Partyflock

Forumonderwerp · 683268
717x bekeken
Waarschuw beheerder
t-mobile is een klote organisatie.... ik word zonder reden opeens afgesloten, omdat ik een rekening niet zou betaald hebben!!! En dat is niet zo, heb gewoon netje betaald!!
De administratie klopt echt niet daar!! Stelletje vuile hoereoplichters!!! Ik ben gewoon 2 keer afgesloten geweest!! 1e keer , ben ik gewoon 3 weken afgesloten geweest, omdat ik een rekening niet zou hebben betaald! Wat ik wel had! Ik heb het zwart op wit! Na een heel gedoe kon ik weer bellen en nog geen 2 weken later was ik weer afgesloten!!! Zou weer niet iets betaald hebben!!! Wat echt wel zo is! ik heb gezegt , ik betaal niets meer, sluit me maar helemaal af! En klantonvriendelijk!!! Niet normaal meer, wat een.....!!! En kunnen niet normaal praten, nog dommer dan een achtereind van een varken!

Dus ik ben bij t-mobile weg! Echt mensen neem nooit iets bij T-mobile! Ze naaien je...
Kunnen we niets iets doen ofzo? Meer mensen problemen met hun? Hoere bedrijf!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Heb ik ook last van , word je voor 1 week afgesloten omdat je de rekening niet hebt betaald die wel is betaald

Heb wel overal goed bereik
Waarschuw beheerder
Ik zit nu anderhalf jaar bij T-mobile, zelf weinig klachten erover... Wel redelijk goed bereik, alleen niet op bepaalde plaatsen waarvan ik van meerdere mensen (met verschillende providers) weet dat ze geen bereik hebben... En lekker met T-mobile extra punten aan het sparen voor korting op mijn rekeningen en leuke gratis dingetjes enzo!
Ik ben nog wel tevreden... Gelukkig wel, zit nog tot eind oktober aan ze vast...

*edit: woordje vergeten...*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kom gewoon lekker allemaal bij de KPN

help ik jullie persoonlijk
nou is dat een leuke aanbieding of niet??
en heb je gelijk t beste bereik van Nederland

een 1 van de duurste

valt best mee... ja als je een abo van 10 euro neemt dan betaal je overal wat bij ... lijkt me nogal logisch...
Waarschuw beheerder
T-mobile 4 life :respect:

Waarschuw beheerder
heb al een paar jaar tmobile, ook nog nooit iets mee gehad

Waarschuw beheerder
haha, allerlei topics nazoeken voor typefouten. Sorry vriend, maar ik had het over spelfouten, zinsopbouw en bepaalde uitdrukkingen. Oh en nee, ik vind mezelf niet heel wat. Of ik mezelf intelligent vind? Nee hoor dat zal ik nooit over mezelf zeggen (dat doen tests wel);)

Waarschuw beheerder
Ik moet je gelijk geven over het woordje "veroordeelt", dat moest inderdaad met een D. Goed hoor!
Waarschuw beheerder
Zit al 2 jaar bij T-mobile en nooit problemen gehad (y)
Waarschuw beheerder
donateur
kom gewoon lekker allemaal bij de KPN

help ik jullie persoonlijk
nou is dat een leuke aanbieding of niet??
en heb je gelijk t beste bereik van Nederland

Nou zijn er hier thuis 6 mobieltjes in gebruik, met enkele verschillende providers, en ik heb nooooit bereik...kpn :( beetje jammer wel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee in een grot met tralies

Waarschuw beheerder
ik heb er ook nog geen problemen mee gehad...

Tja jou zouden ze niet af DURVEN te sluiten:)

Neem vodafone(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
woon je in een hol ofzo??

nee dat nog net niet.
het is maar een klein dorpje, maar heb toendertijd bewust kpn gekozen, juist omdat het zo'n goed bereik zou hebben. en dan is het wel een beetje jammer dat juist kpn zo tegenvalt, en de rest van de providers het (Y) doen...