Partyflock

Forumonderwerp · 684977
1 volger · 62904x bekeken

Waarschuw beheerder
ik ga deze zomer naar Gran Canaria op vakantie (playa del ingles), maar uh, wat zijn de beter plekken om heen te gaan? en weet iemand iets over het hotel Buen Avuntura?

tell me!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WHITNEY- op woensdag 26 juli 2006 om 23:15:
Oh my god, ja daar heb ik ook aan meegedaan, kreeg je ook zo'n shirtje van bitches en pimps fuck me i'm famous.. ik dacht dat het wel gezellig zou gaan worden maar het was echt WAARDELOOS, het begon in china white.. nou ik zal je vertellen.. VERDER ZIJN WE NIET GEGAAN! toen zijn we onze eigen gang maar gegaan.. vreselijk om tussen die kinderen te zitten

no comment ;)

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 23:25:
no comment

hahaha :p

wanneer was jij daar dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 23:07:
nichterige typjes die geen 'nee', 'No', 'Non' of 'optyfen' accepteren... ach ja hoort er een beetje bij.

Is wat tegen te doen toch ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WHITNEY- op woensdag 26 juli 2006 om 23:30:
Uitspraak van *_Stephanie_* op woensdag 26 juli 2006 om 23:25:
no comment

hahaha

wanneer was jij daar dan?

ik was er van de 12de tot de 23ste :)
k wil weer trug :no:
en je hebt idd wel een beetje gelijk met die tour,in et begin ging ik meestal ook wel mee, maar daarna ging ik gwoon na chic&cream :cheer:
gran canaria was cker voor herhaling vatbaar :D
wanneer was jij er ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 08:25:
ik was er van de 12de tot de 23ste
k wil weer trug
en je hebt idd wel een beetje gelijk met die tour,in et begin ging ik meestal ook wel mee, maar daarna ging ik gwoon na chic&cream
gran canaria was cker voor herhaling vatbaar
wanneer was jij er ?

haha ik ook 12 tot en met de 23ste :P
ik had zondag om 20.05 vliegtuig terug..
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gassen met die zooi!!! op woensdag 26 juli 2006 om 23:47:
Is wat tegen te doen toch

Moet je mee uitkijken daar... uitsmijters zijn 1 kliek van hun "onderwereld-spelletje". Geloof me, honkbalknuppels e.d. staan allemaal klaar om de hoeken. Oh, en zij zullen in ieder geval niet vast komen te zitten.;) Bij Zig Zag waren ze in ieder geval vrij rap met het pakken van die knuppels vorig jaar. Alleen maar omdat we de irriterende propper daar belachelijk maakten.

Waarschuw beheerder
ik moet nog dik 3 weken w8en!!! ik vlieg 23-8 ben echt benieuwt hoe laat ik vlieg, hoop zo vroeg mogelijk dan heb ik teminste wat aan me dag! gek genoeg weet ik wel al hoe laat ik terug vlieg, en das wel lekker, tijdstip vertrek: 19:50
tijdstip aankomst: 01:10!!

Waarschuw beheerder
vertrek zondag om 15.25 uur!! Heb er zin in lekker feesten!!

Waarschuw beheerder
nog meer mensen die 23 augustus gaan?
Waarschuw beheerder
Ik vlieg 6aug om 16.05u :( had gedacht 'sochtends om half 6 te gaan maarjaa niet dusssss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 27 juli 2006 om 12:08:
Moet je mee uitkijken daar... uitsmijters zijn 1 kliek van hun "onderwereld-spelletje". Geloof me, honkbalknuppels e.d. staan allemaal klaar om de hoeken. Oh, en zij zullen in ieder geval niet vast komen te zitten. Bij Zig Zag waren ze in ieder geval vrij rap met het pakken van die knuppels vorig jaar. Alleen maar omdat we de irriterende propper daar belachelijk maakten.

Dank je, maar zit veilig in nmgn...;)
Waarschuw beheerder
jaja het is bijna zover vrijdag nacht met de auto weg en dan om zaterdag ochtend om 5.50 vliegen wie gaan er nog meer rond die tijd

laterz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van andyzg op donderdag 27 juli 2006 om 23:06:
jaja het is bijna zover vrijdag nacht met de auto weg en dan om zaterdag ochtend om 5.50 vliegen wie gaan er nog meer rond die tijd

dan moet ik er al weer uit om te werken... ik ben al geweest. ik wil terug

Waarschuw beheerder
hey ken je mij nog? jij zat in het zelfde vliegtuig als ik op weg naar nederland jij zat op stoel 2 en zei jou nog gedag! weet je het weer? groetjes marco

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 01:20:
hey ken je mij nog? jij zat in het zelfde vliegtuig als ik op weg naar nederland jij zat op stoel 2 en zei jou nog gedag! weet je het weer? groetjes marco

haha jaa ik ken je natuurlijk nog ! :)
volgens mij ken ik je ook nog ergens anders van, van et pinnen ofzo geloof ik.... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WHITNEY- op donderdag 27 juli 2006 om 12:00:
haha ik ook 12 tot en met de 23ste
ik had zondag om 20.05 vliegtuig terug..

haha jaa ik dus ook :)
heb je geloof ik nie gezien :S
Waarschuw beheerder
Voorschoten komt er ook bijna aan. 2 aug vertrek en zag net dat we meteen losgaan op Zany, das wel beter. Wordt de 3e keer naar de Grote Kanarie, ben dit jaar zeker weer de Badmeester. Vorig jaar was echt top met Luna & G-Spott.
Indrinken tot 2 uur in de Heineken Hoek dan snel met de Taxi naar de Zig-Zag. 13 aug weer terug. Misschien tot dan.

Adios
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe yessss long one, wij zijn weer heer en meester van de Playa (en het zwembad) (y) :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 01:23:
haha jaa ik dus ook
heb je geloof ik nie gezien

hmm nee ik jou ook niet :S :P wazig haha
ging je ook met transavia?

Waarschuw beheerder
2 aug om 15:20 vertrek k met nog 3 vrienden vet veel zin in!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WHITNEY- op vrijdag 28 juli 2006 om 13:10:
hmm nee ik jou ook niet wazig haha
ging je ook met transavia?

jaa :D maja ik heb geloof ik ook de hele vliegtuig reis geslapen :Z dus et kan kloppen dat ik je nie gezien heb in et vliegtuig :lol:
maarre wel toevallig :)
k wil egt weer trug :no:

Waarschuw beheerder
ik vlieg morgenochtend om 5.50 uur!
Heb er echt keiveel zin in!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vlieg volgende week zondag (6 aug) om 05:30 uur.
Nog meer mensen die deze dag of tijd vliegen???

Waarschuw beheerder
kent iemand hotel Escorial in playa del ingels?
en is het wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 14:04:
jaa maja ik heb geloof ik ook de hele vliegtuig reis geslapen dus et kan kloppen dat ik je nie gezien heb in et vliegtuig
maarre wel toevallig
k wil egt weer trug

hahaha ohh :P
Welke stoel zat je? of weet je dat niet?
ik zat in ieder geval helemaal achteraan in het vliegtuig.. stoel 28a dacht ik, heb ook ff geslapen en ice age 2 gekeken :P
Haha ja ik wil ook wel weer terug :(
Hoe vond je het uitgaan daar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2004 om 11:32:
wat zijn de beter plekken om heen te gaan?

- Shoppingcentre Faro in Maspalomas (Y) en supermooie boulevard
- In Las Palmas heb je ook zo'n winkelstraat met best wel leuke winkeltjes (mango enzo)
je moet er wel met de bus heen, ben je voor 10 euro heen en terug, je zit wel een klein uurtje in de bus!
- In puerto rico zijn wij toen op zo'n bootcruise gegaan naar dolfijnen, walvissen en derest van de familie ( heb wel geen dolfijn gezien maar ok) is ook wel leuk, kun je ook vanalles op doen :)
- Uitgaan in Kasbah is ook heel gezellig (Zigzags, Cream etc, gewoon het hele rondje afgaan daar in kasbah)
- Heinekenbar
- Jumbo: travo-show, is ook wel lachen
- Je kunt ook naar een wit strand, maar dat moet je gewoon aan de taxichauffeur vragen of met de bus, die brengen je daar wel heen :)

Nouja er is zoveel te doen, teveel om op te noemen, ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 17:31:
kent iemand hotel Escorial in playa del ingels?
en is het wat?

Heb ik vorig jaar gezeten omdat wij overboekt waren.Goed hotel zelfde als Eugenia Victoria.Alleen iets kleiner een veel meer duitsers en engelse.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WHITNEY- op vrijdag 28 juli 2006 om 21:10:
Jumbo: travo-show, is ook wel lachen

ach ach ach , ik moest daar dus het podium op om te jodelen. moest tegen een brit en 98% was brits. heb wel gewonnen van hem . fles lekkere champagne gewonnen
Uitspraak van WHITNEY- op vrijdag 28 juli 2006 om 21:10:
Je kunt ook naar een wit strand, maar dat moet je gewoon aan de taxichauffeur vragen of met de bus, die brengen je daar wel heen

playa de ammedores. ben ik ooo geweest ik had een jeepie gehuurd voor een dag (41 euro)heel het eiland ff door gecruised
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op vrijdag 28 juli 2006 om 23:06:
ach ach ach , ik moest daar dus het podium op om te jodelen. moest tegen een brit en 98% was brits. heb wel gewonnen van hem . fles lekkere champagne gewonnen

whahahahaha :D kei grappig, wanneer was jij dan daar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op vrijdag 28 juli 2006 om 23:06:

één ding weet ik in ieder geval al. Ik ga geen Engelsen meer uitlachen bij karaoke-bars. :no: Vorige keer belandde ik zonder kleding op het podium uiteindelijk. :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gassen met die zooi!!! op zaterdag 29 juli 2006 om 00:06:
weet niet wat er bij jou op de flesjes staat....

Heineken :P whaha, ik wist dat ik iets verkeerd had geschreven maar wist niet wat :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 28 juli 2006 om 23:46:
één ding weet ik in ieder geval al. Ik ga geen Engelsen meer uitlachen bij karaoke-bars. Vorige keer belandde ik zonder kleding op het podium uiteindelijk.

Baal er nog steeds van dat we de camera net die avond niet mee hadden. :frusty: 8)

Waarschuw beheerder
is er nou niemand die er al geweest is en die weet of je er een beetje betaalbaar goeie scooters kan huren en zo ja wat dat pd kost?
Waarschuw beheerder
boeie, gewoon huren

Waarschuw beheerder
met vakantie let ik niet op me geld als het maar gezellig is :)
Waarschuw beheerder
Zo, ik vermaak me ook prima hier. Nog 4 nachten te gaan. Wat gaat dat snel.
Stappen is echt vet hier.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WHITNEY- op vrijdag 28 juli 2006 om 23:26:
whahahahaha kei grappig, wanneer was jij dan daar?

ff kijken was er van 28 juni tot 19 julie en het was de laatste zondag van me vakantie dus dat was 16 juli toch ik daar op het poduim stond !
ben zelfs met de eene travo op de foto geweest. de hele lange blonde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 28 juli 2006 om 23:46:
Vorige keer belandde ik zonder kleding op het podium uiteindelijk.

dat doe je toch echt zelf dan

Waarschuw beheerder
hier op gran canaria alles lekker nog steeds.. goed weer en hotel Buena ventura is echt zo relaxt en lux!! nog dik een week hier.. heerlijk!!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op zaterdag 29 juli 2006 om 15:28:

Nou, de situatie gaf me weinig ruimte om anders te doen hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op zaterdag 29 juli 2006 om 15:28:

Nou, nee hoor. :nee: Hij en een aantal andere jongens moesten het podium op en een meisje trok hun kleren uit. Beetje kinderachtig om dan hard weg te rennen. :yes: Ze eindigden allemaal naakt met een cowboyhoed voor hun je-weet-wel. :lol: Was een mooie show. :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WHITNEY- op vrijdag 28 juli 2006 om 21:02:
hahaha ohh
Welke stoel zat je? of weet je dat niet?
ik zat in ieder geval helemaal achteraan in het vliegtuig.. stoel 28a dacht ik, heb ook ff geslapen en ice age 2 gekeken
Haha ja ik wil ook wel weer terug
Hoe vond je het uitgaan daar?

jaa ik zat op rij2, dus we zaten niet bepaald dicht bij elkaar :P
heb die film helemaal gemist haha :lol:
jaa et uitgaan was wel lachen, als je tenminste over die dronken engelse boeren&sletjes heenkijkt :)
chic&cream vond ik wel een leuke tent :)
en verder was ik veel in chinawhite en soms zig zags :)
btje overal en nergens dus ;)
en jij dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 20:55:
Hij en een aantal andere jongens moesten het podium op en een meisje trok hun kleren uit

daar was mijn vrouw aan gaan leggen vechten voor der leven

Waarschuw beheerder
Hoi hoi

weet iemand het internet adres van zigzags ???
Was echt een aanrader.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op zaterdag 29 juli 2006 om 21:24:
daar was mijn vrouw aan gaan leggen vechten voor der leven

Jaloerse vriendin? :P Nee joh, het was gewoon een grapje. Ze speelden een soort 'chippendales'. :) Was ontzettend komisch. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 21:28:
weet iemand het internet adres van zigzags

www.ziggiezagzigzagzagofzagzigiggienouniks.com
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 21:37:
Jaloerse vriendin? Nee joh, het was gewoon een grapje. Ze speelden een soort 'chippendales'. Was ontzettend komisch.

nee ze ken wel tegen een geintje , maar ze moeten dan niet met me kleren er van door rennen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op zaterdag 29 juli 2006 om 21:45:
nee ze ken wel tegen een geintje , maar ze moeten dan niet met me kleren er van door rennen

:lol: Ze renden er ook niet mee vandoor hoor. ;) Hij had ze nog binnen handbereik en ze gingen dan ook gauw weer aan. Maar het gebeurde allemaal in een druk, Iers café, met veel publiek. Hij had weinig keus, zeg maar. ;) Wel lachen trouwens, sommige jongens hadden echt een oerlelijke onderbroek aan. :roflol:

Waarschuw beheerder
www.zigzagsgrancanaria.com :)
alstu :bah: