9422x bekeken
Goh jij was erbij? Vertel dan!
was gij bij mijn ongeluk dan? heb dan niet meteen zon grote bek joh!
Gas afnemen voor iemand die tijdens een vrachtwagen inhalen ACHTER mij BUMPERKLEEFT.Na de vrachtwagen ingehaald te hebben ik weer RECHTS ging rijden en hij ACHTER mij langs OVER de vluchtstrook (terwijl die VRIJ BAAN had) mij afsnijdt? Nee gas bijgeven doe je dan niet!
Jij rijd je nog wel een keer kapot, dat hoef ik je niet eens toe te wensen MONGOOL!! (noem je jezelf ook haha)
Of je bent zometeen wat lichter (in geld) of wat dacht je als je iemand DOOD rijdt.....?? Jij bent zo domlaatste aanpassing 26 augustus 2006 14:12
ow dan zag je het aankomen jah! maar was je jah te achterlijk geboren om er iets op te doen jah...
ow dan zag je het aankomen jah! maar was je jah te achterlijk geboren om er iets op te doen jah...
Jij bent zo triest!!
Jij met jouw rijstijl en jouw gedachten die je hier duidelijk uit, jouw tijd komt nog wel
Gelukkig dat de politie en justitie zulke ettertjes als jou graag hard aanpakt
CRX?
Had mijn ex (15 jaar geleden) ook. Hij was toen 20jr en die had zijn CRX toen met een tussenpersoon verzekerd, wel een beetje duurder, maar goed hij was verzekerd.
haha was mn vorige auto, zat toen op een 120 euri per maand, excl. wegenbelasting en benzine...
Nee ik rij nu n Clio 1.8 16v
scheppe
zon
jeachterlijke
neme
neit
gij
zon
jah
Volgens mij heeft iemand hier de basisschool niet afgemaakt...
gordel,
knipperlicht niet voeren,
mistlampen aan bij helder weer,
te langs links rijden,
blauwe verlichting op me wage,
over verdrijvingvlak rijden (130 euri GVD)
etcetera..
en dan heb ik het nog niet eens gehad over de snelheids overtredingen: 110 door de bebouwde kom...oefff die was minder!
tering verkeerspolitie
knipperlicht niet voeren,
mistlampen aan bij helder weer,
te langs links rijden,
blauwe verlichting op me wage,
over verdrijvingvlak rijden (130 euri GVD)
etcetera..
en dan heb ik het nog niet eens gehad over de snelheids overtredingen: 110 door de bebouwde kom...oefff die was minder!
tering verkeerspolitie
wat betaal je nu dan?
79 euro per maand + wegenbelasting van een 35 euro per maand, en dan nog maar over de benzine te zwijgen
Ik heb wel een WA dekking & een passagiersinzittenden dekking
donateur
te hard.. 2x geflitst voor snelheid...
1x 60 met maximumsnelheid 50 en 1x 95 met maximumsnelheid 80
af en toe maak ik me nog wel es schuldig aan rechts inhalen, maar nog nooit voor beboet.
en 1x eigenlijk teveel gedronken om te rijden
ook al was het een klein stukkie, achteraf gezien had ik het niet moeten doen
1x 60 met maximumsnelheid 50 en 1x 95 met maximumsnelheid 80
af en toe maak ik me nog wel es schuldig aan rechts inhalen, maar nog nooit voor beboet.
en 1x eigenlijk teveel gedronken om te rijden
ook al was het een klein stukkie, achteraf gezien had ik het niet moeten doen
dat is aardig wat danis het dubble wat ik betaal
jij zal denk ik ook wat meer schadevrije jaren hebben dan ik
zulke mensen verdienen echt een kogel
in mijn situatie was jij er niet bij en je weet dus ook niet waar het gebeurd is, op een plek waar je dus absoluut niet zou zeggen dat je in de bebouwde kom rijdt.. tis natuurlijk niet te verdedigen, maar die kogel ontloop ik door ervan geleerd te hebben, die bekeuring was 4 jaar geleden ook gelijk de laatste voor te hard rijden, klop klop..
op een plek waar je dus absoluut niet zou zeggen dat je in de bebouwde kom rijdt..
t is niet voor niets bebouwde kom..
maar die kogel ontloop ik door ervan geleerd te hebben, die bekeuring was 4 jaar geleden ook gelijk de laatste voor te hard rijden, klop klop..
tot je wel gepakt word kan je gelijk de eerste jaren niet afrijden
Niet waar.
Mijn broertje werd ook gepakt voor het rijden zonder rijbewijs.
Haalde 3 maanden later vrolijk zijn rijbewijs.
Wel een boete van €125,- ofzo...
Maarja als je al kan rijden bespaar je dat wel op het aantal lessen.
Hij had 'm met 14 lessen ofzo.
Alleen zo hoort het niet
mijn ergste overtreding en enigste is zonder rijbewijs
laatste aanpassing
Zonder rijbewijs rijden, rechts inhalen, door rood rijden, bumperkleven, Bellen in de auto , vluchtstrook als doorgang gebruiken, geen voorrang verlenen, stoned rijden, dronken rijden (nu nooit meer) , te snel rijden, dat was het wel zo beetje.
Maar ja daarvoor betaal ik toch ook wegenbelasting of niet soms om dit zo nu en dan te doen
Maar ja daarvoor betaal ik toch ook wegenbelasting of niet soms om dit zo nu en dan te doen
mijn ergste overtreding en enigste is zonder rijbewijs.
Voor de rest houdt ik me aan elke verkeersregel.
Als je geen rijbewijs hebt (en je rijdt toch) dan MOET je wel verantwoord rijden, anders ben je geheid het haasje.
Gevaarlijk weggedrag, Was op weg na een club reed iets te hard en dat op natte klinkers, stuurde de bocht te scherp in en de achterkant schoot iets uit, kwam er net politie de hoek om.(toeval) gelijk aan de kant, nog geprobeert uit teleggen, want ik reed in een cooper s en dat stuurt net als een go-cart. maar nee nee, was rond de 150 euro. maar wel aardig blijven tegen mevr de agent.
Zonder rijbewijs rijden, rechts inhalen, door rood rijden, bumperkleven, Bellen in de auto , vluchtstrook als doorgang gebruiken, geen voorrang verlenen, stoned rijden, dronken rijden (nu nooit meer) , te snel rijden, dat was het wel zo beetje.
wat een debiel
Tijdens het bellen met 140 km per uur door roodrijden zonder een gordel, en dan tegen politie zeggen dat hun dan harder hebben gereden om je bij te houden ... en gewoon geeeen bekeuring he
mijn ergste overtreding en enigste is zonder rijbewijs
maar tot nu toe nog steeds niet gepakt
goed bezig,lach me kapot als je een ongeluk veroorzaakt
laatste aanpassing