is het eigenlijk mogelijk om van uit cambodja met het vliegtuig naar het zuiden van thailand te reizen?
iemand handy tips????
bans diving resort
Wat wil ik terug naar Thailand zeg
koh tao daarin tegen, heerlijk relaxt eiland. heb daar mijn open water en advanced gehaald bij bans diving resort. zeker een aanrader zeker als je rich als instructeur hebt. savonds biertje doen aan de bar en dan het strand af struinen naar gezellige barretjes direct aan het strand lekker rocken en housen. heerlijk sfeertje
iemand die een tattoo in Thailand heeft laten zetten en een tattooshop aan kan raden?
Wat dacht je van genieten? Ben zelf 3 weken geweest en had er nog zeker veel langer langer willen blijven
Ik had na 3 weken wel echt het gevoel dat ik blij was dat ik m'n training had, anders zou ik niet weten wat ik moest doen de rest van de tijd die ik er nog zou blijven.
Die training is in Phuket, of niet? Phuket was ik na 3 dagen wel al beu.. vond k niet zoveel boeiends aan
Niet om dingen af te zeiken, maar wat zou je een maand lang in Thailand moeten doen als je niet duikt, surft of muay thai traint?
Ik vond het verder weinig bijzonders, de sfeer is er goed en het weer, maar daarvoor alleen zou ik er (in mijn geval) geen 2/3 maanden blijven.
Phi Phi islands waren ook niet zo bijzonder eigenlijk.
Niet om dingen af te zeiken, maar wat zou je een maand lang in Thailand moeten doen als je niet duikt, surft of muay thai traint?
Ik vond het verder weinig bijzonders, de sfeer is er goed en het weer, maar daarvoor alleen zou ik er (in mijn geval) geen 2/3 maanden blijven.
Phi Phi islands waren ook niet zo bijzonder eigenlijk.
Rondreizen, feesten, relaxen. Ik ga al jaren 2 of 3 keer per jaar en doe geen van die dingen die je opnoemt
Hahahaha ging je daarvoor mee dan
.naast dat luieren, chillen, motortje huren, je volvreten en feesten
Uiteindelijk ga ik toch op vakantie om uitterusten en bij te komen
Het bestuur ging om te ballen, ik uiteraard niet.
genoeg vette shit gedaan...naast dat luieren, chillen, motortje huren, je volvreten en feesten FANTASTISCH LAND
Hahahah zeggen ze allemaal
Ik ben vorige maand met het bestuur van de bowling naar Pattaya geweest. Moet zeggen dat ik me erg heb lopen ergeren aan de dames. Ging je met ze mee, hadden ze niet eens koffie!
Ik ben het met een ieder eens dat je echt wel moet boxen of moet duiken, anders is thailand maar saai!
Koffie hadden ze bij mij wel maar tweede bakkie heb ik niet aangeboden gekregen.. stuitend gewoon!
Maart maar een keer verhaal halen denk