Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 16:25:
Hoe lang en waar ben jij geweest?
4 weken, veel te kort achteraf

Heb rondgereisd, BKK, Kanchanaburi, Chiang Mai, Phuket, Krabi, Koh Tao. Dat was het zo'n beetje. Veel tijd doorgebracht in Chiang Mai, en op Koh Tao vanwege het duiken
valt weinig te recepten.
de soto mie komt uit het pakje (bamisoep) en de visballetjes en won ton hebben ze bij de toko.
Green\red curry past kan je zo halen bij de toko
easy peasy
Denk dat ik morgen maar ff langs de toko ga hier in de stad. Gewoon van alles in huis halen en thuis lekker aanklooien
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 10:21:
Zou t wel ff regelen als ik jou was Ik kwam de dag van de fmp aan in Thailand en gelijk doorgegaan maar we hadden de volgende ochtend om 11 uur pas n kamer gevonden aan de andere kant van t eiland..
Klopt! Bij de FM van 9 april was het ook chaos om kamers te krijgen, zelfs op Koh Tao zag ik nog gestrandde reizigers wanhopig op zoek naar een slaapplek, dus beter van tevoren even reserveren

Kan je tenminste fatsoenlijk je kater uitslapen
Het is een beetje lastig te zeggen want er zijn misschien wel 30 verschillende noodle soupen op straat te krijgen..
Als ik weet welke je bedoelt kan ik daar zeker wel achter komen.
Mn overburen (thais) hebben een goed lopend Thais restaurant dus die weten het zwz.
Noodle soup heb ik wel gegeten maar geen idee meer 'welke'. Ik was echt verslaafd aan de pad thai, en die wil ik gaan proberen te maken van het weekend. Maar daar staat op internet wel het e.e.a. over. En ik wil graag weten hoe ze die mango met sticky rice maken, die was echt verslavend
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 april 2009 om 09:14:
Zeker druk, maar ik wil zoveel zien
Heb nu al veel geschrapt haha... alles is geregeld, heb zelfs gratis nooduitgang stoelen van Eva Air gekregen. Door de kredietcrisis vliegen ze niet meer met die nieuwe 777 dus had ik een brief gestuurd
Wajooo beter!!! Ik had op de heenweg 1,5 stoel voor mezelf, ook wel relaxed! Maar nooduitgang stoelen zijn ook beter, lekker de beentjes strekken
Woensdag vlieg je al!! Ik ben jaloers