Partyflock

Forumonderwerp · 683173
heeft iemand daar wel eens last van (gehad) en hoe uitte zich dat?
Nu heb ik soms wel iets ofzo dat als ik een bepaalde beweging met me linkerhand doe, dan moet ik dat ook met m'n rechterhand doen... zeg maar dat het in 'evenwicht' zit

haha ja dat had ik vroeger ook...

volgens mij heeft ieder zijn zo zijn dwangneurose.. :yes:
heej wacht..je studeert vast bij de LOI ; "weer een nieuw woordje geleerd."

:9

Al me dvds liggen op volgorde van aankoop,Maand bandjes allemaal netjes op maand en ik leg dingen vaak op dezelfde plaat terug.

ik heb ze alphabetisch liggen
Denk dat er nog wel een groot verschil zit tussen een tik, of een echte dwangneurose.
over takjes heen fietsen. 10 keer de trap op en af. binne 10 seconde van de 1 na de andere kamer. 10 keer met m'n voeten stampen. 10 keer t licht aan en uit. 10 mensen binnen 10 seconden aanspreken op een feest terwijl ik ze niet ken en 10 keer op me voorhoofd tikke.
of heb k nou echt een psychose?
-ALTIJD de kussentjes van de bank op schudden en rechtzetten voor ik weg ga of naar bed ga.

-Dingen ALTIJD precies op de zelfde plek en manier terug leggen. (zoals de telefoon of afstandsbediening.)

Dat heb ik dus ook...:yes:

En nog eentje :
-De kast deur altijd sluiten als ik in bed lig of wegloop...als ie op een kier staat,of half dicht..ik stap uit mn bed of loop terug om hem te sluiten

ik moet gewoon de hele dag masturberen

Vroegah moest ik elke traptrede waar iets op lag overslaan. Dus ook moest ik soms 4-5 traptrede's in 1 keer omhoog zien te klimmen:vaag: