Partyflock

Forumonderwerp · 684977
1 volger · 62470x bekeken

Waarschuw beheerder
ik ga deze zomer naar Gran Canaria op vakantie (playa del ingles), maar uh, wat zijn de beter plekken om heen te gaan? en weet iemand iets over het hotel Buen Avuntura?

tell me!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 18:33:
wat een gezijk allemaal nou ik ge lakker stappen en lol trappen van af de 23,

Das denk ik het beste wat je kan doen
Waarschuw beheerder
ik ga morgen terug.. teringggg wat een vakantie gehad. mijn advies is toch auto huren of een moter. binnenland is echttt gaaf, gewoon 2 km de bergen in. heb echt de hele fucking eiland gezien pffft wat vet!

Waarschuw beheerder
kijk das nou een leuke reaktie!!! wat ik ff niet zo leuk vind maar had het wel verw8 is me heen vlucht 23 augustus Amsterdam-Las Palmas
vluchtnummer: HV 511
tijdstip vertrek: 15:05
tijdstip aankomst: 19:50 ben ik een uur of 9 half tien als ik geluk heb pas op lokatie.
Waarschuw beheerder
Ben maandag ochten om 03:00 geland op schiphol..
Was echt een top vakantie.
Hotel eugania victoria is ook goed, alleen t eten iets minder.
Verder wat het uitgaan ook top, alleen wel duur.
Waarschuw beheerder
nou als je er bijvoorbeeld 2 besteld krijg je er 4 en je moet er wel vier betale...

bij seven is t 2 bestelle 2 krijge maar bestel je er 4 dan krijg je er wel weer 8...

naaierij dus..

jah dat hebben wij ook meegemaakt.

Gti passion ben jij dan die jongen waarover in de telegraaf artikelen stonden.??

Wij hebben wel met eeen excursie dolfijen gezien..Alleen is zo moeilijk te fotograferen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0lilbiatch0o op woensdag 16 augustus 2006 om 11:51:
nou als je er bijvoorbeeld 2 besteld krijg je er 4 en je moet er wel vier betale...

bij seven is t 2 bestelle 2 krijge maar bestel je er 4 dan krijg je er wel weer 8...

naaierij dus..

jah dat hebben wij ook meegemaakt.

:S als je bv naar de zig zag gaat betaal je 12 euro voor 2 smirnoff ice en 2 bier. Ik vind dat persoonlijk echt niet duur! En hallo, op een gegeven moment ben je daar toch achter? Mijn vriend bestelde dan bv gewoon bier en dan hadden we er allebei eentje.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 05:59:
kijk das nou een leuke reaktie!!! wat ik ff niet zo leuk vind maar had het wel verw8 is me heen vlucht 23 augustus Amsterdam-Las Palmas
vluchtnummer: HV 511
tijdstip vertrek: 15:05
tijdstip aankomst: 19:50 ben ik een uur of 9 half tien als ik geluk heb pas op lokatie.

joh danheb je nog geluk hoor, er zijn mensen die nog later heenvliegen. Jij kunt s avonds makkelijk nog stappen:D

Mensen mensen, ik wil echt weer terug!
Waarschuw beheerder
Ik wil ook cker weer terug.
Eugania victoria was echt super.. en uitgaan was ook goed te doen..
En over dat jj niet 2 keer achter elkaar moet gaan is onzin, ben afgelopen carnaval ook een week geweest in app jardin del atlantico. En nu van 30 juli tot 13 aug ook weer geweest.. heb me echt niet verveelt..

Waarschuw beheerder
Dit jaar naar Gran Canaria geweest...

Heb het reuze naar me zin gehad... Goeie lineup @ zigzags :D en shooters was ook errug leuk

En wat de drankjes betreft... Ga wat drinken in de shooters is veel goedkoper dan in de overige tenten :D Voor de dames kennen ze daar zelfs nederlandse alcoholische drankjes ;)

Het enige wat me tegenviel was dat er zoveel stelletjes waren.. voor de vrijgezelle man eigenlijk niet leuk meer... Op mallorca was dit veel beter geregeld ;) Hhahahaha

Kijk wel uit voor rare spanjaarden.. Iemand die ik daar kende is in elkaar geslagen en heeft 4 dagen in het ziekenhuis gelegen.. Ook ben ik de laatste avond zelf bijna in elkaar geslagen door een spanjaard maar gelukkig was ik allert en was ik de bui voor... We werden onder politie begeleiding naar appartement gebracht :S

Zorg ervoor dat je met minimaal 2 jongens naar huis loopt.. Ik stond daar met een aantal meiden en hadden het nog op me gemunt... :'(

Maar voor de rest echt superzz mooi weer... savonds lkkr koel..

Heb dr een heel leuk meisje ontmoed (A) hahahaha echt veel schik gehad :D:D:D:D:D:D

K zeg maar zo:

1.... 2.... STAMPUHHHHH

ennuh

Ik heb een boot! Heb een hele mooie splinternieuwe boot! :p

WIL TRUG :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gti passion ben jij dan die jongen waarover in de telegraaf artikelen stonden.??

ja dat ben ik!
Waarschuw beheerder
Dit is wat ik van iemand uit Playa kreeg:
Hoi Maurice, ik ben zo vrij om een brief van tom smulders te 'quoten':

Beste Wendy,
's nachts wordt er hier zeker gedurende de zomermaanden, in het
uitgaansleven soms heftig geleefd en genoten - het nachtleven bruist
en is waarschijnlijk beter onder politiecontrole dan elders. Niet
altijd zichtbaar omdat er redelijk veel recherche rondloopt om niet te
nadrukkelijk aanwezig te zijn, alhoewel dit weekend hebben vele
stappende jongelui mij verzekerd dat zijn niet blauw waren maar wel
veel blauw gezien hebben..........Sowieso hebben jongelui, door
ervaring gesterkt, veelal een opvallende flexibiliteit om risico's te
omzeilen.
Inderdaad de Zweed die ze er telkens bij slepen, is het enige
(overigens Noors) dodelijke toeristenslachtoffer in vele lage jaren,
die een jaar geleden notabene 's nachts door twee, zeg criminelen, met
een mes werd bedreigd (dus géen toeristen meppers dat zijn malloten
bij wie onverklaarbaar - waar of wanneer - de knoppen omgaan?!?) maar
- deze Noorse boy was een sportfiguur en dacht ze wel aan te kunnen en
heeft met die twee bewapende lui geknokt en zij hadden een mes en dat
betekende zijn dood in de worsteling met die twee lui. Dat alles voor
een portemonnee waarin hij 30 euro had zitten. Overigens had politie
de daders binnen twee dagen achter de tralies en daar zitten ze de
komende decennia. Dus, wat ik ook aangaf, in de misdaad en vooral
geweldsmisdrijven "scoren" we laag in statistische gegevens, zeker ook
in vergelijking met andere vakantieoorden.
Ik heb serieus mijn werk gedaan en bij Nederlandse reisleiding én
artsen/ziekenhuis én politie navraag gedaan hieromtrent. Ik zit ook in
allerlei werkgroepen dus krijg best redelijk veel informatie.
Let wel in de topzomermaanden is het uitgaansleven superdruk met
jongelui van hier én vakantiegangers en we mogen heeeel blij zijn met
naar verhouding zo weinig incidenten en dit zijn er vervelend genoeg,
twee in een week en die mijnheer die zijn knieschijf brak, deed dat
zoals hij hier tegenover de reisleiding heeft verklaard, toen hij -
met een flinke slok op die lui achterna is gegaan en van de trap viel
en niet zoals nu verklaart, toen hij vluchtte. Daarmee blijft het wel
een nare toestand en de politie "zit er bovenop" en slechts wanneer op
serieuze wijze en middels procesverbaal melding wordt gemaakt, kan er
tastbaar wat aan gedaan worden. Internet is een uniek medium voor
uitwisseling van ervaringen, maar men kan ook met zijn eigen fantasie
op hol gaan en mededelingen doen in de trant van "ik ben ook halfdood
geslagen maar toch een toffe vakantie gehad"
Overigens heb ik alle 350 ingezonden reacties op de Telegraaf website
doorgelezen en daarnaast de betrokken journalist verzocht de emails
waarover hij zegt te beschikken aan mij te sturen voor zover privacy
niet in geding komt zeker wanneer hij van mening is dat het kan
bijdragen tot opheldering van feitelijke gebeurtenissen.
Daarnaast worden andere internetforums op evenwichtige wijze bekeken
voor nadere informatie.
Enfin ruim 250.000 Nederlandse vakantiegangers in een jaar. en ik hoop
van harte dat u en uw familie daar ook bij hoort en onverkort gaat
genieten.
groetjes - tom smulders

--

Waarschuw beheerder
ben 2 weekjes terug van ifa continental in playa. supervakantie gehad. alleen idd stappen is best duur 7,- ofzo voor een baco in seven. verder echt top
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 18:27:
alleen idd stappen is best duur 7,- ofzo voor een baco in seven. verder echt top

Nou ik vind dat je niet mag klagen..
want ik was afgelopen weekend in rotterdam in Outland.. En een vriendin van mij die wou die een malibucola en de andere een baco.. Nou dat is voor de malibu en de bacardi betaalde je dus 3 muntjes + nog 1 voor de Cola.. dus dat zijn 4 muntjes en 1 muntje kost 2 euro.. dus zit je ook aan € 8,- voor een Malibu cola, of voor een bacootje!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .. Lin .. op woensdag 16 augustus 2006 om 19:46:
want ik was afgelopen weekend in rotterdam in Outland.. En een vriendin van mij die wou die een malibucola en de andere een baco.. Nou dat is voor de malibu en de bacardi betaalde je dus 3 muntjes + nog 1 voor de Cola.. dus dat zijn 4 muntjes en 1 muntje kost 2 euro.. dus zit je ook aan € 8,- voor een Malibu cola, of voor een bacootje!!

Outland is zowieso en kut tent!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van red alert op donderdag 17 augustus 2006 om 03:11:

zucht jij vind het een kut tent! gelukkig zijn er veel mensen die er niet zo over denken!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 18:27:
ben 2 weekjes terug van ifa continental in playa. supervakantie gehad. alleen idd stappen is best duur 7,- ofzo voor een baco in seven. verder echt top

tja weet niet waar jij altijd gaat stappen maar vind dat ook niet zo duur betaal gemiddeld tussen de 6 en de 9 euro voor een baco, en je kan ook verwachten dat je je knip moet trekken je had ook naar een klein dorpje kunnen gaan ergens buiten de stapgebieden weet ik zeker dat je een stuk minder betaald had!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .. Lin .. op woensdag 16 augustus 2006 om 19:46:

ik vond het ook echt niet duur. Kijk als je gaat stappen betaal je natuurijk wel wat meer dan in de lokale kroegjes, maar dan nog is het altijd goedkoper dan hier hoor!
Uitspraak van red alert op woensdag 16 augustus 2006 om 18:15:
Dit is wat ik van iemand uit Playa kreeg:

hoezo kreeg je dat dan?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 12:24:
WIL TRUG laatste aanpassing 16 augustus 2006 12:25

:( :jaja:
Waarschuw beheerder
Nog 2 dagen te gaan...

maar las net dat je niet met 2 meiden over straat moest...
wij gaan met zen 2-en (zullen vast wel mensen leren kennen)
maar zijn die spanjaarden echt zo agressief (zinloos geweld) ook tegenover meiden... of heb je dan ook wat uitgelokt ofzo... !!!
vroeg me dat af...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RalleBannie :aai: op donderdag 17 augustus 2006 om 14:52:
of heb je dan ook wat uitgelokt ofzo... !!!
vroeg me dat af...

Je hoeft niet uit te lokken, die spanjaarden komen vanzelf wel ouwehoeren. Maar als je gewoon doorloopt en niks zegt, dan gaan ze vanzelf wel weg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van red alert op donderdag 17 augustus 2006 om 03:11:

Tja dat vind jij..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 06:18:
zucht jij vind het een kut tent! gelukkig zijn er veel mensen die er niet zo over denken!

Nee indd..

Uitspraak van :)suusje:) op donderdag 17 augustus 2006 om 08:57:
ik vond het ook echt niet duur. Kijk als je gaat stappen betaal je natuurijk wel wat meer dan in de lokale kroegjes, maar dan nog is het altijd goedkoper dan hier hoor!

nee indd vind dat je niet mag klagen! zeker niet voor de prijs!

Uitspraak van RalleBannie :aai: op donderdag 17 augustus 2006 om 14:52:
maar las net dat je niet met 2 meiden over straat moest...
wij gaan met zen 2-en (zullen vast wel mensen leren kennen)

Tja dan hebben wij ook een probleem want ik ga ook maar met zn 2e!!
Maar denk toch net als nu.. het seizoen is een eind over.. toch ?:D althan zo denk ik dan maar!!

Hoe lang ga jij eigelijk???
ik volgende week zondag weg! :)

Waarschuw beheerder
weet haast zeker dat het allemaal wel los gaat lopen, ga lekker van het weer genieten het eten en drinken leuke dingen doen wat stappen aansluiting heb je zo, en ga je gewoon met wat meer mensen dingen doen, politie moet van dit probleem af weten duzz zullen ze ook wel een oogje in het zijl houden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .. Lin .. op donderdag 17 augustus 2006 om 20:40:
het seizoen is een eind over.. toch ?:D althan zo denk ik dan maar!!

daar gaat het nog wel ff door augustus en september is het daar het warmst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op dinsdag 15 augustus 2006 om 00:49:
in het weekend ken je beter niet bij de kasbah komen, alleen maar spanjaarden joh, kutvolk

Vond t wel mee vallen, jj in t weekend wel meer spanjaarden dan normaal.. maar heb er geen last van gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 16:51:
ja dat ben ik!

Echt zwaar kut!! Had t artikel gelezen.. Kut spanjaarden.
Dat ze gewoon met dat groepje t heineke cafe binnen komen :P

Maar beterschap nog! (K)

"Het enige wat me tegenviel was dat er zoveel stelletjes waren"... || Miss is t wel zo eiland waar veel stelletjes heen gaan?? ||
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 20:43:
daar gaat het nog wel ff door augustus en september is het daar het warmst.

Dat komt mooi uit, dan tref ik het maar.. want ben wel toe aan een lekkere warme vakantie, moet natuurlikj wel bruin terug komen, en als ik dan terug kom, regend het gewoon :D haha das wel beetje tegenvaller maarja.. nog paar nachtjes!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0lilbiatch0o op donderdag 17 augustus 2006 om 21:08:
"Het enige wat me tegenviel was dat er zoveel stelletjes waren"... || Miss is t wel zo eiland waar veel stelletjes heen gaan?? ||

neem aan dat het niet jou tekst is dat ben je toch zelf ook?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 21:12:
neem aan dat het niet jou tekst is dat ben je toch zelf ook?

Nee! De tekst tussen aanhalingstekens is van iemand anders.!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .. Lin .. op donderdag 17 augustus 2006 om 21:11:
Dat komt mooi uit, dan tref ik het maar.. want ben wel toe aan een lekkere warme vakantie, moet natuurlikj wel bruin terug komen, en als ik dan terug kom, regend het gewoon :D haha das wel beetje tegenvaller maarja.. nog paar nachtjes!!

ga je zaterdag? wij gaan woensdag 23e om 15,05u met transavia beetje jammer van de tijd maar ga niet klagen ik ga teminste nog, veel mensen hebben het al achter de rug!! [img width=400 height=300]http://zon.sunweb.nl/images/accommodaties/Plaatje39178.jpg[/img] nog maar een x het zwembad wat op me licht te wachten!!! mmm
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het satppen echt niet duur, voor 50 eurotjuhs was ik helemaal van de kaart ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op donderdag 17 augustus 2006 om 22:47:
ik vond het satppen echt niet duur, voor 50 eurotjuhs was ik helemaal van de kaart ...

licht er aan wat je kan hebben he, kom zelf uit de horeca en kan aardig wat hebben, maar heb het idee als je ff door zoekt dat er best leuke tenten zijn met een goeie prijs, wat zijn de gem. prijzen van bv bier en malibu cola dan of een smirnoff?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van o0lilbiatch0o op woensdag 16 augustus 2006 om 11:58:
En over dat jj niet 2 keer achter elkaar moet gaan is onzin, ben afgelopen carnaval ook een week geweest in app jardin del atlantico.

ja maar als je ook nog eens bent met mensen die je niet in je waarde laten is het gewoon een kutvakantie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 05:28:
wat zijn de gem. prijzen van bv bier en malibu cola dan of een smirnoff?

biertje 1,80 (heineken cafe gran chapparel) en i de zigzag (kasbah) bestel je 1 biertje en krijg je er 2 e betáald ook voor 2 :@ superirritant dus 2x2 euro = 4 euro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:04:
biertje 1,80 (heineken cafe gran chapparel)

normale prijs hoor :yes:

volgende week zondag lekker weg! heb er zin in!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:54:
ja maar als je ook nog eens bent met mensen die je niet in je waarde laten is het gewoon een kutvakantie

Jah in dat geval.. :S:S
T is vakantie dan moeten mensen niet moeilijk gaan lopen doen nee.. :S

En bij het heineke cafe betaal jj voor een vaasje 2 euro.
Is niet duur!

Waarschuw beheerder
biertje 1,80 (heineken cafe gran chapparel) en i de zigzag (kasbah) bestel je 1 biertje en krijg je er 2 e betáald ook voor 2 :@ superirritant dus 2x2 euro = 4 euro

normaal tot goedkoop dus, kom vaak in de skihut op het sh plein en daar betaal je 2.10 voor een biertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:54:
normaal tot goedkoop dus, kom vaak in de skihut op het sh plein en daar betaal je 2.10 voor een biertje

Nou is Rotterdam toch nog wel een van de goedkoopste met drank!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 21:18:
ga je zaterdag? wij gaan woensdag 23e om 15,05u met transavia beetje jammer van de tijd maar ga niet klagen ik ga teminste nog, veel mensen hebben het al achter de rug!!

Nee ik ga zondag de 27ste!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:57:
volgende week zondag lekker weg! heb er zin in!

Ik gaat lekker met je mee!!
en heb er ook heeel veel zin in :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 05:28:
licht er aan wat je kan hebben he, kom zelf uit de horeca en kan aardig wat hebben, maar heb het idee als je ff door zoekt dat er best leuke tenten zijn met een goeie prijs, wat zijn de gem. prijzen van bv bier en malibu cola dan of een smirnoff?

nou ik kom niet uit de horeca , maar heb op zeker meer voor de bar gestaan als jij achter de bar heb gewerkt ;)

mischien komt het ook wel dat ik all in zat en om half11 al het eerste biertje zat !

Waarschuw beheerder

bij seven is t 2 bestelle 2 krijge maar bestel je er 4 dan krijg je er wel weer 8..

geloof dat ik dit niet helemaal snap, als ik nou gewoon 1!!!! bier en 1 breezer!!!!!! wil hebben kan ik hem dat toch gewoon duidelijk maken!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van red alert op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:15:
Nou is Rotterdam toch nog wel een van de goedkoopste met drank!!!

nou daar ben ik het dus niet mee eens ga ook vaak stappen in haarlem daar betaal je tussen de 1.50 en 2 euro voor een biertje, en ga je meer naar groningen toe ben je ook vaak rond de 1.50 kwijt, rotterdam is vrij duur maar ik heb daar niet zo veel last van.

Uitspraak van KOKO op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:44:
nou ik kom niet uit de horeca , maar heb op zeker meer voor de bar gestaan als jij achter de bar heb gewerkt ;)

mischien komt het ook wel dat ik all in zat en om half11 al het eerste biertje zat !

zou kunnen of je daar trots op moet zijn is een ander verhaal, ga gemiddeld van af me 18 2x perweek uit, vind ik vrij vaak,als je dat nog meer doet tja sorry vind ik niet normaal, tevens geloof ik niet dat je vaker als 5 x per week gaat stappen zo als ik moet werken maar goed, als ik ga stappen zit ik meestal om 19u al aan me eerste!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .. Lin .. op donderdag 17 augustus 2006 om 20:40:
Hoe lang ga jij eigelijk???
ik volgende week zondag weg!

Ik vertrek vandaag...
ben er vanaaf om 10 uur ongeveer...
en vertrek volgende week zaterdag weer...

Dussss denk dat ik je dan niet tegen ga komen...
:( jammer
Anders hadden we met ons 4-en kunnen optrekken :D

mensen ga er heen...
vliegtuig vertrekt... :cheer:
besser... !!!!

(K)
Waarschuw beheerder
Ik ga naar Eugenia Victoria @Playa de Ingles...
Weet iemand daar nog iets over??
(K) Kimmiej
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RalleBannie :aai: op zaterdag 19 augustus 2006 om 11:32:
Ik vertrek vandaag...
ben er vanaaf om 10 uur ongeveer...
en vertrek volgende week zaterdag weer...

Dussss denk dat ik je dan niet tegen ga komen...
jammer
Anders hadden we met ons 4-en kunnen optrekken

mensen ga er heen...
vliegtuig vertrekt...
besser... !!!!

Ja helaas dan gaat ik je niet tegen komen nee!!
want ik ga pas zondag's dus helaas!!
Maar alvast veel plzier!! ( mocht je dit nog lezen ;))

Krijg net van me vriendin een berichtje! de tickets zijn binnne :D

Waarschuw beheerder
kan alleen deze idioot tegen komen haha
Waarschuw beheerder
de zigzag (kasbah) bestel je 1 biertje en krijg je er 2 e betáald ook voor 2 superirritant dus 2x2 euro = 4 euro

2 x 3 (Y)

Waarschuw beheerder
heb echt zin in de vakantie, vind schiphol al leuk!

Waarschuw beheerder
nu Decibel voorbij is, heb k steeds meer zin in de vakantie!:D

Uitspraak van .. Lin .. op zaterdag 19 augustus 2006 om 14:04:
Krijg net van me vriendin een berichtje! de tickets zijn binnne

eejj, die van mij nog niet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 10:46:
eejj, die van mij nog niet!

Dat is vreemd!!
me vriendin heb ze gisterochtend al op gehaald!
er is helaas niets veranderd aan de vliegtijden :(
dus gewoon 2 hele dagen kwijt :(

en wat denk je.. lig nu gewoon dood ziek op me nest!
zouden gister na de bios gaan.. nou dat heb ik niet gered!! heb liggen kotsen onderweg pff
ben blij dat ik het nu heb.. en niet volgende week!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net trug , was kick hoor :) zigzags leuke tent, pavo darkraver (y) Biartitz ook goed tedoen bungalowpark :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 19:06:
vind schiphol al leuk!

Ik ook kanniet wachten maar duurt nog ff helaas!!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest {SHOWLIST artist 65572, 30089}
Waarschuw beheerder
Hier een berichtje uit zonovergoten Gran Canaria.

Na 3 dagen een heerlijke vakantie te hebben genoten besloten wij het grote ´place to be Casbah´ te bezoeken.

Na wat drankjes en terasjes besloten wij om naar club ZigZag te gaan. Leuke muziek een prima sfeertje zorgde op dat moment voor een topavond.Helaas werden de voetjes moe en besloten we met zijn vieren richting huis te keren. We liepen de welbekende grote trap op napratend over hoe geweldig de avond was. Helaas werden we door menig lokale bewoners verrast met agressief geweld, kortom mijn maat en ik zijn ongeveer door een man of 10 in elkaar gerost.
De gezellige avond viel in duigen!

Jammer is dat ik dit bericht niet zelf kan schrijven aangezien ik met een mitella, een paar fikse kneuzingen en een vertekend beeld van het mooie Gran Canaria zit.

Een lokale barman wist ons achteraf te vertellen dat het niet verstandig was voor buitenlanders om deze uitgaansgelegenheden op zaterdag te bezoeken. Dit omdat de lokale bewoners dan vrij zijn en ook gaan ´stappen´

Een groot deel van onze vakantie is verpest!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom Noah op zondag 20 augustus 2006 om 22:47:
Een groot deel van onze vakantie is verpest!!

balen , denk wel te weten welk groepje het was, die hebben we rond 12 uur zien staan vanaf hotel los arenas bij de kasbah, die gasten waren heel de tijd al problemen aan het zoeken .. succes ! (y)