ben niet geweest maar open hem alvast wil weten hoe het was
Betreft: | evenement: Strike One, zaterdag 5 juni 2004 om 12:00 |
Goed feest! Zag er allemaal goed uit, best goed geluid, redelijk geregeld met drinken/eten halen, sfeer was over het algemeen ook wel goed (al was de security bar-slecht, heb geloof ik 5 man zien lopen en die maakten geen indruk!) en dj's draaiden lekker. Gielen draaide lekker, Michel de Hey was een beetje 1tonig, Fausto was lekker knallen, Armin was top, Marco V begon beetje suf maar werd in de loop van zijn set steeds beter, secret cinema vonden we helemaal nix en van sven vath weinig meer gezien eigenlijk. Over het algemeen tevreden
dus toch goed feessie in rotterdam
Sven Vath was de koning van Strike One!! Ongelofelijk wat maakt die man er een feest van. Fantastische nummers en constant zo'n grijns op zn gezicht. Ook gaaf toen ie ging dansen
Mooi feest
Mooi feest
Ik vond het gewoon een leuk feestje. Vet nog die lasers in de avond
Mijn dag was iig super en dat komt zeker weten door het feest
Mijn dag was iig super en dat komt zeker weten door het feest
Leuk feest, het heeft wel iets de kuip.
Jammer van de aggresieve sfeer later op de avond.
Jammer van de aggresieve sfeer later op de avond.
ik dacht echt dat het een gaar feestje zou zijn, maar het viel behoorlijk mee! vond het best een leuk feestje
was lekker hoor..
was niet echt druk, maarja weer was super... koppie verbrand..!!
en de muziek was ook okee.. fausto niet mijn ding maarja
daarna wel lekker knallen.....
Was goed georganiseerd.. maar met 1 derde van de opkomstt lijkt het mischien allemaal wat strakker
What ever... goed feessie.. goed weer, goed volume.. al met al... een 8..
was niet echt druk, maarja weer was super... koppie verbrand..!!
en de muziek was ook okee.. fausto niet mijn ding maarja
daarna wel lekker knallen.....
Was goed georganiseerd.. maar met 1 derde van de opkomstt lijkt het mischien allemaal wat strakker
What ever... goed feessie.. goed weer, goed volume.. al met al... een 8..
laatste aanpassing
Wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten, maar heb me toch vermaakt.
Wel jammer dat het zo lang licht was; vond het podium er 10x beter uitzien toen het donker werd.
Muziek was wel relaxt, vooral Sven Vath draaide goed (en Fausto, al was het maar even).
Sfeer viel me ook 100% mee; geen gezeik gezien en veel met gezellige mensen staan lullen
Al met al een 7
Wel jammer dat het zo lang licht was; vond het podium er 10x beter uitzien toen het donker werd.
Muziek was wel relaxt, vooral Sven Vath draaide goed (en Fausto, al was het maar even).
Sfeer viel me ook 100% mee; geen gezeik gezien en veel met gezellige mensen staan lullen
Al met al een 7
ben alleen de laatste 2 uur geweest (moest eerst werken)
Geluid was ok, sfeer was dood, muziek was lekker, vrouwen waren mooi, decor was ok, maar kan niet tippen aan dat van Sensation (waar dit toch een tegenhanger van zou moeten zijn)
Vond ´t lullig voor Sven Väth (die trouwens als Svan Vath op de projectieschermen stond een tijdje whehe), dat hij het publiek niet echt meekreeg, hoe hard hij ook z´n best stond te doen..
Maar ben blij dat ik even ben wezen kijken
Geluid was ok, sfeer was dood, muziek was lekker, vrouwen waren mooi, decor was ok, maar kan niet tippen aan dat van Sensation (waar dit toch een tegenhanger van zou moeten zijn)
Vond ´t lullig voor Sven Väth (die trouwens als Svan Vath op de projectieschermen stond een tijdje whehe), dat hij het publiek niet echt meekreeg, hoe hard hij ook z´n best stond te doen..
Maar ben blij dat ik even ben wezen kijken
Vond het echt een superrelaxed feestje. goeie sfeer en de Hey draaide weer een topset. vuurwerk zag er goed uit samen met die glitters.
het had best een leuk feest kunnen zijn volgens mij, maar het publiek heeft het echt verneukt voor mij niet vaak zo slecht mee gemaakt..
echt de laatste x een feest in r'dam voor mij.. echt geen zin meer om een hele dag in zo'n kut sfeer te moeten zijn..
muziek was wel aardig.. Gielen zoog echt ontzettend, wat een prutser.. michel de hey draaide een paar leuke plaatjes, maar ik durf hem nauwelijks een dj te noemen.. draai je al zo lang mee aan de top, en dat nog helemaal geen enkele techniek hebben.. over fausto zeg ik maar niks.. armin van buuren draaide erg lekker.. ben helemaal niet meer van de trance, maar dit was zeer goed te doen.. marco v was ook wel goed aan te horen, heb hem vaak zat minder horen draaien.. bij Secret Cinema viel voor mij toch wel alles bij in het niet.. wat een opening !! verreweg de beste live-act die er is.. daarna heb ik het voor gezien gehouden, was het daar zijn echt zat..
echt de laatste x een feest in r'dam voor mij.. echt geen zin meer om een hele dag in zo'n kut sfeer te moeten zijn..
muziek was wel aardig.. Gielen zoog echt ontzettend, wat een prutser.. michel de hey draaide een paar leuke plaatjes, maar ik durf hem nauwelijks een dj te noemen.. draai je al zo lang mee aan de top, en dat nog helemaal geen enkele techniek hebben.. over fausto zeg ik maar niks.. armin van buuren draaide erg lekker.. ben helemaal niet meer van de trance, maar dit was zeer goed te doen.. marco v was ook wel goed aan te horen, heb hem vaak zat minder horen draaien.. bij Secret Cinema viel voor mij toch wel alles bij in het niet.. wat een opening !! verreweg de beste live-act die er is.. daarna heb ik het voor gezien gehouden, was het daar zijn echt zat..
Ik heb redelijk tot goed genoten van de dag, muziek wat redelijk
gielen vond ik wel lekker draaien, armin ging ook wel lekker, marko V was relaxed michel de hey mocht van mij wel thuis blijven! super fout in mijn ogen
maar goed, smaken verschillen
ik vond het decor wel leuk alleen zag ik wel (met me kritische oog) een hoop programmeer fouten in de verlichting e.d. maar goed, geluids install was vreslijk goed, je kon het goed horen EN voelen, wat natuurlijk ook belangrijk is in dit soort feestjes
ik heb ook weinig tot geen agressie meegemaakt, 2 kleine dingetjes maar dat waren gewoon TE dronke gasten die te snel geirriteerd waren, tsja en dan wil het wel 's fout gaan, voor de rest geen gekke dingen mee gemaakt op de wild plassers na, daar kots ik echt van!
jammer van de zon, maar goed, regen had erger geweest , het gekke is dat ik wel verbrand ben op m'n kop....
cijfer aan 't eind 7 out of 10
gielen vond ik wel lekker draaien, armin ging ook wel lekker, marko V was relaxed michel de hey mocht van mij wel thuis blijven! super fout in mijn ogen
maar goed, smaken verschillen
ik vond het decor wel leuk alleen zag ik wel (met me kritische oog) een hoop programmeer fouten in de verlichting e.d. maar goed, geluids install was vreslijk goed, je kon het goed horen EN voelen, wat natuurlijk ook belangrijk is in dit soort feestjes
ik heb ook weinig tot geen agressie meegemaakt, 2 kleine dingetjes maar dat waren gewoon TE dronke gasten die te snel geirriteerd waren, tsja en dan wil het wel 's fout gaan, voor de rest geen gekke dingen mee gemaakt op de wild plassers na, daar kots ik echt van!
jammer van de zon, maar goed, regen had erger geweest , het gekke is dat ik wel verbrand ben op m'n kop....
cijfer aan 't eind 7 out of 10
nou ik moet je eerlijk bekennen dat ik het aan het begin een zwaar hoofd in had, ik kwam rond 3 uur binnen(dankzij de mensen van de NS) en toen zag ik echt heel erg veel lege plekken in de oh zo mooie kuip. dus toen had ik echt zoiets van KUT, maar de hoop nog niet opgegeven zijn we richting het podium gelopen waar het wat drukker was. ik moet eerlijk toegeven dat ik toen wel een lekker feestje heb gehad. ze draaide lekker, vooral marco V. die vond ik echt super. ik ben naar huis gegaan rond 10 uur. en dat was de schuld van secret cinema. ja sorry voor zijn fans. maar ik vind hem niet goed. en toen had ik ineens geen zin meer en zijn we weer richting het mooie nijmegen gegaan, met de intentie om nog naar de xx te gaan, maar ook daar heb je, na 2.5 uur in de trein, niet echt zin meer in. maar als conclusie:"het was gezellig, maar ik heb betere feesten meegemaakt"
groeten uit nijmegen
groeten uit nijmegen
Goed feest, vrijwel alles goed geregeld (weinig op aan te merken).. De DJ's draaiden top! Ik zie 't woord 'eentonig' vaak vallen hier, maar daar ben ik 't absoluut niet mee eens! Er kwamen verschillende stijlen aan bod, en de Techno was heerlijk (Michel De Hey, Secret Cinema en Sven Väth!!).
Het enige echte minpunt was dat een gedeelte van het publiek niet om te feesten kwam, en dit was geregeld te merken aan een agressieve sfeer en vechtpartijen. Geen kritiek op UDC dus, het was een mooi feestje!
Het enige echte minpunt was dat een gedeelte van het publiek niet om te feesten kwam, en dit was geregeld te merken aan een agressieve sfeer en vechtpartijen. Geen kritiek op UDC dus, het was een mooi feestje!
Is 't eigenlijk op de radio uitgezonden?
Zag iets van Yorin staan... zou graag nog wat livesets terug horen!
Zag iets van Yorin staan... zou graag nog wat livesets terug horen!
Techno is toch dood??