jaa ik zat op rij2, dus we zaten niet bepaald dicht bij elkaar
heb die film helemaal gemist haha
jaa et uitgaan was wel lachen, als je tenminste over die dronken engelse boeren&sletjes heenkijkt
chic&cream vond ik wel een leuke tent
en verder was ik veel in chinawhite en soms zig zags
btje overal en nergens dus
en jij dan ?
playa de ammedores. ben ik ooo geweest ik had een jeepie gehuurd voor een dag (41 euro)heel het eiland ff door gecruised
niet waar , ben ook met de taxi geweest en ik zat nog achter playa des ingles , in san augustin!
taxi heen 41 euro( toen hadden we een busje ) taxi terug 26 euro ( toen hadden we een stationcar)
Maar de taxi's zijn wel ideaal ja, en supergoedkoop binnen de bebouwde kom.
ja oke , tot dat je gaat realiseren dat je zo veel in taxi hebt gezeten in 3 weken tijd dat je daarna beseft alleen al tussen de 250 en 350 aan taxi's te hebben uit gegeven
O oke ik dacht taxi foutje sorry!!!!!
ff kijken was er van 28 juni tot 19 julie en het was de laatste zondag van me vakantie dus dat was 16 juli toch ik daar op het poduim stond !
ben zelfs met de eene travo op de foto geweest. de hele lange blonde
Hoest met de boys, houden jullie het nog een beetje uit zonder mij?
Ja goed, we zijn alleen allemaal helemaal kapot.
Frank en Bec zitten aan de antibiotica en mogen dus niet zuipen.
Rene, uit Overasselt, heeft ook oorontsteking en moet misschien zelfs langer blijven omdat hij niet mag vliegen.
Jammer dat de mensen uit Weurt weg zijn, die waren ook echt lachen.
Ja goed, we zijn alleen allemaal helemaal kapot. Frank en Bec zitten aan de antibiotica en mogen dus niet zuipen. Rene, uit Overasselt, heeft ook oorontsteking en moet misschien zelfs langer blijven omdat hij niet mag vliegen.
weet nog steeds niet wanneer ik vlieg...
ben wel benieuwd hoor
Ikke vertrek ook zaterdag....17.00 vliegen we...kan niet wachten!! Daar aangekomen kunnen we meteen beginnen met stappen!!
ook net terug wat n vet eiland he