Hilton Hua Hin is top!! Kamers zijn netjes, en de tuin en zwembad zijn GEWELDIG!!! Vanuit het zwembad loop je met je cocktail zo het strand op... En het ligt strak aan de rand van het centrum aan het strand, ideale ligging!
Nee, vind ik niet.. tuin is veeeeel te klein, je ligt echt hutje mutje op elkaar elke strandstoel tegen de andere bijna aangezet..
Rest van het hotel is wel gewoon goed, mooie nette ruime kamers, goeie staf en housekeeping, prima fitnessruimte, en leuk zwembad.. maar de tuin is echt te klein haha!
Kan je beter naar het hotel ernaast, Sofitel, en dan kijken of je een huisje in de Village kan krijgen.. heb je een eigen huisje, grote veranda helemaal rondom, een mega tuin, met allemaal bomen in de vorm van dieren geknipt, heel mooi, en 5 zwembaden, en nooit het hotel of bomen die in je zon staan zoals het hilton..
Oke,sorry, ik ben misschien spoiled qua vakanties omdat ik nog altijd met m'n ouders meega, maar als je een kamer in het sofitel kan krijgen zou ik zeker dat doen!
Ontbijt is trouwens bij beide hetzelfde, superveel keus, echt alles wat je je maar kan bedneken staat er of wordt voor je gemaakt/gehaald,echt absoluut top!
Vakantie voor ons is wat minder op het moment alleen haha, niet alleen is heel Azie op het moment 1 grote regenbui haha (van de 7 dagen nu precies 2 zon gehad, 1 hele dag en twee halve haha

), ik ben net terug uit het ziekenhuis en heb een zware bronchitus en iets aan m'n oren, en m'n zusje heeft in het binnenland van cambodja Dengue fever (knokkelkoorts) opgelopen, en is dus echt op het randje geweest, gelukkig loopt ze nu weer rond, maar toen ze daar zo lag, echt helemaal delusional en met 41 soms nog hoger piekende koorts, continu natte doeken om d'r te sponzen om te kijken of die koorts wilde breken.. heb echt zitten huilen zo bang was ik.. maar het schijnt nu weer meer voor te komen.. ze heeft nu alleen nog veel pijn in d;r gewrichten, maar heeft wel weer een temp van 38 met de antibiotica die ze heeft, dus het gaat weer de goede kant op

Weet niet of er een shot vooraf voor is te krijgen, maar informeer sowieso even of het veel voorkomt de laatste tijd in het gebied waar je heengaat in Azie..
Ik heb wel vandaag gedoken, was echt zo cool, ga morgen of donderdag weer en dan ga ik naar het koraalrif toe met een bootje, echt te stoer
Anyway, dit was even mijn berichtje vanuit het o zo niet zonnige thailand