Nou heb toch een artikel in de telegraaf gelezen daar wordt ik niet vrolijk van met die spaanseknokploeg!!!!
Was vorig jaar alleen met m'n vriendin daar en toen heb ik 2 x ook bijna zeik gehad met van die spanjolen, willen ze je meisje versieren en als je dat niet toelaat worden ze agressief
whaa zeker! wij gaan de 19de weg naar app Dolorus
vandaag en morgen DJ roog in chic & cream
volgens mij komt luna nog in zigzag en daarna g-spott. maar mijn dikke aanrader tot nu toe is Nikki beach! ik geloof dat geen enkele nederlander daar tot nu is geweest.. alleen maar spanjaarden, feesten tot 7 uur en dikke electro-minimal-techno. kortom stijlvolle tent. man-vrouw verhouding 30-70
4 dagen later kom ik!!!
dolores bedoel je waarschijnlijk , ben ik ook geweest = wel gezellie . supermarkt zit vlak bij . Hek uit rechts af , eerste kruispunt weer rechts . Iets doorlopen bij de gele luifel = de supermarkt plus pin automaat . meer weten dan laat je het maar horen . Wij zijn nu alweer een week terug beviel goed daar 15 dagen geweest
Hoe zit het daar eigenlijk met eten in een restaurant...
beetje prijzig??? of valt dat nog wel mee...
Daar zit broodje amsterdam . echt goed eten
Was vorig jaar alleen met m'n vriendin daar en toen heb ik 2 x ook bijna zeik gehad met van die spanjolen, willen ze je meisje versieren en als je dat niet toelaat worden ze agressief
Ben net een paar dagen thuis.
We zaten in Eugenia Victoria en het was een TOP hotel!!
Zeker de moeite waard!
hahah miss zien we elkaar daar dan nog...
nee gewoon taxi nemen , kost nixs 1,90 tot 3,00 euro naar grand chaperal . Daar zit broodje amsterdam . echt goed eten . alleen dinsdag en vrijdag geopend om 17:30 en zondags gesloten voor de rest geopend TIP begin niet aan een boot tochje van een ludo met 8 personen . want je wordt belazerd . welke reis organisatie ga je ???eten = goed koop 8,50 heb je al friet met biefstuk . veel plezierlaatste aanpassing 9 augustus 2006 12:08
puerto rico, heerlijk chillen daar in de baai en een graad of 4 5 warmer dan in playa hehe. kan niet wachten om te gaaaaaaaaan
welke reis organisatie ga je ???eten = g
haha lijkt me gezellig al ben ik niet zo goed in mensen herkennen!
"el caucho " in de kasbah
mmmmh zal het onthouden...
Beter dat het eten nog wel een beetje redelijke prijzen hebben...
Ik weet niet of je rookt maar een slof peuken
als je daar heen gaat laatje dan door zo'n proper brengen , dan hebbie 10% korting
Dat geldt toch voor alle plaatsen
Als hetero zijnde? No way! echt niet.. alleen die travestieten show is leuk.. maarre voor echt te stappen zou ik toch maar naar de kasbah gaan
stappen zou ik daar oko echt niet doen ...
je kan er wel over dag en in de vooravodn goed shoppuh , vind het het leukste winkelcentrum qua winkels. maar savonds is het echt net roze zaterdag