Partyflock

Forumonderwerp · 684889
1 volger · 55390x bekeken

Waarschuw beheerder
Welkom in ‘t Grote Racevideogame Topic,

Het racespel van het moment:

[img width=600 height=272 cacheid=00067bc7001119e5057d1ac21a00516fe0]http://www.vgblogger.com/wp-content/uploads/2007/11/29/GRID.jpg[/img]­

Mooie quote van ‘t internet:
"Wat is Grid? GRID is alles dat een racefanaat zich op de console óf PC kan wensen. GRID is de meest prachtige racegame, degene met de meeste diversiteit en de leukste details. De racegame die beleving als prioriteit stelt, maar daarvoor nergens concessies doet. GRID is beter dan elke andere racegame die het uitdaagt, en in al z’n diversiteit daagt het ze allemaal uit, arcade én sim. GRID heerscht. GRID, is the best of both all (race)worlds!"

Ga racen op de afgesloten straten van Amerika, de Bergen in Japan of officiele circuits in europa waaronder Spa Francorchamps of Le Mans.
Er is een keus uit een ruim 40+ auto’s in verschillende klasses zoals: Openwheel, drift, GT1, GT2, WTCC en ruim 90+ verschillende circuitmogelijkheden.

Het spel is inmiddels uit alle platformen en p.c.

Meer info:
http://www.racedrivergrid.com/
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
NFSU koop ik niet orgineel, want die speel ik toch niet online..

Half-Life 2 en Counter-Strike Source wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
je kan alles ook illegaal hebben en online spelen!
soldier of fortune :D
Waarschuw beheerder
ik kon ook online met copy van NFSU zonder CD.. mja kweenie of het nog kan als ik NFSU update :P
Waarschuw beheerder
En er zijn weer 10 nieuwe screens verschenen die je Hier kan bekijken.

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
we wait :D
Waarschuw beheerder
Dit spel koop ik meteen als ie er is !!!

Waarschuw beheerder
donateur
die nieuwe screens zijn weer :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
vette screens :D

Waarschuw beheerder
Keey dan
Waarschuw beheerder
Wat ik nog wel mis in al die screenshots is dat er geen enkele voetganger in die stad woont.

Waarschuw beheerder
Is dat een must have voor een race spel dan?!

Kijk ik snap wel wat je bedoelt...het echte ervan e.d. maar toch vind ik het niet een echte must have...

Groeten Strijkie
Waarschuw beheerder
verkeer mag ook wel weg.. damn.. rijden altijd expres voor mijn auto :(

of gaan net stil staan waar ik kom.. :/

en die 90graden hoeken moger er ook uit :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja maar als het verkeer eruit is...wat moet dan voor de stress zorgen?!?!?

Haha, maare idd, ga je het laatste hoekje om na 7 rondjes en dan rij je de heuvel op met 1 sec voorsprong, je voelt je adraline door je bloed gieren omdat je denkt dat je gaat winnen en dan ineens.........BAM!!!

stilte......

@!(#%&!(@#&$@!(&$(&!@#($%&( BUSJE!!!!!!!

ghehe heeft me heel wat uren wakker gehouden haha

Groeten Strijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is het al bijna November?!
Waarschuw beheerder
ja pcies, laatste ronde, hele tijd voor aan, laatste hoekie, staat er expres een auto stil recht voor me:/

of 2 auto's staan stil net voor een bocht, dus lastig doorheen :/ en de computer knalt er gewoon voorbij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoewel sommige paaltjes ook wel eens in de weg kunnen staan....:S

Meestal op momenten dat iemand in je omgeving je wat vraagt en dat je half antwoord geeft, en dan reageerd die persoon zo van, ja of nee?! En dan is het van he wat?! boem...

grrrrrr

ghehe Mzzzl

Waarschuw beheerder
ahh , kheb altijd nog die witte bus in de Fik willen steken, met draggen heb ik al 1 toetsenbord gesneuveld door die kanker bus

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
wie kan mij helpen?

ik wil graag me spel need for speed'the underground' op de pc installeren maar dan moet ik eerst die code(je weet wel die cijfers) in toetsen maar ben dat boekje dat er bijzat kwijt dus bij deze wie kan em plz hier ff neer zette of pb-en????

alvast bedankt :flower:

Waarschuw beheerder
Volgens mij heb ik hier iets wat op de achterkant van je boekje lijkt :D

http://www.serials.ws/

;) mzzl

Waarschuw beheerder
je kunt ook gewoon zeggen dat je je serial van je gebrande nfs u kwijt bent hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
astalavista.box.sk

Waarschuw beheerder
pompiedom....
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze op een leuke/goede manier die upgrades inbouwen dat het leuk BLIJFT je bak te tunen e.d

In NFSU 1 heb je het op een gegeven moment wel gehad...zo van: jajajaja..hup..snel level 2 of level 3 upgrade en weer gaan.

Waarschuw beheerder
Ja idd dat is zeker waar!

Alleen volgens mij komt dat wel goed, want ik geloof dat je bij de upgrades die je bij NFSU2 inbouwt apart ken afstellen...nou weet ik dat niet zeker dus dat zal ik ff gaan nakijken maar het zou wel mooi zijn!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0006c534001211d9a801d4bb1a005aee64]http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/800x600/800x600/nissan_groove/screen_1.jpg[/img]

Links de nieuwe Skyline! 1 van mijn favo auto's uit NFSU!

Waarschuw beheerder
Ohja, en er is weer hele vette trailer verschenen op www.needforspeed.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh enne HeatWave, dit is het enige wat ik er op dit moment van ken vinden

Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.

Ergens vaag heb ik een screenshot gezien maar weet niet meer waar...

Maare, komt wel goed!

Mzzl peeps!
Waarschuw beheerder
donateur
zo, ik heb net een heleboel tips van U1 op de site gelezen en ik verbaas me hoe slecht sommige mensen zijn en denken dat wat ze doen vet goed is :/
Ze hebben het over 30.000 - 40.000 style points in 1 drift, maar op de PS2 haal ik 100.000 in 1 drift. De beste autos daarvoor zijn de mx5 en supra (achterwiel aangedreven). neem handmatige versnellingen en probeer altijd in de 2e versnelling te blijven.
als iemand nog meer tips heeft... (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neej geen tip maar wel een opmerking...

Want tussen de PS2 en de PC versie van U1 zijn grote verschillen kwa het behalen van punten met driften...

Waar je met de PC (wat ik voornamelijk speel) zo rond de 50 a 60.000 punten haalt, haal je met de PS2 al snel 90 a 100.000 punten...

En over de auto's...bij PS2 zijn de mx5 en de supra 1 van de beste auto's om mee te driften...
bij de PC zijn dat de peugot 206 en de s2000

Groeten Strijk
Waarschuw beheerder
donateur
mijn top is iets van 30.000 in een drift op nfsu1
Waarschuw beheerder
donateur
strijkie... ik heb het op PC en dus PS2 en ben het daar niet mee eens... het is wel makkelijker op PS2 vanwege de analoge sticks en ik kan echt niet eens 70.000 op PC halen, maar qua auto's ben ik het oneens.

het verschilt ook gewoon per persoon! ;)
Waarschuw beheerder
strijkie thanx voor de link helaaas werkt het spel nog steeds niet want er komt stteds zoiets op als:plaats de juiste cd rom in uw speler terwijl ik wel degelijk cd 2erin plaats :s
Waarschuw beheerder
donateur
honda s2000 t best voor drift
mee eens?

Waarschuw beheerder
dat beloofd wat :yes: heb er zin in!!

Waarschuw beheerder
donateur
honda s2000 t best voor drift

helemaal mee eens :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
voor diegene die ook de muziek in NFS veranderen... moet je Angerfist - Little Elfs erin zetten...! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
hoe verander je de muziek dan in NFS???
Waarschuw beheerder
donateur
met een speciaal proggie... alleen kan je de namen van de nummers niet veranderen.

zal ff zoeken naar de naam ervan.

Waarschuw beheerder
Chris, je hebt idd gelijk over dat het voor iedereen verschilt, want ikzelf drift het liefst met de Skyline!

Enne, F*** them all,

Kijk ff op www.megagames voor een crack voor nfsu nocd...weet niet zeker of hij er staat maar je kan het proberen!

Groeten van Strijk!
Waarschuw beheerder
donateur
honda civic als je nog geen s2000 hebt

Waarschuw beheerder
Ja idd, de civic is ook wel lekker...
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ik m voor de 4de keer ga spelen
verveel me en weet nie wat te spelen!