Partyflock

Forumonderwerp · 683777
3094x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
een meisje van 14 hier uit de buurt heeft een vriend van 24.. dat is toch te gek ? wat vinden jullie daar nou van? die jongen spoort toch niet?
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Je kunt je maar ergens druk over maken toch ?
Waarschuw beheerder
ik weet wel dat hij niet met familie van mij had, van die leeftijd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beetje ziek jah...
Maar ach als ze maar gelukkig zijn ik moet er niet aan denken :S
Waarschuw beheerder
ja dat kun je wel zeggen.. maar die leeftijdsverschil is wel heel groot vind je niet?

Waarschuw beheerder
Tja.....
ach Heb je er last van dan?
Waarschuw beheerder
nee ik niet.. maar ik kan me dood ergere aan die jongens.. kunnen ze niemand krijgen proberen ze het maar 10 jaar jonger.. :vaag:

Waarschuw beheerder
ach jah laat gaan ze maken zich zelf belachelijk
Waarschuw beheerder
maar toch.. een jongen van 24 is toch al veel verder in zijn liefdesleven dan iemand van 14? ik vind het echt niet kunnen:vaag:

Waarschuw beheerder
ben je jaloers?:D
Waarschuw beheerder
jaloers?? eh.. nee:P
vind jij het normaal dan? 10 jaar verschil??:vaag:

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Laten we zeggen dat ik geen relatie zou willen met iemand die 10 jaar joger is als ik, maar ik ken wel wat vrouwtjes die 10 jaar jonger zijn waar ik zeker wel een keertje mee zou willen stoeien!
Waarschuw beheerder
ja maar 27 en 17 is toch weer anders als 24 en 14...

Waarschuw beheerder
is ook.. maar ik zou me nie druk maken..

motten ze lekker zelf weten tog? :S

Waarschuw beheerder
Moet wel toegeven dat 14 wel heel erg jong KLINKT.

Maar 27 (ik dus nog net) en 17 (b.v. Vero-tjuh :D) zou ik me dus geen seconde druk om maken!
Waarschuw beheerder
haha klopt..
ik zou me er eigenlijk niet druk om moeten maken:$
maar ik vind het gewoon zielig voor dat meisje..
die jongen is veel sterker en je weet nooit wat er kan gebeuren.. ja kan je wel zeggen eigen risico maar toch...

Waarschuw beheerder
beetje erg groot verschil ja :S

ik zou zijn benen breken :[
Waarschuw beheerder
wat mot een gozer van 24 met een blaag van 14 samen in de zandbak speelen?:S
Waarschuw beheerder
''wie weet ken dat meisje van 14 wel onwijs geil neuken''

:no: ik vind het gewoon sneu dat een jongen van 24 zo laag moet zinken om een vriendin te krijgen .. en dan ook nog eens iemand van 14
Waarschuw beheerder
als ik het zo een beetje hoor ,lijkt het net alsof je een beetje jaloers bent ofzo o:)
Waarschuw beheerder
nee.. ik kan er gewoon niet tegen dat een jongen van 24 zo'n jong meisje neemt! en nee hij is niet eens leuk;)
Waarschuw beheerder
en het verschil van 40(vrouw) en 27(man) kan dat wel?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel meer iets van jaloezie als echte bezorgdheid.

Waarschuw beheerder
donateur
10 jaar verschil kan heel goed.. hebk zelf ook wel gehad.. maar op je 14e :S neeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
40 en 27 kan wel vind ik, dan heb je iig al een hoop levenservaring, 14 en 24, whuhaha trieste gast hey, als een maat van me zoiets zou vertellen zou ik hem keihard uitlachen

Waarschuw beheerder
kvind..als die jongen gek op dat meisje is ..... laat hem dan ;)

Waarschuw beheerder
sja dat is toch hun keuzes??
maarja op een wat oudere leeftijd kijken mensen er al anders tegen aan als nu...omdat de leeftijd 14 erg jong is maar was ze twintig en hij 30 had je gezegd oke moet ze zelf weten snap je??!!!!!ik vind het hun pakkie an
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
een jongen van 24 is toch al veel verder in zijn liefdesleven dan iemand van 14?

hoeft niet hoor...

Waarschuw beheerder
14...nog zo jong..wat moet zon gast met zon jong meissie

Waarschuw beheerder
neuken misschien???
Waarschuw beheerder
donateur
"nee schat, slikken is niet vies en doet iedereen. als je nou lief bent krijg je een lollie van me" ...

:-P

Waarschuw beheerder
donateur
mjah lekker nauw kom je gauw ;)
en wat niet rekt dat scheurt wel..

maarre jij bent toch ook 14?
as i said, jullie moeten lekker met poppen gaan spelen en de mannen van 24 aan mij overlaten :9 ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je zal het zelf wel zijn :)
Waarschuw beheerder
nah ik vind et niks maar et vreemde is als je rond de 18 ben en je heb dan een jongen/meisje van 10 jaar ouder dan wordt et geacsepteerd maar ja zo is et nou 1maal ;)
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik allemaal!! laat ze het lekker zelf weten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Een 18jarige is ook al een stuk volwassener (meestal) dan een 14jarige.

Waarschuw beheerder
donateur
dat is niet zo vreemd chronicale, want dan ben je enigzins volwassen (althans dat wordt van je verwacht)

Een meid van 14 is een kind, die moet lekker met kids van d'r eigen leeftijd rotzooien en uitproberen als ze die Barbies echt niet meer interessant vind.
Iemand van 24 heeft een hele andere kijk op zulke dingen.

Snap ook niet hoe een gozer van 24 met z'n volle verstand een kind kan neuken :kots:
Neem aan dat dit iemand is die niet helemaal goed bij z'n hoofd is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Flinke laag make-up en bolletje sokken in de BH bij haar

paar pillen of :bier: bij hem

en tadaaaa

;)

Waarschuw beheerder
donateur
whehe aranka :p mjah en wanhopig volk heb je d'r altijd tussen zitten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En het arme kind maar denken dat hij iets voor haar voelt.

:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
14 is wel errug jong...

Maar 10 jaar leeftijdsverschil is geen probleem O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezeik allemaal!! laat ze het lekker zelf weten!!

En als t nou es jou zusje zou wezen dan....?
Waarschuw beheerder
Toch hoor je het vaak dat relatief oude jongens met meisjes hebben die jaaaaren jonger zijn dan hunzelf. Als het meisje dan 18 is ofzo ok. Dan heb je genoeg verstand en weet je waar je mee bezig bent. Maar om nou als 24-jarige een meisje van 14 te palen. Te triest, dan spoor je niet
Waarschuw beheerder
ik heb geen zusje!!!

Waarschuw beheerder
ik vind het ook niet kunnen, maar volgens mij is het de keus aan hun 2, of ze wat samen opbouwen/afbouwen en komen ze er vanzelf achter of het leeftijds verschil samen gaat!
Waarschuw beheerder
donateur
14 is wel erg jong he.. voor iemand van 24 zeker!!

Waarschuw beheerder
donateur
haha loes :kusje2: er is idd niks mis mee om jongens van 20 te misbruiken, daar zijn ze voor :kwijl:

maarre inderdaad, 10 jaar leeftijdsverschil is niet erg als beide partijen iig op 1 lijn zitten qua denkniveau. (in mijn geval is er niks mis mee dus als ik een jongetje van 8 zou grijpen :9 )
Waarschuw beheerder
donateur
Pascalle je draaft door :D
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een neefje in de aanbieding pascalle :)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel zakgeld krijgt ie? :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 euro per week en dat al z'n hele leven.
Z'n hele spaarvarken zit al vol!!

Waarschuw beheerder
donateur
* rekent snel even uit hoeveel dat is *

Waarschuw beheerder
donateur
uh de euro is er nog geen 8 jaar :[

zit je tegen me te liegen? :@

of kreeg ie vroeger het logische bedrag van 2 gulden 20?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daarvoor kreeg hij 4,40 gulden per week ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ow ja :bloos:

pompidompidom ik zei niks O:)
Waarschuw beheerder
Vergeet de rente er niet bij te tellen, hij handelt er al jaren mee op de beurs :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
enniewee is ie net 8 geworden? nou ja zelfs al is ie bijna 9, dan heeft ie nog niet eens 1000 euro. (achthonderdnogwat)

Heeft ie geen broer van 12 ofzo? :9

Waarschuw beheerder
donateur
ben jij wiskundeleraar ofzo :@
Waarschuw beheerder
donateur
12 is al te oud Pascalle

die zijn minder makkelijk naar je hand te zetten.

Bovendien hebben ze op die leeftijd pukkels :[
Waarschuw beheerder
Maar hij is wel lief en gehoorzaam ;)

Waarschuw beheerder
een meisje van 14 hier uit de buurt heeft een vriend van 24.. dat is toch te gek ? wat vinden jullie daar nou van? die jongen spoort toch niet?

Kan makkelijk. Is heel normaal. Prima door de maatschappij geaccepteerd. Vind het geheel niet problematisch. Moet kunnen.

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Alle mannen zijn naar je hand te zetten Aranka ;)
Je moet alleen de juiste methodes kennen..
Inderdaad als ze wat ouder worden wordt het iets lastiger, want dan krijgen ze soms waanideeen dat ze wat te vertellen hebben enzo..
Maar goed, het vergt iets meer werk, maar dan heb je ook wat.

En 12 is nog wel te doen. En meestal krijgen ze dan ook kleedgeld enzo :9 (yesss inleveren!) Maarre heeft ie pukkels? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, hij is nog zo glad als een babykont

Waarschuw beheerder
donateur
overal? :D

enniewee ik wil hem wel een maandje op proef (Y)
wheheh beetje zielig he een gozer van 24 wheheh
zielig dat ie zow ver moet zinken vind het leeftijd verschil erg groot sneu ach jah

Waarschuw beheerder
das wel heel erg overdreven haha

al was ze 18,dan was het een ander verhaal :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Liefde maakt blind zeggen ze

Waarschuw beheerder
Moet er niet aan denken :S

Waarschuw beheerder
donateur
14 en 24!!?!?!?!?!?!? :| :S
zware pedo aktie!!! :kots:

wat een loser is die gozer
en dat meisje vind het zeker helemaal te gek stoer
:S
Waarschuw beheerder
oh dat meisje heeft zeker geen vader he!? Op zoek naar een vaderfiguur.... dat is de eerste indruk die ik erbij krijg..

Is geen excuus .... het is gewoon te triest voor woorden......

Damnz, wat zou die gozer bij mij in de vriendengroep gepest en uitgelachen worden..

vraag me ook wel af wat de moeder van dat meisje ervan vind en de ouders van die vent
Waarschuw beheerder
Kennissen van mij schelen 16 jaar.. En natuurlijk, als je ouder bent is het verschil relatief een stuk minder, maar zij kregen wat toen zij 16 was en hij 32... Het zou ook niet mijn keuze zijn, maar zij zijn nu 40 en 56 en nog steeds helemaal gelukkig met elkaar! Leeftijdsverschil zegt dus niet alles...
Waarschuw beheerder
nee ik heb het echt met haar te doen.. ik ben niet jaloers komop zeg wat moet iemand van 14 met een jongen van 24? dat kan toch niet.. en ik weet wel zeker dat een jongen van 24 meer levenservaring heeft dan een meisje van 14:yes:

Waarschuw beheerder
Op zoek naar een vaderfiguur inderdaad ze missen iets en vinden het terug in zo'n oude vriend allen wat ziet zo'n jongen in zo'n meissie
maar goed hoe dichter bij de nul hoe krapper om je lul!!!!!!hahahahaha :D:D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Ik vind het ranzig...ze zouden die kerel op moeten pakken. Een meisje van 14 is niet volwassen en weet niet goed waar ze mee bezig is.
Uitzondering bevestigt de regel!
Die gozer is 24 en zou dus beter moeten weten.

Misschien vindt zij het stoer of is ze op zoek naar een vaderfiguur.
Waarschuw beheerder
tjah ik denk dat ze het stoer vind..
hij komt elke pauze met zijn scooter op school gereden en staan ze midden op het schoolplein te kleffen.. dus ik denk dat ze het stoer vind.. maar nog vind ik het super zielig van die gast
Waarschuw beheerder
Alsof elke jongen van 24 zich ook echt gedraagt naar zn leeftijd. Je zou je dr over verbazen hoeveel gozers nog aan brommertjes sleutelen en amper ervaring hebben in de liefde.

Een meisje van 14 kn net zo goed veel verder op weg zijn.

Bovendien: dit soort topics zijn echt al zo vaak geopend. Ik snap niet waar jullie je steeds weer druk om maken.

Leven en laten leven. Iedereen maakt uiteindelijk toch zn eigen beslissingen, en iedereen hefet daar altijd weer een mening over.

Laat mensen gewoon hun gang gaan. Zolang je er geen mensen mee kwetst is er toch niets aan de hand?
Waarschuw beheerder
Overigens...

Je kop kaalscheren, rood-wit-blauwe elastiekjes erin doen en vooral vaak met je middelvinger op de foto gaan staan...

Tja en t dan hebben over stoer willen zijn en op willen vallen....

Ik zeg maar niks meer!
Waarschuw beheerder
nee er werd gezecht.. messchien vind ze het stoer dat ze een oudere vriend heeft.. en wie zecht dat ik met dit uiterlijk op wil vallen?.. jij ja..
Waarschuw beheerder
hij komt elke pauze met zijn scooter op school gereden en staan ze midden op het schoolplein te kleffen..

Alsof elke jongen van 24 zich ook echt gedraagt naar zn leeftijd. Je zou je dr over verbazen hoeveel gozers nog aan brommertjes sleutelen
Je lijkt daarin gelijk te hebben Wackiejacky :D

En wat de post (15.20) van Wackiejacky betreft :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
Ik wil je niet afkraken.... maar opvallen doe je wel met je prachtige kennis van de Nederlandse taal...

en wie zecht dat ik met dit uiterlijk op wil vallen?.. jij ja..
Maar geef Wackiejacky eens ongelijk.. je geeft op die manier wel een bepaald signaal af... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee mensen DENKEN dat ik hier een bepaalt signaal mee afgeef.. ik been geen skinhead.. als je dat denkt:s
Waarschuw beheerder
gabberwijffiej: nu bevestig je precies wat ik bedoel. Ook jij doet bepaalde dingen die anderen wellicht afkeuren. En dat vind jij ook onzinnig.

Draai het eens om. Hoezo zou het niet kunnen dat dat meisje echt gek op die gozer is en andersom?

Als je zulk soort gedachten hebt als jij en je ook zo druk maakt om een situatie waar je eigenlijk geen drol mee temaken hebt, komt t nogal over als een soort van projectie. Dat je zelf bepaalde dingen doet om op te willen vallen en daardoor dus ook denkt dat anderen zo zijn.

Maak je niet zo druk om wat anderen doen. de mening van 100 PFers verandert echt niets aan de situatie. Leef gewoon je eigen leven. Misschien doet dat meisje dat ook wel en heeft ze dr schijt aan wat anderen vinden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moest mijn zusje niet wezen :x:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja.. ''Misschien doet dat meisje dat ook wel en heeft ze dr schijt aan wat anderen vinden.'' zo denk ik er ook over.. maar ik wil niet met hun bemoeien.. ze mogen het altijd zelf weten maar ik vind het gewoon niet kunnen een jongen van 24 en een meisje van 14..
als ze van elkaar houden kunnen ze dat ook buiten school laten merken

Waarschuw beheerder
nee tis wel een beetje ziek ja...

kijk ze schelen tien jaar

als ze nou 22 en 32 waren is t anders vind ik...
Waarschuw beheerder
donateur
ik been geen skin head ... als je dat soms denkt :S

Wie zegt dat ze dat denkt dan ?
Waarschuw beheerder
ja dat vind ik dus ook!
22 en 32 is toch iets heel anders!

Waarschuw beheerder
idd ja...
Waarschuw beheerder
''Maar geef wackiejacky eens ongelijk.. je geeft op die manier wel een bepaald signaal af...''
wat wil ze daar anders mee zeggen? wat voor signaal geef ik er dan mee af?
Waarschuw beheerder
donateur
ik geef niemand ongelijk,ik laat iedereen in zijn waarde en respecteer iedereens mening,maar ik ruik hier ook enigzins jaloezie ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en als ze al sex hebben is het ook niet helemaal legaal...

But who fuckin' cares!!!

Ik moet alleen maar lachen als ik zo'n stelletje zou zien... moet er behoorlijk triest uit zien :D
Waarschuw beheerder
16 en 32 zou je toch ook in eerste instantie van denken dat het echt nooit goed kan gaan, dat het echt belachelijk is? Die mensen zijn ook nog steeds gelukkig...
Zoals ik eerder al zei, mijn keuze zou het niet zijn, maar als mensen daar gelukkig mee zijn is het vooral hun keuze...
Waarschuw beheerder
ja idd.. het ziet er niet eens uit..

''ik geef niemand ongelijk,ik laat iedereen in zijn waarde en respecteer iedereens mening,maar ik ruik hier ook enigzins jaloezie ..''

nou dat kan je niet ruiken want ik ben blij met mijn eigen vriend.. maar ik vind het gewoon zielig van hem en voor dat meisje..
10 jaar verschil op je 14de is groot hoor..
Waarschuw beheerder
wat voor signaal geef ik er dan mee af?
Ik neem aan dat je dat heeeeel goed zelf kan bedenken.....
Waarschuw beheerder
donateur
nou dan kan je niet ruiken,want ik ben blij met mij eigen vriend

als jij dat zegt dan zal dat wel zo zijn :P
Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriend ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben ook pas 14.. en ik zou echt nooit iets met een jongen van 24 kunnen nemen :no: en mijn vriend is 16 .. bijna 17
Waarschuw beheerder
Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriend ?
vroeg ik mezelf ook net af! :D

vertel het maar dan :yes:

Ik zou het je inderdaad best kunnen vertellen....
Waarschuw beheerder
zou je het hier nu willen vertellen dan?;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het je inderdaad best kunnen vertellen

lieve lieve hansel,tell us !

ik ben PAS 14 en mijn vriend is 17

let op de PAS ...

ohh .. ook niet anders verw8 .. hehe :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die-hard: Wat Hansel bedoelt, is dat ik wil zeggen dat je iemand anders verdenkt van t op willen vallen en stoer willen doen...terwijl je zelf ook meeloopgedrag vertoont. Nou isdat helemaal niet erg als je 14 bent, maar begrijp dan ook dat iemand anders dat wellicht ook doet.

En als jij steevast beweert dat je gabgber in hart en nieren bent (op je 14e...%) ), dan moet je ook kunnen begrijpen dat dat andere meisje misschien ECHT van die jongen houdt en t niet doet om op te willen vallen.
Waarschuw beheerder
Kijk, het feit dat ik jou nu moet gaan vertellen welk signaal je afgeeft betekend dat je niet weet hoe je je naar buiten profileerd. Ik denk dat je het gewoon stoer vind op er zo bij te lopen...

En geloof me... het is alles behalve stoer om er zo bij te lopen! Maar ja... wie ben ik :D

Toch wel een beetje jammer dat je het niet weet... ;)
Waarschuw beheerder
o dat geloof ik ook best! maar het gaat nu niet over dat meisje alleen maar ik wil eigenlijk vragen wat je ervan vind als een jongen van 24 iets met zo'n jong meisje begint.. ik geloof best dat ze van elkaar houden..

en :no: ik ben geen meelopertje
Waarschuw beheerder
ik weet het niet omdat ik het niet stoer vind..
Waarschuw beheerder
donateur
wat vind je nou wel dan ? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan ben ik toch benieuwd wat jouw beweegredenen zijn om er zo bij te lopen ...... :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
''Die-hard: Wat Hansel bedoelt, is dat ik wil zeggen dat je iemand anders verdenkt van t op willen vallen en stoer willen doen...terwijl je zelf ook meeloopgedrag vertoont.''

wackiejacky dus..
Waarschuw beheerder
Goed, laten we maar weer ontopic gaan.
Waarschuw beheerder
waar maak je je druk om als hun gelukkig zijn moeten ze het zelf wete
Waarschuw beheerder
uhm.. waarom ik er zo bij ging lopen? omdat ik het mooi vind!
Waarschuw beheerder
donateur
laat haar dat tog mooi vinden he,moet ze ook zelf weten .. :P
Waarschuw beheerder
mooi? :vaag:

maar inderdaad... Back ontopic! :D
Waarschuw beheerder
tjah.. deze topic gaat niet over wat ik mooi vind of wat jij ervan vind hoe ik erbij loop;)

Waarschuw beheerder
donateur
shit... vind je dit mooi??

Meiden in dit topic, geef dit kind eens mode-tips ofzo :S
Waarschuw beheerder
zeik nou niet over mijn uiterlijk ik ga jou kleren enzo toch ook niet af kraken? als ik dit mooi vind laat mij het lekker mooi vinden.. en dara ging het helemaal niet over:P
Waarschuw beheerder
ik wil trouwens niet eens met de mode mee lopen

Waarschuw beheerder
donateur
Dan benje goed op weg :X
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000000230010fef4adb2bb6e1a00509cce]http://pic13.picturetrail.com/VOL462/2256824/4415679/55243678.jpg[/img]

modetips ??? nee sorry,te laat !! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie wil er hier nou meelopen? ik hoef geen mode tips .. ik wil niet met de mode mee:s

Waarschuw beheerder
donateur
Maar jezelf normaal gedragen en respect hebben voor de mening van anderen en de normen en waarden in dit prille kikkerlandje, dat, dat zit er ookal niet meer in....

HEY... hier is dr weer eentje!!!
Waarschuw beheerder
ik wil niet met de mode mee :s
en toch loop je met een bepaalde mode mee..... :yes:
Waarschuw beheerder
moet ik luisteren en aantrekken wat jullie willen? :no: DUS NIET!! ik waardeer wat anderen vinden en zeggen maar dat wil niet zeggen dat ik me ook zo ga gedragen/kleden
Waarschuw beheerder
kan zijn ja..
maar bijna niemand heeft zijn haar zo en niemand die kleed zich precies als mij.. dus tjah.. nee met de mode loop ik niet mee :no:

Waarschuw beheerder
donateur
je snapt dus niet wat mensen je willen zeggen ( wijze mensen op PF zoals wackie ), maar dat maakt nix uit, dat is je leeftijd, of je intelligientie, tijd zal het leren.

Veel plezier met het NIET volgen van de gabbermode uit 93
Waarschuw beheerder
donateur
bijna niemand heeft zijn haar zo

Ik wil wel het tegendeel bewijzen hoor :P
Waarschuw beheerder
wie zecht dat ik met de gabbermode uit 93 mee wil lopen?;)
maar ben er weer ff weg van..halleej!
Waarschuw beheerder
Ach, laten we het maar houden op de puberale onwetendheid.....

Waarschuw beheerder
donateur
/me deelte de mening van Hanselke
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook met hansel mee :D

Waarschuw beheerder
donateur
gezellig met zn 3-en
Waarschuw beheerder
donateur
ja gezelliiii :D

Waarschuw beheerder
donateur
oke... waar?? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Bij jou thuis ???

Waarschuw beheerder
donateur
(Y), net n nieuw appartement, dus das goed :D

[img width=600 cacheid=000034010000644b97c3636d1a00509de0]http://www.terrion.net/files/pf/ja-nee-puntschoenen.gif[/img]

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
o dan kunnen we ff een PRIVE feestje houden :P

Waarschuw beheerder
donateur
Er is een DefQon afterparty bij mij thuis o:)
Waarschuw beheerder
donateur
hey die heb ik onder aan mn profiel staan whehe :P

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
oee spannend,en wat had je in gedachten ? ik wil wel ff wten hoe oud je bent,want anders is er straks 10 jaar leeftijdsverschil :P

Waarschuw beheerder
ontopic, hij 24 zij 14:
hij; beentjes breken
zij; kuisheidsgordel, beugel met weerhaakjes en 3 jaar huisarrest

offtopic:
en wie zecht dat ik met dit uiterlijk op wil vallen?

met je belabberde spelling val je wel op iig

Waarschuw beheerder
donateur
haha

ik ben 22 :)

wat er in ged8en is... nou veel drank veel food, strip-twister, en wat muziek en films :D
Waarschuw beheerder
donateur
nou,die muziek en films doe je maar niet,die gaan we toch niet zien na die strip-twister ..

hehe :P

Waarschuw beheerder
donateur
:x dat zijn jou woorden...

Trouwens, die zijn er dan wel, maar voor de andere mensen die komen... wij trekken ons wel trug in de masterbedroom ;)
Waarschuw beheerder
Goed, t is wel duidelijk nu, graag were ontopic of deze gaat dicht. Effe klieren moet kunnen maar dit gaat nergens meer over.
Waarschuw beheerder
donateur
masterbedroom ??
WOOOOOWIIIIIIIIII !!!!

Waarschuw beheerder
donateur
erm.... ontopic: luister naar de wat oudere mensen met meer levenservaring en ga niet met je puberale instelling over dit soort onderwerpen nadenken, dat lukt je niet.
Waarschuw beheerder
Afteren?? (y)

ok... back ontopic dan maar weer ;)

ik vind 4 en 14 ook wel kunnen trouwens... niks mis mee :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ook ... heeeeel gezond !
:bah:

Waarschuw beheerder
toen ik 16 was had ik een vriend van 29
leeftijd zegt nix en vrouwen worden over het algemeen snel volwassen
Waarschuw beheerder
ja maar toch is het een TE groot leeftijdsverschil.. vind ik dan

Waarschuw beheerder
liefde maakt blind ben je gelukkig en hij is goed voor zo be it

Waarschuw beheerder
volgens mij heeft ze het over der zelf zijis dat meissie van 14
Waarschuw beheerder
Dat is wat ik ook al dacht verwijderd :D

Waarschuw beheerder
die kerel moet wel wanhopig zijn geweest...of pedofiel :jaja:

Waarschuw beheerder
the raven,

Ik bespeur toch ook een zoektocht op acceptatie zodat gabberwijf zich beter voelt!
Ze wil er pas vooruit komen als iedereen zegt "neeej joh, dat is helemaal niet erg"
Waarschuw beheerder
donateur
het valt me wel op dat na al die opmerkings naar gabberwijffie toe,de leeftijd en de foto's op haar PF profiel zijn weggehaald ... tjah ... :S
Waarschuw beheerder
leeftijd stond er volgens mij al niet.... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
gister wel lieve lieve hansel haha :P

Waarschuw beheerder
Het is hun zaak maak me dr nie druk om hoor :yes:
Waarschuw beheerder
mijn leeftijd stond er al niet..
en mijn fotows heb ik ook niet weggehaald :no:
maar nee ik heb geen vriend van 24.. BAH..:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de l..

24 en 14, ik kan me niet voorstellen dat het wat is, toen ik 24 was had ik een maandje met iemand van 16, maar dat vond ik al niet wat.
Waarschuw beheerder
:bloos: Nona vindt me lief! :D

Leeftijd staat in deze topic... ;)

Hahaha, ingreep van een admin! 8)
*edit* witte bretels, in strijd met het beleid
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je was gister 14,deze foto-------->

[img cacheid=000000230010fef4adb2bb6e1a0050d413]http://pic13.picturetrail.com/VOL462/2256824/4415679/55243678.jpg[/img]

is van jouw pf en die is opeens weg ?

en dat van je vriend geloof ik wel :P
Waarschuw beheerder
ja mijn leeftijd staat in deze topic ja:P
maar het is toch echt wat tussen hun:yes:

Waarschuw beheerder
Vind jij jongens van 24 vies ofzo gabberwijf!! :@
Waarschuw beheerder
nee helemaal niet..
maar wel als ze een relatie met een meisje van 14 gaan nemen:yes:

Waarschuw beheerder
Hoe oud is jouw vriend eigenlijk hmmmmm?
Waarschuw beheerder
17

en van die foto was niet de bedoeling hij was opeens weg:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
hehe,net zoals die andere 5 foto's hehe :P maar maakt niet uit

Waarschuw beheerder
Dus omdat oudere jongens jou niks vinden zijn alle jongens maar gelijk pedo :no:
Waarschuw beheerder
oh, dus hij is vandaag jarig?? :vaag:

die-hard-gabberwijfiej 7 juni 2004 15:44
ik ben ook pas 14.. en ik zou echt nooit iets met een jongen van 24 kunnen nemen en mijn vriend is 16 .. bijna 17

Komt niet echt geloofwaardig over.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes:
maar ik heb nooit gezegd ik ben ook pas 14:no: ik ben al 14 had ik gzegd:P
ik heb niet gezegd dat je dan een pedo bent:P ik heb gezegd dat ik het niet vind kunnen en tjah dat komt er wel op neer
Waarschuw beheerder
donateur
hanselll (K)
Waarschuw beheerder
donateur
jewel,lees dit topic ff door en dan zie je staan dat je dat zelf zei !
Waarschuw beheerder
en ff over die foto's ..
omdat hij er met witte bretels op stond werden alle foto's eraf gehaald :vaag:

''edit wegens het beleid''
Waarschuw beheerder
donateur
die-hard-gabberwijfiej 7 juni 2004 15:44
ik ben ook pas 14.. en ik zou echt nooit iets met een jongen van 24 kunnen nemen en mijn vriend is 16 .. bijna 17

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en toen was t stil.....

slotje dan maar :devil:
Waarschuw beheerder
bijna 17 zei ik ja..
en vandaag issie jarig:D
Waarschuw beheerder
Ik blijf bij mijn voorstel:

slotje dan maar :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pijpt dat meisje van 14?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en ff over die foto's ..
omdat hij er met witte bretels op stond werden alle foto's eraf gehaald

''edit wegens het beleid''

uhhh dus dalijk ieder1 met een kalekop wordt er ook af gehaald:no:
lijk mij niet
ik ken iemand en ditt beleid slaat nergens op
als je er niet meer uitkomt sluit dan gewoon het boeltje en is ons gelijk gehaald
;)
Waarschuw beheerder
is echt waar..:yes:
maarjah laat ook maar uhm.. ik weet hun sexleven niet

''Pijpt dat meisje van 14?''

:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is een belangrijke voorwaarde in een relatie hoor :D

Is verder geen sollicitatie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
''Pijpt dat meisje van 14?''
hahaha anders zou ik ze nog niet eens moeten al was ik hem....

ja ik denk ook dat jij je zelf het beste geloof:yes:
suc6 met die vriend van 24 van je;)
Waarschuw beheerder
uhh.. nee :no:
kijk op die eerste foto de linkse jongen is mijn vriend.. nou die lijkt toch echt geen 24!:no:
Waarschuw beheerder
even iets anders..... normaal als zoiets wordt verwijderd door een medewerker staat dat er! Dat stond er dus niet......

rara hoe kan dat?

Waarschuw beheerder
nee, eerder 14 maar goed
Waarschuw beheerder
weet ik niet er stond op precies te zijn:
*edit* witte bretels, in strijd met het beleid

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat ze lullen man,ze komt er niet meer uit
en wat ken jou dat trouwens schelen hoe oud hij is
ff een vraag zuig jij trouwens al
want hij lijkt idd ouwer;)
Waarschuw beheerder
nou dan.. dan issie toch geen 24?
en hij is 17 nu

Waarschuw beheerder
tssss, preuts hoor :no:
Waarschuw beheerder
moet ik dat jullie allemaal gaan vertellen? :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahaha wel zeuren over anderen ?
waar maak jij je druk om ?
haal je middel vinger maar naar benden die gebruik je nog niet !!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahahaha :P

Waarschuw beheerder
wel dan? :O
Waarschuw beheerder
tuurlijk.. iedereen doet dat:vaag:
Waarschuw beheerder
Nee man, die middelvinger is vet stoer! Net als die mooie elastiekjes in d'r haar! Of dan die wenkbrauwen dan.... echt te stoer!

14.... ja, er ligt een mooie toekomst voor je klaar!

:s

Waarschuw beheerder
Dildo ook al gabberwijf? :O

Waarschuw beheerder
anaal dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee dat niet;)

wat een mooi toekomst???
wat een suf geval zeg,en hoe is het met je gebruik?
nu ga je zeker zeggen dat je dat ook niet doe;)

Waarschuw beheerder
Stil eens, doe je ook anaal gabberwijfie? :)
Waarschuw beheerder
nee bah:s

en nee ik heb zelfs nog nooit gerookt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze wijst volgends mij maar 1 vinger de lucht in dus verder zal hij niet mogen:no:

Waarschuw beheerder
Wat is het geilste dat je ooit gedaan hebt gabberwijf? :O

ssssssst jongens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze was dus eigenlijk voor haar eigen bezig en ze is totaal fake die hoer!!!!!
Waarschuw beheerder
ben bezig.. en ik moet gaan
maar wat het geilste is wat ik heb gedaan?
eehhmm... weet ik zo niet
Waarschuw beheerder
hoezo fake? en wat met mezelf?

Waarschuw beheerder
donateur
haar barbie met ken laten "spelen"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je weet toch wel wat het geilst was?
maar je mag gerust verzinnen hoor

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wel netjes blijven heh LSDeeee
tja ik weet niet voor wie??
maar zal me inhouden want zijn kleine kinderen bij;)
Waarschuw beheerder
ik ben weg zie het later wel
en nee niets wat ik hier heb gezegd heb ik verzonnen..
Waarschuw beheerder
ik ben ook 12 en heb ook een relatie gehad met iemand van 19 het ging allemaal goed tot dat hij opgegeven moment meer wilde dan ikke
zodra ik ouder ben gaan we weer verder met zn 2e;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik geloof je gelijk die hard
ik weet zeker dat jij de eerlijkste ben van jou familie:S
maar ik heb wel in de gaten dat je het zeker ver schopt in het leven dat heb ik nu ech niet verzonnen;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jaja LadyDana, maar natuurlijk :S
Waarschuw beheerder
tot dat hij opgegeven moment meer wilde dan ikke

Pakte hij steeds de Donald Duck van me af, ik had het nog niet eens uit, lijer... ;D

Waarschuw beheerder
donateur
Waar maak je je druk om dat ze nou weer een vriend heeft van 24... :S

Waarschuw beheerder
Lady dana, heete hij toevallig Marc?
Waarschuw beheerder
ik ben ook 12 en heb ook een relatie gehad met iemand van 19 het ging allemaal goed tot dat hij opgegeven moment meer wilde dan ikke
zodra ik ouder ben gaan we weer verder met zn 2e

En hij in die tijd ze stokbroodje maar dippen in ieder bakje roomboter wat ie kan vinden, en als jij dan zou oud bent, heeft ie eindelijk is wat strax inplaats van die uitgehoonde grotten :yes:

Vindt dat ze op PF net zo'n systeem als met die nieuwe sigaretten automaten moeten invoeren. Eerst muntje halen met je ID voor je erop mag. :p
Waarschuw beheerder
Waar maak je je druk om dat ze nou weer een vriend heeft van 24...

Ja, en zijn vader is van de brandweer.......... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Boeiend.. misschien is dat meisje wel onwijs volwassen in haar hoofd..

Liefde kent geen grenzen.. als iemand van 25 met iemand van 40 gaat maakt het niet uit.. en 14 en 24 kan niet.. het is maar een fucking getal.. als hun gelukkig zijn saampjes.. is er toch niks mis mee..
Waarschuw beheerder
Wij hadden vroeger geen computers op de peuterspeelzaal.....

Al die kinderen hier.... :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, de ultieme broedplek voor de doorsnee pedo :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, en zijn vader is van de brandweer..........

:o dat verklaart al een hele hoop

Waarschuw beheerder
waar maakje je druk om................

vlgs mij zijn er ergere dinge om je druk over te maken !!!

kan me herinneren dat ik heftig verliefd was op iemand van 27 toen ik 15 was........... :vaag: net zo fout dan volgens sommige....

kheb er wel leuke herinnering aan hoor dus voelde toen niet fout en nu nog steeds niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, maar dat was vroeger, toen was geluk nog heel gewoon.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Liefde kent geen grenzen.. als iemand van 25 met iemand van 40 gaat maakt het niet uit.. en 14 en 24 kan niet.. het is maar een fucking getal.. als hun gelukkig zijn saampjes.. is er toch niks mis mee

daar gaat het niet om:no:
het gaat erom wat haar aandeel is in hun relatie
ik bespeur hiert gewoon iets van veel jaloezie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is onze belg mark weer ontsnapt??
Waarschuw beheerder
jaloers ben ik niet voor de 100ste x;)
maar oke:P
als ze gelukkig zijn kan het natuurlijk wel.. maar als je een jongen van 24 hand in hand ziet lopen met iemand van 14 denk je toch van.. oow wat schattig broer en zusje ofzo.. echt raar:s
Waarschuw beheerder
donateur
ik begrijp hem wel hor ....:jaja:

hoe dichter bij de nul, hoe strakker om je lul

dus ja....

Waarschuw beheerder
Vind het maar niks! Iemand van 24 is al "volwassen" en iemand van 14 is nog maar een kind... Als zij nou 17 is en hij 27 dan vind ik het iets meer kunnen..
Waarschuw beheerder
ja zo denk ik er ook over

Waarschuw beheerder
vind t ook niet kunnen.....
gewoon een pedo, dus als de ma van dat kind die gast aangeeft heeft hij een dik probleem.
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000000230011055c02ae79e11a0050e620]http://pic13.picturetrail.com/VOL462/2256824/4415679/56004391.jpg[/img]

----------------->

[img cacheid=0000002300110564d2a0ba011a0050e620]http://pic13.picturetrail.com/VOL462/2256824/4415679/56004944.jpg[/img]

Zoek de verschillen,en wie wint krijgt een lollieeeee !! :P

Hansel ?? Traxx ?? Lollie met cola smaakje hoor :P
Waarschuw beheerder
die-hard-gabberwijfiej 7 juni 2004 04:10
nee ik niet.. maar ik kan me dood ergere aan die jongens.. kunnen ze niemand krijgen proberen ze het maar 10 jaar jonger..

Gelukkig is dat wijf ook verstandig dan... :s daar erger ik me ook aan...

Altijd doen de mannen het :p
Waarschuw beheerder
Op de onderste foto ziet ze eruit en op de bovenste foto niet!

Hansel heeft een lollie verdient! :yes: :D

Waarschuw beheerder
Gelukkig is dat wijf ook verstandig dan... daar erger ik me ook aan...

Altijd doen de mannen het

een man van 24 hoort verstandig te zijn, een meisje van 14 vind die aandacht maar wat leuk...
dan wil je erbij horen.....
trouwens je hebt toch liever een lekker wijf van 21 dan een meisje van 14????????

Waarschuw beheerder
Geil!!!! :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha wat zijn dat voor fotoos?
was dat ff schrikken daarnet:S
maar welke is nou van nu?
ze lijken allebei :vaag: en eng
Waarschuw beheerder
de gene die dat weifie dopt is te ziek dat doe menzen die echt wanhopig zijn en echt geen leven meer hebben ik vin het te zielig voor woorden ik zie het al voorme loop je overstraat met een weifie van 14 ha ha ha ha ha

na ja wat niet rekt dat schurt wel:p
Waarschuw beheerder
oh god....

Dit:

[img cacheid=00064960001088fda85d20dd1a00510228]https://partyflock.nl/images/user/USERID/79466/SIZE/large.jpg[/img]

durft over anderen te oordelen....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de gene die dat weifie dopt is te ziek dat doe menzen die echt wanhopig zijn en echt geen leven meer hebben ik vin het te zielig voor woorden ik zie het al voorme loop je overstraat met een weifie van 14 ha ha ha ha ha

na ja wat niet rekt dat schurt wel :P

een beetje tegenstrijdig he wat je nou uitkraamd
Waarschuw beheerder

na ja wat niet rekt dat schurt wel

ik vind het erger als je mensen loopt af te zeiken op het internet terwijl je helemaal niet kan schrijven....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes: dat is ze

ik zou in de lach schieten als mij dochtertje er zo komt uit tezien
en daarna nooit meer buiten:no:
Waarschuw beheerder
als ik het me goed herinner is onze topic starter zelf ook 14. Ik bespeur hier enige jaloezie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het erger als je mensen loopt af te zeiken op het internet terwijl je helemaal niet kan schrijven....

er zijn nou 1maal niet zoveel mensen als jij,
die hun taal (y) beheersen

lees door de regels heen en je ziet een mening
of ben jij van de loi:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik het me goed herinner is onze topic starter zelf ook 14. Ik bespeur hier enige jaloezie

zie verder naar boven die menings uiting was al gegeven
of heb je nou zo weinnig enigge eigen oordeel dat je nu gaat copieren;)
Waarschuw beheerder
of ben jij van de loi

nee, ik ben gewoon heel erg goed. B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heel erg goed arrogant:P
Waarschuw beheerder
arrogant, ja dat dan weer wel. B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
schijt aan als ik het fijn vind hoe ik eruit zie.. laat mij er dan zo uit zien:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha geef niet hoor;)
ken er zelf ook wat van:P

anders ken ik het ook niet ech wijs uit waar ze nou eigenlijk opdoeld
het blijft gewoon een vaag kind!!!!
Waarschuw beheerder
schijt aan als ik het fijn vind hoe ik eruit zie.. laat mij er dan zo uit zien
Het is alleen zo jammer dat je er zo dus gewoon NIET uitziet!

Maar ja, als jij graag voor lul wilt lopen... Be my guest!! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
schijt aan als ik het fijn vind hoe ik eruit zie.. laat mij er dan zo uit zien

ik zal je er zeker ook niet opwijzen dat jij dat niet mag:no:
jij moet het zelf weten !!!!
al scheer je je eigen kaal;)
en steek je 2 middelvingers op

mij boeid jou fucking jaloerse leventje totaal niet
en ik lig al helemaal niet wakker van wat hij en je vriendin doet
maar dat ik jou hier komt jennen is een feit:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sissy, misschien moet jij je kop ook eens scheren :O

Veel slechter kan het niet worden (Y) :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:P
Waarschuw beheerder
het is niet eens een vriendin van mij :no:
maar ik zal zeker blijven doen en JIJ vind dat ik er niet uitzie.. maar er zijn zat mensen die het wel leuk vinden :yes:
Waarschuw beheerder
Er zijn zat mensen die het wel mooi vinden?????

Sure meisje.....

En toen werd je wakker met je vinger in je kont!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lol
dan snap ik eigenlijk helemaal niet wat je je eigen druk maakt

Waarschuw beheerder
donateur
echt een trieste gast, een meisje van 14 is nog gewoon een kind...
Waarschuw beheerder
ik geef alleen mijn mening menzen dat mag tog ik vin het niet normaal

en inderdaat mijn nederlands is niet echt geweldig maar dat heeft er tog nix mee temaken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en inderdaat mijn nederlands is niet echt geweldig maar dat heeft er tog nix mee temaken

daar ben ik het mee eens;)
Waarschuw beheerder
Niet echt geweldig... noem het maar gewoon bagger.
Niet dat het er iets mee te maken heeft hoor ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehe, idd, understatement :P
But your point is clear.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha;)
Waarschuw beheerder
ik ben dyslectisch daar kan ik wijnig aan doen behalve leren leren leren.

ik vraag me trouwens af wat ik met die gozer zou doen als hij mij zusie probeert te versierne of heeft versierd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dyslectisch idem

uhhh tja als het me zussie was geweest dan had hij ieder geval ze pik nog niet mogen gebruiken

maar aan de andere kant wie heb wie versierd
vrouwen of meissies kunnen er ook wat van he tegenwordig
en sommigge lijken g1 14 meer maar wel een stuk ouder;)
Waarschuw beheerder
daar heb je wel gelijk in

maar ook al zou mij zusie die gozer verzierd hebben dan is het tog nog steets niet normaal dat je als jongen van 24 daar op in gaat

Waarschuw beheerder
Snap het punt niet helemaal! Tegenwoordig weet je toch niet meer hoe oud ze precies zijn :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik had dat als broer dan nooit toe gelaten:no:
dan maar raar
maar zo,n debiel blijft van me zussie of dochtertje af;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Snap het punt niet helemaal! Tegenwoordig weet je toch niet meer hoe oud ze precies zijn

uhhh eens moeten ze een lft zeggen toch???
lijk mij wel
en als ze het na een tijdje ineens de waarheid zeggen
bestaat het al uit leugen dan zou ik er zo ie zo gelijk un eind aan maken
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met je eens

Waarschuw beheerder
Gewoon neuken! Dat gezeik de heletijd
Waarschuw beheerder
donateur
24 en 14 (N)
34 en 24 kan nog

Waarschuw beheerder
en 24 en 13 :)
Waarschuw beheerder
''en 24 en 13:)''

0:) :no:
nog erger;)
Waarschuw beheerder
donateur
0 :) :no: nog erger ;)

je bent zelf net 14 geworden,misschien ben jij het wel gewoon,geef nou maar toe ... :P

Ow en Hansel,die lollie kom je maar ff persoonlijk ophalen okey ? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee ik ben het zelf niet:no:
mijn vriend is 17.. dat vind ik ook maar net kunnen maar hij gedraagt zich wat jonger:P
Waarschuw beheerder
donateur
maar hij gedraagt zich wat jonger

En ik had ook niet anders verwacht :yes:
goh,het wordt hier steeds gezelliger :P
Wel stoer he ? die middelvinger :D
Waarschuw beheerder
donateur
haha gewoon jaloers joh
Waarschuw beheerder
vind ik zeker wel stoer:yes:
so nu voel ik me echt the master O:)
zoo stoer he.. zo'n opmerking maken?
voel je je nou ook al zo stoer??:D
Waarschuw beheerder
moeten ze toch lekker zelf weten... als ze nou van elkaar houden dan is er toch niks aan de hand !!!
Waarschuw beheerder
donateur
zoo stoer he.. zo'n opmerking maken?
voel je je nou ook al zo stoer?? :D

Nee,ik zei dat omdat ik dat kwijt moest,heeft niks te maken met stoer doen ...
Waarschuw beheerder
:D
Ow en Hansel,die lollie kom je maar ff persoonlijk ophalen okey ? :D
Als ik je op Defqon tegen kom ga ik er wel vanuit dat je m bij je hebt! :D

:flower:Ik ben ik., vind je het leuk om uitgelachen te worden?

dat wordt je namelijk.... :D
Waarschuw beheerder
donateur
2 hansel: is goed hou ik je aan

2 die hard gabberwijffiej ... : WHHAhAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAH ;D lachu ... NOT ! :P

Waarschuw beheerder
donateur
:( en ik dan belinda :s
Waarschuw beheerder
nou ik vind het wel een beetje overdreven 14cen 24 maarjah maakt tegenwoordig nix meer uit

Waarschuw beheerder
mannn me tante is 50 en der vriend is 26
das pas gestoord dan valt da 14 en 24 nog mee!!
maja als ze gellukig met elkaar zijn waar maak jij je dan druk om!?
en idd tegenwoordig wa boeit ut allemaal!!
Waarschuw beheerder
stampertje renate je hebt wel gelijk het is vet overdreven maar als ze gelukkig zijn dan is het goed je kunt er toch nix tegen doen jah
Waarschuw beheerder
donateur
en ik dan belinda ?

OWW SORRY MOPPIEEEE !!! (K)(K) erop

Waarschuw beheerder
dag die-hard gabbertje :)

ben je weer losgebroken ;)
Waarschuw beheerder
kom net van school af;)

Waarschuw beheerder
En? heb je de leraar nog een lekkere appel gegeven :P
Waarschuw beheerder
nee was die appel vandaag vergeten.. ah dom van me zeg:P

Waarschuw beheerder
nou, mooi is dat! Heb je weer 'n 1 te pakken voor biologie :no:
Waarschuw beheerder
:no:
zo erg is het nou ook weer niet:P

Waarschuw beheerder
aha, je hebt hem op een andere manier tevreden gesteld :devil:
Waarschuw beheerder
heb een lerares:P
en nee.. heb r gewooon bang gemaakt:P

nee ook al niet..
ik leer gewoon goed;)

Waarschuw beheerder
Of gooi je net zoals 'n ander meisje pillen in de coffee van de lerares :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
ben een heel onschuldig meisje:$

Waarschuw beheerder
Ik zie het aan je foto O:)
Waarschuw beheerder
:vaag: foto's zijn foto's die zeggen niet veel:P

Waarschuw beheerder
nouuuuuuuwwwwww, je ziet er best agressief uit hoor :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan best:yes:
maar aggresief (ff serieus) ben ik echt niet:no:
ik heb nog nooit iemand pijn gedaan:P
ja messchien heb ik wel een grote mond ofzo.. maar of dat onder agresief valt?

Waarschuw beheerder
:kusje:

Waarschuw beheerder
:bloos:
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben jij dat meisje van 14 gewoon zelf!

Waarschuw beheerder
wat is laage? :O
Waarschuw beheerder
dat is brabant's:P voor lachen:P

Waarschuw beheerder
Crow, je loopt het weer voor mij te verzieken ei :@
Waarschuw beheerder
wat nou weer?! :s
Waarschuw beheerder
ik denk dat ie antwoorde op waar de topic eigenlijk over ging.. ofniet TheCrow? dat van 14 en 24...
Waarschuw beheerder
ehhh ehhh..

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ie antwoorde op waar de topic eigenlijk over ging.. ofniet TheCrow? dat van 14 en 24...

En dan zeik je dat wij niet ontopic blijven >>>??? Jij weet bijna zelfs niet eens meer wat je geopend had :P doos :P
Waarschuw beheerder
En dan zeik je dat wij niet ontopic blijven >>>??? Jij weet bijna zelfs niet eens meer wat je geopend had doos

ik heb nog nooit gezeken dat het hier niet on topic bleef .. kdee het zelf ook.. en ik weet wel wat ik geopend heb:yes:
en kijk eerst naar jezelf alsjeblieft
Waarschuw beheerder
donateur
ik kdee het zelf ook

U bent de zwakste schakel,tot ziens !

en kijk eerst naar jezels alsjeblieft

Naja,ik kijk liever naar mezelf dan jou !

Waarschuw beheerder
die hard gabberwijffie :S

duw die "stoeruh" vinger toch in je hol...

het zou je kind maar wezen :[
Waarschuw beheerder
Nou, ik moet er toch ook niet aan denken dat ik met een verlepte vrouw van 37 lig te vozen.....

Waarschuw beheerder
vraag ik me af wie dat gezegde ooit bedacht heeft...

op een oude fiets mot je ut leren :S
Waarschuw beheerder
Zo jongens, t is mooi geweest, als t niet ontopic kan blijven kan ie wel dicht.