3181x bekeken
Rot op!!! MEEN JE NIET!!! Hallo!!! Hans Teeuwen 4 EVER...Man die gast is geniaal. En hij heeft ook zeer leuke stukjes gedaan samen met Theo Maassen die ook erg oke is. Maar ja wat wil je, ze komen wel uit mijn stadje he: Eindhovuh!!!!

Weet je wel helemaal te gek zijn?!?! Nou, zal ik t zeggen?!! Of zeg je van...dat wil ik niet weten..?...
MANNEN...jahaaa...!!!
Weet je wel helemaal te gek zijn?!?! Nou, zal ik t zeggen?!! Of zeg je van...dat wil ik niet weten..?...
MANNEN...jahaaa...!!!
Wanneer ik totaal geen zin heb aan sores aan mijn kop en geen zin heb om na te hoeven denken, zet ik lekker een CD'tje van Hanske Teeuwen op! Niet nadenken, gewoon ouwehoeren, dat is wat hij doet! En ik vraag me ook iedere keer weer af: Hoe komt hij erop?
Dat hij naar de bereden politie (het gezag te paard) wil gaan kijken en zich afvraagt waarom ze geen rooster hebben, want hij loopt ze altijd mis.....
Of dat hij alles schilt met een samouraizwaard, zoals zout!
En dan Circus Baf, met als hoogtepunt ridder Anton!
Naar mijn mening heerlijke humor!
En tja, Theo Maassen! Over Berry van Aerle, dat hij de enige voetballer was die zijn contributie betaalde! Mooi man!
Dat hij naar de bereden politie (het gezag te paard) wil gaan kijken en zich afvraagt waarom ze geen rooster hebben, want hij loopt ze altijd mis.....
Of dat hij alles schilt met een samouraizwaard, zoals zout!
En dan Circus Baf, met als hoogtepunt ridder Anton!
Naar mijn mening heerlijke humor!
En tja, Theo Maassen! Over Berry van Aerle, dat hij de enige voetballer was die zijn contributie betaalde! Mooi man!
Hans Teeuwen is oke. Maar Najib Amhalli is beter!
laatste aanpassing
is goed te doen..
donateur
Hans Teeuwen is ook kut!
Hier zie ik alweer Hans Teeuwen met Theo Maassen vergeleken worden 
Hans Teeuwen is uniek, niet te vergelijken met welke cabaratier dan ook
Als je Theo met iemand wilt vergelijken, doe dat dan met Guzman of Rob Urgert ofzo, maar niet met Teeuwen
Teeuwen is uniek, en goed als je 't mij vraagt! Het begint wel vaak hetzelfde te worden, maar dat krijg je nu eenmaal als je cabaret in zijn stijl wilt maken. De rest (Myjer, Maassen, Guzman, A&S, Amhali, Visscher enz) zijn ook goed, maar onderling allemaal niet te vergelijken!
Hans Teeuwen is uniek, niet te vergelijken met welke cabaratier dan ook
Als je Theo met iemand wilt vergelijken, doe dat dan met Guzman of Rob Urgert ofzo, maar niet met Teeuwen
Teeuwen is uniek, en goed als je 't mij vraagt! Het begint wel vaak hetzelfde te worden, maar dat krijg je nu eenmaal als je cabaret in zijn stijl wilt maken. De rest (Myjer, Maassen, Guzman, A&S, Amhali, Visscher enz) zijn ook goed, maar onderling allemaal niet te vergelijken!