Partyflock

Forumonderwerp · 682947
4 volgers · 80374x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
wie gaat allemaal naar Thailand toe?

Waarschuw beheerder
Hoop voor de mensen die deze dagen vliegen dat t enigszins nog n beetje opschiet met de vluchten! (F) Ik vlieg de 11e en maak me nie zoveel zorgen eigenlijk.. :)

Weet er trouwens iemand of er op t vliegveld in dusseldorf lockers zijn? Heb geen zin om nl 2 maanden lang met mn winterjas rond te lopen in thailand :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 11:21:
Weet er trouwens iemand of er op t vliegveld in dusseldorf lockers zijn? Heb geen zin om nl 2 maanden lang met mn winterjas rond te lopen in thailand

:yes:een vriend van ons heeft er nml ook gebruik van gemaakt,kost 1 euro per dag en 5 euro voor een hele week(was deze zomer)
Wij zelf doen een fleece vest aan en laten de winterjas thuis,heb je ook dat probleem niet meer en aangezien je toch de meeste tijd reist en binnen zit(trein enz)kan je ook overwegen dit te doen;-)
Tis maar een tip!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lavardi op vrijdag 28 november 2008 om 09:49:
Dat vliegveld is ook gesloten toch? Ik vlieg dinsdag op papier.. Maar ofdat ze woensdag ochtend open zijn zal mij benieuwen..

Nee vliegveld is gewoon in gebruik. Ik zou lekker omboeken als ik jou was, dan weet je in ieder geval zeker dat je gaat. Vanaf Phuket of Chiang mai of zelfs Maleisie of Cambodja kun je prima de grens over en alsnog Thailand zien... Ik denk dat de bezettingen nog wel even aanhouden en wellicht uit zullen lopen op nog heftigere situaties aangezien de gele shirts roepen dat ze "tot de dood zullen vechten"... Idioot is t :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flirt op vrijdag 28 november 2008 om 01:37:
Ik heb omgeboekt naar Phuket en vertrek maandag...

Heb je er veel voor bij moeten betalen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Joyce (L) op vrijdag 28 november 2008 om 21:33:
Heb je er veel voor bij moeten betalen?

Nee niets, omdat de vlucht uiteindelijk toch gecancelled was.. Had m ook kostenloos kunnen annuleren, maar dat zag ik echt niet ziten!
Hoewel ik nu toch ook wel een beetje op mn tellen pas... Goed t nieuws in de gaten houden en terugvliegen vanaf een veilige plek!
Waarschuw beheerder
Reisadvies Thailand

Nog steeds geldig op 29 november 2008.
Laatst gewijzigd op 28 november 2008.

In dit reisadvies zijn de rubrieken 'Samenvatting' en 'Actualiteiten' gewijzigd.

* Samenvatting
* Actualiteiten
* Algemeen
* Terrorisme
* Onveilige gebieden

Samenvatting

De politieke situatie in Thailand blijft instabiel. Sinds mei 2008 vinden in het centrum van Bangkok, met name in de buurt van het Government House, het parlementsgebouw en Sanam Luang, regelmatig demonstraties plaats. Een aantal van deze demonstraties heeft tot geweld geleid, waarbij zelfs doden zijn gevallen.
Op 25 november 2008 hebben demonstranten de luchthaven van Suvarnabhumi in Bangkok bezet. De luchthaven is voor onbepaalde tijd gesloten en alle inkomende en uitgaande vluchten zijn afgelast. Ook de oude luchthaven Don Muang in Bangkok is op 26 november 2008 gesloten. De Thaise premier Somchai Wongsawat heeft op 27 november 2008 de noodtoestand afgekondigd voor beide vliegvelden en heeft de politie de opdracht gegeven de orde te herstellen.
Gelet op de onzekere situatie wordt aangeraden in Bangkok extra waakzaamheid te betrachten, samenscholingen en demonstraties te mijden, zich goed te (laten) informeren over de actuele ontwikkelingen en de aanwijzingen van de lokale autoriteiten op te volgen (zie rubriek ‘Actualiteiten’).
Aangeraden wordt om in ieder geval de genoemde vliegvelden en de directe omgeving te mijden. Ook het gebied rond het Government House, het parlementsgebouw en Sanam Luang dient vermeden te worden.
Reizigers die voornemens zijn in de komende dagen via de vliegvelden Suvarnabhumi of Don Muang te vliegen wordt geadviseerd zich in verbinding te stellen met de luchtvaartmaatschappij of touroperator over eventuele reis- en opvangmogelijkheden.

Niet-essentiële reizen naar de vier zuidelijke provincies van Thailand, t.w. Pattani, Yala, Narathiwat en Songkhla, worden ontraden (zie rubriek ‘Onveilige gebieden’). Voor reizen naar het door de zeebeving van 26 december 2004 getroffen gebied, zie rubrieken ‘Algemeen’ en ‘Zeebeving Azië’.
Actualiteiten

In februari 2008 kreeg Thailand een democratisch gekozen regering, maar de politieke situatie blijft instabiel. Sinds mei 2008 vinden in het centrum van Bangkok, met name in de buurt van het Government House, het parlementsgebouw en Sanam Luang, regelmatig demonstraties plaats. Deze kunnen ontaarden in geweld.
Op 25 november 2008 hebben demonstranten de luchthaven van Suvarnabhumi in Bangkok bezet. De luchthaven is voor onbepaalde tijd gesloten en alle inkomende en uitgaande vluchten zijn afgelast. Ook de oude luchthaven Don Muang in Bangkok is op 26 november 2008 gesloten. De Thaise premier Somchai Wongsawat heeft op 27 november 2008 de noodtoestand afgekondigd voor beide vliegvelden en heeft de politie opdracht gegeven de orde te herstellen.
Op 7 november 2008 kwamen bij demonstraties tussen de regering enkele mensen om en vielen vele gewonden. Op 2 september 2008 viel bij gevechten tussen vóór- en tegenstanders van de regering een dode en raakten tientallen mensen gewond. De toenmalige premier Samak Sundarajev riep daarop de noodtoestand uit voor Bangkok. Op 14 september 2008 is de noodtoestand voor de hoofdstad weer opgeheven.
Op 9 september 2008 moest premier Samak aftreden, nadat het Constitutioneel Hof geoordeeld had dat hij de grondwet had overtreden. Op 25 september 2008 trad in Bangkok een nieuwe regering aan onder leiding van premier Somchai Wongsawat.

De mogelijkheid van gewelddadige demonstraties in de hoofdstad blijft bestaan. Reizigers die voornemens zijn in de komende dagen via de luchthavens van Suvarnabhumi en Don Muang in Bangkok te vliegen wordt geadviseerd zich in verbinding te stellen met de luchtvaartmaatschappij of touroperator over eventuele reis- en opvangmogelijkheden.
Reizigers wordt verder aangeraden in Bangkok, met name in het oude deel van de stad nabij de regeringsgebouwen, het parlementsgebouw en Sanam Luang, maar ook bij de luchthavens Suvarnabhumi en Don Muang waakzaamheid te betrachten, samenscholingen en demonstraties te mijden, de berichtgeving in de media te volgen en zich goed te (laten) informeren over de actuele ontwikkelingen en de aanwijzingen van de lokale autoriteiten op te volgen.

Naar aanleiding van de recente spanningen met Cambodja over de tempel Preah Vihear worden reizen naar de Thaise grensprovincie Sisaket ontraden.

Acties van demonstranten hebben op 29 en 30 augustus 2008 geleid tot de sluiting van de vliegvelden Phuket, Krabi en Hat Yai en een verstoring van het treinverkeer. De situatie is thans normaal, maar soortgelijke protestacties kunnen in de komende periode niet worden uitgesloten.

Op 31 december 2006 vonden op verschillende plaatsen in Bangkok bomaanslagen plaats, waarbij doden zijn gevallen. De aanslagen waren niet specifiek gericht tegen buitenlandse toeristen, maar vonden wel plaats op drukke locaties die ook door toeristen worden bezocht.

Dagelijks worden er in de zuidelijke provincies aanslagen gepleegd. De aanslagen zijn voornamelijk gericht tegen Thaise gezagsdragers, maar in toenemende mate zijn ook burgers het slachtoffer geworden. Sinds begin 2004 zijn bij het geweld in Zuid-Thailand meer dan 3.000 mensen omgekomen, waaronder een klein aantal buitenlanders.
Algemeen

Vermijd ieder contact met drugs, inclusief de in Nederland gedoogde zogenaamde soft drugs. Drugsbezit kan leiden tot zeer lange gevangenisstraffen (tot levenslang en zelfs de doodstraf). Ook het roken van hasjiesj is in Thailand strafbaar.
Ook andere (relatief kleine) vergrijpen worden vaak met hoge gevangenisstraffen bestraft.

Bij een aantal ‘visumwinkels’ of reisbureaus in Thailand kunnen visa worden aangevraagd, maar deze visa zijn niet legaal en kunnen tot rechtsvervolging leiden.
Omdat visuminformatie aan verandering onderhevig is, dient u zich voor vertrek naar Thailand in verbinding te stellen met de Thaise ambassade.

Aangeraden wordt niet in te gaan op aanbiedingen om tegen speciale prijzen edelstenen te kopen. Georganiseerde bendes die toeristen benaderen zijn vooral actief in de nabijheid van grote toeristische attracties zoals het Koninklijk Paleis te Bangkok en andere plaatsen die bezocht worden door grote aantallen toeristen. Mocht u reeds zijn ingegaan op een dergelijke aanbieding dan kunt u op de volgende website informatie vinden over de wijze waarop u kunt proberen om uw geld terug te krijgen: www.geocities.com/thaigemscamgroup.

bron:http://www.minbuza.nl/nl/reizenlanden/reisadviezen,reisadvies_thailand.html
Waarschuw beheerder
Sawadeee KAA you want massage with happy ending??? Lol, wat een tijd was dat...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flirt op zaterdag 29 november 2008 om 01:25:
Hoewel ik nu toch ook wel een beetje op mn tellen pas... Goed t nieuws in de gaten houden en terugvliegen vanaf een veilige plek!

Gewoon de plekken waar de demonstraties plaatsvinden links laten liggen. Voor de rest is het overal gewoon veilig. Ik snap al die ophef niet die nu gemaakt wordt.

Waarschuw beheerder
ik ga niet naar Thailand.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga eind januari.
eerst BKK daarna chang Mai en tenslotte Hua Hin.

Iemand tips voor leuke Clubs waar je lekker kunt dansen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op zaterdag 29 november 2008 om 17:35:

In BKK? Ga naar Kaosarn Road, daar zit onder andere de Hollywood. Moet je je wel tussen de meurende dreadlock backpackers doordrukken :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Onze vlucht is omgeleid naar Chang mai :) Vertrekken morgen dus gewoon! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op zaterdag 29 november 2008 om 17:35:

Gazebo, Inch, Bed Supperclub, Spice, Glow en Escobar :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op maandag 1 december 2008 om 09:47:
Spice,

Spice up your life!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.B. op zaterdag 29 november 2008 om 11:23:
www.geocities.com/thaigemscamgroup.

wat een geweldige site!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 10:26:
Spice up your life!

Weet nog wel toen je daar weer zo lam als een aap rondliep te waggelen :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esco op maandag 1 december 2008 om 14:17:
lam als een aap

Van de drank? of is er iets anders te verkrijgen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op maandag 1 december 2008 om 15:25:
Van de drank? of is er iets anders te verkrijgen??

Dit was van de drank maar er is zat te krijgen. Wel link met de politie want je wil daar echt niet gepakt worden met dope

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harold op zondag 30 november 2008 om 11:39:
e Hollywood

ben ik ooit ook nog eens beland
Waarschuw beheerder
Laat die demonstranten lekker zitten waar ze zitten, dan vlam ik er zo ff 2000 bath per dag doorheen :d

Viva la revolution!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op maandag 1 december 2008 om 14:17:
Weet nog wel toen je daar weer zo lam als een aap rondliep te waggelen :roflol:

:nocheer: kweet er nog alles van ........
Waarschuw beheerder
had ticket maar heb nu omgeboekt door die stomme demonstranten, zoek een leven ofzo. ik ga nu naar naar de filippijnen. Zijn de meisjes ook mooi.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjors. op dinsdag 2 december 2008 om 03:35:
Laat die demonstranten lekker zitten waar ze zitten, dan vlam ik er zo ff 2000 bath per dag doorheen

Precies, voor 2000 bath per dag kun je een hoop lol maken daar.. Hoewel, dan moet je wel snel ter zake komen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op maandag 1 december 2008 om 10:30:
@Joyce,weet jij al wat,je zou woensdag toch vertrekken?

Sorry voor het late antwoord, ben erg druk met inpakken, want ja ik vertrek morgenmiddag gewoon!
Maar we vliegen naar U-Tapoa, vlakbij Pattaya, ietwat ongunstig voor ons, maargoed, we komen er wel! :D

Ben helemaal door het dolle heen en ben héél druk met inpakken nou haha!

Ohja, ik moet wel echt 3 uur van te voren aanwezig zijn, omdat het waarschijnlijk dringen en duwen word bij het inchecken.. :)

Leven Eva Air! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Joyce (L) op dinsdag 2 december 2008 om 11:55:
Sorry voor het late antwoord, ben erg druk met inpakken, want ja ik vertrek morgenmiddag gewoon!
Maar we vliegen naar U-Tapoa, vlakbij Pattaya, ietwat ongunstig voor ons, maargoed, we komen er wel!

Maar je vertrekt in ieder geval:cheer:
Voor morgen een goede vlucht en heeeeeeeel veel plezier,geniet ze!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar we vliegen naar U-Tapoa, vlakbij Pattaya, ietwat ongunstig voor ons, maargoed, we komen er wel!

Goed nieuws dus! Voor mij zou het alleen maar gunstiger zijn om naar U-Tapoa te vliegen. Nóg dichter bij Pats ;)

Waarschuw beheerder
Ohja, ik moet wel echt 3 uur van te voren aanwezig zijn, omdat het waarschijnlijk dringen en duwen word bij het inchecken.. :)

??????????????

Uitspraak van Harold op dinsdag 2 december 2008 om 12:36:
Nóg dichter bij Pats

:yes: en een leuke tour langs de zee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harold op dinsdag 2 december 2008 om 12:36:
Goed nieuws dus! Voor mij zou het alleen maar gunstiger zijn om naar U-Tapoa te vliegen. Nóg dichter bij Pats ;)

Smeerkees :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van edding op dinsdag 2 december 2008 om 09:25:
had ticket maar heb nu omgeboekt door die stomme demonstranten, zoek een leven ofzo. ik ga nu naar naar de filippijnen. Zijn de meisjes ook mooi.

Ook aan zitten denken maar ga toch maar mooi naar Thailand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op dinsdag 2 december 2008 om 12:10:
Maar je vertrekt in ieder geval:cheer:
Voor morgen een goede vlucht en heeeeeeeel veel plezier,geniet ze!

Ja precies, dat is het belangrijkste!
bedankt! :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 december 2008 om 13:49:
??????????????

Was het advies van het reisbureau, omdat er vluchten gecombineerd gaan worden nu..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Joyce (L) op dinsdag 2 december 2008 om 17:03:
Was het advies van het reisbureau, omdat er vluchten gecombineerd gaan worden nu..

Ah in verband met overboeken, kan je niet via internet inchecken?
Waarschuw beheerder
Mja zou kunnen als ze de tickets wat duidelijker hadden gemaakt, maargoed, we vertrekken gewoon vroeg richting Amsterdam morgen!

Dus ik zeg mensen die ook bijna gaan, allemaal een fijne reis!
Waarschuw beheerder
Sow... vanavond de ticket opnieuw boeken, maar dan nu bij China airlines.

Bij Eva Air werd de ticket steeds maar duurder, omdat alle stoelen vol waren :(
We gaan van 18 februari - 6 maart :cheer:
Kosten ticket 752,-, dus een mooie prijs!

Waarschuw beheerder
Ben net een week terug van mijn rondreis door Thailand, vanaf Bangkok naar het noorden en weer helemaal terug naar beneden!
Heb een top-tijd gehad! :cheer:
Waarschuw beheerder
Vanavond op zoek naar een hotel in Bangkok :D

Kan niet wachten tot het moment dat we de koffers gaan inpakken!
Echt zo'n zin in vakantie :D
Waarschuw beheerder
yeahhh :cheer:
vandaag, eindelijk naar thailand voor 3 weken...
tot volgende jaar.

Waarschuw beheerder
Hola mensen! E-tickets zijn binnen voor mijn trip in juni naar Thailand!
Bangkok, Koh Phi phi en Koh Samui! b) (3 wkn)

Is het al juni? :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben jaloers!!!

Zou zo weer heen gaan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 12:06:
Hola mensen! E-tickets zijn binnen voor mijn trip

Hier ook :cheer:

2.5 week naar Ko lanta en bangkok en nog zo'n eiland.

5 dgn op de boot duiken (L)

18 Feb. al

dat is eerder dan

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 12:06:
Is het al juni?

:p
Waarschuw beheerder
weet nog iemand een goede plek in thailand om te golf surfen???
Waarschuw beheerder
Zaterdag its wheeeeeeeeeeels up :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 15 december 2008 om 15:56:
18 Feb. al

Oehhh.. Flauw!! :D :D Ik wil ook eerder...

Het is onze huwelijksreis... Dat word dubbel genieten..
Misschien zie ik dus wel niets van Thailand, hahahhaha!

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pablo Cocktailbar© op maandag 15 december 2008 om 18:48:

of ervaring met kitesurfen in Thailand :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op dinsdag 16 december 2008 om 17:08:
Zaterdag its wheeeeeeeeeeels up :D

:cheer:
geen dingen doen die ik ook niet zou doen he!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pablo Cocktailbar© op maandag 15 december 2008 om 18:48:

In het noordwesten.
Vooral met zuidoostenwind!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 december 2008 om 17:24:
geen dingen doen die ik ook niet zou doen he!

Alles wa god verboden heb :yes:
laatste aanpassing