Partyflock

Forumonderwerp · 681478
946x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
De bekerwinnaar trok gisteravond massaal de Utrechtse binnenstad in. Zonder Karim Touzani, hij was tegen elven al thuis. 'Jammer dat Twente niet gewonnen heeft.'

BALEN. In de Kuip liep hij gisteravond nog wel in clubkostuum van FC Utrecht rond. Zonder stropdas, die had hij losjes in de hand. Touzani(23) was gisteren supporter van FC Twente, zijn nieuwe club. 'Als Twente had gescoord, had ik in m'n hart gejuicht. Dan waren we volgend seizoen Europa in gegaan.' Utrecht had met hem doorgewild, maar ze kwamen niet tot een akkoord. Met FC Twente was hij er snel uit. 'En dan vinden ze hier niet leuk, sinds ik in Enschede heb getekend, fluiten de supporters me uit. Ook toen ik vandaag de medaille in ontvangst nam, barstte er een fluitconcert los.' De gewonnen Amstel Cup kon hem gestolen worden. 'Je denkt toch niet dat ik die cup pak en richting Utrecht-supporters houd? Ik heb bij de treffer van Van den Bergh ook echt niet gejuicht, ben je gek!' Voorlopig geen vakantie voor Touzani, hij traint gewoon door. 'Want bij FC Twente wil ik topfit aan de start verschijnen.'

Bron: Tubantia
Waarschuw beheerder
donateur
Ga nou niet Touzani met Mols of een Kuijt vergelijken.. Want die hebben meer betekend voor de FC als Touzani.
Waarschuw beheerder
Nu niet meer...

Nee gaat op de manier waarop iemand weggaat..
En wat hij nu allemaal in de krant roept slaat nergens op..

Een Kuijt Mols en Bosschaart gaan erop vooruit en dat gun ik die jongens wel..
En als Touzani een beetjuh normaal had gedaan hak het em niet kwalijk genomen..
Waarschuw beheerder
touzani is naar mijn mening terecht uit gefloten als je al voor de finale zegt blij te zijn om voor een grote club als twente te gaan spelen rot dan maar op eerst lekker op onze kosten revalideren en dan naar die rukkers gaan!
en utreg is groter dan twente want die hebben de laatste jaren niet 3 keer de finale gehaald waarvan 2 keer winnnen en 3 keer europees dus welke club is nu groter op basis van de resultaten.
karim van mij mag je nu alle 2 je benen breken vuile bloedhond!

Waarschuw beheerder
Uhmm jah, oke hij moest mischien blij zijn met die beker, oke hij speelde niet en voelt zich mischien al wel tukker. Maar ik snap hem best, hij wil graag europees spelen. Dit heeft hij nu komend seizoen niet. en zijn oude club wel. Wie zijn jullie om hem daarom te veroordelen. En agh die fluitconcert daar in utreg.. dat stelt niet veel voor op de anus en bunnik(koffie) side.
Waarschijnlijk is dan gewoon onze aanval aan de bal en valt er niet veel te fluiten. Ik hoop dat pothuizen nog wel afwerkt met die vd haar.
Waarschuw beheerder
donateur
Jochie, ga jij maar weer verder met de trein en je blikjes bier.. Kom je uberhaubt wel 'es in een stadion of niet?? StakkerBart.

anus en bunnik(koffie) side

Die is leuk, die kon ik nog niet.. Schrijf em ff op ja?

:gaap:
Waarschuw beheerder
welke aanval je bedoelt toch niet die nkutfo die geen bal goed geraakt heeft in de finale

Waarschuw beheerder
of ik in een stadion kom ? Vaak jah. En ik heb ook maar gezien dat dat stadion van utreg jah wat moet ut voorstellen :S vaaag kaal niet af,
we mochten wel onder een leuk tunnetje door en bij het hek hadden ze wel jah wel lint geplaatst zodat we er niet langs konden natuurlijk. En met een paar trieste lui aan de zij kant en op de anus en bunnik side die zingen Twente NSB maar dat ze zelf niet eens weten dat de NSB in utregt is opgericht. Erg triest dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat 't stadion kaal is, is doordat het nog niet af is nee.. Ach ja.. Ik zou zeggen, kruip nog lekker achter je monitor en hang de stoere en o zo coole tukker uit..

Ik ben weg.

Waarschuw beheerder
jah ik ook

de groeten he neukmeester ahahhahahaha

Waarschuw beheerder
down

Waarschuw beheerder
left

Waarschuw beheerder
medium RIGHT&
break !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
everybody clap your hands
Waarschuw beheerder
Touzani is van grote waarde geweest voor onze FC, maar hij is erg ondankbaar.
Misschien is zijn doel om voor zjn 30e binnen te zijn, en schat hij zichzelf iets te hoog in.
Voor mij is het een tegenstander, niets meer, niets minder, meer is hij namelijk niet waard, hij past in het rijtje, Scot Booth.
Waarschuw beheerder
vind die waarde van touzani wel meevallen groote. goede voetballer dat wel hoor.

1999/00 FC Utrecht 8 1 Eredivisie
2000/01 FC Utrecht 27 0 Eredivisie
2001/02 FC Utrecht 17 0 Eredivisie
2002/03 FC Utrecht 12 0 Eredivisie
2003/04 FC Utrecht 5 0 Eredivisie

70 wedstrijden in 5 jaar is niet echt veel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hoop dat tie vele aanstekers op ze kop krijg

Waarschuw beheerder
koekwâhz :D
Waarschuw beheerder
wat is er allemaal met touzani aan de hand ???

Waarschuw beheerder
Die gore tering klootzak heeft mijn oogappel de vernieling in getrapt. Hoe komt Martijn nu ooit op tijd weer fit om zich weer helemaal opnieuw in de kijker te spelen bij de groten..? :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe touzani kan helemaal niets
Waarschuw beheerder
Touzani: lekkere wedstrijd gisteren met de Marrokaanse bondscoach op de tribune :jaja:

:-p
Waarschuw beheerder
Danielito 12 december 2004 00:05
Die gore tering klootzak heeft mijn oogappel de vernieling in getrapt. Hoe komt Martijn nu ooit op tijd weer fit om zich weer helemaal opnieuw in de kijker te spelen bij de groten..?

:[ :[ IDD :[ :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker belangrijk
Waarschuw beheerder
2 eigen goals , een bal simpel verspeeld die een goal opleverde (dus voor 3 tegengoals verantwoordelijk), Meerdink ze'n enkelbanden gescheurd en de Marokaanse bondscoach op tribune....
Ik denk dat ie binnekort wordt uitgenodigd om een interlandje te spelen :):):)
Waarschuw beheerder
ja door van basten zeker

Waarschuw beheerder
en de Marokaanse bondscoach op tribune....
Ik denk dat ie binnekort wordt uitgenodigd om een interlandje te spelen :) :) :)

ja door van basten zeker

Lezen is ook een vak he!