Partyflock

Forumonderwerp · 682533
2662x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen vrijdag was ik jarig :d
Een "beste" vriendin was mijn verjaardag vergeten,
is dat dan een vriendin of beste vriendin?

mijn mening is dat echte vrienden dat niet vergeten....

Vrienden horen tijd voor elkaar te maken, in rustige en drukke tijden.

Waarschuw beheerder
donateur
2TAZzZ ik heb dat ook, zijn het nou kennissen of vrienden, okey, kan gebeuren dat je een verjaardag vergeet, maar beste vrienden???

Waarschuw beheerder
wat is een verjaardag nou, vriendschap is samen lol hebben, alles kunnen vertellen, vertrouwen, alles voor elkaar over hebben enz... maar een verjaardag heeft niks met vriendschap te maken, gaat om het gevoel wat je voor diegene over hebt niks meer niks meer minder dacht ik zo

verbeter me als ik fout zit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jij zit inderdaad fout. Als iemand het niet voor je over hebt, dan zit de vriendschap niet goed, dussssss.

Waarschuw beheerder
dan heb k het niet over een stomme verjaardag!

en als je je hier druk om gaat maken, heb je volgens mij alleen je zelf mee!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het niet over een verjaardag hebt, wat doe je hier dan, staat onder verjaardag vergeten :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het niet over een verjaardag hebt, wat doe je hier dan, staat onder verjaardag vergeten :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Vriendschap met vrouwen is gewoon gecompliceerd....
Zeg ik, met alleen maar vrouwen als "beste vrienden" :)

Waarschuw beheerder
ik ga er gewoon op in, daar is dit forum toch voor? en met iets over hebben voor je vrienden heb ik niet over dat je op verjaardag moet! zijn wel belangrijkere dingen die vriendschap maakt!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
aah tja kan een keertje gebeuren, laat het haar goed maken op speciale manier.. heb je evengoed nog een leuk 2e feestje :9

Waarschuw beheerder
donateur
Zal ik doen, ik wacht op haar speciale goedmakertje :d
Waarschuw beheerder
ach dat heb ik voorig jaar meegemaakt ,alleen je moet je eigen er niet te druk over maken ;)

dat deed ik dus ook ..is niet goed :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ga het proberen me niet meer druk te maken, ze wilt met me omgaan of niet, meer kan ik niet doen. Heb leuke tijden mee gemaakt...

Waarschuw beheerder
donateur
mja 't gaat niet altijd ff lekker hé
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik moet zegguh ben zelf ook zo.n persoon...veel te druk altijd doe 100 en 1 dingen te gelijk en dan Bam!!:s vergeet ik weer iets...soms dan ook een verjaardag..:(

Maar niet van me beste maatjes..:p

Maar ze deed vast niet expres!;)

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk doet ze het niet expres, maar toch, het blijft een kwestie van hoe geintresseerd je in iemand bent, want ik vergeet echt geen verjaardag van me beste maatjes :no: Heb ook een geheugen als een zeef, daarom schrijf ik altijd de verjaardagen in mijn agenda :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ze zal het inderdaad vast niet expres gedaan hebben.
Zoiets kan gewoon gebeuren.
Heb ik ook vaak, week van te voren denk je er nog aan, dag van te voren ook nog, en uitgerekend op die dag gebeurd er iets waardoor je die verjaardag ff vergeet
Waarschuw beheerder
donateur
ach wat stelt een verjaardag nou helemaal voor? ik was laatst ook de verjaardag van een goeie vriend van me vergeten:bloos:, later weer goed gemaakt (hoop ik) door ff flink wat te gaan zuipen, op mijn kosten :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben weleens de verjaardag van mijn pa vergeten en die van mijn broer en van vriendinnen. :O
Slecht he, maar jah, zelf vier ik mijn verjaardag ook nooit dus dat zit niet in mijn systeem. Niemand behalve de fam. weet ooit dat ik jarig ben.
Waarschuw beheerder
Bij mij is ook wel eens iemand het vergeten, ik ben ook al een paar keer een verjaardag 'vergeten'
Kan altijd gebeuren!!

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vrienden zijn net als familie, heb namelijk geen familie, mijn vrienden weten dat ik waarde aan mijn verjaardag hecht. Blijf bij mij mening, echte vrienden vergeten je verjaardag niet.

Waarschuw beheerder
donateur
2 HakkeWijfie, iemand is lijkt me geen beste vriendin.

Waarschuw beheerder
Ik ben ook bijna verjaardag vergeten van een vriendin. en ze is echt wel een beste vriendin. gewoon dom dat ik er niet aan heb gedacht. Maar moet ik dan via een verjaardag bewijzen dat ik haar graag mag. Ik vind verjaardagen namelijk niet zo belangrijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Niet iedereen is zo, vind het namelijk wel belangrijk, ik vergeet ook nooit een verjaardag. Als je een echte hechte vriendschap met elkaar hebt, zoals echte vrienden dat hebben, vergeet je dat niet. Dat is en blijft me mening.

Waarschuw beheerder
Jammer dat jij dat op die manier denkt te weten, was niet best als iedereen zo dacht.
Waarschuw beheerder
wel lullig, maar ik kan er niets over zeggen ben zelf ook een keer de verjaardag van me vriendin vergeten.. :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
2Partychickie vraag me dan af of je wel echte vrienden dan hebt.

Waarschuw beheerder
haha lol, dus je weet het antwoord al, je vriendin die het vergeten is, is geen vriendin dus van je, zeg je nu zelf!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja daar gaat de forum ook over :gaap:

Waarschuw beheerder
nou vertel mij eens waarom ik geen echte vrienden heb? Ik dacht dat dat jou probleem was?

Ik zeg alleen dat het een beetje onzinnig is om van zo'n verjaardag een heel groot punt te maken. Een verjaardag vind ik namelijkniet zo belangrijk, dat heeft niks temaken met mijn vriendschap met die persoon. Ik vind het eerder sneu dat je iemand daarop afrekend. Kan altijd gebeuren.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat je iemand verjaardag niet belangrijk vind, het heeft met intresse te maken.... :gaap: dat je er voor iemand bent, in leuke en mindere tijden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
IkDat zeg ik net, dat die interesse moet afhangen van een verjaardag. Ik vergeet bijna me eigen verjaardag nog.

Er voor iemand zijn in leuke en mindere tijden is heel wat anders.

Ik heb het wel eens druk dan vergeet je dat nou eenmaal eerder.Om dan afgeschildert te worden als een slechte vriendin.

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen gaat anders met elkaar om, normen en waarden....

Het is niet alleen die verjaardag, denk dat dit de druppel is geweest.

Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand je laat zitten met vakanties, feesten en geen tijd meer voor je vrij maken........de verjaardag heeft me aan het denken gezet.

Waarschuw beheerder
donateur
En als ik niet eens een sorry krijg, dan ben je inderdaad een slechte vriendin en dan kom je niet meteen dat ik begrip moet op brengen.....waarom? voor iemand anders zijn/haar fout?

Waarschuw beheerder
Afgelopen vrijdag was ik jarig
Een "beste" vriendin was mijn verjaardag vergeten,
is dat dan een vriendin of beste vriendin?

dit is jou vraag!

neee dus je zegt het toch zelf en wie zijn wij om daar over te beslissen, ieder persoon heeft andere waarde en normen!

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk als je iets vergeet dan kan dat, maar als je niet eens de moeite neemt om het uit te leggen, persoonlijk......hmmm maar dan per sms :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Sukkel, ik heb toch al een mening van je gehad en heb je verder niks meer gevraagd, thanxxx voor de stomme reactie :flower:

Waarschuw beheerder
nee idd dat is fout!

Waarschuw beheerder
Ik zeg al weken van tevoren dat ik jarig ben binnenkort en dat ik graag heel veel kadootjes wil (ben ik gek op :p)

Waarschuw beheerder
!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als iemand je laat zitten met vakanties, feesten en geen tijd meer voor je vrij maken........de verjaardag heeft me aan het denken gezet.

En als ik niet eens een sorry krijg, dan ben je inderdaad een slechte vriendin en dan kom je niet meteen dat ik begrip moet op brengen.....waarom? voor iemand anders zijn/haar fout?

-----------------------

Kijk en dat vind ik heel wat anders....

Waarschuw beheerder
donateur
2Partychickie Sorry dat we elkaar verkeerd begrepen.... :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
2 Tita tovernaar en ik hoop dat je jezelf lekker wegtovert....

Je weet niet eens wat depri is, anders zou je dat iemand niet toe wensen.

Heb je weg getoverd :p zie je lekker niet meer

Waarschuw beheerder
Haha dat zit wel goed ;) :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig :d :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Tis gelukkig allemaal weer goed gekomen :d