Partyflock

Forumonderwerp · 682747

Waarschuw beheerder
:@ ow wat ben k toch n domme trut..oeehh ken me eg opvreten! en ja zo'n spijt!!

k had mn ex een auto gegeven:@:@,
omdat die toen nog wel normaal deedt :kots:

pfff wat n blij misselijk mannetje BAHHH!!

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker weekendje weg :D
Heb er zeker geen spijt van gehad :no:

Waarschuw beheerder
Had een gouden ketting bestelt, koste 490 euro. Moest 2 weken wachten voor ie binnen was, ik al betaald 3 dagen voor hij binnen was ging t uit.:/ Heb die ketting nu nog thuis liggen:S. Niemand geen ketting kopen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
een gouden armand met zo'nm koningsschakel aan mn ex.

Waarschuw beheerder
een xbox
Waarschuw beheerder
puma's van 110 euro... vond hij de kleur niet mooi... heb ik hem de maand erna die andere ook gekocht...

zijn reactie: heb ook nog mooie adidasjes gezien!

LIEFDE MAAKT BLIND!!!!!

Waarschuw beheerder
Van mij hoef je liefde niet uit te drukken in grote mooie cadeau's, het is leuk, maar zou ook tevreden zijn met een bos rozen :flower:,
het gaat vooralsnog om het gebaar :yes:
Waarschuw beheerder
mijn vriendje krijgt over 2 weken mijn duurste kado ever. :)

maar hij is het waard en mocht t ooooooooooooooooooooooooooooit uitgaan dan zal ik er zeker geen spijt van hebben omdat ik weet dat ik m heel blij heb gemaakt :)

(maar t gaat nooit uit hihi)
Waarschuw beheerder
Vorige verjaardag van me vriendin heb ik haar een dagje sjoppen in London gegeven; alles erop en eraan...'s morgens vliegen, en 's avonds laat weer terug...en al dat gezeik over gelijkwaardige cadeau's teruggeven is natuurlijk gelul. Ik gaf het omdat ik dat graag wilde, het zelf ook wilde en wist dat zij het ook leuk vond...en bij zoiets kan je natuurlijk ook nooit meer iets terug geven als het uit raakt..

Waarschuw beheerder
k heb me vriend zegelring gegeven van 55 euro ofzo, wat kleine dingen douchegel enzo en een kettinkje
maar nog geen spijt van
alleen heb k nou al geen idee meer wat ik hem nog kan geve

Waarschuw beheerder
donateur
een foto van mezelf...

dat is niet het duurste maar ik schrok wel enorm van de prijs! €100 :|

Waarschuw beheerder
Een gouden ring, en de week erop maak ik het zelf ook nog eens uit :/ heeft hij ff geluk gehad!

Waarschuw beheerder
tot nu toe..zo'n heel mooi spiegeltje wat je ken neerzetten met een heeeeeele mooie tekst erop wat over Verliefd zijn gaat *bloos*

Waarschuw beheerder
een gouden ring!toen het uit was heeft hij hem gewoon weg gepleurd :s

Waarschuw beheerder
een armband van 200 euro :)
valt wel mee dus...

Waarschuw beheerder
donateur
een mercedes en een flat tv

Waarschuw beheerder
Een koning schakel ketting,maar is nog steeds me schatje (L)
Waarschuw beheerder
nou heb afgelopen zaterdag mijn ventje zijn verjaardagskado gegeven. ben nu al weer blut maar dit is het dan :)

[img cacheid=00131ceb0011a65770fb2d941a005618aa]http://www.bfsquad.com/Tattoo/2.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje zal wel iets van 70 euro geweest zijn

Ben niet zo rijk :(
Waarschuw beheerder
al mijn liefde!!!
Waarschuw beheerder
dure zegelring! :S hij ging 2 weken later gelijk vreemd met een collega bij een zakenborreltje, dus dat doe nooit meer..

is nu me eX spreek voor zich ;)

heb nu hele lieve schat ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ook een auto...

Waarschuw beheerder
het duurste cadeau.... dat is iets wat even los staat van hetgeen wat hier bedoeld wordt allemaal en heeft even niks met contanten te maken maar dat is mezelf...mezelf helemaal geven...
Waarschuw beheerder
Een avond Teppan yaki in t Okura hotel !!!
Waarschuw beheerder
donateur
misschien niet het duurste, wel het kostbaarste: mn hart :)

Waarschuw beheerder
2 she: dat is apart, mijn vriendje heeft van mij precies hetzelfde gehad! was iets van € 350 ofzo ..
en ook precies zon soort tattoo alleen wel ietsje anders gelukkig..:)