Partyflock

Forumonderwerp · 684889
1 volger · 58908x bekeken

Waarschuw beheerder
Welkom in ‘t Grote Racevideogame Topic,

Het racespel van het moment:

[img width=600 height=272 cacheid=00067bc7001119e5057d1ac21a00516fe0]http://www.vgblogger.com/wp-content/uploads/2007/11/29/GRID.jpg[/img]­

Mooie quote van ‘t internet:
"Wat is Grid? GRID is alles dat een racefanaat zich op de console óf PC kan wensen. GRID is de meest prachtige racegame, degene met de meeste diversiteit en de leukste details. De racegame die beleving als prioriteit stelt, maar daarvoor nergens concessies doet. GRID is beter dan elke andere racegame die het uitdaagt, en in al z’n diversiteit daagt het ze allemaal uit, arcade én sim. GRID heerscht. GRID, is the best of both all (race)worlds!"

Ga racen op de afgesloten straten van Amerika, de Bergen in Japan of officiele circuits in europa waaronder Spa Francorchamps of Le Mans.
Er is een keus uit een ruim 40+ auto’s in verschillende klasses zoals: Openwheel, drift, GT1, GT2, WTCC en ruim 90+ verschillende circuitmogelijkheden.

Het spel is inmiddels uit alle platformen en p.c.

Meer info:
http://www.racedrivergrid.com/
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
torrentbytes :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
ik speelde het altijd op de pc.
nu de ps2 versie gehaalt... maar die vind ik minder leuk :/
Waarschuw beheerder
donateur
nooooooo

Waarschuw beheerder
trouwens, ook nog ff een vraagje over need for speed underground 2, heb m nu ff van iemand geleend, helemaal legaal, nederlands enz enz.. maar als ik m in de dvd speler stouw, krijg ik een schermpje van welke taal ik wil, nouja nederlands dus, dan t hoofdmenu, als ik daar op installeren druk gaat die cd een beetje draaien, stopt ie weer met draaien, gaat ie weer draaien, stopt ie weer, enz, enz
word er nu wel erg gek van, installeren wil ie dus niet echt, iemand een idee hoe ik m wel kan installeren?
Waarschuw beheerder
donateur
strijkie?

Waarschuw beheerder
Steefie, wat je kan proberen is de DVD naar je harde schijf kopieren en hem dan instaleren...het is een omweg maar altijd het proberen waard toch?

Ik heb dat probleem wat jij zegt ook met het kopieren van CD's, op het moment dat ik mijn snelheid van kopieren te hoog zet, gaat ie ook zo raar doen en uiteindelijk geeft ie aan dat het niet lukt...Als ik de snelheid dan lager zet doet ie het wel.

Het laatste wat ik kan verzinnen is dat je hem installeerd via een andere taal...

Meer kan ik niet bedenken want je bent de eerste die met zo een probleem komt...

Hoor het wel!

Groeten Strijkie

Waarschuw beheerder
met kopiëren geeft ie een bepaalde fout aan, iets van cyclische redundantiecontrole
volgens mij betekend dit dat die cd een beetje naar de kl*te is of is er een andere manier waarop t wel kan?
Waarschuw beheerder
donateur
:D waiting for nfs mw

Waarschuw beheerder
ik zal m weleens in de dvd brander proberen, anders maar pech gehad, en een paar weekjes wachten op most wanted hè
die kwam ergens in november uit geloof ik toch?

Waarschuw beheerder
nog weer even een aanvulling, als ik m in de dvd brander stop geeft ie een andere fout aan
iets over een 32 toepassing; zie link.
http://usera.imagecave.com/scooter/naamloos677.JPG
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nieuws over nfs mw?

Waarschuw beheerder
Die win 32 foet melding komt vaker voor...niet persee met need for speed maar in het algemeen...

Maar denk idd dat je CD niet goed meer is...heb je al gekeken of er krassen of iets anders op zit?! Kan anders proberen om hem ff te cleanen...

En anders naar de bieb, spel halen, crack downen en spelen maar!

MAar dat laatste heb je niet van mij :D

Enne, Mike...nog geen nieuws over nfsmw...helaas

Zit op die Demo te loeren...

Jullie horen het wel!

Groeten Ton
Waarschuw beheerder
donateur
:@ fm spelen dan

Waarschuw beheerder
Nieuws...

Need for Speed™ Most Wanted Black Edition Announced
In celebration of Need of Speed's 10th year anniversary, EA announced today that it will be shipping a Need for Speed Most Wanted collector’s edition in November, in conjunction with the launch of the game for PlayStation®2, Xbox®, Nintendo GameCube™, PSP™, Nintendo DS™, GameBoy® Advance, PC-CD and Mobile. The Xbox® 360™ version of the game will also ship as an Xbox® 360™ launch title. More details to follow.

The collector’s edition titled, Need for Speed Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more. Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PlayStation®2, Xbox™ and PC-CD.

Need for Speed Most Wanted combines the thrill of open-world street racing and customization with the intensity of strategic police pursuits. Need for Speed Most Wanted is the next release in the hit racing series that challenges players to become the most notorious and elusive street racer.
Waarschuw beheerder
donateur
deze torrent dan maar zoeken he :0

Waarschuw beheerder
Eind deze week verschijnt de PC-demo van Need for ­Speed: Most Wanted, en EA heeft bekendgemaakt wat ­we zoal kunnen beleven in de demo. Ik som het even­ op:

Auto's:

Getunede Mustang

Cayman S
­

Getunede Cayman S

IS300 (niet speelbaar)

­GTO (niet speelbaar)

Golf GTI (niet speelbaar)
­

Viper (niet speelbaar)

Speelmodes:

Pursui­t Length Challenge

Tollbooth Challenge

Roadb­lock Dodge Challenge

Racetracks:

1 Sprint

­
1 Speedtrap

Dat alles kunnen we spelen onde­r begeleiding van 4 liedjes van de volledige sound­track. Ik heb er alvast zin in!

--------------­--------------------------------------------------­----------------
Waarschuw beheerder
donateur
wat ben je lief!!!

heb de soundtrack van :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze bedoelen dat dat de autos zijn in de demo! Anders zijn het er weer zo weinig. Daar moet echt verandering in komen!

Waarschuw beheerder
dat zijn niet alle auto's in het spel, heb een aantal screenshots gezien waar een bmw op staat en zo'n fiat punto, en geloof dat ik ook nog zo'n murcièlago gezien heb, dus wees niet bang :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nu je het zegt... das waar ook!

Waarschuw beheerder
chris kijk ook ff wat er boven aan het verhaaltje staat :D

Waarschuw beheerder
Need for Speed™ Most Wanted Black Edition

Need for Speed™ Most Wanted Black Edition combines illicit street racing and tuner customization with the intensity of strategic cop pursuits to challenge you to become the most notorious and elusive street racer. Feel the thrill of the chase in a dynamic open world as you go head-to-head with drivers who customize their cars to go against tuners, exotics, muscle cars, and cops armed with advanced tactics, SUVs, and helicopters.

In this limited edition release commemorating the 10th anniversary of Need for Speed, you’ll get access to more cars and races, in addition to engaging in more intense police pursuits on your road to becoming the Most Wanted. Take to the streets in eight specially-tuned street machines or two exclusive Black Edition rides. When you are ready to take a break, dive into the exclusive Black Edition DVD. Need for Speed Most Wanted Black Edition gives you the most exclusive content and takes you
Waarschuw beheerder
donateur
zal ik dees origineel kopen? HMMM

Waarschuw beheerder
zijn die wagens in most wanted trouwens weer net zo te tunen als in underground 2?

Waarschuw beheerder
Niet precies...ze zijn wel te tunen, maar met minder opties...helaas...maar toch zijn er nog zat mogelijkheden!

klein voorbeeldje is dat je nu (volgens mij) complete bodykits kiest i.p.v. losse voorbumper, losse sideskirt en een achter bumper...
Waarschuw beheerder
donateur
waar is de demo?

Waarschuw beheerder
onderweg mike...duurt nog ff...

Waarschuw beheerder
Begin te twijfelen hier...zie in een paar in-game movies dat de politie schade modelen heeft...zou wel gaaf zijn...

we wachten af!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zou dat betekenen dat je je eigen mooigemaakte bmw dus helemaal aan gort kunt rijden? :D
da's wel iets wat ik in underground 1 en 2 gemist heb

Waarschuw beheerder
nou je eigen auto kun je in ieder geval niet aan gort rijden...maar in het In-game filmpje reed ie tegen een politie wagen aan en die lag wel aan gort...
Waarschuw beheerder
donateur
Lol als EA dan wordt aangeklaagd door de amerikaanse politie :P

Waarschuw beheerder
haha ja zou wel een stunt zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
wait
Waarschuw beheerder
donateur
For what?
Waarschuw beheerder
donateur
nfs mw demo en dan the game

Waarschuw beheerder
De NEED FOR SPEED MOST WANTED DEMO IS UIT!

ftp:­//largedownloads.ea.com/pub/demos/nfsmwdemo.exe

­
Veel plezier ermee!

Waarschuw beheerder
jup, de eerste kb's druppelen momenteel de computer binnen.. duurt met een beetje geluk nog 3 uur voordat ik een poging kan doen hem te installeren :D
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) strijkie

Waarschuw beheerder
graag gedaan mike!
Waarschuw beheerder
donateur
:D morgen downloaden :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
waarom morgen pas dan?
Waarschuw beheerder
donateur