1 volger · 7049x bekeken
donateur
Wat een preutse mensen hier weer: een reet is een uitgang ja, maar dan is je mond ook slechts een gat om eten in te stoppen...
Wees toch niet zo kortzichtig!
Om even on-topic te blijven.
Je kunt niet van alleen anale sex klaarkomen, je moet wel jezelf een handje helpen.
Het is zo dat als je anaal genomen wordt je G-plek van de andere kant gestimuleert wordt dan met vaginaal kontakt, dit heeft weer een ander soort orgasme tot gevolg.
Als je eenmaal bij een meisje in haar reet hebt gezeten moet je natuurlijk niet meteen weer in dr poes, voor de slimmen onder ons...
Wees toch niet zo kortzichtig!
Om even on-topic te blijven.
Je kunt niet van alleen anale sex klaarkomen, je moet wel jezelf een handje helpen.
Het is zo dat als je anaal genomen wordt je G-plek van de andere kant gestimuleert wordt dan met vaginaal kontakt, dit heeft weer een ander soort orgasme tot gevolg.
Als je eenmaal bij een meisje in haar reet hebt gezeten moet je natuurlijk niet meteen weer in dr poes, voor de slimmen onder ons...
laatste aanpassing
donateur
Owkee TJ
Supertip...... maar is wel zo.
Als je eenmaal bij een meisje in haar reet hebt gezeten moet je natuurlijk niet meteen weer in dr poes, voor de slimmen onder ons...laatste aanpassing: 27 mei 2004 13:36
Als je eenmaal bij een meisje in haar reet hebt gezeten moet je natuurlijk niet meteen weer in dr poes, voor de slimmen onder ons...laatste aanpassing: 27 mei 2004 13:36
Supertip...... maar is wel zo.
donateur
Het schijnt dat het voor kerels geweldig is (anale sex)
maar de meeste zijn te onzeker over hun mannelijkheid om het te proberen
maar de meeste zijn te onzeker over hun mannelijkheid om het te proberen
donateur
JA DNS, ivm met stimuleren v/d prostaat geloof ik 
donateur
dns 
donateur
Bas 
Dat bedoel ik niet!
Een vrouw kan er ook bij hoor
Dat bedoel ik niet!
Een vrouw kan er ook bij hoor