9429x bekeken
lekker dan
ofniet...
zit je daar op buro...onderhoren...
ze pakke je hard aan hoorz,.,
ben ik blij met zwijgplicht..
Als je maar zorgt dat je genoeg afstand houd.
En altijd ver vooruit kijken in het verkeer.
Dan is er niets aan de hand
Tja dat zegt iedereen natuurlijk, maar je weet van jezelf nooit zeker of je het goed ingeschat hebt
(niet dat ik me altijd netjes aan de snelheid hou
rechts inhalen alleen als er iemand de hele tijd links blijft plakken, en 60 / 90 / 140 zijn nette snelheden (binnen beb. kom / buiten beb. kom / snelweg)
60 / 90 / 140 zijn nette snelheden
precies en is ook niet zo duur nog
donateur
jij nooit dan?
nope... ik rij stevig door maar nooit meer dan 10 km te hard... heeft nml. totaal geen zin...
als je naar Frankrijk rijdt wel maar niet in Nederland...
maar ik bedoel te zeggen dat je weet dat je een overtreding begaat, wees dan ook een vent als je de gevolgen daarvan onder ogen moet zien
nog geen boete's gehad maar ergste overtreding...
geen idee wat de ergste is
170 waar je 100 mag
140 waar je 70 mag
rechts inhalen
maar wel als t kan anders nie
geen idee wat de ergste is
170 waar je 100 mag
140 waar je 70 mag
rechts inhalen
maar wel als t kan anders nie
donateur
2 kilometer heb wel zin hoor
waarom sta ik dan voor een verkeerslicht altijd naast die luitjes die me met 160 inhalen op de snelweg?
dat ongeluk jah, maa rhoe de politie mij aanpakt.,..vind ik niet normaal...
als ik zo lees wat jij voor overtredingen hebt (die overtredingen van 30 km te hard worden geregistreerd) en je veroorzaakt ook nog eens een zwaar ongeval, dan snap ik de politie heel goed... je bent nog maar 18!
ze zouden je rijbewijs gewoon moeten afpakken, en wat mij betreft niet meer terug geven (dit baseer ik dan op wat jij hier neerzet)
laatste aanpassing
2 kilometer heb wel zin hoor
Oh ja?
2 km = 2000 meter
120 km/h = 33,3 meter per seconde
Dus over 2 km doe je ongeveer een minuut
Stel je rijd 220km/h
220 km/h = 61.1 m/s
Dus doe je over die 2 km 32 seconden...
Jeuj! Je hebt maar liefst 30 seconden bespaard op die 2 km!!!! Geweldig!
je bent nog maar 18!
ze zouden je rijbewijs gewoon moeten afpakken, en wat mij betreft niet meer terug geven
word hem waarschijnlijk ook...
ik vat tuurlijk heel geod dat ik fout zat.,..maar de politie kan altijd nog heel normaal tegen me doen,...
donateur
Jeuj! Je hebt maar liefst 30 seconden bespaard op die 2 km!!!! Geweldig
plus dan ga je er vanuit dat je vrij baan hebt... maar aangezien er altijd wel iemand voorkruipt o.i.d. is zelfs 30 seconden nog optimistisch
word hem waarschijnlijk ook...
ik vat tuurlijk heel geod dat ik fout zat.,..maar de politie kan altijd nog heel normaal tegen me doen,...
nou, ik vind van niet... ventjes zoals jij kunnen ze niet hard genoeg aanpakken
Bagger ... Ik zit nu te wachten op een bekeuring of ik moet voorkomen.
Ik reed boven de 70 km/h te hard door de bebouwde kom om half 2 snachts. Ik keek nog in me spiegels en zag niemand, aan het einde van de straat ( van maar 500 meter ) ja hoor een motoragent op de helft van die straat.
De beste man schreef 99 km/h op waardoor ik mijn rijbewijs mocht houden.
De OvJ zal vast wel wat leuks bedenken voor me. Kut spelletje is het ook.
Ik reed boven de 70 km/h te hard door de bebouwde kom om half 2 snachts. Ik keek nog in me spiegels en zag niemand, aan het einde van de straat ( van maar 500 meter ) ja hoor een motoragent op de helft van die straat.
De beste man schreef 99 km/h op waardoor ik mijn rijbewijs mocht houden.
De OvJ zal vast wel wat leuks bedenken voor me. Kut spelletje is het ook.
8 km te hard , bij fucking traject controla (rotterdam spaanse polder) 3 x over in 1 weekend.
En die x dat ik met 230 op de motor 2 politie motoren op de snelweg voorbij reed, stonden achter viaduct, gelukkig stonden ze waarschijnlijk niet te controleren , maar te w88, omdat ze beide hun helm af hadden.
Dus gewoon door gegaan met de zelfde snelheid, anders hebben ze juist meer kans om mij aan te houden.
En die x dat ik met 230 op de motor 2 politie motoren op de snelweg voorbij reed, stonden achter viaduct, gelukkig stonden ze waarschijnlijk niet te controleren , maar te w88, omdat ze beide hun helm af hadden.
Dus gewoon door gegaan met de zelfde snelheid, anders hebben ze juist meer kans om mij aan te houden.
Ik maak niet echt overtredingen, heb nog geen bekeuring gehad dit jaar.
Mocht ik het toch doen, zijn ze niet echt zwaar.
Ik hoop dat je geen andere bij jouw stomme overtreding betrokken hebt, anders hoop ik zo dat het heeeeeel duur wordt voor jou!
Zulke mongolen moeten ze van de weg afhalen die andere in gevaar brengen.
Zo heeft iemand mij een keer in een ongeluk betrokken, bumperkleven, rechts over vluchtstrook inhalen en toen "af"snijden (raakte me) Met 120km/u de vangrails in auto total los, mijn ex en ik whiplash!
Mocht ik het toch doen, zijn ze niet echt zwaar.
en zondag (23-7-06) een zwaar auto ongeluk gehad,
auto totall loss...
te hard gerede...
moet nog hore wat 't me gaat koste, moet voor komen, en word gezien als verdachte...
Ik hoop dat je geen andere bij jouw stomme overtreding betrokken hebt, anders hoop ik zo dat het heeeeeel duur wordt voor jou!
Zo heeft iemand mij een keer in een ongeluk betrokken, bumperkleven, rechts over vluchtstrook inhalen en toen "af"snijden (raakte me) Met 120km/u de vangrails in auto total los, mijn ex en ik whiplash!
Rechts inhalen, regelmatig.
Door rood rijden, regelmatig.
Over de vlucht strook rijden, Soms.
145 rijden inplaats van 120, Altijd.
90 rijden inplaats van 70, Altijd
Ben je daar nu trots op?? Denk eens na!!
Kijk even hierboven wat je daarmee kan veroorzaken! Het heeft hem in ieder geval veel gekost....
Jeetje
, wat een verhalen hier... Ik rij alleen bijna altijd te hard!
T geeft geen zak!!!
Ik hoop dat ze je rijbewijs afpakken en dat je het nooit meer terug krijgt...
: kots :
dat ongeluk jah, maa rhoe de politie mij aanpakt.,..vind ik niet normaal...
T geeft geen zak!!!
Ik hoop dat ze je rijbewijs afpakken en dat je het nooit meer terug krijgt...
Ik kan niet tegen mensen die nét onder de 80 rijden (waar je 80 mag), rij gewoon 85 ofzo
Dat vind ik ook, max 5km te hard, als je dan al een bekeuring krijgt dan zijn ze niet te hoog.
Trouwens te hard rijden scheelt echt niet in tijd, alleen je benzine gaat wat sneller de lucht in.
Dat zag ik wel toen ik een van mijn ritjes naar duitsland eens wat harder reed. Mijn verbruik schoot omhoog, mijn aantal te rijden km omlaag en mijn tijd op mijn navigatie bleef bijna gelijk
ik had er andere velgen met banden onder gepleurd (eerst standaard velg met dop)...
Wat bleek rij ik 10 km zachter op de teller omdat me omtrek minder is geworden en als ik 100 op de teller rijd, rij ik op zown paal langs de weg wat aangeeft hoe snel je gaat 85km/h
kutzooi zuipmeer, gaat minder snel!
Wat bleek rij ik 10 km zachter op de teller omdat me omtrek minder is geworden en als ik 100 op de teller rijd, rij ik op zown paal langs de weg wat aangeeft hoe snel je gaat 85km/h
kutzooi zuipmeer, gaat minder snel!
als ik jouw zie rijden zal ik wel proberen om jouw te scheppe, zon mongool als jij, er ligt wel veel meer achter dit verhaal dan jij met jeachterlijke kop door hebt...
Met 120km/u de vangrails in auto total los, mijn ex en ik whiplash!
áls hij wou invoegen had dan slim genoeg geweest om gas af te neme, en hem voor te laten gaan joh
ik laat me neit voor mongool uitmaken jah
als ik jouw zie rijden zal ik wel proberen om jouw te scheppe, zon mongool als jij, er ligt wel veel meer achter dit verhaal dan jij met jeachterlijke kop door hebt...
Vertel eens jochie, welke kutsmoes heb je om te hard te rijden? De schoonmoeder van de zoon van de bakker lag te bevallen?
ik laat me neit voor mongool uitmaken jah
Je hebt dit:
in je profiel staan...
laatste aanpassing
Goh jij was erbij? Vertel dan!
áls hij wou invoegen had dan slim genoeg geweest om gas af te neme, en hem voor te laten gaan joh
Gas afnemen voor iemand die tijdens een vrachtwagen inhalen ACHTER mij BUMPERKLEEFT.Na de vrachtwagen ingehaald te hebben ik weer RECHTS ging rijden en hij ACHTER mij langs OVER de vluchtstrook (terwijl die VRIJ BAAN had) mij afsnijdt? Nee gas bijgeven doe je dan niet!
Jij rijd je nog wel een keer kapot, dat hoef ik je niet eens toe te wensen MONGOOL!! (noem je jezelf ook haha)
Of je bent zometeen wat lichter (in geld) of wat dacht je als je iemand DOOD rijdt.....?? Jij bent zo dom
laatste aanpassing