Partyflock

Forumonderwerp · 682504
2655x bekeken
Waarschuw beheerder
wat is het verschil en probeer het te laten zien.

dank u.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja en dan staat er daar weer een die weigert weg te gaan en dan??:)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
En dan moeten die pogo gasten maar opflikkeren:)
Waarschuw beheerder
Gewoon kisten op feesten verbieden :yes: jammer voor degene die niet aan pogo doen maar daar los je dat :bah: pogo wel mee op denk ik :)

Artiest Hammer
Waarschuw beheerder
what the fuck is pogo?

Waarschuw beheerder
Kom maar bij me op les, volgende feestje k?
Waarschuw beheerder
donateur
Kom op zeg, zelfs ik kan nog hakken.
Waarschuw beheerder
maar als wij in onze hardcorescene waar wij voor staan elkaar nu opeens moeten gaan kleineren omdat iemand hakt, stampt of pogoed bedankt allemaal voor de KUTSFEER die jullie dan creeeren om elkaar te gaan lopen zieken omdat iemand niet danst zoals jij.

:respect:

Dat er toch nog iemand in zo'n hopeloze discussie die al tig keer is gevoerd, nog wat nuttigs kan zeggen! (y)

Sascha SC ©
als je kan hakken hak je,en anders sta je maar stil

Ach ja, stil staan schijnt ook heel stoer te zijn ;)

Waarschuw beheerder
what the fuck is pogo?

Pogo is als een paar mensen in het wilde weg gaan beuken, in de letterlijke zin van het woord. Dus zichzelf keihard tegen andere mensen aangooien.

Waarschuw beheerder
zwaar irritant dus

Waarschuw beheerder
stampen is voor mietjes :jaja:
Hakken is en blijft een gevoel :$
Waarschuw beheerder
hardcore moet toch blijve????

nou laten we het dan ook op Hakkuh houden..
alleen de echte gabber hakken nog, de nieuwe generatie heeft het alleen maar over STAMPEN, moeten ze maar zelf weten!!!!

Waarschuw beheerder
:jaja:

Stampen is gay :jaja:

Waarschuw beheerder
Hammer: zeker irritant

Stampen is super! Maar wel op hardstyle, niet op hardcore.

Waarschuw beheerder
hakken (Y) stampen(Y) pogoen :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
hakken doek ook al vanaf het begin. en stampuh de laatste 2/3 jaar. maar op ouwe hits blijfk zeker hakkuh, der is niks boven lekker weer die ouwe tijd herbeleven

Waarschuw beheerder
Uuh als je daar al over na gaat denken als je op een feest bent is de muziek vast niet erg boeiend...:S
Waarschuw beheerder
De oude hardcore hoor je op de hakken.
Maar de hardcore styl is veranderd,
de Bass is veranderd in toon en het ritme
(soms ook wel onregelmaatig)
het gaat meer richting de Darkcore styl.
Dus nu is het tijd voor te STAMPUHH.
En Stampen is een lompen dans,lijkt een beetje op de klompendans.
Daarbij pas het pogo-en er ook bij,
bij de lompen ongeconteroleerdeklompendans.

Mijn mening: Stampuhh voor de Hardcore/Darkcore van nu.
Hakken is voor oldschool.
Waarschuw beheerder
maar ik ken ook goed hakken,en soms ook gabberen
Waarschuw beheerder
lekker boeiend wat iedereen doet.. je gaat toch om te feesten! laat iedereen dan lekker doen wat ie zelf wil
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja, stil staan schijnt ook heel stoer te zijn ;)
Je brengt me op een idee lin !!
Volgende feestje gaan we gewoon de hele avond stil staan (y) ;)
Waarschuw beheerder
Nou mensen ik heb mijn best weer gedaan.
Maar er blijven dus mensen (hersenlozen) die beweren dat de pogo gasten moeten opflikkeren, of de stamp mensen moeten opflikkeren, dat zijn dus de mensen die ruzie veroorzaken op feesten , de mensen die zeggen dat anderen moeten opflikkeren die moeten we weren op feesten.
Dat zijn dus degene die t verneuken voor ons en geen respect kunnen opbrengen voor ons.
Mensen ga dan ajb. lekker naar een trance feestje als niet tegen pogo, stampen of hakken kunt maar ga niet onze verbroedering in de hardcorescene in de weg staan.
Het spijt mij verder te moeten oordelen over mensen, maar t lijkt mij toch duidelijk wie er hier de boel verstierd en wie er gaan om te feesten.
Voor de feestgangers see at terrormachine en voor de verneukers blijf ajb. uit mijn buurt, ik hou niet van mensen die onze feestjes willen verneuken en die zich voordoen als mensen die bij verbroedering horen terwijl ze zelf met hun ellebogen lopen te werken.
Waarschuw beheerder
Maar mensen keep the BASS alive.
we willen allemaal blijven hakken, stampen en/of
pogoen toch??????
Ik wel in ieder geval en blijf feesten tot ik er bij neerval en zelfs dan moeten ze me nog maar zien weg te krijgen....:D
Waarschuw beheerder
Als iedereen los gaat, is het toch goed!!
Maakt het nou uit, hoe?

:bounce:

Waarschuw beheerder
hakkuh op nieuwe hardcore vint ik het vetste, en niet van dat lompe ge-omhoog doenerij van benen met kisten eraan

Waarschuw beheerder
maar als diegene dat dan weer leuker vinden moeten zij dat weten, maar niet andere dansers storen of ruimte van hen innemen. Ik vind dat iemand die staat te hakkuh dus hiërarchisch hoger staat dan een stamper als het gaat om het krijgen van ruimte op de dancefloor

Waarschuw beheerder
Stampuh doe ik altijd als ik boos ben:P
en hakkuh bij een feest:D
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:2Sannie, feesten daar gaat t om. Ik heb op dit topic de meest onzinnige shit gehoord over hoe je wel en niet moet dansen. Het gaat er niet om hoe je danst maar dat je danst, op de meeste feesten staat toch wel het grootste deel stil en ik weet zeker dat die mensen hier de grootste bek hebben :@
Waarschuw beheerder
kees moet je denk ik wel gelijk geven ja,
een helboel mensen staan stil (helaas) en die hebben meestal de grootste bek ja.... :jaja:
zoals ik zei keep the BASS alive voor de mensen die wel dansen
Waarschuw beheerder
Maar er blijven dus mensen (hersenlozen) die beweren dat de pogo gasten moeten opflikkeren, of de stamp mensen moeten opflikkeren, dat zijn dus de mensen die ruzie veroorzaken op feesten , de mensen die zeggen dat anderen moeten opflikkeren die moeten we weren op feesten.

Wijze woorden nortcore hooligan.

Stampgevaar allen mietjes NU van de dansvloer
(zo niet dan pogo-en we die mietjes er wel van af)
het is tijd voor de echte mannan STAMPUHH
Waarschuw beheerder
Stampgevaar, pogo action maar ook hakkuh hoort daarbij variabel leven is een mooi leven.
En verandering van spijs doet eten zegt men toch dus doe t allemaal en je blijft er jong en strak uitzien owh dat doen we meestal al he er strak uitzien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
WHAAAAAA HAKKE=IS KIKKKKKK GVD
en dat poogooo fuking kut shit motte se verbiede!
Waarschuw beheerder
:jaja:

Hakkuh :[ :jaja:.... als je wil stampen ga je maar naar een haardstijl feest en om te pogo'en zoek je maar een hardroch/deathmetal feest op.

Waarschuw beheerder
Pogo :Bah: :bah: :Bah:
Stampen :[ :bah:
Hakkuh (L)(L)(L)

Lekkol kortzichtig en idd :Respect: Medicman :respect:

Waarschuw beheerder
k kan het allebij maja pogo das voor kleuters...

STELLETJE POGO-KLEUTERS :[

Waarschuw beheerder
ojah zagen kan ik ook nog O:)

toet toet boing boing hakke en zage :$
Waarschuw beheerder
donateur
sannie :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes:HAKKUH:yes: Stampen:no:
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon doen waar je zin in heb..

wat maakt jou het uit wat de andere mensen van je denken..
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Waarschuw beheerder
nuhhh geef mij maar een potje lekker hakkuh Hardcore Uber Alles!!!

en tweety
Wat voor feestje's ga je dan????????
want je ziet het zowat overal nog

+PHB+STAMPTERRORIST:KING-OF-POGO SUPER WAZI!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
who cares? als je maar uit je plaat gaat:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Precies, als je maar lol hebt. Gewoon lekker los gaan of je nou wil stampen, hakken of iets anders zolang je er niemand mee lastig valt :D
Waarschuw beheerder
Met pogo val je andere mensen lastig :@

Waarschuw beheerder
ja, en dat is kut, jammer genoeg kan het die mensen blijkbaar niks schelen dat ze mensen die er geen zin in hebben bij betrekken :no:

Waarschuw beheerder
Nou mensen ik heb mijn best weer gedaan.
Dat zijn dus degene die t verneuken voor ons en geen respect kunnen opbrengen voor ons.
Mensen ga dan ajb. lekker naar een trance feestje als niet tegen pogo, stampen of hakken kunt maar ga niet onze verbroedering in de hardcorescene in de weg staan.

Je snapt het ook echt niet ook he? Het grote probleem met pogo is dat je anderen ermee lastig valt, en dat kan erg irritant zijn, als je lekker aant dansen bent en ineens knalt er vool zo'n mongool tegen je waardoor je bijna neergaat. En nee, ik ga niet naar een trancefeest als ik niet tegen pogo ken, ga jij maar naar een rock feest als je wilt pogoen.
Waarschuw beheerder
Ik snap je standpunt hoor nordcore maar je opmerking:

dat zijn dus de mensen die ruzie veroorzaken op feesten, de mensen die zeggen dat anderen moeten opflikkeren die moeten we weren op feesten.

Dus als ik nu zeg dat al die rascistische zwijnen op kunnen rotten moet ik en zo nog meer party-minded people optiefen en wij zijn dan de mensen die ruzie veroorzaken... :S

We willen ze weg hebben omdat zij de figuren zijn die ruzie veroorzaken!

En de reden dat mensen het pogo-en weg van de feesten willen hebben is omdat het vaak agressie opwekt...dat komt de sfeer niet ten goede...

Ik krijg vaak een elleboog in mijn gezicht of een blauwe teen of whatever omdat er zo graag een paar debielen willen zijn die het stoer vinden tegen andere mensen op te beuken... :(

Dat gezeur over hakken, stampen, spacen, huppelen of whatever snap ik ook niet helemaal...
Mensen die stampen hoeven helemaal niet op te rotten ...zolang ze geen agressie e.d. uitdragen wat is er dan mis?
Wat het pogo-en dus wel uitdraagt/oproept en daarom wil ik dat niet op een feest...
Waarschuw beheerder
mesen, wat een topic!!

stampen hakken pogo?

LEEF!!:bounce:
Waarschuw beheerder
wat kunnen mensen zich druk maken om hoe andere mensen dansen... ach ja...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja hoor nog zo een wat ist verschil tussen staan of zitten hahahah wat een vraag