Partyflock

Forumonderwerp · 684790
Waarschuw beheerder
"DRUG" 24 uur per dag,s

JA, ik ben 24 uur per dag bezig met mijn drug!!
ja,ik weet wat ik doe en ook niet!!
ja,meschien ver gooi ik me leven wel meschien ook niet..?
maar ik vind het leuke om met drug te romelen.
en ja ik weet ook dat het heel slecht is en niet goed voor mij is!!
maar door dat ik er mee bezig ben hou ik daar natuurlijk ook rekkening mee!
en ik weet hoeveel ik ken hebben en ook weer niet meschien.
maar ik ben niet de een echte op de wireld die drug gebruikt!!
drug word als een bom gezien waneer de lont vlam vat "BOEM" jamer dan het was toch wel een beste gozer..
ik weet van mijn riziekoo,s nou en! maar toch ben ik altijd weer op mijn hoede!!
tuurlijk weet ik niet wat er alle maal in een pil kan zitten of het wel of niet goed voor je is.
maar ook dat zijn de rieziekoo,s die je moet neemen.
en hoeveel jongeren het om mij wel niet heen ook op een feest hun of haar pillen in nemmen.
stel je voor er zalle alle maal slechte pillen op een feest rond zwerfen en niemand zou het wetten hoeveel DOODE!!,
zul je dan op een feest wel niet aan kunnen treffen!!
na elk feest lijke ruime.. lijkt je dat wat...?! voor mij niet!!
maar nu wijken we een beetje af.
het ging om mij ik gebruik om dat ik het leuke vind en ik hou van af wisseling.
het is lang niet zo dat ik op elk feest helle maal de weg kweit ben al lijkt het er vaak wel op.
soms wel soms nie!,maar ook ik ben nog jong en hou er van om met drug te exspierementeeren..
en o,natuurlijk doe ik dat ook af en toe.
ik heb dan wel is LSD gedaan en ook dat raat ik NIET iedereen aan!!! want ik heb er zelf oook erg veel moeite mee gehad!!
het raakte mij nog harde dan wat dan ook voor drug,het uit zitten is het zwaar,s van de helle drug!!
daarna ben je er dan ook wel helle maal van af geen na wee,en!!
maar het is totaal iets anders dan paddo,s want paddo,s kun je nog af breeke door suiker goed te gebruike!!!
en bij LSD kun je er niet zo mee stopen!! dat moetje echt "uit zitten"!!!
veder heb je kunnen leezen dat ik een LSD dote tot mij heb genoomen oke jullie hadden gelijk het is eigelijk het zelfte als LSD alleen in een zort pitje.
tot mijn groot ste ver baasing heb ik daar echter niets van gemerkt ik had echter veel,s te veel drug in mij die dag!!
echt niet normaal ik ben die dag naar eligellze geweest en ik was zwaar onder alle lei drug!!
na dat er een oorlog veld was gevoorumpt op eligellze ben ik nog naar een ander feest gegaan onder twee via-duckje,s.
ook daar was ik niet helle maal nuchter en al gouw was het daar ook af geloope!! want onze boefe vanger,s {politie}.
hadden weer niets te doen blijk baar...
dus ver huiste de helle feest weer naar een andere lockaatie deze lockaatie was het ultieme feest die dag!!
het was er snick heet maar het feest ging er nog 2 dagen door..
ik heb daar zo ont zetent veel drug in mij geworpen dat ik nog een wonder vin dat ik het over leeft heb!!
en ook dus de LSD dote heb ik daar genoomen. en het was wel een goede want een vriend van mij was wel
zwaar naar de droom wireld!!
en ik dus niet ik was wel zwaar naar weet ik veel maar dit is echt niet goed bat bezef ik zelf ook echt wel!!
ja,je lichaam is net een schijkunde doos!!
voor dat je het weet gooi je er iets ver keert,s bij dan ga je volgens mij ook "BOEM"!!! FOUTJE...

toch ik gebruik nog gewoon door alleen met deze topic wil ik toch zegen mensen kijk uit waar je mee bezig ben!!
het is toch wel leuke maar het kan ook erg gevaarlijk zijn je gooit toch je leven in het spel!!!
veel zullen er meschien niets van aan trekken wat ik zeg maar dat moeten hun wetten....
ik ben er wel licht mee bezig en ik zeg niet dat ik ga stoppen maar toch denk ik soms toch ook wel na.

veder wat jij doet moet je ook zelf wetten hoor!!
en ik gebruik toch ook ja maar ik kom er teminste voor uit!!
en nee ik vind het niet stoer! ik vind het leuke het is voor mij een er vaaring!!

nee,ik doe geen wet strijtje hoeveel troep ik op kan.
ik neem gewoon wat ik zelf wil en wat andere doen dat zijn hun zakken!!
ik ben gewoon een genieter van als en nog waT...

HOOPELIJK BEN JE VER STANDIG............
Waarschuw beheerder
:/ nou t word steeds gekker

die VAGE PAUL :gaap:

valt nog een x dood neer :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het leven kan ook best leuk zijn als je nuchter bent

Waarschuw beheerder
Vage Paul (27) beleeft gewoon zijn tweede jeugd
Waarschuw beheerder
slapen is voor mietjes
:d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Vagepaul het levende bewijs dat drugs slecht zijn voor lichaam en geest.
Als je zoveel woorden nodig hebt om zo'n duidelijke boodschap neer te zetten dan mag je je met recht vagepaul noemen...

Die is op ze 40e net zo'n kwijlende en demente debiel als Ozzy Osbourne

Ga zo door Vagepaul, jij komt er wel in het leven.

No respect!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hijs terug gevallen in zn LSD trip denk ik. Of word dement?

ok grapje :P
Maarja idd ... als ja al gebruikt, gebruik verstandig ... boven de 7 pillen = zelfmoord daaronder speel je behoorlijk met je leven :P

maaruh t beste is nog:
Gebruik gewoon niet :yes:
Als je de muziek goed vind kan je da avond makkelijk op alcohol volhouden :yes: of nog beter op niets zoals ik :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
haha paul = junkie 4 life ;P
Waarschuw beheerder
VagePaul..Je bent eerlijk, je earnt respect:yes:..Je weet iig waar je mee bezig bent, das een voordeel. Dus we hoeve nei te segge dat ut slecht is..! Maar Misschien Heeft Carloz wel gelijk...Kweet nie of je net zoveel zuipt..Maar pas op dat je geen Ozzy Wordt..!!..:no: Of misschien is da wel leuk, kun je ook een eige programma op mtv aanvrage..!! :p
:xtc:Drugs Are Bad....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*respect" vreet alleen nooit meer een microdote op man, lijp spul.

Waarschuw beheerder
hij heeft dislectie (of hoe je dat ook schrijft)

Waarschuw beheerder
Verturkt? Daar bedoel je zeker mee;
Dat hij niet weet hoe hij
nederlands spreek en welke schrijf moet in volgorde?

Hij verturkt niet.. Hij is Dislectisch.. ( :[ ) en dan sgrijf je gewon dingen soals je se iutsprekd. En je hald de D en T en S en Z en de dubele en enkele klinkerz dor elkar.

Paul is een toffe gast.. Wel een beetje strange.. Maar hey.. Wie is dat niet.. Kijk eerst eens naar je zelf (iedereen die hem "belachelijk" maakt om zelf "leuk" over te komen.. :bah: ) voordat je hem uitmaakt voor "iets". Ik vind het wel tof dat hij het tenminste durft, zijn mening te geven.. Hoe hij het ook neerzet.. Iedereen begrijpt voor de 99% wel wat hij bedoelt, dus niet achteraf een koe in zijn poepgaatje kijken om te zien of er nog stront te halen valt voor je zelf..

( huh? )

Nou ja, Paul.. mijn respect heb je hoor man.. :respect: You know that.. :kusje2:

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, dat je dyslecties bent oke, maar als je allerlei forums gaat lopen openen over dat je 24 uur per dag met drugs bezig bent, dan ben je in mijn ogen een stakker.
Dat heeft niks met dyslexie te maken!
Als deze knakker dadelijk zo doorgeflost is van al die drugs in ze lijf, mag de maatschappij opdraaien voor zijn drugsprobleem.
En daar betaal ik geen belasting voor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik ben het wel een smet Carlos... heb veel respect voor vagepaul dat ie voor alles zo uitkomt en als je zn berichtjes leest voel je ook wel een vorm van uhm compassie (?)

Maar zelfs al zou hij alles foutloos schrijven dan is het verhaal nog steeds vet bizar :) Nou niet bizar, de boodschap is duidelijk. Maar de manier van dingen verwoorden is nogal vreemd en hij springt echt over van de hak op de tak. Ik ben benieuwd of vage paul ook opdeze manier praat:

drug word als een bom gezien waneer de lont vlam vat "BOEM" jamer dan het was toch wel een beste gozer..

Maar uhm vage paul ik maak me toch ook een beetje zorgen, ook al kan je je zaakjes allemaal behoorlijk goed fixen en ga je 'verstandig' met drugs om.

Waarschuw beheerder
Ik vind paul een beetje irritant worden

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik snap wel wat je bedoeld Carloz.. Mijn neus is niet zo lang.. sorry.. :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
(k)

Waarschuw beheerder
neeeeee niet irritant.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
irritant is het niet, wel zielig....

maarja, drugs is stoer hè hihihiihihihi
Waarschuw beheerder
prachtig weer een succesvol vage paul topic :)

ik vind het allemaal wel mooi om te lezen hoor. ik lees liever hoe iemand anders lekker aan eht expiriementeren is dan dat ik zelf dat soort dingen zou nemen. zie het zo iemand moet het doen :D

volgens mij maakt het paul ook geen fuck uit wat wij ervan vinden hij gaat ze gangetje wel....

alleen paul denkt dat ie weet wat ie doet ;)
volgens mij al is paul ze bommetje ontploft gaan alle remmen er af en stopt ie alles in ze mik waar hij zijn handen op kan leggen.

mooi verhaal, maar ik kijk liever de kat uit de boom

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wil Paul sterven?

Waarschuw beheerder
of je het nou wil of niet, iedereen sterft, en dan met zn allen nog een btje gaan zitten ziften op de stakker, stoer hoor !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:s:s paul is een beetje ziek volgens mijn
verbeter me als ik het fout heb
Waarschuw beheerder
[img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]Helemaal mee eens Carloz76[img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 dj richy>>

ik wil Paul gewoon een locomotief door zijn bek heen beuken.

ga es dood paul.
ga es dood

ben je 24 uur per dag bezig met drugs ???

dan zul je wel aan de pep zitten anders red je dat niet

quote: en ik zou het nie durfen

nee natuurlijk niet, het is te belachelijk voor woorden

wil Paul sterven?

volgens mij ben ik jou nog nooit in een topic tegen gekomen dat je een zinnige zin hebt geschreven!! Hij verteld zijn verhaal en als je hem niet kan respecteren reageer dan niet of ga normaal in discussie!

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan vagepaul ook wel waarderen, vindt zn topics meestal ook wel boeiend om te lezen

alleen is drugs voor veel mensen gewoon leuk voor int weekend, maar hij is dr blijkbaar 24 uur mee bezig, dan lijk je me toch wel een klein beetje een junk
Waarschuw beheerder
donateur
zucht;:/ vind ut maar een vreemde gast:s

Waarschuw beheerder
paul is dan wel dyslectisch, maar vind dat ie geweldige verhalen hier neerzet.

ook zijn rijmen vind ik helemaal super.
iemand die verteld wat ie in het leven meemaakt en het op een erg leuke manier neerzet.
heb nog niemand hier gezien die dat op die manier doet.
:respect: voor paul!

Waarschuw beheerder
het is toch wel leuke maar het kan ook erg gevaarlijk zijn je gooit toch je leven in het spel!!!

Helemaal gelijk in.
Maar er zijn genoeg andere leuke dingen waarbij je niet je leven in het spel zet.
Ik zou zeggen, probeer het eens uit ;)
Waarschuw beheerder
doe het heel beperkt, zodra het teveel word gaat de lol ervan af en word het een verslaving en niet meer een vermaakmiddel

Wat een onzin zeg ik gebruik iederedag maar geniet er nog steeds van en ben geen eens verslaafd.
Waarschuw beheerder
donateur
stop maar es een paar dagen dan merk je het wel;)

Waarschuw beheerder
alles is gevaarlijk zelfs de deur uit lopen :yes:alleen drugs verkort je levensduur vooral als je er elke dag een feestje van maakt

Waarschuw beheerder
24 uur aan de drug, dan wordt je zoals vagepaul. Dus internetkindertjes DON'T DO DRUG AND GET A LIFE!!
Waarschuw beheerder
stop maar es een paar dagen dan merk je het wel

Ben wel eens een paar dagen gestopt maar is gewoon kut drugs maakt het leven een beetje leuk.

Waarschuw beheerder
Hij mag dan dyslectisch zijn en prachtige verhalen neer zetten, toch is hij gewoon een junk :yes:
Elke dag (hard)drugs gebruiken is echt niet stoer :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zijn zn verhalen toch nog leerzaam !

Waarschuw beheerder
dit klinkt als een 'goh ik ben stoer want ik gebruik drugs'-topic :S
Waarschuw beheerder
donateur
:no:
en nee ik vind het niet stoer! ik vind het leuke het is voor mij een er vaaring!!

Waarschuw beheerder
donateur
ach dat doe ik ook wel:P
vind zn topics echt wel lachen om door te lezen zo vind je ze hier verder niet:no: :P

Waarschuw beheerder
Hehe, vagepaul is gewoon de drugs in hoogst eigen persoon.
Waarschuw beheerder
TOPICS..

zo eerlijk en openhartig als vage paul t vertelt zo vind je ze idd nerges! ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nou he he... ik heb het allemaal ff doorgelezen.

Ten eerste vind ik het heel erg goed dat ie gewoon durft te schrijven en er nog heel veel plezier in heeft (Y)

Ten tweede moet ie lekker doen wat ie zelf wil, gebruik zoveel als je wilt maar als je andere mensen er maar niet mee lastig valt !

Maar Paul ga er maar eens over nadenken of je op je 30e nog steeds op deze manier bezig wilt zijn zoals je dat nu doet !

Greetzz Tim