Partyflock

Forumonderwerp · 684977
1 volger · 59338x bekeken

Waarschuw beheerder
ik ga deze zomer naar Gran Canaria op vakantie (playa del ingles), maar uh, wat zijn de beter plekken om heen te gaan? en weet iemand iets over het hotel Buen Avuntura?

tell me!
Waarschuw beheerder
TIS FUCKING KOUD HIER!!

als ik jullie was zou ik massaal op het vliegtuig stappen en een weekje Gran Canaria pikken voor de zon.
Waarschuw beheerder
nou tis anders wel fucking gezellig met je lievie voor de open haard!!

Waarschuw beheerder
ik mis hetook verschikkelijk.... waarschijnlijk een last minute met de kerst. :bounce:

brrrr mij te koud hier :S

Waarschuw beheerder
zeker mooi gran canaria alleen jammer van die sprinkhaneplaag anders ging ik er ook heen

Waarschuw beheerder
hahaha over 10 weken ga ik weer terug voor altijd!!! Geen gezeik meer in NL! En B.I.T.C.H waar werk jij dan?? Ben je al weer in G.C?? Laat me ff weten....Chiau
Desi
Waarschuw beheerder
wat een onzin!!! ze blijft gewoon hier...bij mij!!!
Waarschuw beheerder
Hotel Buena ventura is goed verkocht hotel. Prijs kwaliteit en de ligging zijn heel goed. Op gran canaria heb je veel acco's die echt aan renovatie toe zijn maar Buenaventura niet. Kasbah Metro centum heel leuk. Jumbo is wel lachuh het is een homocentrum dus je loopt daar tussen het leer en de blote konten. Tip jeepsafari met openauto's. Kamelentocht was wat minder omdat die beesten echt afgebeuld worden. Puerto Rico is wel mooier dan de Playa en ook warmer vanwege de ligging en Maspalomas is rustig.

Nog een tip veel touroperators bieden deze aan dus vergelijk de prijzen even.
Waarschuw beheerder
Ik zie trouwens dat het oud topic is dus je zult wel allang terug zijn!!

Waarschuw beheerder
Haha, ik zat ook al een heel verhaal over dat hotel te type.. Maar ze is al lang weer terug... :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vertrek woensdag. lekker weekje feesten en zonnen! :p
Waarschuw beheerder
ellow,

2 Desi: heb je al een PB gestuurd.
2 Marije: KOEST! haha.. botterik :P

2 de rest:

Tips zijn toch altijd welkom....
Er zijn vast wel meer mensen opzoek naar ene leuk hotel.

Voor het weer hoef je het ff niet te doen ..tis koud en het heeft geregend..wahaha.
Ik mis het :(
Waarschuw beheerder
ikke koest??? in je dromen!!

Waarschuw beheerder
kheb je berichtje gestuurd!! (k) Dees

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Gran Canaria is echt vertieft
Waarschuw beheerder
jij ook zo te zien....

Tis ook niet het leukste land om heen te gaan met je ouders ( xie dat je 17 bent)

kom trouwens maar terug als je positief bericht heb...
of ga op andere forums zeiken.

Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahah KNEUS-smurf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hebben de vak voor deze zomer ook al geboekt, ben er zes jaar geleden ook al eens geweest maar daar weet ik niet meer zo heel veel van :p
En als er leuke feessies zijn in de zomer laat maar weten
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Ik ga woensdag naar Gran Canaria, :D:D heb er wel dik zin in! :D:D
Waarschuw beheerder
mag ik mee??????? als verjaardags cadeautje??? :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga de 29st heen, heeft iemand al weleens in hotel eugenia victoria gezeten, is dat wat?
Waarschuw beheerder
wij gaan 17 augustus naar playa del ingles....wij zitten ook in eugenia victoria :D all inclusive! moet je eens op vakantiewijzer.nl kijken ,daar staan de reacties op over dat hotel...over het algemeen erg positief en het gem. cijfer is een 8.2 ,dus zal wel goed komen :)
en zit jij trouwens ook all inclusive?? en ook 8 dagen?? ik ben wel benieuwd wat jij er dan voor betaald hebt

op deze site staat trouwens veel over eugenia victoria

http://home.planet.nl/~gerard.bosman/Eugenia.htm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit er ook acht dagen ja en all inclusive, weet niet meer precies wat ik moet betalen krijg over een paar dagen de rekening dus dan hoor je het wel

Waarschuw beheerder
is zeker een mooi hotel.. ts alleen wat ver van de kasbah!
Waarschuw beheerder
ach..Taxi kost niets.
Waarschuw beheerder
Nou ik zit nu op Gran canaria, en het is cker mooi hier!:p
Waarschuw beheerder
donateur
hoe is t weer daar? en is er nog veel te doen ook?
Waarschuw beheerder
Het weer is hier echt lekker, swerieus, en elke dag dik dronken zijn, whehehe!

Waarschuw beheerder
ben er ook geweest :jaja:

heerlijk strand
heerlijk eten
mooie mannen
veel kakkerlakken
veel "murken" kraampjes (goedkoop gameboys/tv's/kleding enzo)
en lekkr uitgaan :D

top vakantie gehad (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ben er ook geweest

heerlijk strand
heerlijk eten
mooie mannen
veel kakkerlakken
veel "murken" kraampjes (goedkoop gameboys/tv's/kleding enzo)
en lekkr uitgaan

top vakantie gehad

ziet er goed uit alleen die kakkerlakken :S maar die zijn er in deze tijd van het jaar toch niet???
Waarschuw beheerder
Mooie mannen? haha weinig gezien hoor :P

'T klinkt misschien heel stom, maar aan die kakkerlakken raak je gewend. Over het algemeen lopen ze alleen buiten in de perkjes enzo. Ik heb er daar in m'n huis nooitzo veel last van gehad. ( af en toe 1 in de tuin) In een hotel is het natuurlijk anders omdat het daar toch wat viezer is en het personeel er misschien wat minder aan doet. Zo'n ding in m'n slaapkamer hoef ik dan ook zeker niet..haha

Op het moment zijn er weinig van die beesten , maar ze zijn er wel hoor.
Waarschuw beheerder
Nou mooie mannen let ik niet zo op, mooie vrouwen wel! Whehehe!
Waarschuw beheerder
donateur
en zit jij trouwens ook all inclusive?? en ook 8 dagen?? ik ben wel benieuwd wat jij er dan voor betaald hebt

ik heb rond de 840 euro betaald maar daar zit wel een annulerings- en reisverzekering bij

Waarschuw beheerder
Nog 7 weken en ik zit er voor 6 maanden!!heheheheeh Hi Kim als je komt laat je me het weten he?? Ik ga weer terug naar Palm Beach dus dan weet je dat kun je een keer mee stappen met onze meiden!! Vale?? Liefs (k) Desi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vale!

Ik denk dat ik er met de Carnaval weer ben en van de zomer moet ook goed komen. weet nog niet of ik er deze zomer ga werken,maar sowieso ff kijken he... Geloof dat mijn moeder 4 weken naar Nederland wil en er moet natuurlijk wel iemand op de hond & kat passen he...gna gna

Waarschuw beheerder
Taxi kosten idd helemaal niks... ik heb er 2 weken gezteen en geen kakkerlak gezien haha.. dus valt wel mee.

Ikwil zo graag terug... wil echt werken daar?Iemand tips?Of had ik dat al gevraagd?

Waarschuw beheerder
ik had het al gevraagd zie ik... Wil graag in de horeca?
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een enkeltje heen kopen, In Playa Del Ingles kun je altijd werk vinden... zorg alleen wel dat je een paar lessen spaans krijgt, anders flessen ze je constant
Waarschuw beheerder
hey...als je terug leest staan er meer reacties over werk zoeken...(waaronder de mijne) succes!!!

Waarschuw beheerder
ik had het zien staaan haha lekker handig weer

Waarschuw beheerder
Ow he doortje, bij Pacha zochten ze Nederlandse barmeisjes iets voor jouw misschien....de baasvan Pacha spreekt ook nederlands misschien handig?! Ik heb z´n nummer ergens maar dan moet ik ff kijken op mijn oude sim dus geintresseerd??

Waarschuw beheerder
ja ben zeker geintresseerd... Bedankt alvast..

Je kan me anders ook toevoegen op msn of me mailen

evelineduineveld@hotmail.com

Waarschuw beheerder
Voor adviezen over Gran Canaria moet je Dennis85 Pb'en hij weet er alles over te vertellen!!
Waarschuw beheerder
Het was wel leuk, whehe, en taxi cker neit duur, en eten en drinken ook niet, whehe, maar wel kakkerlakken gezien dus, wat een smerige beesten, bahbahbah! Maar voor de rest wel leuke 8 dagen gehad! :D:D
Waarschuw beheerder
fijn :D

Dus voor herhaling vatbaar?
Wat vond je zelf het leukst (van het stappen, de strandjes en andere uitjes?)
Waarschuw beheerder
ik ben nu 4 keer geweest, heb 1 jaar last gehad van kakkerlakken.. maar toen zaten we in bungalows.. al zat ik dat t 2de jaar ook en toen hadden we ze niet... ze zijn ontzettend ranzig, maar je moet ze gewoon uit de weg gaan (lees: keihard rennen!!!)..
Waarschuw beheerder
Kakkerlakken zijn viesd! Bah! Whehehe! En mijn vakantie is cker wel voor herhaling vatbaar, ben dr 5 kilo aangekomen! Whehe!`Das nog eens de moeite waard!
Waarschuw beheerder
scheelt he als je 8 dagen geen drugs gebruikt :P

Waarschuw beheerder
'Playa del Ingles heeft het allerfraaiste klimaat van heel Gran Canaria en staat bekend om zijn mooie zandstranden. Las Palmas, in het noorden, is de hoofdstad en is vooral in trek bij heterotoeristen, maar er zijn zeker ook een aantal gelegenheden die voor ons interessant zijn. Playa del Ingles is het Mekka voor de homotoerist.'

Zie link:
http://www.google.nl/search?q=cache:8o4sBziWrRkJ:www.mantrav.nl/grancanaria.shtml+gran+canaria+playa+del+ingles+homo&hl=nl&lr=lang_nl

'Naast Ibiza en Mykonos is Gran Canaria ook een belangrijk homo-uitgaanscentrum''

Zie link:
http://www.google.nl/search?q=cache:5Vvb8jqq4r0J:www.op-reis.com/01%2520zuid-europa/spanje/grancanaria.htm+gran+canaria+homo&hl=nl

Dan hebben we nog het volgende:

'Als er één vakantieplaats onder de zon is die gay-vriendelijk is, is het Gran Canaria wel.
Over het hele eiland vindt je bars, kroegjes, dark-rooms, drag-shows en andere uitgaansgelegenheden die zich richten op trendy gay publiek. De Gay Krant heeft er in 1990 z'n eigen bungalowpark gesticht, 'Beach Boy Bungalows' waar men 'onder ons' kan zonnen, zwemmen en zich anderszins verpozen.'

Zie link:
http://home.planet.nl/~gerard.bosman/Gay-info.htm

'Heel mooi gelegen app. erg verzorgd en 100 meter van dit app. een NEDERLANDS plein met kroegen. Ong. 700 m. ligt Yumbo..een centrum met VEEL coctails..je kijkt je ogen uit..overal homo`s en travestieten!'

Zie link:
http://www.google.nl/search?q=cache:-D_6QHtzf58J:www.vakantiereiswijzer.nl/site/vakantie.php%3Fx%3Dreactie_acc%26id%3D10612+gran+canaria+homo&hl=nl

En nog meer over het fantastische Gran Canaria!

'Als je met een kameraad ernaar toegaat kan het wel vervelend worden. Wegens de overvloed aan homo's in het hotel krijg je automatisch de stempel ook homo te zijn. De mannen begapen je van kop tot teen als je eten gaat halen.'

Zie link:
http://www.google.nl/search?q=cache:1hm_66aj5CEJ:www.vakantiereiswijzer.nl/site/vakantie.php%3Fx%3Dreactie_acc%26id%3D636+gran+canaria+homo&hl=nl

Hier nog een leuke foto vanuit playa del ingles van onze grote gay vriend Marc uit Purmerend!

'De hoofdfoto is gemaakt vorige week, eind november 2004, in Playa del Ingles, Gran Canaria, zat daar een weekje in riu palace, top hotel, voor de 5de keer, en leuke stap mogelijkheden in de buurt !!!!'

Zie link:
http://www.google.nl/search?q=cache:ao3uHcu5QvUJ:www.gay.nl/marc+gran+canaria+playa+del+ingles+homo&hl=nl&lr=lang_nl

Zie link:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/site/vakantie.php?x=reactie_acc&id=1277
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga ook naar gran canaria :S ik zou eerst naar mexico gaan, toen naar griekenland en nu heb ik toch maar gran canaria geboekt :S
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er nog meer mensen hier die 29 januari naar playa del ingles gaan???