4434x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Die-hard: Wat Hansel bedoelt, is dat ik wil zeggen dat je iemand anders verdenkt van t op willen vallen en stoer willen doen...terwijl je zelf ook meeloopgedrag vertoont. Nou isdat helemaal niet erg als je 14 bent, maar begrijp dan ook dat iemand anders dat wellicht ook doet.
En als jij steevast beweert dat je gabgber in hart en nieren bent (op je 14e...
), dan moet je ook kunnen begrijpen dat dat andere meisje misschien ECHT van die jongen houdt en t niet doet om op te willen vallen.
En als jij steevast beweert dat je gabgber in hart en nieren bent (op je 14e...
Kijk, het feit dat ik jou nu moet gaan vertellen welk signaal je afgeeft betekend dat je niet weet hoe je je naar buiten profileerd. Ik denk dat je het gewoon stoer vind op er zo bij te lopen...
En geloof me... het is alles behalve stoer om er zo bij te lopen! Maar ja... wie ben ik
Toch wel een beetje jammer dat je het niet weet...
En geloof me... het is alles behalve stoer om er zo bij te lopen! Maar ja... wie ben ik
Toch wel een beetje jammer dat je het niet weet...
Goed, laten we maar weer ontopic gaan.
Goed, t is wel duidelijk nu, graag were ontopic of deze gaat dicht. Effe klieren moet kunnen maar dit gaat nergens meer over.