Partyflock

Forumonderwerp · 683026
Waarschuw beheerder
wie heeft er wel eens iets onverklaarbaars meegemaakt? en WAT?? en ff serieus
! en laat iedereen ff in zijn waarde!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog veel engere dingen meegemaakt maar die zal ik jullie besparen

vertel maar hoor Q-Bitch...ik vind dat allemaal enorm interessant!!

als je wil natuurlijk;)
Waarschuw beheerder
ik was een keer bij zo'n avond en een kennis van mij werd zeg maar "behandeld". Zegt dat medium opeens "haha ik moet van je opa zeggen dat hij zn tanden weer heeft". Wat blijkt nou: zijn opa was de laatste maanden van zijn leven zo seniel dat hij zn gebitje overal liet rondslingeren, in kastjes, in de wc...haha
Waarschuw beheerder
geloof me conza...das gewoon te creapy...krijg er zelf nog kippenvel van...
Waarschuw beheerder
tja , ik ben 24 jaar en als me vriend nachtdienst heeft ofzo dan slaap ik nog steeds met mijn hoofd onder de deken
Waarschuw beheerder
Q-Bitch, wat denk jij nou. Bestaat er zoiets als een hemel en hel??

Of is er iets anders dat je weet??

Waarschuw beheerder
donateur
geloof me conza...das gewoon te creapy...krijg er zelf nog kippenvel van...

please??:P
Waarschuw beheerder
dat heb ik ook vaak 22:22!
heb ook vaak dromen die uitkomen en rare voor gevoelen!
laatst droomde ik over mijn overleden ex!
hij liet mij slangen zien ik was er helemaal naar van!
Waarschuw beheerder
ik geloof in de hemel!! ik ben helemaal niet godsdienstig ofzo , maar ik gelloof wel in god en de hemel! voor mijn gevoel zie ik me familie weer als ik dood gaat! ik bedoel.ik weet gewoon dat er geesten zijn daar heb ik genoeg voor mmeegemaakt! nou die geesten moeten toch ergens wonen?? nou das de hemel dus........ maar dat is wat ik geloof natuurlijk!! en juj dan klossie, waar geloof jij in?
Waarschuw beheerder
he tweety!! wil je niet bang maken ofzo, maar het schijnt dat over slangen dromen geen goed voor teken is!
Waarschuw beheerder
zeker wel dat er een hemel is...me oom heeft wel es glaasje gedraaid en kwam te "spreken"met zijn overleden tante..ze liet weten dat ze in een mooie tuin zat en dat ze haar stoorden als ze aan haar dachten haha...maar een hel..nee joh.. als je de bijbel goed leest(ik ben verder niet gelovig weet t gewoon) staat er dat ieder mens, gelovig of niet, wordt vergeven door zijn zonden...dus lijkt mij dat er geen hel is...
Waarschuw beheerder
nee geloof ook niet in de hel........althans ik ehb het idee dat hier op aarde de hel is!!WAt scheelt het?? kut wereld
Waarschuw beheerder
*haalt opgelucht adem* geen hel ;)

K weet niet waar ik in geloof. Ik geloof wel dat ieder mens een soort van geest heeft, maar waar die naar toe gaat......
K heb geen flauw idee

Misschien is dit leven ook al een soort van na-leven van vroeger, en leven we zo met ze alle in een visieuse cirkel.....

Waarschuw beheerder
Een vriendin van me die gelooft ook heilig in het hiernamaals en paranormale dingen.
Ze beweert zelf ook dat ze paranormaal is.
Toen die vriendin een jaar geleden getroffen werd door hersenvliesontsteking en in coma raakte en daar weer vervolgens uitkwam was het enigste waar ze over praatte dat ze haar overleden oma had gezien.
Toen ze eenmaal weer een beetje aangesterkt was en in een revalidatiecentrum zat zocht ze een vrouw op die contact kon leggen met overleden mensen.
Het leek net alsof die overleden oma in die vrouw was gekropen en ze begon dingen te schrijven die die oma tegen mn vriendin vertelde.
Ze schreef dingen die nu gewoon echt zijn uitgekomen en die die vrouw absoluut niet kon weten.
Kijk dat is nou es eng:|
Waarschuw beheerder
een beetje het reincarnatie verhaal dus.
Waarschuw beheerder
heb nog een eng verhaal! 89 is me oma overleden, toen was mij jongste broertje 1 die werd in die periode heel vaak gillend wakker! toen liep me opa richting zijn kamertje die bleef toen verstijfd staan en die liep heel snel weer terug!! was zo raar
Waarschuw beheerder
ik zou nooit iemand oproepen!
ik vind dat je zo iemand moet laten rusten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik geloof ook wel in dat soort dingen,
ben een x op een paranormale beurs geweest.
Kaart leggen,tot nu toe klopt het allemaal nog precies :s
Als hier binnenkort weer zo'n beurs is ga ik zeker weten weer heen
Waarschuw beheerder
ja is intereesant!! en geesten oproepen zou ik NOOIT doen!!!! zo ben ik ook als de dood om s`nachts in het donker in een spiegel te kjken !! vraag me niet waarom maar vind het verschikkelijk

Waarschuw beheerder
zeker een eng en vaag verhaal Ieniemimie :vaag:

Waarschuw beheerder
die paragnost waar ik een paar keer ben geweest is echt heel goed....maar soms draait ie door en issie weken niet te bereiken....neemt als je het nodig hebt wel bijna 2 uur de tijd voor je, voor dezelfde prijs. alles klopt!
Waarschuw beheerder
er zijn verhalen over spiegels!
dat je je beschermengel kan zien om 12 uur
en er was er nog 1 geloof ik

Waarschuw beheerder
ja is intereesant!! en geesten oproepen zou ik NOOIT doen!!!! zo ben ik ook als de dood om s`nachts in het donker in een spiegel te kjken !! vraag me niet waarom maar vind het verschikkelijk

Een x een vaag fabeltje gehoord;als je klokslag 12 uur snachts een halfe appel tegen een spiegel houdt,zie je een overleden familielid ofzo in de spiegel.

ff wat anders,Als je zelf nogal voor het paranormale gebeuren openstaat,en je gaat er bijv veel over lezen en je er in verdiepen kun je het ook echt worden (ook maar gehoord)

Heb zelf ook zo'n beginners pakketje tarotkaarten hier liggen,
Heb me er wel in verdiept,maar je moet eerst elke kaart uit je kop kennen,en bij elke kaart moet je een soort gevoel bij hebben.Beetje teveel werk :vaag: En ben bang dat ik dingen fout ga doen,want er zitten wel regeltjes aan vast
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen ik ga ervandoor. Slaap lekker

Ennuh geen enge drome he ;)

Mazzel!!
Waarschuw beheerder
8) ophouden nou anders kan ik niet slapen!!
Waarschuw beheerder
ja dat is zo marieke!! ik verdiep me er ook niet te veel in! het verdiept zich als het nodig is wel in mij!!
Waarschuw beheerder
je hoeft t ook niet te lezen...
Waarschuw beheerder
ik w8 ook nog ff met naar bed gaan tot me vriend thuis is!! hahahaha
Waarschuw beheerder
bedoelde het ook grappig, damn!!

Waarschuw beheerder
Thnx Aman..........nu kan ik nie meer slapie doen :|

ok alle lichten aan in me slaapkamer, radio aan ;)

Waarschuw beheerder
Ik kan wel slapen hoor,kijk nog ff tv op bed,goeie afleiding ;)

Trusten (k)
Waarschuw beheerder
na overleg met conza zet ik toch maar nee... truste iedereen:
mn vriend en ik gingen 1 december uit eten. Ik parkeer en voel me opeens vet ziek en moet kotsen, op dat moment wordt me vriend gebeld door zijn moeder om te zeggen dat zn oom, die al jaren ernstig ziek was, bloed aan t kotsen was en dat t slecht ging. Mijn vriend wilde toch nog uit eten, dus zijn we maar gegaan. Thuis gekomen was ik dood ziek en lag op bed. Zijn moeder belde weer dat t nu wel erg slecht ging. Ik ging ziek de auto in om van ede naar nijmegen te rijden. In t ziekenhuis aangekomen was hij al niet meer bij bewustzijn. Familie leden gingen naar binnen om nog enigsinz afscheid te kunnen nemen. De oudste zoon komt de gang op gerend en schreeuwt dat t niet goed gaat. De zuster komt eraan gelopen met een spuit...op t moment dat hi de spuit kreeg toegedient kwam me er een gekerm uit de kamer waardoor ik flauwviel...lekker timing allemaal.Dat gebeurde nog 3 keer. Ik werd naar huis gebracht met me vriend. Later kregen we te horen dat op t moment dat ik t ziekenhuis uit liep de oom overleed. T was gewoon alsof hij al zn energie uit mij trok die n8. T rare was ook, waarom ging ik die dag met de auto vanuit rotterdam naar ede terwijl ik altijd met de trein ga???

Waarschuw beheerder
wil geen bezoek van overledenen hoor! :frusty: krijg ik spontaan een hartstilstand ben ik bang :s
Waarschuw beheerder
moet je voordat je slapen gaat nog ff wat andes geks doen!!! dat je dit een beetje vergeet
Waarschuw beheerder
ik was ook ziek op de dag dat mijn tante dood ging!
was misselijk en had het gevoel dat de wereld verging!
een paar dagen daar voor had ik over een begrafenis gedroomd!
ik was toen 11
Waarschuw beheerder
mensen weltrusten! Denk er niet te lang over na, je hoeft er niet bang voor te zijn...ik zou t wel fijn vinden een overlede dierbare eventje te zien naast mn bed (k)
Waarschuw beheerder
das een eng verhaalQbitch! zo ging ik een keer met een foto van me vermoorde oom naar een paranormale avond, komen die mensen in de pauze naar me toe, dat i zijn foto niet meer moet neerzetten omdat hij energie aan mij ontrekt omdat ie nog wil leven bla bla bla!! teon ben ik heel bang geweest , maar me moeder stelde me gerust om te zeggen dat me oom zo iets nooit zou doen!! was ook erg eng

Waarschuw beheerder
miss damn ik weet precies wat je bedoeld en ik ken het heb zelfde mee gemaakt
Waarschuw beheerder
zal ik ook wel willen , maar niet s`nachts!! truste meid!!!

Waarschuw beheerder
Ik zou anders welleens een bezoekje willen krijgen van m'n opa's,dan zou ik 1 opa laten weten dat ik het klote vind dat ik hem nooit heb kunnen helpen,toen hij leterlijk door z'n zoon naar het ziekenhuis geschopt werd terwijl dat oude mannetje panisch voor het ziekenhuis was en voor enge ziektes.

En van m'n andere opa zou ik wel willen weten
als hij er vrede mee heeft zo
Waarschuw beheerder
als het maar niet donker is als ik ze zie! dan vind ik het best
!!! maar luitjes me vriend ik eindelijk thuis dus ik durf naar bed!!!!! misschien tot morgen !!! schrijf lekker nog wat verhalen om morgen over verder te praten!!!!! trust!!!!
Waarschuw beheerder
Nou ik geloof op zekerz dat er meer is! Heb zelf echter niet zoiets meegemaakt..

En over die figuren als Char dat is NEEEEEEP. Weet je hoe dat in elkaar steekt?
Heels neeky worden mensen om een slachtoffer heen uitgehoord en zo komt mevrouw Char uiteindelijk te weten hoe jouw leven in elkaar steekt en wat er precies is gebeurd :-)...

Is laatst een hele documentaire over geweest op tv!
Waarschuw beheerder
Heb echt te vaak freaky dingen meegemaakt;
Zo was ik 3 jaar geleden in Australie, en stond in een natuurpark op een rots, ongeveer 200 meter hoog en keek uit over een lagune in de zee toen ik ineens echt een vaag gevoel kreeg en zomaar begon na te denken over "het leven", had ik echt nog nooit gehad, belt me vader me een paar uurtjes later om te vertellen dat me oma op precies dat tijdstip is overleden....Wat ik op dat moment eigenlijk al zeker wist...

Waarschuw beheerder
Ik geloof zeker in onverklaarbare dingen, maar niet in mensen die allemaal wel wat meegemaakt hebben.

Als je ergens het woord onverklaarbaar of helderziend laat vallen vind ik t toch altijd heel erg apart dat iedereen 'het' ineens blijkt te hebben......
Waarschuw beheerder
Ik heb het gehad toen mn vader opbelde om te vertellen dat hij ging scheiden (niet met mn moeder, mn ouders zijn al vanaf mn 4e uit elkaar)

Op het moment dat de telefoon overging dacht ik letterlijk: das mn vader en hij gaat scheiden...

Ik had daarvoor nooit gemerkt dat er wat mis was in hun relatie, zag ze ook maar 1 keer in de 2 weken en de scheiding was echt onverwachts. Mijn moeder nam ook op en toen ze de telefoon aan mij gaf zei ik al ik weet al wat er is...

Echt onverklaarbaar voor mij :vaag:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar Extrema zaten we na het feest bij vrienden (in Eindhoven) wat foto's te kijken van andere feesten.

We zaten een foto van een vriend van ons te bekijken, belde hij op (hij zat in St. Annaland).
Het eerste wat hij zegt is: mooi he die foto van mij...
Waarschuw beheerder
paar jaar geleden... zat us een kee rmet vrienden bij een rivier ofzow.... en het was donker zagen we zo'n grijs/zilveren bol BOVEN het water drijven:S vet vaag we konden echt niet ontcijferen wat het was! dus wij stenen enzo er naar toe gooien maarjah niet geraakt ofzow en hij zweefde gewoon verder, nou smorgens nog een keer gekeken en we zagen er niks meer van :vaag:

heel vaag.................