Partyflock

Forumonderwerp · 684889
1 volger · 56822x bekeken

Waarschuw beheerder
Welkom in ‘t Grote Racevideogame Topic,

Het racespel van het moment:

[img width=600 height=272 cacheid=00067bc7001119e5057d1ac21a00516fe0]http://www.vgblogger.com/wp-content/uploads/2007/11/29/GRID.jpg[/img]­

Mooie quote van ‘t internet:
"Wat is Grid? GRID is alles dat een racefanaat zich op de console óf PC kan wensen. GRID is de meest prachtige racegame, degene met de meeste diversiteit en de leukste details. De racegame die beleving als prioriteit stelt, maar daarvoor nergens concessies doet. GRID is beter dan elke andere racegame die het uitdaagt, en in al z’n diversiteit daagt het ze allemaal uit, arcade én sim. GRID heerscht. GRID, is the best of both all (race)worlds!"

Ga racen op de afgesloten straten van Amerika, de Bergen in Japan of officiele circuits in europa waaronder Spa Francorchamps of Le Mans.
Er is een keus uit een ruim 40+ auto’s in verschillende klasses zoals: Openwheel, drift, GT1, GT2, WTCC en ruim 90+ verschillende circuitmogelijkheden.

Het spel is inmiddels uit alle platformen en p.c.

Meer info:
http://www.racedrivergrid.com/
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 07:44:
Als M$ ooit nog een fatsoenlijk stuurtje op de markt brengt, wil ik er over nadenken

:O forza was toch ook heel goed te spelen zonder stuurtje? ik vond dat spel juist het dichtst bij GTR & rFatcor komen kwa Physics en gevoel van de wagens...en dat zonder stuurtje :O dus ben benieuwd wat Simbin ervan gaat maken...

ik denk dat een stuurtje niet echt noodzakelijk is,aangezien Race pro voor de console ontwikkeld wordt...

hopelijk bijven de kamikaze piloten de arcade games spelen,en kan ik eindelijk eens online normaal racen :P
online is het net alsof niemand van remmen heeft gehoord,of van "normaal" inhalen...:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 11:54:
vond dat spel juist het dichtst bij GTR & rFatcor komen kwa Physics en gevoel van de wagens...en dat zonder stuurtje dus ben benieuwd wat Simbin ervan gaat maken...

forza 2 rijdt perfect met controller. pcversie van GTR werkt voor geen meter met die zelfde controller. Maarja ze zullen het idd goed optimaliseren voor de 360.

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 11:54:
denk dat een stuurtje niet echt noodzakelijk is

Voor mij wel ;)

Zit vanaf heel klein bladezzz-je al in de Arcade-hallen :D
Racegames zijn voor mij 't belangrijkste genre en die moet je niet met controller spelen IMO, zeker niet met de "shit" die nu op de markt is, DFP koop je voor een paar tientjes en geeft 100% meer beleving :yes:

Heb nu een G25 :respect:
Als je dan een X-stuurtje voelt :X

Believe me....Als de G25 op een X-box zou werken had ik 'r eentje gekocht voor Race-Pro (Y)
Waarschuw beheerder
okee g-25 werkt dus niet met xbox. Ben benieuwd hoe race-pro met controller wordt, aangezien gtr2 en g-25 super is! Al is forza idd met controller zeer goed te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 12:29:
Zit vanaf heel klein bladezzz-je al in de Arcade-hallen
Racegames zijn voor mij 't belangrijkste genre en die moet je niet met controller spelen IMO, zeker niet met de "shit" die nu op de markt is, DFP koop je voor een paar tientjes en geeft 100% meer beleving

Uitspraak van Hj51 op woensdag 24 december 2008 om 13:25:
okee g-25 werkt dus niet met xbox. Ben benieuwd hoe race-pro met controller wordt, aangezien gtr2 en g-25 super is! Al is forza idd met controller zeer goed te doen.

Ik rijd ook al jaren met een stuur ( Logitech Momo & g25 ) en speelde spellen als Gtr,Rfactor & LFS..
maar moet zeggen dat Forza 2 ongeveer hetzelfde aanvoelt..je voelt alles wat de wagen doet,en alles is perfect te regelen..

drom ben ik benieuwd wat simbin er van gaat maken...
Waarschuw beheerder
donateur
iemand dat wil NFS'en (real) in A'dam?

fijne kerstdagen van mij in Amsterdam :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op donderdag 25 december 2008 om 01:55:
fijne kerstdagen van mij in franeker/menaldum :lol:

Waarschuw beheerder
Up
Waarschuw beheerder
pas geleden Undercover uitgespeelt, nu nog iets minder dan 40 races te gaan om het spel 100% / 100% uitgespeelt te hebben, heb nu 100% en 80% ofzo :P
Waarschuw beheerder
donateur
geen Undercover gespeeld :( GTA4 ook niet
Waarschuw beheerder
nog de beste wensen jongens :)

tis dood stil hier :O

heb nieuwe pc aangeschaft,verwacht um voor vlgende week woensdag binne tehebbe :)

Waarschuw beheerder
ja beste wensen allemaal ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dankjewel jongen

de beste wensen van mijn kant ook :)

Waarschuw beheerder
thnx Mike
Waarschuw beheerder
donateur
up voor 2009

Waarschuw beheerder
dood in 2009 lol :D
Waarschuw beheerder
donateur
we zijn allemaal oud geworden
Waarschuw beheerder
Komt er nog een leuk race-spelletje aan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op maandag 5 januari 2009 om 20:27:
Komt er nog een leuk race-spelletje aan?

Ik volg het eerlijk gezegd helemaal niet meer :D alleen dit topic vind ik leuk om te lezen, heb van de week helemaal opnieuw gelezen :D

Maare zou het echt niet weten...misschien moet ik racen weer oppakken...

greets Strijkie
Waarschuw beheerder
racegames vervelen mij echt heel erg snel..

Waarschuw beheerder
Koud he laatste tijd? :D
Waarschuw beheerder
donateur
-14 gehad in Maastricht een paar dagen geleden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 december 2008 om 20:28:
Race Pro

hele slechte reviews
Waarschuw beheerder
Hey...

Hoe stellen jullie de toe-in & toe-out in bij een RWD auto in gran turismo 3?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zaterdag 10 januari 2009 om 00:39:
hele slechte reviews

ik ga niet af op reviews...meestal zijn het complete randmongolen die simulatie games reviewen,of arcade liefhebbers..en dus niets snappen van een simulatiegame..en in hun ogen is het dan veel te moeilijk en dus weer kut...

Waarschuw beheerder
up!!!
Waarschuw beheerder
ben af en toe bezig met midnightclub LA op PS3 :lol:
wel leuke game opzich
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 januari 2009 om 16:06:
...meestal zijn het complete randmongolen die simulatie games reviewen,of arcade liefhebbers..en dus niets snappen van een simulatiegame..en in hun ogen is het dan veel te moeilijk en dus weer kut...

Official Xbox Magazine 2/1/2009 6 out of 10 60.0%
Official Xbox Magazine UK 2/1/2009 8 out of 10 80.0%
Hardcore Gamer Magazine 1/5/2009 2.25 out of 5 45.0%

Avg Ratio: 62%
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 18 januari 2009 om 18:21:
Official Xbox Magazine 2/1/2009 6 out of 10 60.0%
Official Xbox Magazine UK 2/1/2009 8 out of 10 80.0%
Hardcore Gamer Magazine 1/5/2009 2.25 out of 5 45.0%

Avg Ratio: 62%

wat ik zeg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 21:36:
wat ik zeg...

ter vegelijking

Forza Motorsport 2 - X360
Avg Ratio: 90%

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932731.asp

waar het zelfde blad die andere race sim wel goede scores geeft, dus jouw argument gaat niet op

race pro gaat floppen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
unofficial geen games meer voor mij :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 20 januari 2009 om 03:32:
race pro gaat floppen

dat idee krijg ik ook een beetje. reviewcijfers van rond de 6 zorgen niet voor verkopen.

Waarschuw beheerder
zal wel weer downloaden worden zeker Emile.. :|
Waarschuw beheerder
Hotrod Racing (2?), is misschien wel 20 jaar oud ofzo, maar blijft grappig:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 18:17:
zal wel weer downloaden worden zeker Emile..

niet voor mij iig want mijn xbox pakt geen copies ;)

Ik probeer juist het gamen wat te beperken, dus heb besloten om niet te modden en dan alleen must buys te gaan spelen.

Waarschuw beheerder
Flatout Ultimate Carnage :)!

Waarschuw beheerder
hmm undercover is een beetje saai.......

Waarschuw beheerder
velen zullen voor RacePro gaan zeker? ..grafisch niet spectaculair... de rest is in topvorm (y)
Waarschuw beheerder
gister undercover 100%/100% uitgespeeld :)

ik vind het wel een leuk spel :)
leuke en mooie auto's!

alleen jammer van die politie, beetje hard rijden en gelijk 10 polities achter je aan,
achja het valt ook niet mee om mij aan de kant te zetten :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
't scheelt dat je 'm op de PC gespeeld hebt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WvVliet op zondag 25 januari 2009 om 00:30:
alleen jammer van die politie, beetje hard rijden en gelijk 10 polities achter je aan

Tja en dat die politie jeeps een opgevoerde Veron inhalen.......
Waarschuw beheerder
donateur
NFS Undercover gespeeld met een 1GB DDR5 ATI 4870 :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 16:54:
opgevoerde Veron

whaha precies, zo dom, rijd je 400 en zitten ze nog aan je kont geplakt

nog iets lulligs, rijd je tegen paaltje aan, zodat er stammen over de weg valle en politie auto's kapot gaan
word besturing eventjes overgenome, richting spikes toe.. ipv gewoon recht door laten gaan

Waarschuw beheerder
nfs undercover is gewoon troep. Maargoed dat ze die laatst verantwoordelijke studio hebben afgesloten. Ipv al die promotie rondom dit spel hadden ze het beter kunnen investeren in een beter eindprodukt.

Waarschuw beheerder
[img width=956 height=490 cacheid=001053de002d2c98fc89b6c81a026d74a2]http://nukoda.com/wp-content/uploads/2008/08/logo1.jpg[/img]

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op zondag 18 januari 2009 om 17:42:
ben af en toe bezig met midnightclub LA op PS3
wel leuke game opzich

Ik speel hem op de Xbox.
Ik vind het zeker een leuke game, vond ik van de vorige versies ook al.
Die en MotoGP zijn de enige race games die ik speel.

Waarschuw beheerder
fuel lijkt me ook wel tof idd. is een titel die ik zeker in de gaten houd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 januari 2009 om 10:09:
fuel lijkt me ook wel tof idd. is een titel die ik zeker in de gaten houd

1st zien...Op voorhand intresseert ie me helemaal niks....

Waarschuw beheerder
Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat ze de Need for Speed-franchise dit jaar in drie verschillende genres willen uitbrengen. Zo verschijnt er een racesimulatie (Need for Speed Shift), een arcaderacer (Need for Speed Nitro) en een MMOG (Need for Speed World Online).

“Onze fans hebben hun mening over het racegenre met ons gedeeld en het is overduidelijk dat ondanks de grote aantrekkingskracht van de Need for Speed actie racegames, er nog grote groepen consumenten zijn die graag een andere versie van een racegame zien”, zegt Keith Munro, vice president of marketing bij EA.

“Een paar jaar geleden hebben we besloten om de franchise via drie nieuwe wegen aan te bieden: simulatie, actie en arcade”, zegt Munro. “Het gaat hierbij niet om de kwantiteit, maar om het maken van verschillende games voor verschillende gamers, en hun persoonlijke smaak als het aankomt op racegames.”

Need for Speed Shift zal ontwikkeld worden door Slightly Mad Studios in samenwerking met Black Box-producer Michael Mann en Patrick Soderland van EA. De game zal verschijnen voor de Xbox 360, PlayStation 3, PSP en pc.

Vierde racegame

Voor de Wii en DS is Need for Speed Nitro in ontwikkeling bij EA Montreal en Need for Speed World Online zal door Black Box en EA Singapore ontwikkeld worden. Deze game zal exclusief verschijnen voor de pc en krijgt een eerdere release in Azië dan in de rest van de wereld. Munro wist verder nog aan te kondigen dat er ook nog een vierde racegame in ontwikkeling is maar dat hier later in 2009 pas meer duidelijkheid over gegeven kan worden.

bron:http://www.nu.nl/games/1908606/drie-nieuwe-need-for-speed-games-in-2009.html
Waarschuw beheerder
donateur
up

en Strijkie, thanks voor de info