Partyflock
 
Forumonderwerp · 682677
­ Nederland
ik ben nog niet naar superveel feesten geweest maar tot nu toe is dat tog egt de laatste hellraiser in pbh hallen. viel me zwaar tegen
 
Impulz indoor zo'n 3 jaar geleden!
overal lagen jassen....

oh ja en de 1ste Sensation, 2 uur in rij om binnen te komen ben je eindelijk binnen kun je in de gangen ook niet lopen
laatste aanpassing
 
decibel 2003 klote vervoer klote weer en wc's waren ook klote
 
Volgens mij is dat voor iedereen heel erg persoonlijk. Ik zie hier heel erg veel Decibel 2003 staan terwijl wij ons daar juist heel erg vermaakt hebben.

Het kutste feest voor mij was Thunderdome vorig jaar, maar dat lag meer aan mezelf.
 
Dat is voor mij toch zeker wel dat feestje van de darkraver.Dat was echt het grootste K*T feest ooit (tot nu toe)
 
Het grootste kutfeest ooit was voor mij Hardcore Overdrive in sportpaleis in Antwerpen!
Ik heb nog nooit zoveel bloed en rellen gezien op een feest :bah: :S!!
Hardcore Overdrive was idd ook een kutfeest, maar digital overdose'99 in het FEC leeuwarden vond ik ook bagger!
 
Trance energy 2002, echt bagger.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Qlubtempo Oud en Nieuw afgelopen editie. Wat een :bah: feest :S
 
Innercity vond ik echt kut.

ik hou meer van progressive en ze hadden een progressive area. Maar die was ongeveer 1.5 x mijn huiskamer zo groot, maar het geluid was nog minder. Ik was wel goed uit mijn bol, maar toen ik weer op aarde kwam dacht ik echt bij mezelf: Dit was echt een kutfeest
thunderdome 2003 :kots:
 
Thunderdome 2003 is mij ook erg tegengevallen dan vond ik 2001 toch mooier.en ja die in 2002 was ook te vet he!
 
Ik denk echt dat het niet mogelijk is dat er een feest minder geslaagd was dan BLADERUNNER! Het kan echt niet. Die rij, nou als je er niet inhebt gestaan kan je je zoiets niet voorstellen... 50 meter breed, 300 meter lang... Binnen was ook ALLES kut. Niets was goed geregeld.
(alleen 11 doden is natuurlijk een broodje-aap-verhaal)
Het was idd alweer in 1996 das alweer 8 jaar terug! apart hoor.
 
Het laatste hardcorefeest in kardinge het was alleen maar knokken.
 
Ik heb nog nooit zoveel bloed en rellen gezien op een feest


Dan was je waarschijnlijk niet op de laatste Ghosttown..? Of kan het nog erger.. :kots:
pfff is een lastige....heb wel meer kut feesten meegemaakt helaas :(

het toppunt was toch wel BASS NRG in dordrecht...
 
12 oktober 1996...
bladerunner
dat was toevallig gister in baarn massive hardcore je kan er beeter agresief hardcore van maaken. Kut is nog zacht uitgedrukt. Dat een grote breede relschopper die ruzie met je wil om niks dan je vriendin een paar klappen geeft jongens triest om een meisje te gaan meppen als ik met me hoofd 10 cm van der af op de grond ligt triest hoe diep kan je zinken. Hij had ze mijn moeten geefen. Liefe Liefe kanjer topie dat je voor me op komt schatje maar die klappen waaren veel te hard voor jouw Nu hou ik alleen nog maar meer van je Ik wil jou never NOOIT meer Kwijt kusje voor jouw voor de pijn XxX
 
FFWD Afterparty op Katendrecht :bah:

Een grote zandbende en veel gevechten!!! Kga dit jaar egniet!! En dan nog 22,50 pleuries ervoor betalen!!! ROT OP!!!
XQlusive Deutschland wat een kutfeest was dat he :bah:
Laatste KArdinge idd, zwaar klote. Geen feestpubliekje, zelf geen last gehad maar heb met verbazing staan kijken naar indrukwekkende taferelen. Hardcore op een foute manier.Ondanks diverse pogingen v/d organisatie totaal verziekt.

Kijk echter hoopvol en met plezier uit naar Mythology!
laatste aanpassing
Artiest Triax
Sensation vorig jaar... totaal geen sfeer... mensen die wat stil staan en de DJ staan aan te kijken :s :s :S wat een kut zooi :vaag: :@
Innercity 2002 ,

Het was groot en KUT !
een skihutfeest (low lifes) terwijl je op een hardcore feest kan zijn.
Trip II Dreamland 2 · Back to erotic city wat een kutfeest zeg alleen maar knokkerij tussen wazi's en molukkers!

:yes:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
njoy
 
4-Elements
Innercity
Strike One
en h4l in Tropicana.. liever 200mensen minder...
alhoewel Pussy Lounge weer perfect tof is
 
Little Sins eerlijk gezegd, meer bepaalde de oud & nieuw party van 2003-2004.
Muziek was ferm balen!
 
Op de een of andere manier lijk ik klotefeesten altijd te vermijden. Gewoon een beetje selectief zjn...
decibel 2003 was echt kk slecht!!!maar tunderdome 2003 was nog slechter was echt waardeloos!!!
decibel dit jaar word wel gek denk ik!!!
dancevalley 2003.............met de verkeerde mensen mee :S leek wel een wandelvierdaagse met hun:S
 
impulz indoor een jaartje of twee geleden > half leeg en d'r waaide echt een fucking koude wind door die hallen heen. Ging echt nergens over :no: > hopen dat ze het bij komende 4-elements beter aanpakken
 
duidelijk 4 elements!
Trance energie thialf en impulz outdoor 3 jaar geleden
Afgelopen innercity!! vet slecht geregeld allemaal!!
 
Hardcore Overdrive in sportpaleis Antwerpen, februari 2000... Met stip op 1 het slechtste k**kerfeest ooit. Het was geen feest meer, het leek meer op een bijeenkomst van neonazi-partijen.
 
In Duitsland viel het me meestal zwaar tegen, halverwege de avond is daar alle ijs, sigaretten en drank op :(...
:O ik niet!! vind het in duitsland meestal wel goed gaan:D
laatste aanpassing
Heb nog nooit een kutfeest gehad , maak t voormezelf altijd wel gezellig :yes:
BUSLOO volgens mij z'n 8 jaar(?) geleden ,een grote modder bende
 
Afgelopen Qlimax..
kutsfeer, veel te druk,


Spoor jij niet ofzo, dit feest was het aller dikste gezelligste en goed georganiseerde feest waar ik in jaren naartoe ben geweest!

Hardcore Overdrive in sportpaleis Antwerpen, februari 2000... Met stip op 1 het slechtste k**kerfeest ooit. Het was geen feest meer, het leek meer op een bijeenkomst van neonazi-partijen.


Idd, daar liepen een stel mongolen rond, wat een trieste bedoeling was dat, en dan te bedenken dat je daar in '96 een van de dikste feesten aller tijden hebt gehad!
Waarom lopen al die 'kut mogolen' heel de bende te verzieken We zijn er toch om een feesie te bouwen en niet om een of andere reden je ''GELOOF'' te uiten?
 
Waarom lopen al die 'kut mogolen' heel de bende te verzieken We zijn er toch om een feesie te bouwen en niet om een of andere reden je ''GELOOF'' te uiten?

Dat begrijp jij, dat begrijp ik, dat begrijpt een grote groep andere partypeople ook... Maar blijkbaar begrijpt een bepaald percentage simpele debielen dat niet!
laatste aanpassing
jammer toch?
 
Innercity 2003
'smiddags te horen krijgen dat je oma kritiek in het ziekenhuis ligt toch gaan te erg uit me naad en ruzie met me meisie geen leuk feest...oja en kut muziek!!
2e 4-Elements. :(

Technozaal werd de Hardhouse zaal. Nu was de Techno area in 1 zaal met de Club area. Alleen gescheiden door een dik zwart gordijn.
Toen viel het geluid ook nog de hele tijd uit....