324x bekeken
Portugal-Nederland
Je zit nederland wel af te zeiken, maar zelf kan je het misschien niet eens. Als je zo zit te zeiken ga dan maar lekker naar de buren, die germans, verrader
Ik vind dat dus een reactie dat je zegt jezus, slaat nerges op. Ik geef Noisescratcher gelijk. Welke wedstrijd heeft Nederland goed voetbal laten zien, na Schotland thuis??
Het voetbalseizoen is afgelopen, er zijn geen leuke programma's op TV en over feesten is ook wel elke discussie gevoerd.....
....en dus komen alle door de media en de commercie van onder hun steen vandaan getrokken nep-supporters ineens wel even vertellen hoe voetbal gespeeld dient te worden.
Dit zegt genoeg.
*knip*
....en dus komen alle door de media en de commercie van onder hun steen vandaan getrokken nep-supporters ineens wel even vertellen hoe voetbal gespeeld dient te worden.
Nederland - Italië
Doet Italië überhaupt wel mee?????
Doet Italië überhaupt wel mee?????
Dit zegt genoeg.
*knip*
laatste aanpassing
idd,..
Revengeeeeeee!
Maarja.. NL had van zichzelf verloren: 2 penalties in de wedstrijd, hele wedstrijd op de helft van Italië gespeeld, een uur tegen 10 man gespeeld, en daarna 3 penalties missen..
Revengeeeeeee!
Maarja.. NL had van zichzelf verloren: 2 penalties in de wedstrijd, hele wedstrijd op de helft van Italië gespeeld, een uur tegen 10 man gespeeld, en daarna 3 penalties missen..
Dat kan alleen de halve finale worden.. 
Stiekem hoop ik dat die Grieken winnen van die Fransen 
Maarja,.. Frankrijk zal wel winnen
Ben alleen benieuwd wie wint vanavond, Engeland of Portugoal! Ronaldo of Rooney
Maarja,.. Frankrijk zal wel winnen
Ben alleen benieuwd wie wint vanavond, Engeland of Portugoal! Ronaldo of Rooney

![[Roy]](/images/user/38535_2602424.jpg)