Partyflock

Forumonderwerp · 682801
1402x bekeken
Waarschuw beheerder
Hey,

Ik kon er nog geen topic over vinden, dus vraag ik 't maar even zelf.

Ik heb nog nooit een foundation gebruikt, dus ik zou niet weten welke echt goed is en dekkend!? (En waarbij het niet lijkt of je een masker op hebt of iets dergelijks)

De prijs maakt niet echt uit, als de prijs/kwaliteitverhouding maar okay is.
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0006700e0010ef7c911099001a0050191d]http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/cashmereperfect.jpg[/img]

Cashmere Perfect van L'oréal.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je een duurdere wil kopen (bijv dior, lancome, shisheido etc) moet je gewoon naar een douglas ofzo gaan en vragen of ze willen helpen, zij weten wel welke foundation past bij je huidtype en je tint, enne gewoon vragen of ze hem op willen doen want dan zie je pas echt hoe die je bij je staat en anders vragen of ze een proefje voor je willen maken.
Als je het geld er niet voor over hebt en er een wil kopen van bourjois, l'oreal ofzo, moet je hem wel op je gezicht proberen, dus een beetje op je kaak ofzo. er niets vervelender dan weeres iets aan te schaffen waar je niks mee kan.

Waarschuw beheerder
gewoon niet gebruiken joh vieze troep!!! gewoon blijven zoals je bent!!!!

Waarschuw beheerder
ik gebruik een creme van estee lauder die kleurt zich naar de warmte van jouw gezicht...heel natuurlijk, geen lastig van 'maskers'! hij is wel duur 40 euro, maar je doet er ook bijna een jaar mee! echt ideaal spul, ik heb t geld er wel voor over! suc6 er mee ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Just be natural.
Waarom foundation? sta je met een leuke jongen te zoenen, plakt je wang gewoon aan de van hem :(
Als je er iets teveel van doet, slaan de meiden al geel/oranje uit :(

Waarschuw beheerder
donateur
Max Factor is diergetest, ik gebruik altijd Bourjois,L'oreal dat soort dingen...ik hoef geen make-up waarvoor dieren hebben geleden...dusss
Waarschuw beheerder
ga lekker in de zon liggen of neem een zonnebankie, blijft veel beter zitten hoor!
Waarschuw beheerder
Als je er iets teveel van doet, slaan de meiden al geel/oranje uit

Niet als je een kleur koopt die bij je huidskleur past.

Waarschuw beheerder
donateur
sta je met een leuke jongen te zoenen, plakt je wang gewoon aan de van hem

%-)
hoe zie je dat voor je? het is geen bisonkit hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0006700e0010ef7c911099001a005675c1]http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/cashmereperfect.jpg[/img]

deze is echt relaxt (y) je hebt geen glimgezicht dusje hoeft geen extra poeder erop te doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: (Y) ik wou het er net neerzetten::D die is echt supergoed.
wel wat duur vin ik maar dit word mijn vaste foundation voorlopig:P
maar ik doe dr toch wel heel iets losse poeder overheen:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik gebruik het merk chivency. is prijzig,maarja foundation gebruik ik alleen als ik uitga.
maar yves rocher gebruikt een vriendin van me en die is ook erg mooi.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet je ff binne lope bij douglas of ici paris. daar kunne ze een goeie voor jouw huid perfecte fuondation vinde. heb zelf 1tje van lancome.

Waarschuw beheerder
Ik heb gewoon die van de HEMA.. lekker goedkoop, maar zeer goed (y)!!

Zomers kan je beter geen foundation gebruiken toch? als je dan in de zon zit krijg je geen mooie gezichtskleur !!

Ik gebruik het eigenlijk alleen bij het stappen dan!!

Waarschuw beheerder
Max factor colour adapt.

Waarschuw beheerder
donateur
foundation ben ik niet echt super weg van, gebruik het alleen als ik rode vlekjes etc. heb.
Gewoon een hema merk want ga toch niet heel mijn gezicht onder plamuren :P
Waarschuw beheerder
van hema lijkt et wel plamuur ja maar als je betere kwaliteit hebt lijkt et net of je niks op hebt. vind ik veel mooier
Waarschuw beheerder
donateur
Zomers kan je beter geen foundation gebruiken toch? als je dan in de zon zit krijg je geen mooie gezichtskleur !!

das mijn probleem weer:[ allez word bruin behalve me gezicht:s wel ff 1 dag ofzoe maar de volgende dag is ie weer wit:(

Waarschuw beheerder
donateur
van hema lijkt et wel plamuur ja maar als je betere kwaliteit hebt lijkt et net of je niks op hebt. vind ik veel mooier

Denk niet dat het opvalt als ik een miniplekje wegwerk met hema foundation ;)