9491x bekeken
3x rij ontzegging wegens wiet
5x geflitst/laser/camera auto
1x achterop iemand door braketest (<20cm tekort)
En 1-0 op rotscooters!
Ik heb weleens rechts ingehaald maar alleen als mensen het links snelle baan principe niet snappen. Op de snelweg weleens vluchtstrook wegens inhalende vrachtwagens. En over het algemeen 10 tot 20 kmpu te hard. Als het kan.
Maar, kheb nu een ongeluk met scooter gehad, een achterop buts actie, en 1 keer stoepje door te hoge snelheid. Maar elke keer was ik >>>NUCHTER!<<<
5x geflitst/laser/camera auto
1x achterop iemand door braketest (<20cm tekort)
En 1-0 op rotscooters!
Ik heb weleens rechts ingehaald maar alleen als mensen het links snelle baan principe niet snappen. Op de snelweg weleens vluchtstrook wegens inhalende vrachtwagens. En over het algemeen 10 tot 20 kmpu te hard. Als het kan.
Maar, kheb nu een ongeluk met scooter gehad, een achterop buts actie, en 1 keer stoepje door te hoge snelheid. Maar elke keer was ik >>>NUCHTER!<<<
een politie auto aanrijden staat bij mij toch wel op 1,
hehehe
FF een vraagje, moet de politie je perse klokke met meetapparatuur of mogen ze je ook gewoon achterna rijden en dan op de teller kijken... Ze hebben een maat van me zo gepakt, ze hebben verder geen meting gedaan. Volgens mij mag dat toch helemaal niet? Iemand die hier meer van weet? Ze zeide dat hij 51 km/u te hard reed en hebben toen zn rijbewijs ingenomen. Maar als die auto van ze nou net 2 km/u afwijkt was het mss wel 49 km/u te hard geweest..... 
Ze doen nie anders dan de boel naaien
FF een vraagje, moet de politie je perse klokke met meetapparatuur of mogen ze je ook gewoon achterna rijden en dan op de teller kijken... Ze hebben een maat van me zo gepakt, ze hebben verder geen meting gedaan. Volgens mij mag dat toch helemaal niet? Iemand die hier meer van weet? Ze zeide dat hij 51 km/u te hard reed en hebben toen zn rijbewijs ingenomen. Maar als die auto van ze nou net 2 km/u afwijkt was het mss wel 49 km/u te hard geweest.....
maatje van me werd laatst achtervolgt door een politie auto, ze konden em niet bijhouden in een bocht en hij reed veels te hard, belde de politie 2 weken later op met het bericht dat de snelheidsmeter van de politieauto niet geijkt was
denk dat ie dan flik gematst is want 50 of meer is invordering of hij si geflitst
Ben idd geflitst toen....en het was de eerste keer (en hopelijk de laatste
Reed 140 op een 80km weg. En dan gaat er nog 4 km af wegens meetcorrectie...
doe je netjes met een gemiddelde snelheid van 188km/u
Dank U!! Moest plassen...
laatste aanpassing
Inhalen over doorgetrokkenstreep en verdrijvings vlak
samen 250pleuro
En al heel wat snelheids boetes gehad zeik er verder niet over weet dat ik fout zit
Maar dat ze flitsen voor de veiligheid is gelul want ze flitsen altijd als het rustig is op de weg.
Of bij wegwerkzaamheden waar niet gewerkt word
samen 250pleuro
En al heel wat snelheids boetes gehad zeik er verder niet over weet dat ik fout zit
Maar dat ze flitsen voor de veiligheid is gelul want ze flitsen altijd als het rustig is op de weg.
Of bij wegwerkzaamheden waar niet gewerkt word
bij wegwerkzaamheden waar niet gewerkt word
dat is pas iritand
Jah ik heb ook ooit maximaal 400 meter gereden zo zat als een druif. Maar dat doe ik gewoon nooit meer want ik had zelf goed door hoe kut het allemaal ging. Het was ook eigenlijk niet autorijden maar gewoon nergens tegen aan rijden!
En niet harder als 10kmpu
Kheb gisteren op uitrijstrook voor tankstation inhalende vrachtwagens rechts ingehaald. En vervolgens nog een paar invoegstrook 400 meter verder. 160kmpu, maar zonder gevaarlijke situaties...
En niet harder als 10kmpu
Kheb gisteren op uitrijstrook voor tankstation inhalende vrachtwagens rechts ingehaald. En vervolgens nog een paar invoegstrook 400 meter verder. 160kmpu, maar zonder gevaarlijke situaties...
donateur
Dat word een dure
nou het vage is dat ik niet zeker weet of je er 100 mocht... er stond ineens een "einde-aan-voorgaande-verboden-bord"
donateur
mistlichten aan
als het niet mistig is vind ik dat zo suf
irritante klotelichten...
of vind je dat stoer?
donateur
verassend antwoord moraalridder
pardon? moraalridder
men mij zogenaamd niet had gezien
dan moeten ze dus beter kijken, mensen kijken wel maar zien niets... dat verandert wel of geen verlichting echt niet... net als fietsers die iedereen maar over het hoofd ziet (lees: niet wil zien)
met gewone verlichting ben je ook zichtbaar hoor... heb je die mistlampen niet voor nodig...
en het is ook nog eens irritant, m.n. 's nachts/'s avonds dan he
laatste aanpassing

![[020]Spoetnik[020].](/images/user/77681_2632613.gif)

![:jaja:[G]eral[D]:jaja:](/images/user/157161_2624813.jpg)