOL 16 juni 2004 10:48

JELELELELE!!!! nog zo eentjuh die t wel ff allemaal weet te vertellen !

Missgien mot juh eens un beetjuh Nederlands leruh schrijvuh! Dan kompt ut al ovur alsof juh iets minder dom bent snappiej?

Rood-wit-blauwe hallucinaties...Ik raad je aan eens wat minder te gaan Pf'en kind, want je gaat nogal wartaal uitslaan.

Denk dat ik meer recht van spreken heb als jij. Ik ben vrienden kwijtgeraakt door onverantwoordelijk gedrag als t jouwe. Ik kan enorm boos worden als mensen zo met hun leven spelen.

Daarbij geef je met zulke topics niet alleen de hardcorescene een slechte naam maar PartyFlock ook nog.

Ik weet niet wat voor school jij volgt (zo te zien geen maar goed) of wat voor opvoeding jij krijgt maar dit slaat echt kant nog wal. Mensen als jij moesten ze preventief bij de Marine douwen en compleet drillen, beetje discipline en normen en waarden bijbrengen.

Als dit de jeugd is en dus de toekomst zie ik het somber in met Nederland.

:kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgende
Waarschuw beheerder
Gelukkig is dit maar een klein deel van de toekomst! Het gedeelte dat onze prullenbakken komt legen, of de lege flessen inneemt en sorteert. :yes:

volgende

Gewoon je kop in het zand steken en niet luisteren joh!! Is goed voor je en nog belangrijker, dan lijk je veel stoerder!! (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
luisteren nou sorry hoor maar zoals t nu gezecht word moet ik daar serieus op in gaan denk t niet togh ??
Waarschuw beheerder
Sal ik ut dan effuh andurs brenguh?

Er sijn wel uns mense dootgegaan die teveel piluuh hadduh genomuh.

Juh mag eiguluk niet meer dan 2 mg per kg ligaamsgewicht innemuh, en omdat jij niet sow dik bent kun juh niet soveel hebbuh. Missgien dat je folgunduh keer niet rood-wit-blauw gaat dromuh maar helemaal niet meer...omdat juh dan dood bent.

Goeiendag. Als jij normale reacties wilt leer dan eerst normaal schrijven en stel een normale vraag. Je zet jezelf volkomen voor schut zo.

Goed, ik stel nu even een normale vraag. Wat zit jou dwars? heb je problemen? Weet je wel iets over drugs? Hoezo neem je zoveel? Wat vinden je ouders ervan? Weet je wat de gevaren zijn?

Geef eens antwoord dan.

Waarschuw beheerder
donateur
nou wijs mannetje die togh wel alles beter weet

haha, gewoon lachwekkend dit...als hier iemand is die t denkt beter te weten dan ben jij t wel!

waarom zou ik op een vrijdag 8 pillen gaan slikken, zie het nut dr nie van, bij 1 of 2 kan ik me nog wel iets voorstellen, gewoon lekker lijp zijn, maar 8??

ik ken genoeg mensen die 8 pillen of meer slikken op een feest, maar niet op een gewone vrijdag...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
Pep is voor winnaars 11 juni 2004 15:00
Ik slik er welis 14 en ik heb welis 5 gram pep opgemaakt in 2 dage dus 8 is helemaal niet zo kansloos

--------------------------------

MANS!!!!!

en beetje jammer profiel van topic opener.....
en voor de eerste keer pillen gelijk 8:o:o

ziek ben jij, ongeoorloofd misbruik
Waarschuw beheerder
Zo, je profielplaatje lijkt me reden genoeg dit belachelijke topic te sluiten. En een ban zal spoedig wel volgen!