Partyflock

Forumonderwerp · 684790
Waarschuw beheerder
"DRUG" 24 uur per dag,s

JA, ik ben 24 uur per dag bezig met mijn drug!!
ja,ik weet wat ik doe en ook niet!!
ja,meschien ver gooi ik me leven wel meschien ook niet..?
maar ik vind het leuke om met drug te romelen.
en ja ik weet ook dat het heel slecht is en niet goed voor mij is!!
maar door dat ik er mee bezig ben hou ik daar natuurlijk ook rekkening mee!
en ik weet hoeveel ik ken hebben en ook weer niet meschien.
maar ik ben niet de een echte op de wireld die drug gebruikt!!
drug word als een bom gezien waneer de lont vlam vat "BOEM" jamer dan het was toch wel een beste gozer..
ik weet van mijn riziekoo,s nou en! maar toch ben ik altijd weer op mijn hoede!!
tuurlijk weet ik niet wat er alle maal in een pil kan zitten of het wel of niet goed voor je is.
maar ook dat zijn de rieziekoo,s die je moet neemen.
en hoeveel jongeren het om mij wel niet heen ook op een feest hun of haar pillen in nemmen.
stel je voor er zalle alle maal slechte pillen op een feest rond zwerfen en niemand zou het wetten hoeveel DOODE!!,
zul je dan op een feest wel niet aan kunnen treffen!!
na elk feest lijke ruime.. lijkt je dat wat...?! voor mij niet!!
maar nu wijken we een beetje af.
het ging om mij ik gebruik om dat ik het leuke vind en ik hou van af wisseling.
het is lang niet zo dat ik op elk feest helle maal de weg kweit ben al lijkt het er vaak wel op.
soms wel soms nie!,maar ook ik ben nog jong en hou er van om met drug te exspierementeeren..
en o,natuurlijk doe ik dat ook af en toe.
ik heb dan wel is LSD gedaan en ook dat raat ik NIET iedereen aan!!! want ik heb er zelf oook erg veel moeite mee gehad!!
het raakte mij nog harde dan wat dan ook voor drug,het uit zitten is het zwaar,s van de helle drug!!
daarna ben je er dan ook wel helle maal van af geen na wee,en!!
maar het is totaal iets anders dan paddo,s want paddo,s kun je nog af breeke door suiker goed te gebruike!!!
en bij LSD kun je er niet zo mee stopen!! dat moetje echt "uit zitten"!!!
veder heb je kunnen leezen dat ik een LSD dote tot mij heb genoomen oke jullie hadden gelijk het is eigelijk het zelfte als LSD alleen in een zort pitje.
tot mijn groot ste ver baasing heb ik daar echter niets van gemerkt ik had echter veel,s te veel drug in mij die dag!!
echt niet normaal ik ben die dag naar eligellze geweest en ik was zwaar onder alle lei drug!!
na dat er een oorlog veld was gevoorumpt op eligellze ben ik nog naar een ander feest gegaan onder twee via-duckje,s.
ook daar was ik niet helle maal nuchter en al gouw was het daar ook af geloope!! want onze boefe vanger,s {politie}.
hadden weer niets te doen blijk baar...
dus ver huiste de helle feest weer naar een andere lockaatie deze lockaatie was het ultieme feest die dag!!
het was er snick heet maar het feest ging er nog 2 dagen door..
ik heb daar zo ont zetent veel drug in mij geworpen dat ik nog een wonder vin dat ik het over leeft heb!!
en ook dus de LSD dote heb ik daar genoomen. en het was wel een goede want een vriend van mij was wel
zwaar naar de droom wireld!!
en ik dus niet ik was wel zwaar naar weet ik veel maar dit is echt niet goed bat bezef ik zelf ook echt wel!!
ja,je lichaam is net een schijkunde doos!!
voor dat je het weet gooi je er iets ver keert,s bij dan ga je volgens mij ook "BOEM"!!! FOUTJE...

toch ik gebruik nog gewoon door alleen met deze topic wil ik toch zegen mensen kijk uit waar je mee bezig ben!!
het is toch wel leuke maar het kan ook erg gevaarlijk zijn je gooit toch je leven in het spel!!!
veel zullen er meschien niets van aan trekken wat ik zeg maar dat moeten hun wetten....
ik ben er wel licht mee bezig en ik zeg niet dat ik ga stoppen maar toch denk ik soms toch ook wel na.

veder wat jij doet moet je ook zelf wetten hoor!!
en ik gebruik toch ook ja maar ik kom er teminste voor uit!!
en nee ik vind het niet stoer! ik vind het leuke het is voor mij een er vaaring!!

nee,ik doe geen wet strijtje hoeveel troep ik op kan.
ik neem gewoon wat ik zelf wil en wat andere doen dat zijn hun zakken!!
ik ben gewoon een genieter van als en nog waT...

HOOPELIJK BEN JE VER STANDIG............

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik eet idd een appel..

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Breek de dag....tik een eitje (y)

:/
Waarschuw beheerder
jij bent echt een vage scrotum.............
Waarschuw beheerder
maar wel grappig......

Waarschuw beheerder
Was je toen je dit topic aan het typen was ook een beetje onder invloed?? aan de spelfouten te zien.. :S
Waarschuw beheerder
Tja.. gelukkig doe ik het tegenwoordig alleen nog op feesten :) anders zou het typen mij ook moeilijk vergaan.

Waarschuw beheerder
lona, kijk eens op z'n profiel, hij is dyslectisch...

Go Paul! [img cacheid=0001deb50011153fd7fa08d21a00515de3]http://wedpagina.nl/Voetbal/guestbook/img/jump.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Oeps.. Sorry :bloos:

Waarschuw beheerder
Oeps.. Sorry

Ben je nu een beetje te laat mee he.

Waarschuw beheerder
:D Die paul.. grappig mannetje.. :9

:kusje2: van Ilona
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan gebeuren... toch

Waarschuw beheerder
helemaal niet, moet maar een cursus nemen

Waarschuw beheerder
Ben je nu een beetje te laat mee he.
beter laat dan nooit

Waarschuw beheerder
ach jajh .......

zo doen we allemaal iets toch ;)

Waarschuw beheerder
Samenvatting : DONT DO DRUGS

Waarschuw beheerder
of wacht.. gaa er verstandig mee om,, net als paul ;P
Waarschuw beheerder
Ben het niet eens met je samenvatting... Moet iedereen voor zichzelf beslissen. Je kunt er veel mooie herinneringen aan over houden.

Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit

Daar heb je gelijk in :)

Waarschuw beheerder
je kunt er ook aan sterven.. of je leven verzieken.., en geheugen ? wat is dat hehe

doe het heel beperkt, zodra het teveel word gaat de lol ervan af en word het een verslaving en niet meer een vermaakmiddel

Waarschuw beheerder
nee hij klopt idd niet echt maar als ik zo naar die paul luister is het miss nog geeneens zo'n slechte samenvatting.. ;P
beetje gek mannetje die vagepaul.. maarja normaal is ook maar zo gewoon..dat is ook weer waar

Waarschuw beheerder
Haha tnx :) was inderdaad erg dom van me om zo snel te oordelen.. Sorry Paul (F)
Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Waarom ga je niet een heel boek schrijven??

Waarschuw beheerder
donateur
omdat HIj op zijn manier ons iets duidelijk wil maken voor de drugs users die dat (nog) kunnen :)
Waarschuw beheerder
toch ik gebruik nog gewoon door alleen met deze topic wil ik toch zegen mensen kijk uit waar je mee bezig ben!!
het is toch wel leuke maar het kan ook erg gevaarlijk zijn je gooit toch je leven in het spel!!!
veel zullen er meschien niets van aan trekken wat ik zeg maar dat moeten hun wetten....
ik ben er wel licht mee bezig en ik zeg niet dat ik ga stoppen maar toch denk ik soms toch ook wel na.

veder wat jij doet moet je ook zelf wetten hoor!!
en ik gebruik toch ook ja maar ik kom er teminste voor uit!!
en nee ik vind het niet stoer! ik vind het leuke het is voor mij een er vaaring!!

nee,ik doe geen wet strijtje hoeveel troep ik op kan.
ik neem gewoon wat ik zelf wil en wat andere doen dat zijn hun zakken!!
ik ben gewoon een genieter van als en nog waT...

HOOPELIJK BEN JE VER STANDIG............

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil Paul gewoon een locomotief door zijn bek heen beuken.

ga es dood paul.
ga es dood

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben je 24 uur per dag bezig met drugs ???

dan zul je wel aan de pep zitten anders red je dat niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Wel gaaf dat je ondanks je handicap nog zo'n heel verhaal durft te schrijven, denk dat veel mensen die dyslectisch zijn dat niet durven :respect:

Mja soms is et wel lastig lezen o:)

Dankzij die drugs heb ik un relatie een beetje naar de onderwereld geholpen, hoop dat alles nog goed komt!! Maar ik blijf nou zeker van die zooi af :yes:
Waarschuw beheerder
tis jou leven en je moet er meedoen wat je wilt ik hou je niet tegen

zolang je maar lol hebt tg

en ik heb respect dat je met je dyslexie durft om je niet ervan te weerhouden om stukken te schrijven :respect:

en ik zou het nie durfen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
quote: en ik zou het nie durfen

nee natuurlijk niet, het is te belachelijk voor woorden :yes:

Waarschuw beheerder
ey laat die gozer in zen waarde man dj fuckface
Waarschuw beheerder
Volgens mij komt er gewoon een dag dat Paul toegeeft dat ie al die tijd de clown heeft uitgehangen. Ik denk dat ie zich krom lacht dat iedereen hem serieus neemt.
Dit kan gewoon niet waar zijn whahahaha :D:D:D

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Begin er ook aan te twijfelen :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil Paul gewoon een locomotief door zijn bek heen beuken.

Ik jou ook!!

Waarschuw beheerder
Ik denk dat Paul best een goeie gozer is, maar het lijkt erop dat hij elke dag aan de drugs zit. :S Paul, dat moet je niet doen! Straks ben je echt een junk. :X
Waarschuw beheerder
Maar stel nou dat het serieus bedoeld is. Waarom vindt ie het dan koel om de hele tijd de vertellen hoe vet drugs wel niet is...? En hij gaat ons waarschuwen en vertelt zelf de grootste junkverhalen, maar geeft geeft zelf wel aan dat hij zelf weet hoe ver hij kan gaan. Ik vraag me dan af wat ie met 'ver' bedoelt. Totdat ie bijna out gaat? En dat iederen dag. Ik denk dat Paul beter kan stoppen met drugs, want anders wordt ie denk ik een nog vagere paul...

Waarschuw beheerder
Ik denk dat Paul al flink naar de tering is al sik dit zo lees :yes:

Maar goed als hij er lol in heeft.

Ok de drugs combi's die hij doet snap ik niet helemaal maar goed.
Hij moet het allemaal zelf weten :D
Waarschuw beheerder
Er zit ook wel weer wat positiefs in voor de rest. Pas op met drugs, anders word je net zoals vagepaul ;)

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder

op die manier wel jah.. :X:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker vaag sneu hoor :no:
Waarschuw beheerder
hoe vager hoe better...

Waarschuw beheerder
Weet je wat vet is Paul?

Moet je DOB nemen :yes:

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Weeeejoh

Iinderdaad erg vaag :P
Waarschuw beheerder
whahahaha, kon ook weer niemand anders zijn dan paultjuh :D

:respect: Vagepaul :respect:
Waarschuw beheerder
Moet je DOB nemen

O:) wel goedkoop 30 uur gaan op 1 snoepie.