Voeten zijn ook niet bedoeld om mooi te zijn. Een gewicht wat je in evenwicht houdt. Dat is de functie. Het doet wat het moet doen. En als ze vies zijn dan is de eigenaar gewoon een smeerlap.
uhu.. je moet je voet minimaal 1 keer per dag voeren, een stukje met em lopen, minimaal 8 minuten aand8 per dag en 2x per week inspecteren om "rare dingen"
donateur
vind ze niet eng, maar wel super ranzig ja
(permanent verbannen)
Af en toe moet je gewoon een diepgaand gesprek met je voet aangaan, en zeggen waar het op staat...
En zeggen dat je echt maatregelen neemt als je voet zo lelijk blijft!!!
Maar lewis me voeten sijn niet vies in de sin van SMERIG maar ik vin se vies omdat se eng sijn en eng doen..
Wat doen ze dan? Voor alsnog ben jij de baas en kan jij opdrachten geven.
IK ik vind voeten zo vies........maar ben wel schoon op mijn eigen
in het zwembad loop ik alijd op mijn tenen (bang voor haren of stukjes ondefigneerbaar iets) en als ik dan etenga halen en iemand gaan met zijn teen langs de mijne aaaaahhhh dan krijg ik overal rillingen
laatste aanpassing
Jaa maar sie bij baby's bijvoorbeeld dan gaan die tenen so heen en weer en dan die grote teen naar boven hahah weetje wat bedoel, ik ik vin et gewoon een stel mislukte handen!? whahahaha
Wahahaahaha ja maar sie handen sijn handig en die sijn niet eng en voeten hahaa naja ik ken er nog steeds nie bij bij die mislukte dingen, uitvinding van niks