1 volger · 7065x bekeken
donateur
nee, bas ik bedoel dat een vrouw hem anaal eh stimuleert 
(permanent verbannen)
het klopt wel.. mannen hebben ook een G-Spot.. heel makkelijk te vinden: als hij bvb op zijn rug ligt en jij zit boven op moet je je vinger erin doen.. ongeveer 5 cm en dan het "kom hier" gebaar maken.... schijnt een extra extse op te roepen.. en je komt er sneller van klaar
dat heb idd met de prostaat te maken
owjah Shot?? wat zal het jou nou je reet roesten van wat voor muziek ik hou?!? flauw hoor
dat heb idd met de prostaat te maken
owjah Shot?? wat zal het jou nou je reet roesten van wat voor muziek ik hou?!? flauw hoor
whahaaa dat kan nooit mang met die bana van mij whaha
JA DNS, ivm met stimuleren v/d prostaat geloof ik
We hebben nu werkelijk het DIEPTEpunt bereikt, een lesbo die een man moet uitleggen dat ie dmv prostaatstimulatie nog best lekkere gevoelens kan krijgen. LOL!!!
oh zo kimm tja dat kan ook nog, er zijn vele wegen die naar Rome leiden
Je bedoelt GRIEKENLAND
Chris
donateur
We hebben nu werkelijk het DIEPTEpunt bereikt, een lesbo die een man moet uitleggen dat ie dmv prostaatstimulatie nog best lekkere gevoelens kan krijgen. LOL!!!
donateur
heeft die wel zo'n elastisch bovenstuk TJ? 
poep, schijt, viezigheid,en daar in gaan roeren en lekker vinden bah bah?NO WAY IN ONLY OUT!!!!!!!!!!!!
G spot van mannen zit daar( wat NOU prostaat( shit.( is dat waarom mannen er van houden)
vraag maar aan een homo?
G spot van mannen zit daar( wat NOU prostaat( shit.( is dat waarom mannen er van houden)
vraag maar aan een homo?
ja bah vies he ????????????
vraag maar aan een homo ?
*proest* jij weet echt niet waar je het over hebt he ?
blijf jij het maar lekker vies vinden hoor
2 ---> Carloz76
dat denk ik ook Carloz, haar taalgebruik alleen al... en dat voor een 37 jarige bi-vrouw
nee beetje raar... misschien is het wel een gefrustreerde man, die zijn vrouw nooit anaal mag nemen
hahahaha, iig weet Lady X totaal niet waar ze het over heeft... ze of hij
mist wat !!! Laat ik maar lekker een viespeuk zijn

dat denk ik ook Carloz, haar taalgebruik alleen al... en dat voor een 37 jarige bi-vrouw
hahahaha, iig weet Lady X totaal niet waar ze het over heeft... ze of hij
ik nuek al jullie bitches in die kont
anale sex is wel lekker
naziskins, daar zitten pas veel GORE bacterien aan..
naziskins, daar zitten pas veel GORE bacterien aan..
Als een meisje zegt dat jongens ook een G-spott hebben en dat je die gemakkelijk kunt vinden door je vinger erin te steken en het 'kom hier' gebaar te maken,lijkt mij toch dat ik het niet heeeelemaal verkeerd begrepen heb.(Zie begin van het forum-onderwerp).Met 'wij' doel ik op mezelf en andere mensen die het het 'vies' vinden.
Als een meisje zegt dat jongens ook een G-spott hebben en dat je die gemakkelijk kunt vinden door je vinger erin te steken en het 'kom hier' gebaar te maken,lijkt mij toch dat ik het niet heeeelemaal verkeerd begrepen heb
nee idd, maar moet je mij daar dan op aanspreken ? ... ik had ergens anders over dacht ik hoor...
Hadden het beide over iets anders denk ik romy.Jij over G-spott (van achter) bij vrouwen en ik over die van mannen...vandaar
dat dacht ik ook...
laatste aanpassing
Eerst zei ze: "Bah, ben je niet goed bij je hoofd er gaat alleen maar iets uit en niets in!"
"Je moet gewoon alles een keer geprobeerd hebben lieverd, als het niks is doen we t gewoon niet meer!"
AUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
volgende keer....
"'t Doet al minder pijn...vind jij t nou lekker??" Ja!!!!!
afgelopen keer....
"'t Is eigenlijk best wel lekker!"

aanhouder wint altijd!
iedereen is wel over te halen als ze maar ff over die taboegrens getild worden!!!
"Je moet gewoon alles een keer geprobeerd hebben lieverd, als het niks is doen we t gewoon niet meer!"
AUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
volgende keer....
"'t Doet al minder pijn...vind jij t nou lekker??" Ja!!!!!
afgelopen keer....
"'t Is eigenlijk best wel lekker!"
iedereen is wel over te halen als ze maar ff over die taboegrens getild worden!!!
laatste aanpassing

![[img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/101/nullen.gif[/img]](http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/101/nullen.gif)