Daarna na Koh Phangan en daar gaat het party time worden
Iemand idee wat k beste kan doen (en nogmaals.. kwil de relaxe sfeer van Thailand weer in mn vakantie hebben )
Iemand nog tips voor Maleisie?
Iemand trouwens in Bangkok momenteel? Is het echt zo erg als ze zeggen qua rellen rondom de politieke toestand daar?
Iemand trouwens in Bangkok momenteel? Is het echt zo erg als ze zeggen qua rellen rondom de politieke toestand daar? Vorig jaar zat ik er ook tijdens die rellen, toen werd Khao San Road ontruimd en moest ik eerder richting vliegveld omdat ze dreigden die weer te gaan bezetten.......
Ben net terug en de demonstraties zijn nog wel bezig. Maar het gaat dit jaar volgens mij zonder al teveel problemen.
Het zou voor zover ik kon begrijpen zaterdag afgelopen zijn na 2 weken demonstraties
Het zou voor zover ik kon begrijpen zaterdag afgelopen zijn na 2 weken demonstraties.
Helaas zit ik nu weer op de bank in NL, klote zooi!
naar Thailand toe
negatief reisadvies..
ik vertrek over een week..
Klopt, het staat nu op niveau 4 (van 6) alleen Bangkok raden ze af, de rest is rustig voor zover ik weet. Ik heb besloten om vanaf Bangkok door te vliegen naar een bestemming elders. Heb geen zin om onnodig risico te lopen. Ze zeggen dat de toeristengebieden rustig zijn maar volgens mij klopt dat niet want de demonstraties vinden 2 blokken van Khao San Road ook plaats.
ik zag je al voorbij komen op aroundtheglobe
Ze zeggen dat de toeristengebieden rustig zijn maar volgens mij klopt dat niet want de demonstraties vinden 2 blokken van Khao San Road ook plaats.
Idd ja. Op dat grote plein achter Khao San Road, vlakbij het paleis, ging het aardig los als ik de beelden mag geloven. Ook bij de shoppingmalls werd vollop geknokt.
mijn studiereis naar thailand is dus gecanceld
ik zou met mijn opleiding (management toerisme) naar thailand gaan, ik heb dus zelf niets te maken (gehad) met het boeken + annuleringen, allemaal via mijn school gegaan. ben blij dat ze op zo'n korte termijn (binnen een dag na beslissing om de reis te annuleren) al een volwaardige vervangende reis hebben geregeld , maar erg jammer van alle plannen die ik al had om in thailand te gaan ondernemen
ik vertrek over een week..
het negatieve reisadvies geldt alleen voor Bangkok
Je kan er gewoon naartoe hoor, je moet al die onzin in de media niet geloven.
Stelletje onrustzaaiers, Bangkok is zo fucking groot daar merk je echt geen reet van.. en dan heb je de rest van Thailand nog
Stelletje onrustzaaiers, Bangkok is zo fucking groot daar merk je echt geen reet van..
Er is helemaal geen negatief reisadvies...
Stelletje onrustzaaiers, Bangkok is zo fucking groot daar merk je echt geen reet van.. en dan heb je de rest van Thailand nog
Het zijn niet de media die het overdrijven, maar juist de consumenten die het nieuws verkeerd interpreteren
Ongenuanceerd hoor de beelden spreken voor zich, het dodental ook, evenals de rellen op essentiële plaatsen in de stad, zoals bij de shoppingmalls en vlakbij khao san road. Er is geen bron die beweert dat de hele stad één grote chaos is...
Het zijn niet de media die het overdrijven, maar juist de consumenten die het nieuws verkeerd interpreteren
Ik vind het geen onzin. Het feit dat er rellen zijn en daarbij een aantal doden en gewonden zijn gevallen doet mij wel nadenken over het feit of ik daar risico wil lopen om in zo'n rel terecht te komen. Op youtube doen inmiddels filmpjes de ronde waarop de rellen te zien zijn die op 2 straten van Khao San Road plaatsvinden, daar zou ik een aantal dagen verblijven.....dan komt het wel dichtbij, dat mij dus wel heeft doen besluiten om via een andere stad mijn reis te beginnen
zuur Nu maar wachten tot je op een volgende vlucht mee kan ofzo?
Het nieuws is ongenuanceerd
zou gewoon langer blijven denk ik Mja dan moet je werk ook wel zo soepel zijn daaraan mee te werken enzo..
Of inkorten, maar dat zal niet je voorkeur hebben
Maargoed, heb even contact gehad met een kennisje die in Bangkok woont. Men heeft de afgelopen tijd eigenlijk aardig kunnen leven in de stad, mits de plaatsen waar protesten waren gemeden werden. De stad was dus idd geen complete chaos.
Het animo was in het begin van de protesten vrij groot, maar na verloop van tijd haakten steeds meer voorstanders af en begonnen ook de inwoners van Bangkok (waaronder vele sympathisanten) er steeds meer genoeg van te krijgen
hoe is het nu dan? In het nieuws hoor je er al weinig meer van.. (zal wel komen omdat men het niet meer interessant vindt maargoed)
![]() |